Doe mij voorlopig de nieuwe maar, omdat ik deze gevoelsmatig wel lang genoeg gehoord hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Ook hoi Maricha en Michiel
Te gekke plaat om de show mee te beginnen. Leaf - New Song.
Doe mij maar helemaal geen Leafquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Doe mij voorlopig de nieuwe maar, omdat ik deze gevoelsmatig wel lang genoeg gehoord heb.
Die van mij heeft een kleine Mickey Mouse erop. Hus eh, ik denk het nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond
Grappig dat ik vandaag bijna een identiek shirt draag als Michiel, maar die van mij is van Puma en volgens mij is die van Michiel niet van Puma maar dat is een beetje lastig om te zien via de huidige cam-positie.
Precies en moet zeggen dat de nieuwe single best aardig is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Doe mij voorlopig de nieuwe maar, omdat ik deze gevoelsmatig wel lang genoeg gehoord heb.
Ja, vanwege de titel wil Rick van V hem ook niet draaien op Hallo Costa Holanda.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies en moet zeggen dat de nieuwe single best aardig is.![]()
Nieuwe IOS is wel OK !
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
Motherfucker is tenminste wel even verfrissend tussen de andere LEAF-plaatjes door.
Mickey Mouse? Nee, dat heeft die van mij inderdaad niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
Die van mij heeft een kleine Mickey Mouse erop. Hus eh, ik denk het niet
De nieuwe zal waarschijnlijk niet dé zomerhit van 2008 worden als ie niet gedraaid wordt op de door Nederlanders overstroomde badplaatsen in het buitenland. Snijden ze zichzelf dus een beetje in de vingers, maar ik ben er blij meequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, vanwege de titel wil Rick van V hem ook niet draaien op Hallo Costa Holanda.
Motherfucker is tenminste wel even verfrissend tussen de andere LEAF-plaatjes door.
We moeten Leaf helemaal niet horenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Da's toch onvermijdelijk.
Als we toch Leaf moeten horen, doe me dan maar laatste.
Het is niet dragelijk te makenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:17 schreef Feivel1 het volgende:
Ik doe mn best om het een beetje dragelijk te maken, en dan kap je me nog af.
Ik dacht juist weet je wat ik pak ff een half uurtje MM mee maar heb nu al weer zoveel spijtquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Nog even Racoon er achteraan en de laatkomers zullen vandaag niets te klagen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |