dan ken je maalderinkquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:19 schreef Reneuh het volgende:
Tegen beter weten in, maar ik hoop dat de pers zich inhoudt... Dat het in het nieuws komt ok, maar in godsnaam, ga niet de spelers lastig vallen met klotevragen. De persconferentie is voldoende.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij stelt het wel heel zwart wit maar hij heeft zeker gewoon een punt.
euhm, dat ius niet mijn pakkie an, was gewoon mijn persoonlijke mening die ik even kwijt wildequote:
Je gata bij zoiets echt niet denken van "Ach, die dingen gebeuren nou eenmaal. Tough shit! Biertje iemand?"quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Tuurlijk, erg vervelend voor ze, maar zwangerschappen gaan soms mis, in een vroege of iets latere fase.
Maar hij moet het wel verwerken, zijn wereldje stort wel even in.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Misschien ben ik een koude klootzak hoor, maar is een miskraam na 5 maanden niet stukken draaglijker dan als je een kind verliest dat je kent, waar je mee gespeeld hebt etc?
Tuurlijk, erg vervelend voor ze, maar zwangerschappen gaan soms mis, in een vroege of iets latere fase.
Ik zou ook bij m'n vrouw willen zijn. Maar ik ken ook mensen die zich na groot verlies helemaal op hun werk of hobby storten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik op het EK zou spelen en ik zou te horen hebben gekregen dat mijn dochter is overleden, zou ik geen seconde twijfelen en direct de eerste vlucht terug naar Nederland nemen...dat sommige lui hier denken dat Boulahrouz er nog aan denkt om door te spelen...hebben zeker zelf nooit persoonlijke leed gekend...
Er is een persconferentie om 14:00 met van Basten en van de Sarquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
De geplande persdag van vandaag, gaat dan ook niet door.
Dat zeg ik toch ook... Je hebt er geen klote aan want t kind kan er niet mee spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat hadden de supporters toen gedaan voor Alfred Schreuder. Maar dat was volgens mij toen zijn kind nog leefde, hoewel ze toen ook al ernstig ziek was. Dan is het een prachtig gebaar natuurlijk, nu zou het eerder pijnlijk zijn, lijkt mij.
Helemaal mee eens. Toon je medeleven en laat het daarbij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jammer dat iedereen nu van alles gaat zitten verzinnen, en voor hem gaat denken.
laat het lekker op z'n beloop, leef met die arme mensen mee, maar ga niet zo zitten wauwelen, hij zal zelf zijn keuzes maken.
Klopt. Was meer als uitleg bedoeld voor de mensen die niet wisten waar het hele verhaal vandaan kwam.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook... Je hebt er geen klote aan want t kind kan er niet mee spelen.
Inderdaad, zou je denken, maar Materazzi speelt nog steeds mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Zo respectloos is echt niemand op het veld.
Dat je het er niet mee eens bent mag je zelf weten.quote:
Dat klopt, maar er was ingepland, voor de pers, dat er gepsproken kon worden met spelers en dat is geannuleerd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:23 schreef wouster het volgende:
[..]
Er is een persconferentie om 14:00 met van Basten en van de Sar
Als je met je hoofd volkomen ergens anders bent is het niet echt zinvol om te gaan trainen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze wel gewoon gaan trainen zeg, wat schiet je ermee op die hele trainig niet door te laten gaan?
Nee, maar iedereen reageert hier zo ontzettend emotioneel. Ik verwacht dat als z'n vader was overleden er stukken minder emotioneel zou worden gereageerd hier, meer in de trend van: "Heel erg voor hem, zulke dingen komen altijd op een slecht moment. Sterkte he!"quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je gata bij zoiets echt niet denken van "Ach, die dingen gebeuren nou eenmaal. Tough shit! Biertje iemand?"
Ik zeg niet dat iemand een jaar lang jankend thuis moet zitten, maar haast iedereen (helemaal de publieke figuren, lijkt me) is gebaat bij enkele dagen van rouw zonder al die mensen om zich heen te hebben. Voetballers werken enorm geconcentreerd naar een wedstrijd toe en zijn tijdens de wedstrijd ook continu gefocust op het spel. En ik denk niet dat Boulahrouz zoiets op dit moment kan of wil opbrengen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij stelt het wel heel zwart wit maar hij heeft zeker gewoon een punt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Iedereen moet nu eigenlijk knuffels kopen en na de kwartfinale op het veld gooien.
Precies. Er is geen handleiding over hoe je het beste om kan gaan met zoiets tragisch. Het verschilt per persoon, Boulah en zijn familie kan die keuze zelf het beste maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:24 schreef TheVulture het volgende:
En welke beslissing er ook genomen wordt, elk besluit verdient ons respect.
Ja, dat roept iedereen nou wel, maar de vraag is dus of dat voor Khalid wel zo is. Er is niks meer aan te doen, en aan thuiszitten heeft niemand wat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef apensnot het volgende:
[..]
Maar hij moet het wel verwerken, zijn wereldje stort wel even in.
Het heeft niet zoveel zin om voor anderen te spreken. Ik ben zelf drie dagen van slag als de kat is overleden bijvoorbeeld. Laat iedereen vooral in zijn waarde en dingen op de eigen manier verwerken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen reageert hier zo ontzettend emotioneel. Ik verwacht dat als z'n vader was overleden er stukken minder emotioneel zou worden gereageerd hier, meer in de trend van: "Heel erg voor hem, zulke dingen komen altijd op een slecht moment. Sterkte he!"
Dit terwijl ik me goed zou kunnen voorstellen dat het verlies van je vader stukken pijnlijker is dan het verlies van een ongeboren kind van 5 maanden oud.
Ja.quote:
Ik denk dat Boulah voor zichzelf de beste manier weet en of het nou doorspelen of stoppen is het is zijn keuze.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iemand een jaar lang jankend thuis moet zitten, maar haast iedereen (helemaal de publieke figuren, lijkt me) is gebaat bij enkele dagen van rouw. Voetballers werken enorm geconcentreerd naar een wedstrijd toe en zijn tijdens de wedstrijd ook continu gefocust op het spel. En ik denk niet dat Boulahrouz zoiets op dit moment kan of wil opbrengen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Familie staat immers boven een spelletje
Natuurlijk niet. Komop zeg, het zijn geen randdebielen. Je mag best praten en treiteren maar natuurlijk gaan die Italianen en Spanjaarden niet hierover beginnen, wat een onzin.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Jetze het volgende:
[..]
Khalid is nu wel een liability op het veld. Want ik vertrouw die Italianen en Spanjaarden absoluut niet dat ze dit niet zullen aangrijpen om Boulahrouz tot een rode kaart a la Zidane te verleiden.
Nee, pas bij 25 a 26 weken proberen ze het kind te behandelen, en dan nog redden maar heel weinig het, en nog minder zonder blijvende schade. Hij moet het dus al wel geweten hebben op het moment dat hij de auto instapte.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:18 schreef EnactedChaos het volgende:
Ze was 22 weken zwanger en dan ziet het kind er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Dan kan nooit levensvatbaar zijn zodra het wordt geboren neem ik aan. Wat een drama
Dat dus. Al ben ik wel voor om een klein beetje medeleven te tonen d.m.v. een zwarte band en eventueel een minuut stilte. Niet dat iemand er ook maar wat aan heeft, maar ik vind dat zoiets hoort.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef Prosac het volgende:
wat Boulahrouz ook beslist: het is de verstandigste beslissing die hij kan nemen.
Wel hoor. Een persoonlijk verlies.quote:
Eens , wat dat betreft is het maar voetbalquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou het verstandig vinden als Boulahrouz nu teruggaat naar zijn familie en vrienden om te rouwen....en dat Nederland doorgaat met de rest van de 22-koppige selectie.
Voetbal gaat niet boven alles...je moet je prioriteiten stellen...Heitinga kan Boulahrouz heel goed vervangen.
Tja, wat is dan het nut van dit topicquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel zin om voor anderen te spreken. Ik ben zelf drie dagen van slag als de kat is overleden bijvoorbeeld. Laat iedereen vooral in zijn waarde en dingen op de eigen manier verwerken.
Over het algemeen wordt een te vroeg geboren kind vanaf de 24e week als levensvatbaar beschouwd, wel grote kans op handicaps en dergelijke dan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:18 schreef EnactedChaos het volgende:
Ze was 22 weken zwanger en dan ziet het kind er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Dan kan nooit levensvatbaar zijn zodra het wordt geboren neem ik aan. Wat een drama
Ik denk niet dat hij zó ziek is om er wat over te zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef Jetze het volgende:
[..]
Inderdaad, zou je denken, maar Materazzi speelt nog steeds mee.
Sterkte zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, wat is dan het nut van dit topic
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:24 schreef shilizous_88 het volgende:
Het EK is groter dan 1 leven...........
Lijkt mij ook niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zó ziek is om er wat over te zeggen.
Telt dat alleen voor Marokkanen met een Nederlands paspoort of reageren Italianen en Spanjaarden hier weer anders op?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:27 schreef Jetze het volgende:
[..]
Ja, dat roept iedereen nou wel, maar de vraag is dus of dat voor Khalid wel zo is. Er is niks meer aan te doen, en aan thuiszitten heeft niemand wat.
Precies, ben ik helemaal met je eens. Maar er zal wel niemand zó laag zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
De eerste voetballer die dit wel tijdens een wedstrijd tegen Boulah gaat gebruiken mag van mij, en dat meen ik oprecht, een Kokmeijertje krijgen.
Ik hoop dat diegene nooit meer een bal kan raken. Of uberhaupt nog normaal kan lopen.
Wat een verschrikkelijk nieuws dit. Ik hoop dat de groep volwassen genoeg is dit goed op te pikken en hem in alle macht te steunen.
Sterkte..
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:24 schreef shilizous_88 het volgende:
Het EK is groter dan 1 leven...........
Nee, joh. En zou het alsnog gebeuren, dan wordt dat toch meteen openbaar (door het flippen van Boulah)? Zo'n voetballer komt de komende jaren dan echt niet aan de bak, hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet.
Kan het mij echt niet voorstellen. Maar ja, je zal ze er ongetwijfeld tussen hebben lopen hoor.
Dit is natuurlijk gewoon een mietjes-altijd goed-reactie. Zeker alleen door je moeder opgevoed? Voetbal en het Nederlands elftal zijn ook heel belangrijk voor Khalid, en ik weet zeker dat hij heel graag zijn teamgenoten niet in de steek wil laten, ookal roept de een nog harder dan de ander dat ze het zullen begrijpen als hij naar huis gaat. En de kans een EK-titel te grijpen is er pas over 4 jaar weer. Zo is het wel, mensen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Familie staat immers boven een spelletje
Lorenzo Staelensquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies, ben ik helemaal met je eens. Maar er zal wel niemand zó laag zijn neem ik aan.
Wat een achterlijke vooroordelen heb jij in je kop zitten zegquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Stienn het volgende:
ik zie die Portugezen er nog wel voor aan.. stel ze komen in de finale te staan tegen Nederland.. denk alleen niet dat het uit maakt tegen wie het dan gezegt wordt.. denk dat elke speler zich zou moeten inhouden op dat moment!
Al zou ik met het hele team met rood er afmoeten, ik zou echt helemaal los gaan op die gast.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Stienn het volgende:
ik zie die Portugezen er nog wel voor aan.. stel ze komen in de finale te staan tegen Nederland.. denk alleen niet dat het uit maakt tegen wie het dan gezegt wordt.. denk dat elke speler zich zou moeten inhouden op dat moment!
Doe dan zwarte Tulpen ofzo of een andere geste.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Iedereen moet nu eigenlijk knuffels kopen en na de kwartfinale op het veld gooien.
Die was toen nog in leven, zijn dochtertje. Dan heeft zoiets waarde, die gaf Schreuder denk ik aan z'n dochtertje of liet ze in ieder geval zien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef Houniet het volgende:
Hebben ze bij Schreuder toen toch ook gedaan.
Is ook onzin. Maar we hebben nou eenmaal behoefte om iets te doen of te zeggen als je zoiets hoort. Daarom lopen condeleancesites ook zo goed.quote:
Tsja daar heb je een punt, al is hij er gelukkig niet bij.quote:
Ohja dat is inderdaad wat andersquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die was toen nog in leven, zijn dochtertje. Dan heeft zoiets waarde, die gaf Schreuder denk ik aan z'n dochtertje of liet ze in ieder geval zien.
Boulahrouz is z'n dochtertje al kwijt, leeft niet meer. Dan ga je toch geen knuffels gooien?
Die situaties zijn gewoon niet te vergelijken
Maalderink is tijdens het vorige kampioenschpa eerder naar huis gegaan om dat zijn zoontje veel te vroeg geboren was en de toestand erg kritiek was dus wees een beetje voorizchtig met je opmerkingen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef DANILXL het volgende:
[..]
dan ken je maalderinknog niet. die wil zn momentje nog ff hebben
Dat was op de persoon gericht en ging over iets dat hij zelf in de hand had.quote:
Denk dat het van zijn vrouw gaat afhangen. Boula komt over als een zeer nette degelijke kerel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Triest nieuws.
Boulahrouz moet nu verzinnen wat hij wil.
Die zei dat de zus van Zidane een hoer is. Net even wat anders.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef Jetze het volgende:
[..]
Inderdaad, zou je denken, maar Materazzi speelt nog steeds mee.
Kom op man... dat zie ik echt niet gebeuren. Er zit een groot verschil tussen een schwalbe maken en iemand persoonlijk beledigen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie er ook nog wel wat smerige voetballers voor aan om dit idd tegen Boulah of de selectie te gebruiken, zeker die portugezen.
In Nederland wordt er tot 26 weken niet actief behandeld om het kindje in leven te houden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef DivineJester het volgende:Vreselijk nieuws dit...
[..]
Over het algemeen wordt een te vroeg geboren kind vanaf de 24e week als levensvatbaar beschouwd, wel grote kans op handicaps en dergelijke dan.
Iemand op denigrerende manieren wijzen op toentertijd lopende zaken/beschuldigingen (Kluivert werd uitgemaakt voor moordenaar en verkrachter) is wat anders dan iemand te wijzen op het feit dat zijn dochtertje is overleden.quote:
true, maar dat neemt niet weg dat het ook gewoon smerig is natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Iemand op denigrerende manieren wijzen op toentertijd lopende zaken/beschuldigingen (Kluivert werd uitgemaakt voor moordenaar en verkrachter) is wat anders dan iemand te wijzen op het feit dat zijn dochtertje is overleden.
Eerder de Duitsers, maar nee dit soort zaken zal niet met een EK gebeuren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie er ook nog wel wat smerige voetballers voor aan om dit idd tegen Boulah of de selectie te gebruiken, zeker die portugezen.
Iets anders wil niet per definitie zeggen dat het niet gebruikt wordt. Je hebt echt een paar sick fucks rondlopen in het voetbal hoor, onderschat ze niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Iemand op denigrerende manieren wijzen op toentertijd lopende zaken/beschuldigingen (Kluivert werd uitgemaakt voor moordenaar en verkrachter) is wat anders dan iemand te wijzen op het feit dat zijn dochtertje is overleden.
Dan is het juist wel wat voor Bertje om te menen nu een speciale band met Boulahrouz te hebben omdat 'ze elkaar begrijpen'. Voor sommige mensen betekent iets als dit gewoon kassa. Bertje lijkt me wel zoiemand.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Maalderink is tijdens het vorige kampioenschpa eerder naar huis gegaan om dat zijn zoontje veel te vroeg geboren was en de toestand erg kritiek was dus wees een beetje voorizchtig met je opmerkingen.
Wat een kansloze en ook smerige opmerking dit. Je weet niet waar je over praat, gast.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:42 schreef Jetze het volgende:
[..]
Dan is het juist wel wat voor Bertje om te menen nu een speciale band met Boulahrouz te hebben omdat 'ze elkaar begrijpen'. Voor sommige mensen betekent iets als dit gewoon kassa. Bertje lijkt me wel zoiemand.
Khalid Boulahrouz was wel de ideale man om Andrei Arshavin af te stoppen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:43 schreef nightfall het volgende:
echt onwijs kut voor ze, maar iedereen doet nu net alsof de verdediging verloren is, melchiot kan het anders ook prima opvangen..
Ehmz, ja eigenlijk wel. 22 Weken is wel laat voor zoiets, maar ja. even uithuilen en verder gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je gata bij zoiets echt niet denken van "Ach, die dingen gebeuren nou eenmaal. Tough shit! Biertje iemand?"
Voor mij is onder de gordel één categorie. Als je iemand's zus een hoer durft te noemen, dan heb je er volgens mij ook niet veel problemen mee een miskraak te misbruiken om je eigen frustratie af te reageren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die zei dat de zus van Zidane een hoer is. Net even wat anders.
Als je zulke opmerkingen durft te maken, ben je anders ook niet bepaald lekker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:42 schreef Jetze het volgende:
[..]
Dan is het juist wel wat voor Bertje om te menen nu een speciale band met Boulahrouz te hebben omdat 'ze elkaar begrijpen'. Voor sommige mensen betekent iets als dit gewoon kassa. Bertje lijkt me wel zoiemand.
Zeker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
RIP
Sterkte, dat zet de zaken wel weer wat in perspectief.
Probeer je nu te provoceren of wat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ehmz, ja eigenlijk wel. 22 Weken is wel laat voor zoiets, maar ja. even uithuilen en verder gaan.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Jetze het volgende:
[..]
Voor mij is onder de gordel één categorie. Als je iemand's zus een hoer durft te noemen, dan heb je er volgens mij ook niet veel problemen mee een miskraak te misbruiken om je eigen frustratie af te reageren.
Nee. MIjn eerste 2 kinderen zijn via IVF geboren. Als er iemand iets weet van miskramen en ongewenste kinderloosheid ben ik er 1 van.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Probeer je nu te provoceren of wat?
Voor mij niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Jetze het volgende:
[..]
Voor mij is onder de gordel één categorie. Als je iemand's zus een hoer durft te noemen, dan heb je er volgens mij ook niet veel problemen mee een miskraak te misbruiken om je eigen frustratie af te reageren.
Nee, zou de eerste zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef Solid_Snake het volgende:
Kut voor Bouhla. Heeft ie trouwens al een dochter of zoon?
Denk je niet dat de Joop van Tellingens en andere mensen die leven van Story, Prive en Weekend zich nu in hun handen wrijven en hopen de mooste tranenfoto's te maken of te publiceren? Allemaal zogenaamd respectvol en helemaaaaaal niet voor de verkoopcijfers en het geld?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je zulke opmerkingen durft te maken, ben je anders ook niet bepaald lekker.
ja er zitten genoeg zieke geesten in het voetabl om dat te zeggen iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Jetze het volgende:
[..]
Nee dit was zn eerste kindje...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef Solid_Snake het volgende:
Hoop dat ie op tijd klaar is om tegen Rusland mee te doen, en anders de halve finale wel.
Dit zou zijn eerste moeten zijn las ik net.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef Solid_Snake het volgende:
Hoop dat ie op tijd klaar is om tegen Rusland mee te doen, en anders de halve finale wel.
Gast, in 58 berichten heb je alweer geregeld dat iedereen je gaat uitkotsen hier.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:42 schreef Jetze het volgende:
[..]
Ga ff weg alsjeblieft.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Jetze het volgende:
[..]
Denk je niet dat de Joop van Tellingens en andere mensen die leven van Story, Prive en Weekend zich nu in hun handen wrijven en hopen de mooste tranenfoto's te maken of te publiceren? Allemaal zogenaamd respectvol en helemaaaaaal niet voor de verkoopcijfers en het geld?
Dat is voor iedereen anders lijkt me.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Extra motivatie zie ik hier toch in om te willen presteren, hoe sneu het ook is.
Als jij nou gewoon je bek houdt met je irritante gezever.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Jetze het volgende:
Denk je niet dat de Joop van Tellingens en andere mensen die leven van Story, Prive en Weekend zich nu in hun handen wrijven en hopen de mooste tranenfoto's te maken of te publiceren? Allemaal zogenaamd respectvol en helemaaaaaal niet voor de verkoopcijfers en het geld?
Iedereen gaat er natuurlijk anders mee om, dus my guess is as good as yours. Denk dat het misschien niet verstandig is hem zaterdag op te stellen. Maar Boulahrouz lijkt me een stabiel persoon, hij zal het EK nog steeds willen winnen. Het belangrijkste is dat hij samen met z'n vrouw is, en dat is hij dan ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee. MIjn eerste 2 kinderen zijn via IVF geboren. Als er iemand iets weet van miskramen en ongewenste kinderloosheid ben ik er 1 van.
Tuurlijk, maar stappen die met de microfoon op Boulah af en gaan ze zitten provoceren? Wel even een verschil.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Jetze het volgende:
[..]
Ook dit vind ik een onbegrijpelijke opmerkingquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Extra motivatie zie ik hier toch in om te willen presteren, hoe sneu het ook is.
VI bericht vrijwel nooit over rand / prive zaken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:55 schreef franklop het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik het top vind van Voetbal International dat ze er nog niks over op de site hebben geplaatst
Wat zeg je eigenlijk?...vertaal eensquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:55 schreef Gluckskafer het volgende:
![]()
Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un
-zucht-quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
En ik vind dat het publiek "You'll never walk alone" moet zingen aan het begin van de pot tegen Rusland.
Hey muppet, ik weet niet van wie je kloon bent, maar ga even ergens anders de troll uithangen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:00 schreef Jetze het volgende:
Van wat een blind vertrouwen in de goedheid van de mens getuigen een aantal reacties hier. Ik begrijp dat aan jullie mijn wantrouwen in het wederzijdse respect tussen mensen niet besteed is. Geeft niks, we merken wel wie er gelijk heeft/hebben in de loop van het weekend.
Lampard wilde dat toch ook na wat hij had meegemaakt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:54 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ook dit vind ik een onbegrijpelijke opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |