quote:De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.
Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden. Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt. "We zijn allemaal aangeslagen", zo luidde de tekst in een kort persbericht vanuit Zwitserland.
Complicaties
Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw Sabia met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen. Uit piëteit met Sabia en Khalid Boulahrouz is de voor donderdag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd.
Persconferentie
Wel begint om 14.00 uur op die locatie een persconferentie met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar. Dan zal blijken of Boulahrouz bij de selectie terugkeert of met zijn vrouw terug naar huis gaat. Nederland speelt zaterdag in Basel in de kwartfinale van het EK tegen Rusland.
Inderdaad. Samen met z'n vrouw beslissen wat hun het beste lijkt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef Blight het volgende:
Wat er ook gebeurt, sowieso respect voor de keuze en veel sterkte.
Gelul, ik wilde juist zo snel mogelijk verder met m'n leven door naar school te gaan, weer te gaan werken etc. Ik denk dat ik daar niet de enige in ben, niet iedereen verwerkt zoiets op dezelfde manier.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik op het EK zou spelen en ik zou te horen hebben gekregen dat mijn dochter is overleden, zou ik geen seconde twijfelen en direct de eerste vlucht terug naar Nederland nemen...dat sommige lui hier denken dat Boulahrouz er nog aan denkt om door te spelen...hebben zeker zelf nooit persoonlijke leed gekend...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef Blight het volgende:
Wat er ook gebeurt, sowieso respect voor de keuze en veel sterkte.
Idd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelul, ik wilde juist zo snel mogelijk verder met m'n leven door naar school te gaan, weer te gaan werken etc. Ik denk dat ik daar niet de enige in ben, niet iedereen verwerkt zoiets op dezelfde manier.
Ik zie Boulah zaterdag best gewoon weer op het veld staan en juist gemotiveerder dan ooit zijn. Hij moet en zal dit EK gaan winnen voor z'n dochtertje.
Wel na eerst een week zich totaal niet met voetbal bezig te hebben gehouden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lampard wilde dat toch ook na wat hij had meegemaakt.
Maar daarmee kun je toch niet voor andere spreken. Voor jou werkt het zo, iemand anders komt hier misschien nooit meer bovenop.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee. MIjn eerste 2 kinderen zijn via IVF geboren. Als er iemand iets weet van miskramen en ongewenste kinderloosheid ben ik er 1 van.
Ik wist niet dat jij dit ook meegemaakt hebt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelul, ik wilde juist zo snel mogelijk verder met m'n leven door naar school te gaan, weer te gaan werken etc. Ik denk dat ik daar niet de enige in ben, niet iedereen verwerkt zoiets op dezelfde manier.
Ik zie Boulah zaterdag best gewoon weer op het veld staan en juist gemotiveerder dan ooit zijn. Hij moet en zal dit EK gaan winnen voor z'n dochtertje.
Kneusquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Jetze het volgende:
[..]
Denk je niet dat de Joop van Tellingens en andere mensen die leven van Story, Prive en Weekend zich nu in hun handen wrijven en hopen de mooste tranenfoto's te maken of te publiceren? Allemaal zogenaamd respectvol en helemaaaaaal niet voor de verkoopcijfers en het geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |