Ik gebruik 'em!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Shirley het volgende:
Zijn er meer mensen hier die Coconut powder deo gebruiken? Ik heb het nl. vandaag binnengekregen, ruikt erg lekker, maar beetje onhandig aanbrengen. Iemand misschien een tip voor me?
je zou het ook op zo'n poeder sponsje/donsje/ding kunnen strooien, en dan daarmee onder je oksel deppenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Shirley het volgende:
Zijn er meer mensen hier die Coconut powder deo gebruiken? Ik heb het nl. vandaag binnengekregen, ruikt erg lekker, maar beetje onhandig aanbrengen. Iemand misschien een tip voor me?
Verder heb ik nu kennis gemaakt met I Love Juicy, Rehab en Coolcaulin. De laatse vind ik niks qua geur, en werking is ook niet echt fantastisch, geef mij m'n vertrouwde American Cream maar. Rehab ruikt lekker fris naar kauwgom vind ik, en I love juicy is een nieuwe binnenkomer! Erg lekker luchtje en m'n haar is zacht als zijde. Heerlijk, weer even het oude enthousiasme terug...zolang het duurt.
Gaat het krullen door de Rehab?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:15 schreef Aarti het volgende:
Rehab werkt bij mij prima, alleen jammer dat het mn haar zo krult
Haha ja ik ben er net ook mee in bad geweest, man ik ben echt een discobal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
net met mn Fairy Yasmin bruisbal in bad gezeten, nu zitten mn vriend en ik helemaal onder de glitters! (Y)
Dat vinden wij helemaal niet erg.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga verhuizen naar een huis zonder bad =( Ik ga nog proberen zo veel mogelijk te gebruiken de komende maanden, maar agz ik weinig thuis ben en zo zal ik wel het een en ander moeten gaan weg doen =/
ja, dat vond ik ook wel. maar hij was wel lekker! maar toch moet ik eerlijk zeggen dat ik de Youki Hi lekkerder vondquote:Op zondag 4 maart 2007 22:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha ja ik ben er net ook mee in bad geweest, man ik ben echt een discobal.![]()
En wat is zo'n bruisding snel "weg".Ik had al wel eerder bruisballen gehad die niet van de Lush waren en die lagen altijd hele tijden te pruttelen, maar deze hield ik even in het water en hij was haast weg joh.
![]()
Heb je een huisquote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga verhuizen naar een huis zonder bad =( Ik ga nog proberen zo veel mogelijk te gebruiken de komende maanden, maar agz ik weinig thuis ben en zo zal ik wel het een en ander moeten gaan weg doen =/
Ja dankje. Ik heb een driekamerappartement in Rdam Zuid gekocht. Tenminste, ik moet het contract officieel nog tekenen maar ben bezig met een hypotheek uitozeken.quote:
Maar ik wel =( Ik heb zo veeeeeeeel: Honey Comfort, Fox in the FLowers, Flower Tub, Melomint, Teddy's first christmas, Hollywood, Aura Suavis... Ik weet niet wat ik eerst in bad moet gooien, laat staan wanneer... *zucht*quote:Op maandag 5 maart 2007 08:46 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vinden wij helemaal niet erg.![]()
Ik meld me alvast aan!
Gewoon iedere dag in bad gaan vanaf vandaag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Maar ik wel =( Ik heb zo veeeeeeeel: Honey Comfort, Fox in the FLowers, Flower Tub, Melomint, Teddy's first christmas, Hollywood, Aura Suavis... Ik weet niet wat ik eerst in bad moet gooien, laat staan wanneer... *zucht*
De coconut powder heb ik dus besteld, en vanaf vanmiddag ga ik hem ook gebruiken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Shirley het volgende:
Verder heb ik nu kennis gemaakt met I Love Juicy, Rehab en Coolcaulin. De laatse vind ik niks qua geur, en werking is ook niet echt fantastisch, geef mij m'n vertrouwde American Cream maar. Rehab ruikt lekker fris naar kauwgom vind ik, en I love juicy is een nieuwe binnenkomer! Erg lekker luchtje en m'n haar is zacht als zijde. Heerlijk, weer even het oude enthousiasme terug...zolang het duurt.
Kijk uit waar je aan begint! Want het is niet goed voor je portemonnee en je krijgt verslavingsverschijnselen. Maar het is zó lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zaterdag met Lien voor het eerst naar de Lush geweest en ik ben fanEnige nadeel is dat het best prijzig is dus ik heb me daarom beperkt tot één product: Mud Flats. Wat een lekker spul is dat! Mijn huid is na 3 dagen al helemaal superglad
Ik wil vaker naar de Lush
Enige probleem is dat ze geen filiaal in Utrecht hebben
Maar ik lees hier dat je ook online kunt bestellen? Dat gaat dan helemaal goedkomen
Dat is duidelijk ja, na een bezoekje ben ik al omquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kijk uit waar je aan begint! Want het is niet goed voor je portemonnee en je krijgt verslavingsverschijnselen. Maar het is zó lekker.
Ligt er net aan wat je koopt. En je betaalt natuurlijk wat extra's voor de kwaliteit. Het is allemaal vers (althans, dat beweren ze) er zitten vele verse ingredienten in en het is allemaal diervriendelijk. Allemaal pluspunten, en daar betaal je inderdaad wat meer voor. Maar dat is het zeker waard.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja, na een bezoekje ben ik al omMaar volgens mij gaan de producten wel lang mee he? Dan is het ook niet erg om er wat extra´s voor te betalen
Welkom bij de Lushaholics anonymous!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat de Oxeo Cube ook een deo is, die klinkt ook erg lekkerDamn, nu al verslaafd aan Lush
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat de Oxeo Cube ook een deo is, die klinkt ook erg lekkerDamn, nu al verslaafd aan Lush
nou eh... bedanktquote:
Het ruikt heerlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef ymme het volgende:
[..]
De coconut powder heb ik dus besteld, en vanaf vanmiddag ga ik hem ook gebruiken.
Ik ben ook zeer benieuwd hierna.
H'suan is echt heerlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:14 schreef Chav het volgende:
Ik heb dinsdag de H'suan Wen Hua gekocht. Ben benieuwd wat het voor mn haar doet. Ik vind het wel raar dat ik m op droog haar moet aanbrengen.
Yepquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb ik ook nog een proefje van liggen. Ben benieuwd. Insmeren in droog haar, 20 minuutjes laten intrekken en dan uitspoelen toch? Moet je dan nog gewoon je haar wassen zoals altijd?
¤105,- voor de verjaardag van je nichtjequote:Op zondag 11 maart 2007 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had twee weken geleden voor de verjaardag van m'n nicht ongeveer ¤105 aan Lush gekochtEn dat heb ik gisteren dus aan haar gegeven, en ze was helemaal blij
. Ze is nog verslaafder dan ik. En ik moest voor haar schoonzusje ook twee BBS'en meenemen, dus die raakt zo ook verslaafd. Ik ben een goede jehova geweest.
Maar nu staat al dat lekkers niet meer op m'n kamer.
Jehova als in mensen dingen aansmeren, mensen fan maken zeg maar. neem ik dan maar even aanquote:Op zondag 11 maart 2007 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
¤105,- voor de verjaardag van je nichtjeWow zoveel geef ik niet eens aan mijn directe familie (broer/zus/ouders) uit... En ben je echt jehova? Dan geef je toch juist geen cadeaus?
Zo bedoelde ik het jaquote:Op zondag 11 maart 2007 19:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jehova als in mensen dingen aansmeren, mensen fan maken zeg maar. neem ik dan maar even aan![]()
Ik kan het wel voor je halen en dan naar je brengen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde gister online wat producten bestellen maar vond de verzendkosten vrij duur ( ik geloof ¤6,-) dus ik denk dat ik even wacht tot ik weer eens in Amsterdam ben. Maar ik wil de producten het liefst nu al hebben![]()
Dat is wel een goede dealquote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kan het wel voor je halen en dan naar je brengen?
Koerierskosten 1 wijntje![]()
We moesten toch nog ff voor de vakantie afspreken, dus ik zou woensdag of donderdag wel kunnen langskomenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een goede dealAlleen ben ik eerder weer in Amsterdam dan jij in utrecht denk ik (Rascal
). Is alleen een beetje lastig om daar met dingen te gaan slepen enzo
Das waarquote:Op maandag 12 maart 2007 14:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
We moesten toch nog ff voor de vakantie afspreken, dus ik zou woensdag of donderdag wel kunnen langskomenMaar als je zaterdagnacht pas in Amsterdam komt is het vrij lastig met naar de Lush gaan
![]()
Mijn eigen schuld, ik sta open voor dit soort lekkere luxe verslavingenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Lush heeft weer een paar slachtoffers gemaakt zie ik.
Haha das waarquote:Op maandag 12 maart 2007 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Als je veel bestelt, dan vallen die verzendkosten relatief mee natuurlijk.
Yepquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
--offtopic--
MaJo: Is dat John Lennon in je avatar?
Zo ja; goede keuze!
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:41 schreef Pinball het volgende:
Hoi!
Ik moest me hier melden.
Want ik heb Happy Soap gekregen.
Ik ben een lush-meisje.
Ja, lach er maar om.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om.![]()
Eerst al voor homo uitgemaakt worden omdat je met een chocoladetaart een hardrockkroeg binnenstapt, vervolgens in diezelfde kroeg in het openbaar als Mariah Carey-fan te kijk gezet worden, en dan ook nog eens Lush Happy Soap krijgen om de laatste restjes mannelijkheid vakkundig mee weg te poetsen.
Je bent gedoemd nuquote:Ik heb gisteren ter compensatie een extra auto gekocht en heel de avond voetbal gekeken onder het genot van bier en pizza, maar ik moest vandaag nog steeds de neiging onderdrukken om te gaan zitten bij het plassen.![]()
Meer mannen aan de Lush!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eerst al voor homo uitgemaakt worden omdat je met een chocoladetaart een hardrockkroeg binnenstapt, vervolgens in diezelfde kroeg in het openbaar als Mariah Carey-fan te kijk gezet worden, en dan ook nog eens Lush Happy Soap krijgen om de laatste restjes mannelijkheid vakkundig mee weg te poetsen.
Ik heb gisteren ter compensatie een extra auto gekocht en heel de avond voetbal gekeken onder het genot van bier en pizza, maar ik moest vandaag nog steeds de neiging onderdrukken om te gaan zitten bij het plassen.![]()
En dan ben je even helemaal blij als er een 'Bob' in het lush-topic post zodat je een lotgenoot hebt, blijkt dat een vrouw te zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor m'n fjaardag I Love Juicy en Honey Trap gekregen.
[..]
Ik heb gisteren ter compensatie een extra auto gekocht en heel de avond voetbal gekeken onder het genot van bier en pizza, maar ik moest vandaag nog steeds de neiging onderdrukken om te gaan zitten bij het plassen.![]()
Gefeli!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Gefeli!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ben je even helemaal blij als er een 'Bob' in het lush-topic post zodat je een lotgenoot hebt, blijkt dat een vrouw te zijn.
Welke heb je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:59 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb een bodybutter van Lush...
Hoe gebruiken jullie die?
bevroren?
Kamertemperatuur?
hoe...
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:41 schreef Pinball het volgende:
Hoi!
Ik moest me hier melden.
Want ik heb Happy Soap gekregen.
Ik ben een lush-meisje.
Any excuse for Lushquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me nog in kunnen houden met online bestellen van Lush productenMaar als ik me morgen nog steeds zo ziek voel doe ik het lekker wel
Mijn vriend is gek op Lush... Sterker nog, hij wil eigenlijke een eigen Lushwinkel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe esquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Mijn vriend is gek op Lush... Sterker nog, hij wil eigenlijke een eigen Lushwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |