Iets anders wil niet per definitie zeggen dat het niet gebruikt wordt. Je hebt echt een paar sick fucks rondlopen in het voetbal hoor, onderschat ze niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Iemand op denigrerende manieren wijzen op toentertijd lopende zaken/beschuldigingen (Kluivert werd uitgemaakt voor moordenaar en verkrachter) is wat anders dan iemand te wijzen op het feit dat zijn dochtertje is overleden.
Dan is het juist wel wat voor Bertje om te menen nu een speciale band met Boulahrouz te hebben omdat 'ze elkaar begrijpen'. Voor sommige mensen betekent iets als dit gewoon kassa. Bertje lijkt me wel zoiemand.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Maalderink is tijdens het vorige kampioenschpa eerder naar huis gegaan om dat zijn zoontje veel te vroeg geboren was en de toestand erg kritiek was dus wees een beetje voorizchtig met je opmerkingen.
Wat een kansloze en ook smerige opmerking dit. Je weet niet waar je over praat, gast.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:42 schreef Jetze het volgende:
[..]
Dan is het juist wel wat voor Bertje om te menen nu een speciale band met Boulahrouz te hebben omdat 'ze elkaar begrijpen'. Voor sommige mensen betekent iets als dit gewoon kassa. Bertje lijkt me wel zoiemand.
Khalid Boulahrouz was wel de ideale man om Andrei Arshavin af te stoppen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:43 schreef nightfall het volgende:
echt onwijs kut voor ze, maar iedereen doet nu net alsof de verdediging verloren is, melchiot kan het anders ook prima opvangen..
Ehmz, ja eigenlijk wel. 22 Weken is wel laat voor zoiets, maar ja. even uithuilen en verder gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je gata bij zoiets echt niet denken van "Ach, die dingen gebeuren nou eenmaal. Tough shit! Biertje iemand?"
Voor mij is onder de gordel één categorie. Als je iemand's zus een hoer durft te noemen, dan heb je er volgens mij ook niet veel problemen mee een miskraak te misbruiken om je eigen frustratie af te reageren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die zei dat de zus van Zidane een hoer is. Net even wat anders.
Als je zulke opmerkingen durft te maken, ben je anders ook niet bepaald lekker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:42 schreef Jetze het volgende:
[..]
Dan is het juist wel wat voor Bertje om te menen nu een speciale band met Boulahrouz te hebben omdat 'ze elkaar begrijpen'. Voor sommige mensen betekent iets als dit gewoon kassa. Bertje lijkt me wel zoiemand.
Zeker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
RIP
Sterkte, dat zet de zaken wel weer wat in perspectief.
Probeer je nu te provoceren of wat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ehmz, ja eigenlijk wel. 22 Weken is wel laat voor zoiets, maar ja. even uithuilen en verder gaan.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Jetze het volgende:
[..]
Voor mij is onder de gordel één categorie. Als je iemand's zus een hoer durft te noemen, dan heb je er volgens mij ook niet veel problemen mee een miskraak te misbruiken om je eigen frustratie af te reageren.
Nee. MIjn eerste 2 kinderen zijn via IVF geboren. Als er iemand iets weet van miskramen en ongewenste kinderloosheid ben ik er 1 van.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Probeer je nu te provoceren of wat?
Voor mij niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Jetze het volgende:
[..]
Voor mij is onder de gordel één categorie. Als je iemand's zus een hoer durft te noemen, dan heb je er volgens mij ook niet veel problemen mee een miskraak te misbruiken om je eigen frustratie af te reageren.
Nee, zou de eerste zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef Solid_Snake het volgende:
Kut voor Bouhla. Heeft ie trouwens al een dochter of zoon?
Denk je niet dat de Joop van Tellingens en andere mensen die leven van Story, Prive en Weekend zich nu in hun handen wrijven en hopen de mooste tranenfoto's te maken of te publiceren? Allemaal zogenaamd respectvol en helemaaaaaal niet voor de verkoopcijfers en het geld?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je zulke opmerkingen durft te maken, ben je anders ook niet bepaald lekker.
ja er zitten genoeg zieke geesten in het voetabl om dat te zeggen iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Jetze het volgende:
[..]
Nee dit was zn eerste kindje...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef Solid_Snake het volgende:
Hoop dat ie op tijd klaar is om tegen Rusland mee te doen, en anders de halve finale wel.
Dit zou zijn eerste moeten zijn las ik net.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef Solid_Snake het volgende:
Hoop dat ie op tijd klaar is om tegen Rusland mee te doen, en anders de halve finale wel.
Gast, in 58 berichten heb je alweer geregeld dat iedereen je gaat uitkotsen hier.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:42 schreef Jetze het volgende:
[..]
Ga ff weg alsjeblieft.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Jetze het volgende:
[..]
Denk je niet dat de Joop van Tellingens en andere mensen die leven van Story, Prive en Weekend zich nu in hun handen wrijven en hopen de mooste tranenfoto's te maken of te publiceren? Allemaal zogenaamd respectvol en helemaaaaaal niet voor de verkoopcijfers en het geld?
Dat is voor iedereen anders lijkt me.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Extra motivatie zie ik hier toch in om te willen presteren, hoe sneu het ook is.
Als jij nou gewoon je bek houdt met je irritante gezever.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Jetze het volgende:
Denk je niet dat de Joop van Tellingens en andere mensen die leven van Story, Prive en Weekend zich nu in hun handen wrijven en hopen de mooste tranenfoto's te maken of te publiceren? Allemaal zogenaamd respectvol en helemaaaaaal niet voor de verkoopcijfers en het geld?
Iedereen gaat er natuurlijk anders mee om, dus my guess is as good as yours. Denk dat het misschien niet verstandig is hem zaterdag op te stellen. Maar Boulahrouz lijkt me een stabiel persoon, hij zal het EK nog steeds willen winnen. Het belangrijkste is dat hij samen met z'n vrouw is, en dat is hij dan ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee. MIjn eerste 2 kinderen zijn via IVF geboren. Als er iemand iets weet van miskramen en ongewenste kinderloosheid ben ik er 1 van.
Tuurlijk, maar stappen die met de microfoon op Boulah af en gaan ze zitten provoceren? Wel even een verschil.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Jetze het volgende:
[..]
Ook dit vind ik een onbegrijpelijke opmerkingquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Extra motivatie zie ik hier toch in om te willen presteren, hoe sneu het ook is.
VI bericht vrijwel nooit over rand / prive zaken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:55 schreef franklop het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik het top vind van Voetbal International dat ze er nog niks over op de site hebben geplaatst
Wat zeg je eigenlijk?...vertaal eensquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:55 schreef Gluckskafer het volgende:
![]()
Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un
-zucht-quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
En ik vind dat het publiek "You'll never walk alone" moet zingen aan het begin van de pot tegen Rusland.
Hey muppet, ik weet niet van wie je kloon bent, maar ga even ergens anders de troll uithangen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:00 schreef Jetze het volgende:
Van wat een blind vertrouwen in de goedheid van de mens getuigen een aantal reacties hier. Ik begrijp dat aan jullie mijn wantrouwen in het wederzijdse respect tussen mensen niet besteed is. Geeft niks, we merken wel wie er gelijk heeft/hebben in de loop van het weekend.
Lampard wilde dat toch ook na wat hij had meegemaakt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:54 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ook dit vind ik een onbegrijpelijke opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |