schrok me rot!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en Maricha lopen elkaar te bekogelen...
Als je weet wie er 'op eens' te gast is bij EkStra Weekend, met blond haar, staart..quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zo....dat ga ik eens in de gaten houden![]()
(hou wel een zo'n leuke roddel)
Van het album Daisies for the Galaxy.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal de plaat wel een keer gaan checken.
Viva la vida is bij mijn weten nog geen single hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat de nieuwe single Viva La Vida nog bijna nooit wordt gedraaid, maar de oude single van Coldplay nog wel aan de lopende band...
* Sirolf snapt nog steeds niets van de muziekredactie-logica.
Volgens mij niet in de traditionele zin van het woord. Maar als ik me niet vergis stond ie al lange tijd voor de release van het album op iTunes. En vannacht hebben zowel Eric als Domien em gedraaid (vorige week was ie ook al te horen bij Roosmarijn en Nacht DnA).quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Viva la vida is bij mijn weten nog geen single hoor!
Ah, dat verklaart een hoop. Ik raak altijd zo in de war van de releasedata in verschillende landen (en zelfs als singles nog nergens uit zijn heb ik dat probleemquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Viva la vida is bij mijn weten nog geen single hoor!
Ze draaien hem dan als albumtrack, dat kan. Omdat ze hem zo mooi vinden (vergelijkbaar met Lollipop van Mika) Maar wij hebben hem dus nog niet als single gekregen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij niet in de traditionele zin van het woord. Maar als ik me niet vergis stond ie al lange tijd voor de release van het album op iTunes. En vannacht hebben zowel Eric als Domien em gedraaid (vorige week was ie ook al te horen bij Roosmarijn en Nacht DnA).
Overigens heeft Coldplay van de vorige albums de titeltracks niet als single uitgebracht.
Ik vind Lovers in Japan en Viva la Vida er nog wel uitspringen, maar dat kan komen omdat ik die al een paar keer gehoord had toen de secret gig op radio en tv was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ze draaien hem dan als albumtrack, dat kan. Omdat ze hem zo mooi vinden (vergelijkbaar met Lollipop van Mika) Maar wij hebben hem dus nog niet als single gekregen.
Het is zelfs nog niet eens bekend wat de volgende single in NL gaat worden
Morgen vroeg de radio aanzetten dan, dan ben je ook al vroeg vrolijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:57 schreef Sersjee het volgende:Jeremy's
Dit is nou Neerlands Product waar ik vrolijk van word!
Dat moet niet boeien. Een dj hoort wat mij betreft te draaien wat hij/zij op dat moment leuk vindt en niet als een kip zonder kop achter een muziekredactie *ril* (en daarmee platenmaatschappijen) aan te lopen. En dat gebeurt nu bij 3FM waardoor sommige dj's toch duidelijk hun afkeer laten blijken als ze weer es een verplicht nummer moeten instarten. Van Amy Macdonald had veeeeel vaker es een ander nummer van het mooie album gedraaid moeten worden. En niet >250 keer hetzelfde nummer. Dan rent een luisteraar mss ook voor het album naar de winkel in plaats van dat ene kapotgedraaide nummer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ze draaien hem dan als albumtrack, dat kan. Omdat ze hem zo mooi vinden (vergelijkbaar met Lollipop van Mika) Maar wij hebben hem dus nog niet als single gekregen.
Het is zelfs nog niet eens bekend wat de volgende single in NL gaat worden
Die hoop heb ik bij de landelijke stations allang opgegevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat moet niet boeien.
En waarom hebben de 3FM dj's dan inspraak en vrije keuzes op hun playlist?????quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat moet niet boeien. Een dj hoort wat mij betreft te draaien wat hij/zij op dat moment leuk vindt en niet als een kip zonder kop achter een muziekredactie *ril* (en daarmee platenmaatschappijen) aan te lopen. En dat gebeurt nu bij 3FM waardoor sommige dj's toch duidelijk hun afkeer laten blijken als ze weer es een verplicht nummer moeten instarten. Van Amy Macdonald had veeeeel vaker es een ander nummer van het mooie album gedraaid moeten worden. En niet >250 keer hetzelfde nummer. Dan rent een luisteraar mss ook voor het album naar de winkel in plaats van dat ene kapotgedraaide nummer.
Weet je wat nog erger is dan een plaat die 250+ keer gedraaid wordt? Dat een groot deel van het publiek dat nog veel te weinig vindt en die platen blijft requesten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat moet niet boeien. Een dj hoort wat mij betreft te draaien wat hij/zij op dat moment leuk vindt en niet als een kip zonder kop achter een muziekredactie *ril* (en daarmee platenmaatschappijen) aan te lopen. En dat gebeurt nu bij 3FM waardoor sommige dj's toch duidelijk hun afkeer laten blijken als ze weer es een verplicht nummer moeten instarten. Van Amy Macdonald had veeeeel vaker es een ander nummer van het mooie album gedraaid moeten worden. En niet >250 keer hetzelfde nummer. Dan rent een luisteraar mss ook voor het album naar de winkel in plaats van dat ene kapotgedraaide nummer.
... en toch wordt Amy nog steeds heel veel verkocht in de winkels als je de plaats in de hitlijsten ziet. Blijkbaar is de gemiddelde Nederlander het nummer dus nog niet zat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De muziekredactie overheerst nog steeds teveel. Als je 4 keer op een dag Amy Macdonald, American Boy, Racoon enz. enz. voorbij hoort komen, vallen de leuke verfrissende plaatjes al bijna niet meer op.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
En waarom hebben de 3FM dj's dan inspraak en vrije keuzes op hun playlist?????
Ja, idd. Heb je een request uurtje en dan hoor je nog dezelfde platen als de rest van de dag voorbij komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is dan een plaat die 250+ keer gedraaid wordt? Dat een groot deel van het publiek dat nog veel te weinig vindt en die platen blijft requesten.
Dan moet je een ander station gaan luisteren. En lees Stenders Leesvermaak eens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede tip! Leuk boek, leerzaam ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Dan moet je een ander station gaan luisteren. En lees Stenders Leesvermaak eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |