Ja, lach er maar om.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om.![]()
Eerst al voor homo uitgemaakt worden omdat je met een chocoladetaart een hardrockkroeg binnenstapt, vervolgens in diezelfde kroeg in het openbaar als Mariah Carey-fan te kijk gezet worden, en dan ook nog eens Lush Happy Soap krijgen om de laatste restjes mannelijkheid vakkundig mee weg te poetsen.
Je bent gedoemd nuquote:Ik heb gisteren ter compensatie een extra auto gekocht en heel de avond voetbal gekeken onder het genot van bier en pizza, maar ik moest vandaag nog steeds de neiging onderdrukken om te gaan zitten bij het plassen.![]()
Meer mannen aan de Lush!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eerst al voor homo uitgemaakt worden omdat je met een chocoladetaart een hardrockkroeg binnenstapt, vervolgens in diezelfde kroeg in het openbaar als Mariah Carey-fan te kijk gezet worden, en dan ook nog eens Lush Happy Soap krijgen om de laatste restjes mannelijkheid vakkundig mee weg te poetsen.
Ik heb gisteren ter compensatie een extra auto gekocht en heel de avond voetbal gekeken onder het genot van bier en pizza, maar ik moest vandaag nog steeds de neiging onderdrukken om te gaan zitten bij het plassen.![]()
En dan ben je even helemaal blij als er een 'Bob' in het lush-topic post zodat je een lotgenoot hebt, blijkt dat een vrouw te zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor m'n fjaardag I Love Juicy en Honey Trap gekregen.
[..]
Ik heb gisteren ter compensatie een extra auto gekocht en heel de avond voetbal gekeken onder het genot van bier en pizza, maar ik moest vandaag nog steeds de neiging onderdrukken om te gaan zitten bij het plassen.![]()
Gefeli!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Gefeli!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ben je even helemaal blij als er een 'Bob' in het lush-topic post zodat je een lotgenoot hebt, blijkt dat een vrouw te zijn.
Welke heb je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:59 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb een bodybutter van Lush...
Hoe gebruiken jullie die?
bevroren?
Kamertemperatuur?
hoe...
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:41 schreef Pinball het volgende:
Hoi!
Ik moest me hier melden.
Want ik heb Happy Soap gekregen.
Ik ben een lush-meisje.
Any excuse for Lushquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me nog in kunnen houden met online bestellen van Lush productenMaar als ik me morgen nog steeds zo ziek voel doe ik het lekker wel
Mijn vriend is gek op Lush... Sterker nog, hij wil eigenlijke een eigen Lushwinkel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe esquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Mijn vriend is gek op Lush... Sterker nog, hij wil eigenlijke een eigen Lushwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |