Toen ik in De Baarsjes woonde was er een bewoner van een der huizen achter ons die dit prachtige nummer KEIHARD DOOR DE BINNENTUIN GOOIDE. Op repeat, dus dat ging maar door.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Wow, The Verve - Drugs Don't Work blijft toch wel een juweel van een plaat.
Pfffff damn dat is wel een heftig verhaal.. Nummer is wel depri maar inderdaad wel heel erg mooi. Je moet er wel voor in de stemming zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef Againzender het volgende:
Toen ik in De Baarsjes woonde was er een bewoner van een der huizen achter ons die dit prachtige nummer KEIHARD DOOR DE BINNENTUIN GOOIDE. Op repeat, dus dat ging maar door.
Uiteindelijk hield het na een paar dagen op, denk dat hij/zij er een eind aan heeft gemaakt, best een depri nummer namelijk
Maar wel mooi
Misschien zelfs wel Domien EN Annemieke!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:05 schreef DaMook het volgende:
Avond. Dalijk Weer Domien of Annemieke
.
Alleen Domien dusquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel Domien EN Annemieke!
Al ga ik dat niet halen, ik ga maar weer eens een beetje op tijd naar bed toe.
heb er een paar minuten van gehoord, de gsm van m'n moeder belde mij spontaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:00 schreef Sersjee het volgende:
Hoi![]()
Bruce
![]()
Holy crap, wat was dat weer gaaf!
Zoiets had ik maandag toen ik een vriend van me belde. Die zat bij Bruce in Düsseldorfquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb er een paar minuten van gehoord, de gsm van m'n moeder belde mij spontaan
3FM is helemaal lachen in Den Haag...Rond de 96 MHz FM is een van de meest populaire piratenfrequenties. Die zenders overstemmen vaak mijn goeie ontvangst van 3FM en dan hoor ik allemaal andere nummers/stemmen op de radioquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:37 schreef Piles het volgende:
Wat is radio-ontvangst toch een raar iets
Normaal maak ik een hele waslijn met mn oordopjes om geen ruis uit mn mobiel te krijgen. Nu gooi ik alles op de hoopje op de stoel onder tafel, en niks geen ruis
ik zat ook al op de die aankondiging te wachtenquote:
Zit hemelsbreed 25 km van Goes, dus moet prima lukken hierquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
En dan naar Utrecht waar het bereik fantastisch is omdat Lopik lekker dichtbij is
In Utrecht is de ontvangst prima inderdaad, maar hier in Amsterdam valt het vies tegen....quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
3FM is helemaal lachen in Den Haag...Rond de 96 MHz FM is een van de meest populaire piratenfrequenties. Die zenders overstemmen vaak mijn goeie ontvangst van 3FM en dan hoor ik allemaal andere nummers/stemmen op de radioMaar dat is alleen in Den Haag richting Centrum...
Als ik de snelweg op ben is't weg (en gelukkig zit ik binnen 5 minuten op de snelweg)
En dan naar Utrecht waar het bereik fantastisch is omdat Lopik lekker dichtbij is
Iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:06 schreef Againzender het volgende:
Bruce, dat kon niet missen natuurlijk
mooie tijd was datquote:
Heerlijk nummer iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Prachtnummer van Jamiroquai, hele cd is eigenlijk vrij goed!
Ik heb hier alleen problemen binnenshuis, maar dat komt door een overijverige kabelversterker die het signaal niet alleen versterkt maar ook uitzend...quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit hemelsbreed 25 km van Goes, dus moet prima lukken hier
Alleen zendt die niet echt sterk volgens mij, als ik naar Vlissingen ga, en ik rij het station binnen krijg ik een Belgische zender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |