abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:04:26 #1
158452 IQM
I am the one
pi_59516019
quote:
De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.

Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden. Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt. "We zijn allemaal aangeslagen", zo luidde de tekst in een kort persbericht vanuit Zwitserland.

Complicaties
Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw Sabia met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen. Uit piëteit met Sabia en Khalid Boulahrouz is de voor donderdag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd.

Persconferentie
Wel begint om 14.00 uur op die locatie een persconferentie met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar. Dan zal blijken of Boulahrouz bij de selectie terugkeert of met zijn vrouw terug naar huis gaat. Nederland speelt zaterdag in Basel in de kwartfinale van het EK tegen Rusland.

Boulah op de training die hij later zou verlaten.

Zie ook:
Dochtertje Boulahrouz overleden
Boulahrouz onder politiebegeleiding van training #2
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:05:21 #2
52871 Blight
Supersized.
pi_59516032
Wat er ook gebeurt, sowieso respect voor de keuze en veel sterkte.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 juni 2008 @ 13:05:34 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59516042
Vreselijkste nieuws wat je als vader kan horen lijkt me.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_59516055
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef Blight het volgende:
Inderdaad. Samen met z'n vrouw beslissen wat hun het beste lijkt.
sig verwijderd door FA
pi_59516064
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik op het EK zou spelen en ik zou te horen hebben gekregen dat mijn dochter is overleden, zou ik geen seconde twijfelen en direct de eerste vlucht terug naar Nederland nemen...dat sommige lui hier denken dat Boulahrouz er nog aan denkt om door te spelen...hebben zeker zelf nooit persoonlijke leed gekend...
Gelul, ik wilde juist zo snel mogelijk verder met m'n leven door naar school te gaan, weer te gaan werken etc. Ik denk dat ik daar niet de enige in ben, niet iedereen verwerkt zoiets op dezelfde manier.

Ik zie Boulah zaterdag best gewoon weer op het veld staan en juist gemotiveerder dan ooit zijn. Hij moet en zal dit EK gaan winnen voor z'n dochtertje.
  Redactie Frontpage donderdag 19 juni 2008 @ 13:06:42 #6
145738 superworm
is erbij
pi_59516074
Heel zielig voor hem en z'n vrouw, dit gun je echt niemand. Heb het in mijn familie meerdere malen meegemaakt en zoiets tekent je voor je leven.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:06:43 #7
168255 J.Herrer
pi_59516075
Mocht Boulahrouz toch naar Nederland gaan, zou het aan de andere kant ook een extra motivatie kunnen zijn voor de rest van de groep om juist die beker te pakken. Hoe erg het verder ook is
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:06:50 #8
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59516076
wat vreselijk voor boulah en vrouw
Dit wens je niemand toe.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_59516082
Respect voor whatever Boulahrouz ook besluit.
Sterkte man.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:07:06 #10
131278 moemoe
#teampanda
pi_59516086
Wat een vreselijk nieuws.
pi_59516087
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef Blight het volgende:
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59516089
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Gelul, ik wilde juist zo snel mogelijk verder met m'n leven door naar school te gaan, weer te gaan werken etc. Ik denk dat ik daar niet de enige in ben, niet iedereen verwerkt zoiets op dezelfde manier.

Ik zie Boulah zaterdag best gewoon weer op het veld staan en juist gemotiveerder dan ooit zijn. Hij moet en zal dit EK gaan winnen voor z'n dochtertje.
Idd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_59516090
Even een tvp. Ik ben wel erg benieuwd of hij wel of niet mee gaat spelen..
pi_59516103
Ik hoop dat hij blijft maar kan me voorstellen dat je hoofd absoluut niet naar voetballen staat. Aan de andere kant kan het ook als afleiding dienen voor je verdriet, maar goed. Psychologie van de koude grond.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_59516105
Dit is echt het allerergste wat je als vader/moeder kan overkomen....Sterkte voor de familie!
pi_59516108
Volgens studio sport was hij deze morgen wel op de besloten training, of hij mee heeft gedaan is niet bekend.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_59516110
Veel sterkte, Boulah.
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Lampard wilde dat toch ook na wat hij had meegemaakt.
Wel na eerst een week zich totaal niet met voetbal bezig te hebben gehouden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59516113
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee. MIjn eerste 2 kinderen zijn via IVF geboren. Als er iemand iets weet van miskramen en ongewenste kinderloosheid ben ik er 1 van.
Maar daarmee kun je toch niet voor andere spreken. Voor jou werkt het zo, iemand anders komt hier misschien nooit meer bovenop.
pi_59516114
Wat erg ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59516118
Wat erg voor hem, rip
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:08:33 #22
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_59516123
Wordt die persconferentie eigenlijk ergens uitgezonden? Op internet of op tv?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_59516127
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij dit ook meegemaakt hebt.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:08:50 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59516133
Niets zat tegen dit EK en dan nu dit, wat een drama voor Khalid Boulahrouz en zijn partner.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59516136
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Jetze het volgende:

[..]

Denk je niet dat de Joop van Tellingens en andere mensen die leven van Story, Prive en Weekend zich nu in hun handen wrijven en hopen de mooste tranenfoto's te maken of te publiceren? Allemaal zogenaamd respectvol en helemaaaaaal niet voor de verkoopcijfers en het geld?
Kneus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')