quote:Op maandag 30 juni 2008 09:22 schreef Againzender het volgende:
kan ik morgen eindelijk met de kids de kroeg in, wordt het terrasjesweer
ik vond nr 1 t/m 4 beterquote:
Of dit Marco B nummer... die panfluit. Ofzo.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:39 schreef on_air het volgende:
... Brian Adams. Heb het er niet zo mee...
Ze is 16 jaar joh. Dat lijkt me toch wel wat jong voor Giel...quote:Op maandag 30 juni 2008 08:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat vind Giel ook wel denk ik, de hitsige vrijgezel
Voel je niets van joh.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is 16 jaar joh. Dat lijkt me toch wel wat jong voor Giel...
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:37 schreef on_air het volgende:
Vandaag dan nog maar even.. [ afbeelding ].
Marco B mag Bryan's schoenen niet eens poetsen!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Of dit Marco B nummer... die panfluit. Ofzo.
Bryan. Doe mij Ryan Adams dan maar.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Marco B mag Bryan's schoenen niet eens poetsen!
Heeft ie toch een goed sampletje gejat.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef on_air het volgende:
Dit is zo'n lekker dansbaar, shake the toosh nummer. Simply Dredful, Maar toch.
The Good Man maakt een hoop goed.
Blijft fijn !quote:Op maandag 30 juni 2008 10:28 schreef on_air het volgende:
Sia.
Deze?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:36 schreef on_air het volgende:
[insert tof dansende smiley van Sersjee]
*stil is*quote:Op maandag 30 juni 2008 11:36 schreef borisz het volgende:
Laten we 1 minuut stilte in acht nemen voor de vlieg die gesneuveld is vanmorgen.
Hij kon de vliegenmepper niet ontwijken
Welke Michiel?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:30 schreef Sersjee het volgende:Welcome to tomorrow
![]()
Lees net dat we Veenstra's Vreetvermaak krijgen na twaalven
Nee, dit is 3FM, bedankt voor het delen van je kritieken.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
Is dit het centrale radio Veronica topic? Goeie zender wel, jammer dat Jensen niet meer DJ't. Ik geniet er in geval een stuk meer van dan 538, of dat zure linkse stinkende 3fm.
groetjes,
Krea.
Mja... als je het jammer vindt dat Jensen niet meer dj't, dan kan ik er alleen maar om lachen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, dit is 3FM, bedankt voor het delen van je kritieken.
Ik vind heul Jensen jammer ;-).quote:Op maandag 30 juni 2008 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mja... als je het jammer vindt dat Jensen niet meer dj't, dan kan ik er alleen maar om lachen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat het triest is dat mn plaatje niet werkt.
Jup, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor een plaatje het is. Als het een mooie vrouw is dan is het wel balen ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat het triest is dat mn plaatje niet werkt.
Zou hierna The Roots - The Seed 2.0 komen?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker zaaien.
Wat ik dan weer grappig vind, is dat er op andere fora heel anders over hem gedacht word.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef borisz het volgende:
Was wel leuk dat Denman de gielmobiel kreeg vanmorgen
Denman is Dennis Ruyer een van de betere jocks bij 538. Zit alleen bij een verkeerde zender. Tenminste een DJ die meer is dan een 'gewone' plaatjesdraaier
Hij heeft ook een verkeerd tijdslot nuquote:Op maandag 30 juni 2008 12:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat ik dan weer grappig vind, is dat er op andere fora heel anders over hem gedacht word.
Ik kan het niet beoordelen, heb nog nooit naar hem geluisterd..
Dat andere forum is zeker o.a. de thuisbasis van de tweeletterige zeikerd met gameproducent-naam.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat ik dan weer grappig vind, is dat er op andere fora heel anders over hem gedacht word.
Ik kan het niet beoordelen, heb nog nooit naar hem geluisterd..
Zijn analyses iedere maand bij de luistercijfersquote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat andere forum is zeker o.a. de thuisbasis van de tweeletterige zeikerd met gameproducent-naam.
Waarom snap ik die nietquote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Sirolf het volgende:
Dat andere forum is zeker o.a. de thuisbasis van de tweeletterige zeikerd met gameproducent-naam.
Radioforum.nl en dan ene EAquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou hierna The Roots - The Seed 2.0 komen?
Mja.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Teun luisterde ik altijd toen ie een programma op SystemFM had, was altijd heel leukquote:Op maandag 30 juni 2008 12:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Radioforum.nl en dan ene EA![]()
Oh en Teun is 40 jaar geworden
Weer stemproblemen geloof ikquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Zuignapje het volgende:
waarom is stenders er niet?
http://www.lyricsdepot.co(...)-ring-ha-ha-hey.htmlquote:Op maandag 30 juni 2008 12:55 schreef Marc63 het volgende:Ring Ring
Lekker refrein om mee te doen. Hoewel Gerard en Michiel het een lekker nummer vinden om helemaal mee te doen, maar zo goed ken ik de tekst dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |