Het klinkt best leuk hoor maar ik heb zelf ook moeite met de titel. Begrijp geloof ik nog niet helemaal waarom ze juist die titel hebben gekozen. Sterker nog, het komt op mij ook iets wat nep over. Zo van ' Hè wij zijn Leaf en zie ons eens stoer wezen met een scheldwoord als titel '.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, vanwege de titel wil Rick van V hem ook niet draaien op Hallo Costa Holanda.
Motherfucker is tenminste wel even verfrissend tussen de andere LEAF-plaatjes door.
Ik vind dat ze ipv Leaf gewoon It's a Motherfucker van Eels moeten draaienquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het klinkt best leuk hoor maar ik heb zelf ook moeite met de titel. Begrijp geloof ik nog niet helemaal waarom ze juist die titel hebben gekozen. Sterker nog, het komt op mij ook iets wat nep over. Zo van ' Hè wij zijn Leaf en zie ons eens stoer wezen met een scheldwoord als titel '.
Die ken ik niet maar Eels is sowieso nooit verkeerd om te draaien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind dat ze ipv Leaf gewoon It's a Motherfucker van Eels moeten draaien
Qua sfeer is dat nummer zo'n beetje het tegenovergestelde van de plaat van Leaf.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar Eels is sowieso nooit verkeerd om te draaien.![]()
Gelukkig heeftquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij ben ik (dankzij Feivel) op het spoor gekomen van een crush bij 3FM. Het viel me de laatste tijd al op dat Tjibbe heel vaak bij Arbeidsvitaminen de studio binnen komt lopen en dan meestal niet een praatje komt maken met Gerard. Nu kwam Feivel er achter dat Tjibbe nogal wegzwijmelt bij het zien van Monique Smit (zie reacties) en laat die nou een look-a-like hebben die producer is bij Arbeidsvitaminen.
Of ben ik paranoïde?
Gerard had het er ook al over, maar die heeft helemaal geen pic erbij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig heeftAstrid
de
Jong
er geen klein plaatje bij gezet
.
Dat schiet al helemaal niet opquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
url=http://www.avro.nl/radio/programmas_a-z/arbeidsvitaminen/column.aspx]Gerard had het er ook al over[/url], maar die heeft helemaal geen pic erbij.
Op http://giel.vara.nl staat er ook een filmpje van.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard had het er ook al over, maar die heeft helemaal geen pic erbij.
Ow wacht... linkje gemist, maar daarop kan ik de pix zo snel ook nog niet vinden.
Zo....dat ga ik eens in de gaten houdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij ben ik (dankzij Feivel) op het spoor gekomen van een crush bij 3FM. Het viel me de laatste tijd al op dat Tjibbe heel vaak bij Arbeidsvitaminen de studio binnen komt lopen en dan meestal niet een praatje komt maken met Gerard. Nu kwam Feivel er achter dat Tjibbe nogal wegzwijmelt bij het zien van Monique Smit (zie reacties) en laat die nou een look-a-like hebben die producer is bij Arbeidsvitaminen.
Of ben ik paranoïde?
Zal de plaat wel een keer gaan checken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Qua sfeer is dat nummer zo'n beetje het tegenovergestelde van de plaat van Leaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |