dan ken je maalderinkquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:19 schreef Reneuh het volgende:
Tegen beter weten in, maar ik hoop dat de pers zich inhoudt... Dat het in het nieuws komt ok, maar in godsnaam, ga niet de spelers lastig vallen met klotevragen. De persconferentie is voldoende.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij stelt het wel heel zwart wit maar hij heeft zeker gewoon een punt.
euhm, dat ius niet mijn pakkie an, was gewoon mijn persoonlijke mening die ik even kwijt wildequote:
Je gata bij zoiets echt niet denken van "Ach, die dingen gebeuren nou eenmaal. Tough shit! Biertje iemand?"quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Tuurlijk, erg vervelend voor ze, maar zwangerschappen gaan soms mis, in een vroege of iets latere fase.
Maar hij moet het wel verwerken, zijn wereldje stort wel even in.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Misschien ben ik een koude klootzak hoor, maar is een miskraam na 5 maanden niet stukken draaglijker dan als je een kind verliest dat je kent, waar je mee gespeeld hebt etc?
Tuurlijk, erg vervelend voor ze, maar zwangerschappen gaan soms mis, in een vroege of iets latere fase.
Ik zou ook bij m'n vrouw willen zijn. Maar ik ken ook mensen die zich na groot verlies helemaal op hun werk of hobby storten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik op het EK zou spelen en ik zou te horen hebben gekregen dat mijn dochter is overleden, zou ik geen seconde twijfelen en direct de eerste vlucht terug naar Nederland nemen...dat sommige lui hier denken dat Boulahrouz er nog aan denkt om door te spelen...hebben zeker zelf nooit persoonlijke leed gekend...
Er is een persconferentie om 14:00 met van Basten en van de Sarquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
De geplande persdag van vandaag, gaat dan ook niet door.
Dat zeg ik toch ook... Je hebt er geen klote aan want t kind kan er niet mee spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat hadden de supporters toen gedaan voor Alfred Schreuder. Maar dat was volgens mij toen zijn kind nog leefde, hoewel ze toen ook al ernstig ziek was. Dan is het een prachtig gebaar natuurlijk, nu zou het eerder pijnlijk zijn, lijkt mij.
Helemaal mee eens. Toon je medeleven en laat het daarbij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jammer dat iedereen nu van alles gaat zitten verzinnen, en voor hem gaat denken.
laat het lekker op z'n beloop, leef met die arme mensen mee, maar ga niet zo zitten wauwelen, hij zal zelf zijn keuzes maken.
Klopt. Was meer als uitleg bedoeld voor de mensen die niet wisten waar het hele verhaal vandaan kwam.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook... Je hebt er geen klote aan want t kind kan er niet mee spelen.
Inderdaad, zou je denken, maar Materazzi speelt nog steeds mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Zo respectloos is echt niemand op het veld.
Dat je het er niet mee eens bent mag je zelf weten.quote:
Dat klopt, maar er was ingepland, voor de pers, dat er gepsproken kon worden met spelers en dat is geannuleerd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:23 schreef wouster het volgende:
[..]
Er is een persconferentie om 14:00 met van Basten en van de Sar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |