nu.nlquote:Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden
Uitgegeven: 19 juni 2008 11:49
LAUSANNE - De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.
Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden.
Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt.
Zou inderdaad een heel mooi gebaar zijn!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
jah, nu.nl![]()
Zal mooi zijn als ze zaterdag met zwarte band spelen dan
maar zal te begrijpen zijn als boula er nu uitstaptquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:55 schreef Stienn het volgende:
[..]
Zou inderdaad een heel mooi gebaar zijn!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef ruud.nl het volgende:
Jeetje wat een klotenieuws.![]()
Sterkte voor hem en z'n familie.
Zou kunnen, maar Boulah heeft wel veel betekend afgelopen week voor oranje... dus ik ben echt wel een voorstander voor de zwarte band..!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef Jetze het volgende:
Laten we persoonlijk persoonlijk houden. Boulahrouz speelt niet, en geen zwarte band.
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:01 schreef Jetze het volgende:
Uit respect voor Boulahrouz denk ik dat het afgelopen is met de kinderen na afloop van de wedstrijd.
Zal nu wel niet meer gebeuren, mag ik toch hopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef Karrs het volgende:Wat kut voor 'm. Wat enórm kut
Lekker wrang ook dat de rest van 't elftal zo met hun kinderen liepen na de wedstrijd.
Ja, en dan gaat heel de wereld over waarom Nederland met een zwarte band speelt. Zullen Boulahrouz en zijn vrouw leuk vinden. Dan moet ie tot in lengte van dagen nog vragen van het riooljournaille verduren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:59 schreef Stienn het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Boulah heeft wel veel betekend afgelopen week voor oranje... dus ik ben echt wel een voorstander voor de zwarte band..!
Daar twijfel ik dus flink aan, Boulahrouz was voor mij iedere wedstrijd 1 van de beste 3. Heitinga gaat dat echt niet beter doen helaasquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Heitinga kan Boulahrouz heel goed vervangen.
Precies. Dit is iets tussen Boulahrouz en zijn naasten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:01 schreef Jetze het volgende:
Uit respect voor Boulahrouz denk ik dat het afgelopen is met de kinderen na afloop van de wedstrijd. Boulahrouz zit helemaal niet te wachten op medeleven van compleet vreemden middels een spandoek. Hoe kom je erop, zeg! Hij wil dit gewoon zoveel mogelijk buiten de media houden, begrijpen jullie dat?
Wat boeit het nou dat de verdediging nu niet goed staatquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:04 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus flink aan, Boulahrouz was voor mij iedere wedstrijd 1 van de beste 3. Heitinga gaat dat echt niet beter doen helaas
Denk dat het toch wel naar buiten komt in de hele wereld..quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:03 schreef Jetze het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat heel de wereld over waarom Nederland met een zwarte band speelt. Zullen Boulahrouz en zijn vrouw leuk vinden. Dan moet ie tot in lengte van dagen nog vragen van het riooljournaille verduren.
jij denkt dat ie gewoon terug komt bij het nederlands elftal??quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:56 schreef DroogDok het volgende:
Klote voor Boula zeg.
Maar even over tot de harde realiteit, ik mag hopen dat Marco hem dan niet opstelt, in zijn eigen en het belang van het elftal. Oja en het hele nederlandse volk niet te vergeten.
Je weet niet wat men in de privésfeer aanraadt cq beslist.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
jij denkt dat ie gewoon terug komt bij het nederlands elftal??
Eerlijk gezegd zou het me niet verbazen ook. Ieder mens gaat verschillend met dergelijk leed om. Sommige mensen varen er wel bij om het normale leven ook een beetje proberen op te pakken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Alsof Boulahrouz nu nog wat geeft om dit toernooiquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:56 schreef DroogDok het volgende:
Klote voor Boula zeg.
Maar even over tot de harde realiteit, ik mag hopen dat Marco hem dan niet opstelt, in zijn eigen en het belang van het elftal. Oja en het hele nederlandse volk niet te vergeten.
Je noemt mij een idioot terwijl jij erover begintquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat boeit het nou dat de verdediging nu niet goed staat
De dochter van Boulahrouz is verdomme overleden...idioot.
Zal er aan liggen hoe oud het kindje was. Kan me voorstellen dat het een verschil maakt of ze 18 weken of 37 weken zwanger was. Bij beiden kan de zwangerschapsvergiftiging ertoe leiden dat het kindje gehaald moet worden, maar met 18 weken weet iedereen rationeel gezien dat het kindje nog niet levensvatbaar is. Denk dat de schok vele malen groter is wanneer het kindje bijna voldragen is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
''Uit respect voor Boulahrouz denk ik dat het afgelopen is met de kinderen na afloop van de wedstrijd.'' Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:01 schreef Jetze het volgende:
Uit respect voor Boulahrouz denk ik dat het afgelopen is met de kinderen na afloop van de wedstrijd. Boulahrouz zit helemaal niet te wachten op medeleven van compleet vreemden middels een spandoek. Hoe kom je erop, zeg! Hij wil dit gewoon zoveel mogelijk buiten de media houden, begrijpen jullie dat?
Nou, nu ik erover nadenk, zou ik dat zelf waarschijnlijk ook doen. Kijk naar de Amerikanen, waar het een teken van karakter is om na een dergelijk persoonlijk drama gewoon de volgende dag weer aan het werk te gaan. In Nederland ben je dan ten onrechte gewoon harteloos.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Ik heb zelf helaas ook veel leed gekend voor mijn leeftijd, en daarom weet ik ook dat iedereen er verschillend mee omgaat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik op het EK zou spelen en ik zou te horen hebben gekregen dat mijn dochter is overleden, zou ik geen seconde twijfelen en direct de eerste vlucht terug naar Nederland nemen...dat sommige lui hier denken dat Boulahrouz er nog aan denkt om door te spelen...hebben zeker zelf nooit persoonlijke leed gekend...
Heel makkelijk hoor. Dat heet empathie. Maar we zullen het wel zien zaterdag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Borga het volgende:
[..]
''Uit respect voor Boulahrouz denk ik dat het afgelopen is met de kinderen na afloop van de wedstrijd.'' Hoe verzin je het
ter verdediging van die lui, in '92 ten tijde van het EK lag een kind van een van de Denen (Vilfort) met leukemie in het ziekenhuis. Dikke kans op overlijden. Meneer Vilfort scoorde de 2-0 in de finale.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
.dat sommige lui hier denken dat Boulahrouz er nog aan denkt om door te spelen...hebben zeker zelf nooit persoonlijke leed gekend...
Lijkt me volstrekt onbelangrijk of het in het voor of nadeel van het team is eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef RedGuy het volgende:
Ik wil er liever niet over beginnen, maar het zou het groepsgevoel ook nóg sterker kunnen maken omdat ze nu allemaal achter Boula staan..
6 maanden geloof ik...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef DANILXL het volgende:
hoe lang was die vrouw zwanger
Op de foto's had ze al een duidelijk te zien buikjequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef DANILXL het volgende:
hoe lang was die vrouw zwanger
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Iedereen moet nu eigenlijk knuffels kopen en na de kwartfinale op het veld gooien.
Daar zal dat kind weinig aan hebben denk ik...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Iedereen moet nu eigenlijk knuffels kopen en na de kwartfinale op het veld gooien.
Ja en dan? Je kan toch net zo goed gewoon doorspelen. Beetje afleiding is juist beter op zón moment.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik op het EK zou spelen en ik zou te horen hebben gekregen dat mijn dochter is overleden, zou ik geen seconde twijfelen en direct de eerste vlucht terug naar Nederland nemen...dat sommige lui hier denken dat Boulahrouz er nog aan denkt om door te spelen...hebben zeker zelf nooit persoonlijke leed gekend...
Pleasequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Tja het kan een gebaar zijn...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar zal dat kind weinig aan hebben denk ik...
Ik denk dat dat behoorlijk pijnlijk is voor een ouder hoor..quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Dat zijn geen dingen die je denkt of zegt direct nadat je dochter is overledenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja en dan? Je kan toch net zo goed gewoon doorspelen. Beetje afleiding is juist beter op zón moment.
Wat wil je dan gaan doen, beetje thuis gaan zitten janken? Het leven gaat door en dat er mensen dood gaan hoort er helaas gewoon bij.
Hangt er vanaf hoe hard je gooit tochquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat dat behoorlijk pijnlijk is voor een ouder hoor..
We hebben het over het EK, ieder nieuwtje is nieuws, voor alle pers.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:17 schreef Breach het volgende:
Hoe erg ik het ook vind, ik hoop niet dat hier vanuit het journalistenkorps veel aandacht aan besteed wordt, dat is niet goed voor Boulahrouz en familie en ook niet voor Oranje zelf.
Jij scheert gewoon op je gemakkie complete landen over één kam. De Amerikanen: karakter om na een persoonlijk drama gewoon de volgende dag te gaan werken. Italianen en spanjaarden gaan dit aangrijpen om Boula een rode kaart aan te smeren. Ik weet wel wat ik van jou denkquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Jetze het volgende:
[..]
Nou, nu ik erover nadenk, zou ik dat zelf waarschijnlijk ook doen. Kijk naar de Amerikanen, waar het een teken van karakter is om na een dergelijk persoonlijk drama gewoon de volgende dag weer aan het werk te gaan. In Nederland ben je dan ten onrechte gewoon harteloos.
Khalid is nu wel een liability op het veld. Want ik vertrouw die Italianen en Spanjaarden absoluut niet dat ze dit niet zullen aangrijpen om Boulahrouz tot een rode kaart a la Zidane te verleiden.
Hoe oud ben je? 15? Spreek je over een paar jaar wel weer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja en dan? Je kan toch net zo goed gewoon doorspelen. Beetje afleiding is juist beter op zón moment.
Wat wil je dan gaan doen, beetje thuis gaan zitten janken? Het leven gaat door en dat er mensen dood gaan hoort er helaas gewoon bij.
ja, leuk, om aan dat kind te geven dat niet meer isquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Nou, nou, nou. Zo respectloos is echt niemand op het veld.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Jetze het volgende:
Khalid is nu wel een liability op het veld. Want ik vertrouw die Italianen en Spanjaarden absoluut niet dat ze dit niet zullen aangrijpen om Boulahrouz tot een rode kaart a la Zidane te verleiden.
De geplande persdag van vandaag, gaat dan ook niet door.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:19 schreef Reneuh het volgende:
Tegen beter weten in, maar ik hoop dat de pers zich inhoudt... Dat het in het nieuws komt ok, maar in godsnaam, ga niet de spelers lastig vallen met klotevragen. De persconferentie is voldoende.
Dat hadden de supporters toen gedaan voor Alfred Schreuder. Maar dat was volgens mij toen zijn kind nog leefde, hoewel ze toen ook al ernstig ziek was. Dan is het een prachtig gebaar natuurlijk, nu zou het eerder pijnlijk zijn, lijkt mij.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jammer dat iedereen nu van alles gaat zitten verzinnen, en voor hem gaat denken.
laat het lekker op z'n beloop, leef met die arme mensen mee, maar ga niet zo zitten wauwelen, hij zal zelf zijn keuzes maken.
Slotje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, leuk, om aan dat kind te geven dat niet meer is
jammer dat iedereen nu van alles gaat zitten verzinnen, en voor hem gaat denken.
laat het lekker op z'n beloop, leef met die arme mensen mee, maar ga niet zo zitten wauwelen, hij zal zelf zijn keuzes maken.
Laten we hopen dat ze wel gewoon gaan trainen zeg, wat schiet je ermee op die hele trainig niet door te laten gaan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is nog onduidelijk of de training van oranje straks doorgaat, aldus 3FM nieuws net.
Hij stelt het wel heel zwart wit maar hij heeft zeker gewoon een punt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 15? Spreek je over een paar jaar wel weer.
Heb jij een boek waaruit jij haalt hoe je moet reageren op dit dramaquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 15? Spreek je over een paar jaar wel weer.
Idd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
De geplande persdag van vandaag, gaat dan ook niet door.
En natuurlijk allemaal klappen als de begravenisstoet voorbij komt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Het verlies van een kind dat je al langer om je heen hebt zal hoogstwaarschijnlijk pijnlijker zijn dan het verlies van een te vroeg geboren kind, maar feit blijft dat het gigantisch kutnieuws is waarvan je nooit hoopt het mee te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Misschien ben ik een koude klootzak hoor, maar is een miskraam na 5 maanden niet stukken draaglijker dan als je een kind verliest dat je kent, waar je mee gespeeld hebt etc?
Tuurlijk, erg vervelend voor ze, maar zwangerschappen gaan soms mis, in een vroege of iets latere fase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |