Die zul je toch echt zelf moeten kopenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:47 schreef on_air het volgende:
Dat wel ja. Maar ik wil nog steeds nieuwe schoenen.
Waar doen vrouwen niet lang overquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen doen sowieso lang over schoenen kopen
Maar voor die kleine vrouwenvoetjes zijn wel altijd schoenen te krijgen
Alleen zitten ze uren te zeiken over het model e.d.
Of de kleur... moeilijk moeilijk allemaalquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen doen sowieso lang over schoenen kopen
Maar voor die kleine vrouwenvoetjes zijn wel altijd schoenen te krijgen
Alleen zitten ze uren te zeiken over het model e.d.
Ja, lekker nummer!quote:
Ik ben heel doelgericht.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar doen vrouwen niet lang over
quote:Het dochtertje van Oranje-speler Khalid Boulahrouz, Anissa, dat gisteren te vroeg werd geboren in een Zwitsers ziekenhuis, is overleden. Dat meldde het radionieuws van Radio 538 rond het middaguur.
Boulahrouz verliet gisteren voortijdig de middagtraining omdat zijn vrouw Sabia werd opgenomen in het ziekenhuis van Lausanne vanwege complicaties bij de zwangerschap.
Uit medeleven met Sabia en Khalid is de voor vanmiddag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd. Wel begint om twee uur op die locatie een persconferentie met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar.
Dit is uhm... Snow Patrol.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Keane![]()
![]()
![]()
Dat tuig begint te spelen...KUTMUZIEK!
Ik wou net zeggenquote:
Hans Teeuwenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Keane![]()
![]()
![]()
Dat tuig begint te spelen...KUTMUZIEK!
Dat vind ik een .... aparte conclusiequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wou net zeggenIk bedoelde natuurlijk: Snow Patrol
![]()
![]()
daarentegen lijkt al die pleurismuziek van Keane, dan wel Snow Patrol verdomd veel op elkaar
Dat verklaart ook waarom hij zo vaak bij Arbeidsvitaminen langs komt. Een zekere producer aldaar lijkt nogal veel op een bepaalde zangeres...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Feivel1 het volgende:
SCOOP: Tjibbe Tjibsma is geïnteresseerd in Monique Smit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |