Jij scheert gewoon op je gemakkie complete landen over één kam. De Amerikanen: karakter om na een persoonlijk drama gewoon de volgende dag te gaan werken. Italianen en spanjaarden gaan dit aangrijpen om Boula een rode kaart aan te smeren. Ik weet wel wat ik van jou denkquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Jetze het volgende:
[..]
Nou, nu ik erover nadenk, zou ik dat zelf waarschijnlijk ook doen. Kijk naar de Amerikanen, waar het een teken van karakter is om na een dergelijk persoonlijk drama gewoon de volgende dag weer aan het werk te gaan. In Nederland ben je dan ten onrechte gewoon harteloos.
Khalid is nu wel een liability op het veld. Want ik vertrouw die Italianen en Spanjaarden absoluut niet dat ze dit niet zullen aangrijpen om Boulahrouz tot een rode kaart a la Zidane te verleiden.
Hoe oud ben je? 15? Spreek je over een paar jaar wel weer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja en dan? Je kan toch net zo goed gewoon doorspelen. Beetje afleiding is juist beter op zón moment.
Wat wil je dan gaan doen, beetje thuis gaan zitten janken? Het leven gaat door en dat er mensen dood gaan hoort er helaas gewoon bij.
ja, leuk, om aan dat kind te geven dat niet meer isquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Iedereen moet nu eigenlijk knuffels kopen en na de kwartfinale op het veld gooien.
Nou, nou, nou. Zo respectloos is echt niemand op het veld.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Jetze het volgende:
Khalid is nu wel een liability op het veld. Want ik vertrouw die Italianen en Spanjaarden absoluut niet dat ze dit niet zullen aangrijpen om Boulahrouz tot een rode kaart a la Zidane te verleiden.
De geplande persdag van vandaag, gaat dan ook niet door.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:19 schreef Reneuh het volgende:
Tegen beter weten in, maar ik hoop dat de pers zich inhoudt... Dat het in het nieuws komt ok, maar in godsnaam, ga niet de spelers lastig vallen met klotevragen. De persconferentie is voldoende.
Dat hadden de supporters toen gedaan voor Alfred Schreuder. Maar dat was volgens mij toen zijn kind nog leefde, hoewel ze toen ook al ernstig ziek was. Dan is het een prachtig gebaar natuurlijk, nu zou het eerder pijnlijk zijn, lijkt mij.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jammer dat iedereen nu van alles gaat zitten verzinnen, en voor hem gaat denken.
laat het lekker op z'n beloop, leef met die arme mensen mee, maar ga niet zo zitten wauwelen, hij zal zelf zijn keuzes maken.
Slotje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, leuk, om aan dat kind te geven dat niet meer is
jammer dat iedereen nu van alles gaat zitten verzinnen, en voor hem gaat denken.
laat het lekker op z'n beloop, leef met die arme mensen mee, maar ga niet zo zitten wauwelen, hij zal zelf zijn keuzes maken.
Laten we hopen dat ze wel gewoon gaan trainen zeg, wat schiet je ermee op die hele trainig niet door te laten gaan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is nog onduidelijk of de training van oranje straks doorgaat, aldus 3FM nieuws net.
Hij stelt het wel heel zwart wit maar hij heeft zeker gewoon een punt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 15? Spreek je over een paar jaar wel weer.
Heb jij een boek waaruit jij haalt hoe je moet reageren op dit dramaquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 15? Spreek je over een paar jaar wel weer.
Idd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
De geplande persdag van vandaag, gaat dan ook niet door.
En natuurlijk allemaal klappen als de begravenisstoet voorbij komt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Iedereen moet nu eigenlijk knuffels kopen en na de kwartfinale op het veld gooien.
Het verlies van een kind dat je al langer om je heen hebt zal hoogstwaarschijnlijk pijnlijker zijn dan het verlies van een te vroeg geboren kind, maar feit blijft dat het gigantisch kutnieuws is waarvan je nooit hoopt het mee te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Misschien ben ik een koude klootzak hoor, maar is een miskraam na 5 maanden niet stukken draaglijker dan als je een kind verliest dat je kent, waar je mee gespeeld hebt etc?
Tuurlijk, erg vervelend voor ze, maar zwangerschappen gaan soms mis, in een vroege of iets latere fase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |