Lijkt me volstrekt onbelangrijk of het in het voor of nadeel van het team is eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef RedGuy het volgende:
Ik wil er liever niet over beginnen, maar het zou het groepsgevoel ook nóg sterker kunnen maken omdat ze nu allemaal achter Boula staan..
6 maanden geloof ik...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef DANILXL het volgende:
hoe lang was die vrouw zwanger
Op de foto's had ze al een duidelijk te zien buikjequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef DANILXL het volgende:
hoe lang was die vrouw zwanger
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Iedereen moet nu eigenlijk knuffels kopen en na de kwartfinale op het veld gooien.
Daar zal dat kind weinig aan hebben denk ik...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Iedereen moet nu eigenlijk knuffels kopen en na de kwartfinale op het veld gooien.
Ja en dan? Je kan toch net zo goed gewoon doorspelen. Beetje afleiding is juist beter op zón moment.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik op het EK zou spelen en ik zou te horen hebben gekregen dat mijn dochter is overleden, zou ik geen seconde twijfelen en direct de eerste vlucht terug naar Nederland nemen...dat sommige lui hier denken dat Boulahrouz er nog aan denkt om door te spelen...hebben zeker zelf nooit persoonlijke leed gekend...
Pleasequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Tja het kan een gebaar zijn...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar zal dat kind weinig aan hebben denk ik...
Ik denk dat dat behoorlijk pijnlijk is voor een ouder hoor..quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Dat zijn geen dingen die je denkt of zegt direct nadat je dochter is overledenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja en dan? Je kan toch net zo goed gewoon doorspelen. Beetje afleiding is juist beter op zón moment.
Wat wil je dan gaan doen, beetje thuis gaan zitten janken? Het leven gaat door en dat er mensen dood gaan hoort er helaas gewoon bij.
Hangt er vanaf hoe hard je gooit tochquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat dat behoorlijk pijnlijk is voor een ouder hoor..
We hebben het over het EK, ieder nieuwtje is nieuws, voor alle pers.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:17 schreef Breach het volgende:
Hoe erg ik het ook vind, ik hoop niet dat hier vanuit het journalistenkorps veel aandacht aan besteed wordt, dat is niet goed voor Boulahrouz en familie en ook niet voor Oranje zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |