Sterkte zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, wat is dan het nut van dit topic
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:24 schreef shilizous_88 het volgende:
Het EK is groter dan 1 leven...........
Lijkt mij ook niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zó ziek is om er wat over te zeggen.
Telt dat alleen voor Marokkanen met een Nederlands paspoort of reageren Italianen en Spanjaarden hier weer anders op?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:27 schreef Jetze het volgende:
[..]
Ja, dat roept iedereen nou wel, maar de vraag is dus of dat voor Khalid wel zo is. Er is niks meer aan te doen, en aan thuiszitten heeft niemand wat.
Precies, ben ik helemaal met je eens. Maar er zal wel niemand zó laag zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
De eerste voetballer die dit wel tijdens een wedstrijd tegen Boulah gaat gebruiken mag van mij, en dat meen ik oprecht, een Kokmeijertje krijgen.
Ik hoop dat diegene nooit meer een bal kan raken. Of uberhaupt nog normaal kan lopen.
Wat een verschrikkelijk nieuws dit. Ik hoop dat de groep volwassen genoeg is dit goed op te pikken en hem in alle macht te steunen.
Sterkte..
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:24 schreef shilizous_88 het volgende:
Het EK is groter dan 1 leven...........
Nee, joh. En zou het alsnog gebeuren, dan wordt dat toch meteen openbaar (door het flippen van Boulah)? Zo'n voetballer komt de komende jaren dan echt niet aan de bak, hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet.
Kan het mij echt niet voorstellen. Maar ja, je zal ze er ongetwijfeld tussen hebben lopen hoor.
Dit is natuurlijk gewoon een mietjes-altijd goed-reactie. Zeker alleen door je moeder opgevoed? Voetbal en het Nederlands elftal zijn ook heel belangrijk voor Khalid, en ik weet zeker dat hij heel graag zijn teamgenoten niet in de steek wil laten, ookal roept de een nog harder dan de ander dat ze het zullen begrijpen als hij naar huis gaat. En de kans een EK-titel te grijpen is er pas over 4 jaar weer. Zo is het wel, mensen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Familie staat immers boven een spelletje
Lorenzo Staelensquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies, ben ik helemaal met je eens. Maar er zal wel niemand zó laag zijn neem ik aan.
Wat een achterlijke vooroordelen heb jij in je kop zitten zegquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Stienn het volgende:
ik zie die Portugezen er nog wel voor aan.. stel ze komen in de finale te staan tegen Nederland.. denk alleen niet dat het uit maakt tegen wie het dan gezegt wordt.. denk dat elke speler zich zou moeten inhouden op dat moment!
Al zou ik met het hele team met rood er afmoeten, ik zou echt helemaal los gaan op die gast.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Stienn het volgende:
ik zie die Portugezen er nog wel voor aan.. stel ze komen in de finale te staan tegen Nederland.. denk alleen niet dat het uit maakt tegen wie het dan gezegt wordt.. denk dat elke speler zich zou moeten inhouden op dat moment!
Doe dan zwarte Tulpen ofzo of een andere geste.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Iedereen moet nu eigenlijk knuffels kopen en na de kwartfinale op het veld gooien.
Die was toen nog in leven, zijn dochtertje. Dan heeft zoiets waarde, die gaf Schreuder denk ik aan z'n dochtertje of liet ze in ieder geval zien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef Houniet het volgende:
Hebben ze bij Schreuder toen toch ook gedaan.
Is ook onzin. Maar we hebben nou eenmaal behoefte om iets te doen of te zeggen als je zoiets hoort. Daarom lopen condeleancesites ook zo goed.quote:
Tsja daar heb je een punt, al is hij er gelukkig niet bij.quote:
Ohja dat is inderdaad wat andersquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die was toen nog in leven, zijn dochtertje. Dan heeft zoiets waarde, die gaf Schreuder denk ik aan z'n dochtertje of liet ze in ieder geval zien.
Boulahrouz is z'n dochtertje al kwijt, leeft niet meer. Dan ga je toch geen knuffels gooien?
Die situaties zijn gewoon niet te vergelijken
Maalderink is tijdens het vorige kampioenschpa eerder naar huis gegaan om dat zijn zoontje veel te vroeg geboren was en de toestand erg kritiek was dus wees een beetje voorizchtig met je opmerkingen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef DANILXL het volgende:
[..]
dan ken je maalderinknog niet. die wil zn momentje nog ff hebben
Dat was op de persoon gericht en ging over iets dat hij zelf in de hand had.quote:
Denk dat het van zijn vrouw gaat afhangen. Boula komt over als een zeer nette degelijke kerel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Triest nieuws.
Boulahrouz moet nu verzinnen wat hij wil.
Die zei dat de zus van Zidane een hoer is. Net even wat anders.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef Jetze het volgende:
[..]
Inderdaad, zou je denken, maar Materazzi speelt nog steeds mee.
Kom op man... dat zie ik echt niet gebeuren. Er zit een groot verschil tussen een schwalbe maken en iemand persoonlijk beledigen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie er ook nog wel wat smerige voetballers voor aan om dit idd tegen Boulah of de selectie te gebruiken, zeker die portugezen.
In Nederland wordt er tot 26 weken niet actief behandeld om het kindje in leven te houden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef DivineJester het volgende:Vreselijk nieuws dit...
[..]
Over het algemeen wordt een te vroeg geboren kind vanaf de 24e week als levensvatbaar beschouwd, wel grote kans op handicaps en dergelijke dan.
Iemand op denigrerende manieren wijzen op toentertijd lopende zaken/beschuldigingen (Kluivert werd uitgemaakt voor moordenaar en verkrachter) is wat anders dan iemand te wijzen op het feit dat zijn dochtertje is overleden.quote:
true, maar dat neemt niet weg dat het ook gewoon smerig is natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Iemand op denigrerende manieren wijzen op toentertijd lopende zaken/beschuldigingen (Kluivert werd uitgemaakt voor moordenaar en verkrachter) is wat anders dan iemand te wijzen op het feit dat zijn dochtertje is overleden.
Eerder de Duitsers, maar nee dit soort zaken zal niet met een EK gebeuren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie er ook nog wel wat smerige voetballers voor aan om dit idd tegen Boulah of de selectie te gebruiken, zeker die portugezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |