Heb helemaal de smaak te pakken en het voelt fantastisch, haha!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Je bent wel lekker bezig met openen de laatste tijd Hans
Geloof dat het wederom de American Boy is. Of ze heeft een nieuwe single maar die zal vast niet gerequest zijn, gok ik.quote:
Wees blij dat je niet naar SLAM!FM luistert, een familielid met een vakantiebaan klaagt daar al een paar dagen over dat ze bijna non-stop Estelle - American Boy draaien (en de radio staat dus daar op die zender vastgeroestquote:
Bij jou ook al? Naar mijn mening 1 van de beste platen van 2007 (hoewel ie eigenlijk al ouder is).quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Phantom Limb is echt een juweel van een plaat met ook een erg leuke videoclip. Erg jammer dat de plaat niet vaak op 3FM te horen is geweest. Geluid gaat in elk geval een stuk harder hier.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet naar SLAM!FM luistert, een familielid met een vakantiebaan klaagt daar al een paar dagen over dat ze bijna non-stop Estelle - American Boy draaien (en de radio staat dus daar op die zender vastgeroest)...
Ik denk zelfs nog geen 5x. 2x klopt misschien wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Aantal van 2x volgens 3FM-fan, maar ik kan je verzekeren dat het wel wat vaker is geweest. Al zal het vast niet meer dan 10x zijn geweest.
Absoluut mee eens, maar dan wel samen met nog een aantal andere platen (o.a. Modest Mouse, The Gossip etc). De plaat had een beter lot verdiend. Het mocht helaas niet zo zijn *snik*.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Bij jou ook al? Naar mijn mening 1 van de beste platen van 2007 (hoewel ie eigenlijk al ouder is).
Op 22 augustus 2007 heb ik de plaat bij MetMichiel gerequest en toen is de plaat ook gedraaid. Verder is de plaat ook wel eens te horen geweest bij de betere avond programma's (Corton en Der Rudy). Overdag weet ik eigenlijk niet, maar het is in elk geval niet vaak geweest. Met 5x zit je denk ik aardig goed in de buurt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk zelfs nog geen 5x. 2x klopt misschien wel.
... en dat verbaast me helemaal niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Woord voor woord zingt Michiel het nummer mee.
Dat begint bij ook al wel te komen en ik heb em alleen nog maar op de radio gehoord.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Ja....klopt! Maar al binnen een paar uur nadat hij het liedje had gevonden! (en best lastig als je probeert te telefonerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig ben je de beste producer, dus voor jou is dat geen probleemquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
(en best lastig als je probeert te telefoneren)
Ik begin de tekst ook steeds beter te kennen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Dat begint bij ook al wel te komen en ik heb em alleen nog maar op de radio gehoord.
Constant dus in de repeat stand gestaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
Ja....klopt! Maar al binnen een paar uur nadat hij het liedje had gevonden! (en best lastig als je probeert te telefoneren)
Hey, mij een beetje na doen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig ben je de beste producer, dus voor jou is dat geen probleem
[/slijmbal]
Kijk nu niet naar de wedstrijd maar verwacht het ook want ze (Rusland) hebben ook een coach die alles van het Nederlands elftal weet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
En dat is 2 voor Rusland![]()
Dat wordt een zware dobber zaterdag...
Tot morgen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Yup, niet echt een voordeel idd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk nu niet naar de wedstrijd maar verwacht het ook want ze (Rusland) hebben ook een coach die alles van het Nederlands elftal weet.
Zaterdag naar Basel?! was dat maar waar! Lachen man om gewoon een beetje door het centrum te lopen tussen de andere Oranje-fans. Een groot feest en helemaal als de einduitslag in ons voordeel uitvalt. Ga denk ik in een kroeg of gewoon thuis kijken.. In elk geval veel plezier maar dat zal wel lukken gezien de eerdere feestenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:04 schreef Timo20 het volgende:
Yup, niet echt een voordeel idd.
Ga je zaterdag ook naar Basel? we gaan met de dubbeldekker bus van de supportersvereniging van Roda. 6 uur zaterdagochtend vertrekken![]()
![]()
En we hebben niet eens kaartjes. Gewoon gezellig in het centrum van de stad op grote schermen kijken![]()
Hahaha, lachen man!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Yup, niet echt een voordeel idd.
Ga je zaterdag ook naar Basel? we gaan met de dubbeldekker bus van de supportersvereniging van Roda. 6 uur zaterdagochtend vertrekken![]()
![]()
En we hebben niet eens kaartjes. Gewoon gezellig in het centrum van de stad op grote schermen kijken![]()
Toen ik in De Baarsjes woonde was er een bewoner van een der huizen achter ons die dit prachtige nummer KEIHARD DOOR DE BINNENTUIN GOOIDE. Op repeat, dus dat ging maar door.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Wow, The Verve - Drugs Don't Work blijft toch wel een juweel van een plaat.
Pfffff damn dat is wel een heftig verhaal.. Nummer is wel depri maar inderdaad wel heel erg mooi. Je moet er wel voor in de stemming zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef Againzender het volgende:
Toen ik in De Baarsjes woonde was er een bewoner van een der huizen achter ons die dit prachtige nummer KEIHARD DOOR DE BINNENTUIN GOOIDE. Op repeat, dus dat ging maar door.
Uiteindelijk hield het na een paar dagen op, denk dat hij/zij er een eind aan heeft gemaakt, best een depri nummer namelijk
Maar wel mooi
Misschien zelfs wel Domien EN Annemieke!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:05 schreef DaMook het volgende:
Avond. Dalijk Weer Domien of Annemieke
.
Alleen Domien dusquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel Domien EN Annemieke!
Al ga ik dat niet halen, ik ga maar weer eens een beetje op tijd naar bed toe.
heb er een paar minuten van gehoord, de gsm van m'n moeder belde mij spontaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:00 schreef Sersjee het volgende:
Hoi![]()
Bruce
![]()
Holy crap, wat was dat weer gaaf!
Zoiets had ik maandag toen ik een vriend van me belde. Die zat bij Bruce in Düsseldorfquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb er een paar minuten van gehoord, de gsm van m'n moeder belde mij spontaan
3FM is helemaal lachen in Den Haag...Rond de 96 MHz FM is een van de meest populaire piratenfrequenties. Die zenders overstemmen vaak mijn goeie ontvangst van 3FM en dan hoor ik allemaal andere nummers/stemmen op de radioquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:37 schreef Piles het volgende:
Wat is radio-ontvangst toch een raar iets
Normaal maak ik een hele waslijn met mn oordopjes om geen ruis uit mn mobiel te krijgen. Nu gooi ik alles op de hoopje op de stoel onder tafel, en niks geen ruis
ik zat ook al op de die aankondiging te wachtenquote:
Zit hemelsbreed 25 km van Goes, dus moet prima lukken hierquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
En dan naar Utrecht waar het bereik fantastisch is omdat Lopik lekker dichtbij is
In Utrecht is de ontvangst prima inderdaad, maar hier in Amsterdam valt het vies tegen....quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
3FM is helemaal lachen in Den Haag...Rond de 96 MHz FM is een van de meest populaire piratenfrequenties. Die zenders overstemmen vaak mijn goeie ontvangst van 3FM en dan hoor ik allemaal andere nummers/stemmen op de radioMaar dat is alleen in Den Haag richting Centrum...
Als ik de snelweg op ben is't weg (en gelukkig zit ik binnen 5 minuten op de snelweg)
En dan naar Utrecht waar het bereik fantastisch is omdat Lopik lekker dichtbij is
Iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:06 schreef Againzender het volgende:
Bruce, dat kon niet missen natuurlijk
mooie tijd was datquote:
Heerlijk nummer iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Prachtnummer van Jamiroquai, hele cd is eigenlijk vrij goed!
Ik heb hier alleen problemen binnenshuis, maar dat komt door een overijverige kabelversterker die het signaal niet alleen versterkt maar ook uitzend...quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit hemelsbreed 25 km van Goes, dus moet prima lukken hier
Alleen zendt die niet echt sterk volgens mij, als ik naar Vlissingen ga, en ik rij het station binnen krijg ik een Belgische zender
Tuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moet niezen. Heeft iemand een scar tissue voor me?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Faith in Roel en Remember me.
Echt top Hans.
LOLquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Faith in Roel en Remember me.
Echt top Hans.
ja, hij begon z'n programma ermeequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik neem aan dat Gerard het al over Broehoehoehoehoes heeft gehad?
auw, m'n strot...
Alweer die Paolo Nutiniquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:43 schreef on_air het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, hij begon z'n programma ermee
hij vond het geweldig, net als iedereen die er was volgens mij
Gisteren nieuwe schoenen gekochtquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:43 schreef on_air het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Feivel1 het volgende:
SCOOP: Tjibbe Tjibsma is geïnteresseerd in Monique Smit.
Ik ben meestal in 5 minuten klaar met schoenen kopenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:58 schreef on_air het volgende:
Twee paar... ik weet ookal welke... moet alleen nog eens bij die winkels langs als ze daadwerkelijk open zijn... en dan moeten ze er nog in mijn maat zijn... en goed zitten... en dan moet ik nog een redelijk excuus voor mezelf bedenken waarom ik zoveel geld uit zou geven aan die schoenen...
Het is zo makkelijk allemaal nog niet.
Weer een goede keuze van Studio Sportquote:
mazzelaar ik zit met een tussenmaat 45,5 dus of te groot of te klein , dus meestal maar ergens kijken waar ze of een tussenmaat hebben of die gewoon wel goed zitquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben meestal in 5 minuten klaar met schoenen kopen
Ik heb standaard 46 tegenwoordig terwijl ik 3 jaar geleden nog gewoon altijd 45 had.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mazzelaar ik zit met een tussenmaat 45,5 dus of te groot of te klein , dus meestal maar ergens kijken waar ze of een tussenmaat hebben of die gewoon wel goed zit
Die zul je toch echt zelf moeten kopenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:47 schreef on_air het volgende:
Dat wel ja. Maar ik wil nog steeds nieuwe schoenen.
Waar doen vrouwen niet lang overquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen doen sowieso lang over schoenen kopen
Maar voor die kleine vrouwenvoetjes zijn wel altijd schoenen te krijgen
Alleen zitten ze uren te zeiken over het model e.d.
Of de kleur... moeilijk moeilijk allemaalquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen doen sowieso lang over schoenen kopen
Maar voor die kleine vrouwenvoetjes zijn wel altijd schoenen te krijgen
Alleen zitten ze uren te zeiken over het model e.d.
Ja, lekker nummer!quote:
Ik ben heel doelgericht.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar doen vrouwen niet lang over
quote:Het dochtertje van Oranje-speler Khalid Boulahrouz, Anissa, dat gisteren te vroeg werd geboren in een Zwitsers ziekenhuis, is overleden. Dat meldde het radionieuws van Radio 538 rond het middaguur.
Boulahrouz verliet gisteren voortijdig de middagtraining omdat zijn vrouw Sabia werd opgenomen in het ziekenhuis van Lausanne vanwege complicaties bij de zwangerschap.
Uit medeleven met Sabia en Khalid is de voor vanmiddag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd. Wel begint om twee uur op die locatie een persconferentie met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar.
Dit is uhm... Snow Patrol.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Keane![]()
![]()
![]()
Dat tuig begint te spelen...KUTMUZIEK!
Ik wou net zeggenquote:
Hans Teeuwenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Keane![]()
![]()
![]()
Dat tuig begint te spelen...KUTMUZIEK!
Dat vind ik een .... aparte conclusiequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wou net zeggenIk bedoelde natuurlijk: Snow Patrol
![]()
![]()
daarentegen lijkt al die pleurismuziek van Keane, dan wel Snow Patrol verdomd veel op elkaar
Dat verklaart ook waarom hij zo vaak bij Arbeidsvitaminen langs komt. Een zekere producer aldaar lijkt nogal veel op een bepaalde zangeres...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Feivel1 het volgende:
SCOOP: Tjibbe Tjibsma is geïnteresseerd in Monique Smit.
Het is dat ik weer terug naar NL moest, maar ik had de kaarten voor David in Dubai al binnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in NL niet. In het buitenland issie nog steeds mateloos populair.
Damnquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is dat ik weer terug naar NL moest, maar ik had de kaarten voor David in Dubai al binnen.
uuhhm okay.. misschien horen we daar binnenkort weer wat van.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in NL niet. In het buitenland issie nog steeds mateloos populair.
Enquote:De cijfers (%) :
01. Radio 538 11,8 (11,2)
02. Radio 2 9,9 (10,4)
03. Sky Radio 9,1 (9,0)
4. Radio 3FM 7,6 (7,5)
05. Q-music 7,6 (7,4)
06. Radio 1 6,8 (7,0)
07. Radio Veronica 6,1 (6,2)
08. Radio 10 Gold 3,2 (3,1)
09. Arrow Classic Rock 2,6 (2,7)
10. Radio 5 2,4 (2,7)
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7389
twee ton voor Giel, kan je een hoop verkeersboetes mee betalenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef -Hans- het volgende:
Was dit hier al gepost?
[..]
En
Giel Beelen in top 10 veelverdieners Publieke Omroep
Lijkt mij eerlijk gezegd ook want kan het haast niet voorstellen dat het alleen van 3FM is..quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
twee ton voor Giel, kan je een hoop verkeersboetes mee betalen
Overigens is het denk ik niet een puur 'radio salaris' lijkt mij, zijn TV werk zal er ook in zitten.
Ik denk dat ie Grof Geschut bedoelde.quote:
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Grof Geschut bedoelde.
Zijn de uitzendingen vanuit Zwitserland (Stenders enquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:12 schreef on_air het volgende:
Wat is er toch met de tracker? Er missen regelmatige hele uren, van wat er gedraaid is.
Lumineus. Voorspellend. Evident. Logisch.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zijn de uitzendingen vanuit Zwitserland (Stenders enC&S
)
* Glacier is benieuwd welk nummer SC bedoelt..de nieuwe ms?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
Vind dit toch geen onaardig nummer van Racoon...
quote:RACOON RACOON PIAS 4810400220
Doe mij voorlopig de nieuwe maar, omdat ik deze gevoelsmatig wel lang genoeg gehoord hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Ook hoi Maricha en Michiel
Te gekke plaat om de show mee te beginnen. Leaf - New Song.
Doe mij maar helemaal geen Leafquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Doe mij voorlopig de nieuwe maar, omdat ik deze gevoelsmatig wel lang genoeg gehoord heb.
Die van mij heeft een kleine Mickey Mouse erop. Hus eh, ik denk het nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond
Grappig dat ik vandaag bijna een identiek shirt draag als Michiel, maar die van mij is van Puma en volgens mij is die van Michiel niet van Puma maar dat is een beetje lastig om te zien via de huidige cam-positie.
Precies en moet zeggen dat de nieuwe single best aardig is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Doe mij voorlopig de nieuwe maar, omdat ik deze gevoelsmatig wel lang genoeg gehoord heb.
Ja, vanwege de titel wil Rick van V hem ook niet draaien op Hallo Costa Holanda.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies en moet zeggen dat de nieuwe single best aardig is.![]()
Nieuwe IOS is wel OK !
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
Motherfucker is tenminste wel even verfrissend tussen de andere LEAF-plaatjes door.
Mickey Mouse? Nee, dat heeft die van mij inderdaad niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
Die van mij heeft een kleine Mickey Mouse erop. Hus eh, ik denk het niet
De nieuwe zal waarschijnlijk niet dé zomerhit van 2008 worden als ie niet gedraaid wordt op de door Nederlanders overstroomde badplaatsen in het buitenland. Snijden ze zichzelf dus een beetje in de vingers, maar ik ben er blij meequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, vanwege de titel wil Rick van V hem ook niet draaien op Hallo Costa Holanda.
Motherfucker is tenminste wel even verfrissend tussen de andere LEAF-plaatjes door.
We moeten Leaf helemaal niet horenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Da's toch onvermijdelijk.
Als we toch Leaf moeten horen, doe me dan maar laatste.
Het is niet dragelijk te makenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:17 schreef Feivel1 het volgende:
Ik doe mn best om het een beetje dragelijk te maken, en dan kap je me nog af.
Ik dacht juist weet je wat ik pak ff een half uurtje MM mee maar heb nu al weer zoveel spijtquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Nog even Racoon er achteraan en de laatkomers zullen vandaag niets te klagen hebben
Het klinkt best leuk hoor maar ik heb zelf ook moeite met de titel. Begrijp geloof ik nog niet helemaal waarom ze juist die titel hebben gekozen. Sterker nog, het komt op mij ook iets wat nep over. Zo van ' Hè wij zijn Leaf en zie ons eens stoer wezen met een scheldwoord als titel '.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, vanwege de titel wil Rick van V hem ook niet draaien op Hallo Costa Holanda.
Ik vind dat ze ipv Leaf gewoon It's a Motherfucker van Eels moeten draaienquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het klinkt best leuk hoor maar ik heb zelf ook moeite met de titel. Begrijp geloof ik nog niet helemaal waarom ze juist die titel hebben gekozen. Sterker nog, het komt op mij ook iets wat nep over. Zo van ' Hè wij zijn Leaf en zie ons eens stoer wezen met een scheldwoord als titel '.
Die ken ik niet maar Eels is sowieso nooit verkeerd om te draaien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind dat ze ipv Leaf gewoon It's a Motherfucker van Eels moeten draaien
Qua sfeer is dat nummer zo'n beetje het tegenovergestelde van de plaat van Leaf.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar Eels is sowieso nooit verkeerd om te draaien.![]()
Gelukkig heeftquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij ben ik (dankzij Feivel) op het spoor gekomen van een crush bij 3FM. Het viel me de laatste tijd al op dat Tjibbe heel vaak bij Arbeidsvitaminen de studio binnen komt lopen en dan meestal niet een praatje komt maken met Gerard. Nu kwam Feivel er achter dat Tjibbe nogal wegzwijmelt bij het zien van Monique Smit (zie reacties) en laat die nou een look-a-like hebben die producer is bij Arbeidsvitaminen.
Of ben ik paranoïde?
Gerard had het er ook al over, maar die heeft helemaal geen pic erbij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig heeftAstrid
de
Jong
er geen klein plaatje bij gezet
.
Dat schiet al helemaal niet opquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
url=http://www.avro.nl/radio/programmas_a-z/arbeidsvitaminen/column.aspx]Gerard had het er ook al over[/url], maar die heeft helemaal geen pic erbij.
Op http://giel.vara.nl staat er ook een filmpje van.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard had het er ook al over, maar die heeft helemaal geen pic erbij.
Ow wacht... linkje gemist, maar daarop kan ik de pix zo snel ook nog niet vinden.
Zo....dat ga ik eens in de gaten houdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij ben ik (dankzij Feivel) op het spoor gekomen van een crush bij 3FM. Het viel me de laatste tijd al op dat Tjibbe heel vaak bij Arbeidsvitaminen de studio binnen komt lopen en dan meestal niet een praatje komt maken met Gerard. Nu kwam Feivel er achter dat Tjibbe nogal wegzwijmelt bij het zien van Monique Smit (zie reacties) en laat die nou een look-a-like hebben die producer is bij Arbeidsvitaminen.
Of ben ik paranoïde?
Zal de plaat wel een keer gaan checken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Qua sfeer is dat nummer zo'n beetje het tegenovergestelde van de plaat van Leaf.
schrok me rot!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en Maricha lopen elkaar te bekogelen...
Als je weet wie er 'op eens' te gast is bij EkStra Weekend, met blond haar, staart..quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zo....dat ga ik eens in de gaten houden![]()
(hou wel een zo'n leuke roddel)
Van het album Daisies for the Galaxy.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal de plaat wel een keer gaan checken.
Viva la vida is bij mijn weten nog geen single hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat de nieuwe single Viva La Vida nog bijna nooit wordt gedraaid, maar de oude single van Coldplay nog wel aan de lopende band...
* Sirolf snapt nog steeds niets van de muziekredactie-logica.
Volgens mij niet in de traditionele zin van het woord. Maar als ik me niet vergis stond ie al lange tijd voor de release van het album op iTunes. En vannacht hebben zowel Eric als Domien em gedraaid (vorige week was ie ook al te horen bij Roosmarijn en Nacht DnA).quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Viva la vida is bij mijn weten nog geen single hoor!
Ah, dat verklaart een hoop. Ik raak altijd zo in de war van de releasedata in verschillende landen (en zelfs als singles nog nergens uit zijn heb ik dat probleemquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Viva la vida is bij mijn weten nog geen single hoor!
Ze draaien hem dan als albumtrack, dat kan. Omdat ze hem zo mooi vinden (vergelijkbaar met Lollipop van Mika) Maar wij hebben hem dus nog niet als single gekregen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij niet in de traditionele zin van het woord. Maar als ik me niet vergis stond ie al lange tijd voor de release van het album op iTunes. En vannacht hebben zowel Eric als Domien em gedraaid (vorige week was ie ook al te horen bij Roosmarijn en Nacht DnA).
Overigens heeft Coldplay van de vorige albums de titeltracks niet als single uitgebracht.
Ik vind Lovers in Japan en Viva la Vida er nog wel uitspringen, maar dat kan komen omdat ik die al een paar keer gehoord had toen de secret gig op radio en tv was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ze draaien hem dan als albumtrack, dat kan. Omdat ze hem zo mooi vinden (vergelijkbaar met Lollipop van Mika) Maar wij hebben hem dus nog niet als single gekregen.
Het is zelfs nog niet eens bekend wat de volgende single in NL gaat worden
Morgen vroeg de radio aanzetten dan, dan ben je ook al vroeg vrolijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:57 schreef Sersjee het volgende:Jeremy's
Dit is nou Neerlands Product waar ik vrolijk van word!
Dat moet niet boeien. Een dj hoort wat mij betreft te draaien wat hij/zij op dat moment leuk vindt en niet als een kip zonder kop achter een muziekredactie *ril* (en daarmee platenmaatschappijen) aan te lopen. En dat gebeurt nu bij 3FM waardoor sommige dj's toch duidelijk hun afkeer laten blijken als ze weer es een verplicht nummer moeten instarten. Van Amy Macdonald had veeeeel vaker es een ander nummer van het mooie album gedraaid moeten worden. En niet >250 keer hetzelfde nummer. Dan rent een luisteraar mss ook voor het album naar de winkel in plaats van dat ene kapotgedraaide nummer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ze draaien hem dan als albumtrack, dat kan. Omdat ze hem zo mooi vinden (vergelijkbaar met Lollipop van Mika) Maar wij hebben hem dus nog niet als single gekregen.
Het is zelfs nog niet eens bekend wat de volgende single in NL gaat worden
Die hoop heb ik bij de landelijke stations allang opgegevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat moet niet boeien.
En waarom hebben de 3FM dj's dan inspraak en vrije keuzes op hun playlist?????quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat moet niet boeien. Een dj hoort wat mij betreft te draaien wat hij/zij op dat moment leuk vindt en niet als een kip zonder kop achter een muziekredactie *ril* (en daarmee platenmaatschappijen) aan te lopen. En dat gebeurt nu bij 3FM waardoor sommige dj's toch duidelijk hun afkeer laten blijken als ze weer es een verplicht nummer moeten instarten. Van Amy Macdonald had veeeeel vaker es een ander nummer van het mooie album gedraaid moeten worden. En niet >250 keer hetzelfde nummer. Dan rent een luisteraar mss ook voor het album naar de winkel in plaats van dat ene kapotgedraaide nummer.
Weet je wat nog erger is dan een plaat die 250+ keer gedraaid wordt? Dat een groot deel van het publiek dat nog veel te weinig vindt en die platen blijft requesten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat moet niet boeien. Een dj hoort wat mij betreft te draaien wat hij/zij op dat moment leuk vindt en niet als een kip zonder kop achter een muziekredactie *ril* (en daarmee platenmaatschappijen) aan te lopen. En dat gebeurt nu bij 3FM waardoor sommige dj's toch duidelijk hun afkeer laten blijken als ze weer es een verplicht nummer moeten instarten. Van Amy Macdonald had veeeeel vaker es een ander nummer van het mooie album gedraaid moeten worden. En niet >250 keer hetzelfde nummer. Dan rent een luisteraar mss ook voor het album naar de winkel in plaats van dat ene kapotgedraaide nummer.
... en toch wordt Amy nog steeds heel veel verkocht in de winkels als je de plaats in de hitlijsten ziet. Blijkbaar is de gemiddelde Nederlander het nummer dus nog niet zat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De muziekredactie overheerst nog steeds teveel. Als je 4 keer op een dag Amy Macdonald, American Boy, Racoon enz. enz. voorbij hoort komen, vallen de leuke verfrissende plaatjes al bijna niet meer op.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
En waarom hebben de 3FM dj's dan inspraak en vrije keuzes op hun playlist?????
Ja, idd. Heb je een request uurtje en dan hoor je nog dezelfde platen als de rest van de dag voorbij komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is dan een plaat die 250+ keer gedraaid wordt? Dat een groot deel van het publiek dat nog veel te weinig vindt en die platen blijft requesten.
Dan moet je een ander station gaan luisteren. En lees Stenders Leesvermaak eens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede tip! Leuk boek, leerzaam ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Dan moet je een ander station gaan luisteren. En lees Stenders Leesvermaak eens.
Ik ben bang dat 't op andere stations nog 538 keer zo erg isquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Dan moet je een ander station gaan luisteren. En lees Stenders Leesvermaak eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |