abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42071300

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De algemene website: lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

OP tekst

Het make-up zusje van Lush: bnevertoobusytobebeautiful.com
deel 1: B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUp

Meetings:
Lush meeting Topic #4

Lushalicious NL forum: Lushalicious
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

[ Bericht 64% gewijzigd door Mylene op 23-09-2006 16:26:07 ]
Gek op mooie kleding.
pi_42071315
Ik hoop dat ik het zo goed gedaan heb, dat topic openen bedoel ik 0
Gek op mooie kleding.
pi_42071361
ehh..niet helemaal
pi_42071373
Foto is alleen niet gelukt, sorry
Gek op mooie kleding.
pi_42071445
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:59 schreef MissFrodo het volgende:
Foto is alleen niet gelukt, sorry
ja maar dat mág ook helemaal niet eens van Lush

zaterdag 23 september 2006 @ 11:39:16 #6
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_42072095
je wilt sneeuw wassen?

You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:01:07 #7
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42072529
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:39 schreef Aarti het volgende:
je wilt sneeuw wassen?

Beetje vroeg nog he
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:03:53 #8
2735 Aarti
pi_42072588
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:01 schreef JacMar het volgende:

[..]

Beetje vroeg nog he
Ik ben nog op de zomer aan het wachten
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:25:14 #9
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42073049
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:03 schreef Aarti het volgende:

[..]

Ik ben nog op de zomer aan het wachten
Nou ik denk dat je dan nog wel een jaartje kan wachten

Ik heb zoujuist naar Engeland gebeld met een bestelling, ik zit hier helemaal te shaken Ik houd niet zo van bellen...
Maar het was een aardig meisje En ze noemde me Marie (Marije is moeilijk in het Engels )
pi_42074108
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:25 schreef JacMar het volgende:

[..]

Nou ik denk dat je dan nog wel een jaartje kan wachten

Ik heb zoujuist naar Engeland gebeld met een bestelling, ik zit hier helemaal te shaken Ik houd niet zo van bellen...
Maar het was een aardig meisje En ze noemde me Marie (Marije is moeilijk in het Engels )
Oh ik heb ook altijd zoon hekel aan bellen!
Maar wat voor dingen heb je allemaal besteld?
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:21:56 #11
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42074258
Heel erg veel Voor 171 pond, maar wel met zijn vieren
Ik had deze dingen al heel lang op mijn lijstje staan en er zijn gewoon dingen die ik heel fijn in gebruik vind en die moeten worden aangevuld...Dus ik blijf wel bij Lush

Ik heb besteld:

Bob soap
Snowfairy
Ol' blue skies is back
The olive branch
17 Cherry tree lane
Big
Dream cream
Flosty gritter
Happy talk
Ice Blue
pi_42075446
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:21 schreef JacMar het volgende:
Heel erg veel Voor 171 pond, maar wel met zijn vieren
Ik had deze dingen al heel lang op mijn lijstje staan en er zijn gewoon dingen die ik heel fijn in gebruik vind en die moeten worden aangevuld...Dus ik blijf wel bij Lush

Ik heb besteld:

Bob soap
Snowfairy
Ol' blue skies is back
The olive branch
17 Cherry tree lane
Big
Dream cream
Flosty gritter
Happy talk
Ice Blue
ooh dat klinkt echt goed! Ik kan echt niet wachten tot de kerst dingen er hier ook zijn en ik ook weer geld heb.
pi_42075675
Hier ook zo'n muts die niet durft te bellen en dan ook nog in een andere taal, petje af hoor JacMar!!!

Ik heb de bodylotion binnen Oh wat ruiken die lekker Ik zit te twijfelen of ik met Tramp of met Olice Branch onder de douche spring en daarna lekker in smeer met de bodylotion
Twijfel, twijfel twijfel.
* Anitra denkt dat ze maar 2x onder de douche gaat vandaag

Jacmar lekkere dingen heb je besteld! 17 Cherry tree lane heb je besteld die moet ik dus nog steeds bestellen. Sorry Xcuz-Me ik vergeet hem steeds
pi_42075770
@Peri: Ik lees je ervaring in het andere topic.
Ik ben blij dat het zeepje jouw beter bevalt!!
Ik heb vandaag het pakje binnen gekregen en hij ruikt lekker. Heb hem net wat opgesmeerd en ik had al zoiets van goh wat een leuke glittertjes. Tot ik m'n bureau lamp erop scheen.
Ik lijk nu een discobolletje
Ben er heel blij mee!!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2006 14:26:00 ]
pi_42075896
Ardenlyn jou pakketje staat nu op het postkantoor
Ik heb er lekker veel extra dingetjes in gedaan

JacMar die van jou is ook de deur uit!

Bar kan ik morgen op de meet geven en verder had ik niemand wat beloofd toch?
pi_42076120
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:30 schreef Anitra het volgende:
Ardenlyn jou pakketje staat nu op het postkantoor
Ik heb er lekker veel extra dingetjes in gedaan

JacMar die van jou is ook de deur uit!

Bar kan ik morgen op de meet geven en verder had ik niemand wat beloofd toch?
Je bent een schat!!
Ik heb er heel veel zin in!!.
Is hij vandaag naar het postkantoor gebracht? Dan weet ik een beetje wanneer ik hem kan verwachten

Ik heb ook 17 Cherry Tree Lane en die ruikt best lekker
pi_42076273
Ja vandaag dus denk dat je hem dinsdag krijgt dan.

Xcuz-Me roept al ruim een jaar dat ik 17 cherry tree lane moet kopen en ik vergeet het iedere keer weer Ik zie dan weer andere lekkere dingen ne vergeet hem dan, gelukkig staat dat ook bij de beschrijving van het zeepje dus heb ik een goede smoes
pi_42076394
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:45 schreef Anitra het volgende:
Ja vandaag dus denk dat je hem dinsdag krijgt dan.

Xcuz-Me roept al ruim een jaar dat ik 17 cherry tree lane moet kopen en ik vergeet het iedere keer weer Ik zie dan weer andere lekkere dingen ne vergeet hem dan, gelukkig staat dat ook bij de beschrijving van het zeepje dus heb ik een goede smoes
Maandag bezorgen ze niet? (ik vergeet het steeds ) gevonden
Ben echt onwijs benieuwd wat je er allemaal in hebt gedaan

Als je wilt kan ik je wel een stuk 17 CTL opsturen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2006 16:10:38 ]
pi_42078259
Ah, hier zijn jullie
pi_42078416
OP gefixt en up-to-date gemaakt.
pi_42080451
En hier is het nieuwe topic
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_42081216
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:25 schreef JacMar het volgende:
Je bent helemaal geweldig! Laat me nog maar even weten hoeveel je van me krijgt en waarop ik het moet storten (vergeet de verzendkosten niet!) en dan komt het helemaal goed!
Ben ontzettend benieuwd, ziet denk ik nu al ruim een maand mensen helemaal gek te maken met 'de order'

Overigens: Ik was dus afgelopen donderdag in Amsterdam, even lekker de lush binnen gestapt en de Black Pearl is echt goddelijk, mijn man is er helemaal weg van!
Ben stiekem ook wel benieuwd of ik Sweet16 nou nog gezien heb ja of nee

Ben daarna een andere winkel binnen gestapt, de Sabon volgens mij (zat in de Kalverstraat naast de Free Record Shop) en verdorie wat was die verkoopster opdringerig zeg!
Ik keek rond en zei: Deze winkel doet me een beetje denken aan de Lush winkel! (stond ik daar met mijn Lushtasje aan de arm )
De verkoopster leek wel beledigd: Nee hoor, totaal niet! Lush is voor de wat jongere mensen, wij hebben veel ervaring en hebben veel klassiekere producten. Ja, haha, lekkere grapjas, hoe oud zie ik eruit dan?!
Maar goed, ik móest meteen meekomen (echt waar, ze dulde geen tegenspraak) en begon me allemaal spul op te smeren. Het duurde en het duurde maar en ik móest blijven staan want ze had nog wel iets dat ik móest proberen. (en ondertussen leek het wel of madam het niet in haar had om te kunnen lachen ofzo...) Gelukkig kwamen er mensen binnen die dingen wilden proberen dus ben ik snel die winkel uitgevlucht.
Helemaal sjachie daarna want verdorie, ik stonk helemaal naar die vieze prut! Stomme k*t!
Ik kan niet tegen die ontzettend opdringerige verkoopsters. Ik snap dat ze op je af komen en je van alles willen vertellen, maar als ik zelf zeg dat ik rustig wil rondkijken dan wil ik dat ook! * zucht * Ik had al bijna zoiets van: ik koop wel iets, zolang ik maar van je af ben. (jaja, ik ben zwak, ik weet het.. )

Ben daarna zo snel mogelijk onder de douche gegaan met mijn Hybrid, HIWTK en me daarna ingesmeerd met Skin Sin... Zo da's beter
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_42082849
Schatje dank je wel voor het fixen van de OP!!

Zat helemaal in de kerstprodukten en in de wintersfeer (komt ook door mijn eigen nieuwe geurlijnen voor de winter) vandaar de neiging om de sneeuw te wassen.

Marije ik ben trots op je!

Was vandaag in de Leidse en heb even aan de nieuwe zeepjes gesnuffeld;
Mudflats, top
Sultana, top
Sexy Peel, niet mijn ding
Avowash, niet mijn ding
Ice blue, heerlijk fris
Vrijdag nog maar even langs
Gek op mooie kleding.
pi_42083054
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:49 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Maandag bezorgen ze niet? (ik vergeet het steeds ) gevonden
Ben echt onwijs benieuwd wat je er allemaal in hebt gedaan

Als je wilt kan ik je wel een stuk 17 CTL opsturen.
Maandag word hier nooit rond gereden met pakketjes iig.

Je bent een schat Je hoeft niet de deur uit voor alleen dat stukje hoor!
Ik ben ook heel benieuwd hoe je de proefjes vind. Zit me alleen nu te bedenken heb ik alles wel op de brief gezet wat wat is en heb ik mijn naam onder de broef gezet Ik heb vanmorgen alles weer in een ander doosje gedaan want die wat toch iets groter en veiliger. Als je iets niet wat het is dan moet je even gillen
pi_42085634
Ik ben toch ook wel benieuwd naar de nieuwe zeepjes enzo, maar ik wacht wel tot de kerstproducten te koop zijn en dan neem ik wel meteen wat zeepjes erbij. Denk ik, want er ligt nog zoveel...
Back in business.
pi_42087578
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:25 schreef Ardenlyn het volgende:
@Peri: Ik lees je ervaring in het andere topic.
Ik ben blij dat het zeepje jouw beter bevalt!!
Ik heb vandaag het pakje binnen gekregen en hij ruikt lekker. Heb hem net wat opgesmeerd en ik had al zoiets van goh wat een leuke glittertjes. Tot ik m'n bureau lamp erop scheen.
Ik lijk nu een discobolletje
Ben er heel blij mee!!
Jeeeeuj ben blij dat je het lekker vindt! En leuk hè al die glitters.

Avowash vind ik steeds lekkerder worden eigenlijk . Gister weer gepprobeerd en het was eerst ff wennen die geur, maar hij gaat me meer en meer aanstaan. Ik ruik er meer 'fris' in nu. En mn broertje vindt me nu ook lekker ruiken als ik de douche uit kom .
Whatever I want.
  zondag 24 september 2006 @ 10:15:21 #27
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42088174
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Sade het volgende:

[..]

Je bent helemaal geweldig! Laat me nog maar even weten hoeveel je van me krijgt en waarop ik het moet storten (vergeet de verzendkosten niet!) en dan komt het helemaal goed!
Ben ontzettend benieuwd, ziet denk ik nu al ruim een maand mensen helemaal gek te maken met 'de order'
Ik heb je een mail gestuurd gisteren.. Je krijgt denk ik een flinke doos
pi_42089300
@Anitra: Gisteren al via AC tegen je gezegd dat je een stuk 17 CTL krijgt
Ik heb hem zelf nog niet eens gebruikt alleen maar aan geroken.
Maar hij ruikt erg lekker!!
Het kan wat later worden maar deze week stuur ik hem op
Ik kan niet wachten tot het dinsdag is

@Peri: Echt raar hoe verschillend een geur voor iedereen kan zijn
Maar het kan ook zo zijn dan mij huid er anders op reageerd net zoals parfum. geen idee eigenlijk
Ik moet erg wennen aan glitters want ik heb er eigenlijk een hekel aan maar de geur is zo lekker!
Ben er echt heel blij mee!!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2006 13:50:46 ]
pi_42092946
Ha, gevonden!

Ik heb inmiddels Ice Blue, Mud Flats en Sultana of Soap geprobeerd.

Ik vind Sultana niet fruitig genoeg eerlijkgezegd. Ik had een sterkere bessenlucht verwacht. Het is een subtiel zeepje, al ruikt het kruidige nu wat sterker sinds ik 'm heb gebruikt, maar de fruitlucht mis ik echt.

Ice Blue vind ik veel te sterk ruiken eerlijkgezegd. Zodra ik nu m'n kast opendoe ruik ik alleen een mengsel van Ice Blue en Mud Flats, in plaats van de hele lekkere mix van allerlei Lushgeurtjes. Het is een rare soort munt, meer zoals geltandpasta (die blauwe dus).

Mud Flats vind ik voornamelijk ruiken naar modder met slammer of zo. Heel erg sterk in ieder geval. Een lekker luchtje, maar absoluut niet fijn dat ie zo overheersend is. Iedere keer als ik m'n kast opendoe komt die walm eruit, en ik heb echt niet altijd zin in dat luchtje.

Als iemand Mud Flats en Ice Blue koopt, ik raad je aan om ze in aparte bakjes te doen.
Sanity is (not) statistical
pi_42093124
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:34 schreef Maeghan het volgende:

Mud Flats vind ik voornamelijk ruiken naar modder met slammer of zo. Heel erg sterk in ieder geval. Een lekker luchtje, maar absoluut niet fijn dat ie zo overheersend is. Iedere keer als ik m'n kast opendoe komt die walm eruit, en ik heb echt niet altijd zin in dat luchtje.
Dat vond ik aan het begin ook, maar nu, na ruim een week, is het stukken minder geworden. M'n badkamer ruikt ook weer naar RockStar, en Karma, en Big Banana Moon, enz enz
pi_42094557
De Lushfoto's op lush.at zijn trouwens echt veel mooier dandie op onze site zeg. Vooral de jellies en buttercreams vind ik heel leuk gedaan.
pi_42100116
Ja hoi

Ik heb van de week alle moeite gedaan om niet binnen te lopen bij Lush in 's-Hertogenbosch, maar het is niet gelukt

Ik heb een stuk Demon in the Dark gehaald en een stuk Extra Virgin Olive Oil... heerlijk de Bohemian had ik al en ik vond dit wel een frisse aanvulling... best wel geschikt voor mannen ook
Bovendien heb ik nu ook een deodorant ding genaamd T'Eo (ruikt heerlijk) maar dat lijkt vooral op een stuk zeeschuim, je weet wel zoals ook in kanariekooien hangt

Hoe gebruik je zoiets eigenlijk goed? Is er een manier die 'hoort'?

[ Bericht 4% gewijzigd door Allan24 op 24-09-2006 22:29:14 ]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 24 september 2006 @ 23:33:42 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42101501
Terug van vakantie
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42101687
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van vakantie
MARIEKE!!!
Back in business.
pi_42101723
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Allan24 het volgende:
Ja hoi

Ik heb van de week alle moeite gedaan om niet binnen te lopen bij Lush in 's-Hertogenbosch, maar het is niet gelukt

Ik heb een stuk Demon in the Dark gehaald en een stuk Extra Virgin Olive Oil... heerlijk de Bohemian had ik al en ik vond dit wel een frisse aanvulling... best wel geschikt voor mannen ook
Bovendien heb ik nu ook een deodorant ding genaamd T'Eo (ruikt heerlijk) maar dat lijkt vooral op een stuk zeeschuim, je weet wel zoals ook in kanariekooien hangt

Ha, een man! Dat zien we niet veel hier.

Over de deo kan ik je overigens niet helpen.
Back in business.
  zondag 24 september 2006 @ 23:42:54 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42101743
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef Shirley het volgende:

[..]

MARIEKE!!!
ZJURLIE!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42101951
Hier trouwens een foto van de bestelling van mij en Anitra:
http://img.photobucket.com/albums/v324/0114855/DSC01185-1.jpg
en een close-upje van Tramp & Tramp.
http://img.photobucket.com/albums/v324/0114855/DSC01193.jpg
pi_42102076
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ZJURLIE!
Lekkere vakantie gehad? Helemaal uitgerust?

Trouwens, kwam er nou een Olive Branch bodylotion, en zo ja wanneer, want ik heb wat gemist volgens mij.
Back in business.
pi_42102740
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van vakantie
Hey!!

Goede vakantie gehad?
Let's plant a tree
pi_42102859
quote:
Ja hoi

Ik heb Fuwari, ook zo'n "zeekat"deo. Ik maak hem aan een kant nat en dan dep ik. Omdat hij dan wel hard wordt moet ik er af en toe een laagje afschrapen met een mesje.
Let's plant a tree
  maandag 25 september 2006 @ 00:31:40 #41
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42103030
Aangezien ik hier in Chili eindelijk een bad tot mijn beschikking heb, wil natuurlijk ook weer aan de Lush Alleen even kijken of ik hier wat kan krijgen...

Jeej!

Woei! Morgen ff kijken!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42107400
quote:
Ja hoi

T'Eo gebruik ik altijd op een droge huid.
En dan met de witte kant een beetje wrijven, aaien.
Als hij te hard is even het bovenste laagje eraf halen met bijv mesje of kaasschaaf.
Dan werkt hij weer prima.

Caspar en Hobbes zijn echt wel gaaf!
Gek op mooie kleding.
pi_42107556
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:

[..]

Lekkere vakantie gehad? Helemaal uitgerust?

Trouwens, kwam er nou een Olive Branch bodylotion, en zo ja wanneer, want ik heb wat gemist volgens mij.
Die heb je inderdaad gemist... dat was alweer de party voor de meest recente. Jammer! Misschien op Ebay nog tegen exorbitante prijzen (of misschien op het Engelse Lushforum tegen normalere bedragen of als ruil), maar mijne krijg je helaas niet want het is goddelijk spul.

Ik vind Mud Flats trouwens onverwacht heerlijk, en Sexy Peel is ook geweldig. Ice Blue is inderdaad heftig maar nog niet gebruikt... zijn die nieuwe zepen bij jullie ook zo enorm 'squidgy'? Mud flats en Sexy Peel kan ik echt in vormpjes kneden enzo... ik moet echt een ministukje afbreken en daarmee wassen anders hou ik niets over. Vind het wel lekker eigenlijk, gaat in de richting van buttercreams.
pi_42109602
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:11 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

T'Eo gebruik ik altijd op een droge huid.
En dan met de witte kant een beetje wrijven, aaien.
Als hij te hard is even het bovenste laagje eraf halen met bijv mesje of kaasschaaf.
Dan werkt hij weer prima.
Maak jij dat ding zelf wel nat?
Let's plant a tree
pi_42110443
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:25 schreef Vava het volgende:

[..]

Maak jij dat ding zelf wel nat?
Nee, ik gebruik hem droog op mijn net afgedroogde, na het douchen, oksels.
Gek op mooie kleding.
pi_42112623
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik hem droog op mijn net afgedroogde, na het douchen, oksels.
En dat doet geen zeer??

Ik heb het een keer met n proefje geprobeert, en mn oksels deden zoon zeer daarna, alsof ik ze helemaal open had geschuurd. Terwijl ik er toch echt alleen maar heel eventjes zachtjes overheen was gegaan.
pi_42113112
Ik wrijf er niet mee, ik dep alleen. Zodra ik wrijf gaat het ook mis.
pi_42113114
Ik heb met Fuwari een keer paarse zweetplekken in een rood shirt gehad het ging er gelukkig wel uit in de was maar heb die dag angstvallig met mijn armen omlaag gelopen En uiteraard nooit meer de combinatie Fuwari en dat shirt
Let's plant a tree
pi_42114654
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Maeghan het volgende:
Hier trouwens een foto van de bestelling van mij en Anitra:
http://img.photobucket.com/albums/v324/0114855/DSC01185-1.jpg
en een close-upje van Tramp & Tramp.
http://img.photobucket.com/albums/v324/0114855/DSC01193.jpg

Debodylotions zijn zo lekker!
Die handcreme waar je proefje van had is ook erg lekker!! Trekt goed in, veel beter dan helping hands.
De rest moet ik nog proberen
pi_42122952
Heb spijt dat ik geen bodylotions heb besteld.......

Maar ja, kan niet alles hebben.

Even offtopic; ik wil begin oktober een MMU bestelling doen.
Mochten er mensen mee willen bestellen dan kan dat!

[ Bericht 31% gewijzigd door MissFrodo op 25-09-2006 21:36:51 ]
Gek op mooie kleding.
pi_42124498
mn eerste lush zeep

ik ben nu in Manchester en ze hebben zo'n mooie lush winkel

kon niet kiezen maar het is deze handzeep geworden:

de figs and leaves soap
Strawberry Flavour..
pi_42126297
Die is lekker.
Maar je kunt hem ook voor andere dingen dan je handen gebruiken hoor, handig met die scrubstukjes!
pi_42128103
@ JacMar: you've got mail!

Ik moet trouwens stiekem bekennen dat ik Ice blue niet heel anders vind dan Demon in the Dark. Of spoort mijn neus even niet
pi_42129734
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef Bob. het volgende:
Die is lekker.
Maar je kunt hem ook voor andere dingen dan je handen gebruiken hoor, handig met die scrubstukjes!
super lekker ja mn hele kamer ruikt ernaar. Ben er echt blij mee
Strawberry Flavour..
  dinsdag 26 september 2006 @ 06:44:48 #55
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42132947
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef -moi- het volgende:
mn eerste lush zeep

ik ben nu in Manchester en ze hebben zo'n mooie lush winkel

kon niet kiezen maar het is deze handzeep geworden:

[afbeelding]

de figs and leaves soap
Figs and leaves! een van mijn favorieten!
pi_42132967
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef Bob. het volgende:
Die is lekker.
Sterker nog, je kunt er je gezicht ook mee wassen
Gek op mooie kleding.
pi_42133512
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 06:54 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

Sterker nog, je kunt er je gezicht ook mee wassen
Je gezicht? Droogt je huid dan niet helemaal uit?
pi_42136889
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:33 schreef Bob. het volgende:

[..]

Je gezicht? Droogt je huid dan niet helemaal uit?
het is naast een normale zeep ook een moisturizer, volgens mij betekent het dat het ook goed voor je huid is, dus ik denk dat het ook wel op je gezicht kan ja... maar denk dat er wel betere spulletjes van Lush zijn voor je gezicht
Strawberry Flavour..
pi_42137575
Sonic Death Monkey vind ik toch niet zo geweldig. Ik heb hier een klein flesje staan, maar de geur valt me toch tegen. Iemand die hier wel blij mee is en die het wil overnemen/ruilen?
pi_42139572
The Olive Branch Body Cream is het lekkerste wat Lush ooit gemaakt heeft.
pi_42140179
Die is erg lekker Melusine! Ik had hem gister gebruikt en mijn shirt ruikt nog steeds naar Olive Branch
Tramp is trouwens ook erg lekker (ik heb er ook gelijk 3 van )
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:58:42 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42146146
Is die O.B. cream al gewoon te koop?
pi_42146913
Dat was een forum special XcUZ_Me dus niet meer te krijgen, misschien als er weer een party is en er nog over is dan is hij misschien nog bestelbaar.
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:36:14 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42147130
Ow, jammer
pi_42147248
Hij blijft inderdaad erg lang hangen Anitra! Tramp kende ik niet dus heb ik niet besteld (leek me niets voor mij ook), maar nu heeft mijn vriend een fles Tramp douchegel gekocht en is het toch wel erg lekker. Nou ja... heb nog genoeg andere lekkere dingen
pi_42147671
Jammer dat die cream dan niet gewoon verkocht wordt. Ik vind het nu altijd zo zonde om andere creme op te smeren als ik me met Olive Branch gewassen heb
Let's plant a tree
pi_42148850
@Anitra: Heb net het pakje binnen wat veel joh.
Ik type straks wel meer ff verder ruiken/voelen enz enz
Onwijs lief!!!

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2006 19:33:37 ]
pi_42150108
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:32 schreef Ardenlyn het volgende:
@Anitra: Heb net het pakje binnen wat veel joh.
Ik type straks wel meer ff verder ruiken/voelen enz enz
Onwijs lief!!!
Ik had wat goed te maken omdat het zo lang duurde
Als je niet weet wat wat is omdat ik weer lekker dement was en volgens mij dus niet alles op het briefje geschreven heb moet je maar een gil geven.
Geniet ervan!!
pi_42150721
Je hebt alles erop gezet en ik meur nu aan alle kanten
Ik stuur je zo een mailtje met van alles erin!
En yups duurde lang maar het is absoluut het wachten waard hoor!! Dus zet dat maar gauw uit je hoofd

Hartstikke bedankt!! Je bent een schat! Ik lijk wel jarig hahaha
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:37:28 #70
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42150891
Anitra, ik heb de Big ook gekregen! Dank je wel
pi_42152725
ik had er veel zakjes om heen gedaan, is het niet lek gegaan?
Kwam er vandaag achter dat er wel diepvrieszakjes in huis waren
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:42:55 #72
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42153245
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef Anitra het volgende:
ik had er veel zakjes om heen gedaan, is het niet lek gegaan?
Kwam er vandaag achter dat er wel diepvrieszakjes in huis waren
Nee hoor hij is prima aangekomen..Ik vind Big zooo lekker ruiken En ik herkende de envelop
pi_42153767
Ik zag hem nog staan en dacht dat is wel heel makkelijk
pi_42159422
Wat ik me dus altijd al een beetje afgevraagd heb....

Ik zie in de Extra Virgin Olive altijd zoveel spul erin zitten dat ik me afvraag of dat niet zonde is. Is dat spul (lijken wel op hele stukken appels ofzo) ook zeep of is dat niet zo. Want dan zou het zonde zijn om het te halen omdat er eigenlijk aan het zeepje maar weinig daadwerkelijke zeep zit. Of vergis ik me nu?
pi_42163884
Mijn Olive zeepje is een en al zeep. Zitten geen stukken in
  woensdag 27 september 2006 @ 15:28:30 #76
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_42171403
tot hoe laat is de lush in den bosch open? en hebben ze ook een koopavond?
op de site kon ik het niet vinden namelijk.
Denk dat het nu te laat is om de trein vanuit arnhem te pakken, maar vrijdag misschien.....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_42173344
Wow wat las ik nu ineens, Lush die liever geen plaatjes van de producten wil zien op internet.
Helaas komt het verzoek vanuit het hoofdkantoor in Engeland, maar ik kan wel even navragen waarom Lush dit nu zo rigoreus besloten heeft.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_42173383
quote:
Op woensdag 27 september 2006 01:34 schreef Sade het volgende:
Wat ik me dus altijd al een beetje afgevraagd heb....

[afbeelding]

Ik zie in de Extra Virgin Olive altijd zoveel spul erin zitten dat ik me afvraag of dat niet zonde is. Is dat spul (lijken wel op hele stukken appels ofzo) ook zeep of is dat niet zo. Want dan zou het zonde zijn om het te halen omdat er eigenlijk aan het zeepje maar weinig daadwerkelijke zeep zit. Of vergis ik me nu?
Het is denk ik de Olijfolie die er in combinatie met de zeep zo uitziet. De donkere stukjes zijn olijventak en soms zit er zelfs een heel olijfje in het zeepje!
Ik heb toevallig zelf in mijn badkamer zo'n ' olijfolie-stukje' en hij werkt nog prima als zeep!
pi_42173809
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow wat las ik nu ineens, Lush die liever geen plaatjes van de producten wil zien op internet.
Helaas komt het verzoek vanuit het hoofdkantoor in Engeland, maar ik kan wel even navragen waarom Lush dit nu zo rigoreus besloten heeft.
Ik zou die beerput maar dichtlaten als ik jou was. Ten eerste berust de helft op een misverstand (als je de eigenaar mag geloven wist hij er niets van en is hij er al hard mee bezig om een oplossing te vinden), en ten tweede zijn er al zo'n veertig pagina's over volgeluld op het Lush UK forum dus valt er denk ik weinig toe te voegen.

Trouwens, moest jij afgelopen zaterdag toevallig werken?
pi_42174099
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het is denk ik de Olijfolie die er in combinatie met de zeep zo uitziet. De donkere stukjes zijn olijventak en soms zit er zelfs een heel olijfje in het zeepje!
Ik heb toevallig zelf in mijn badkamer zo'n ' olijfolie-stukje' en hij werkt nog prima als zeep!
Hmmz, dat klinkt al geruststellend. Ik hoor er goede verhalen over dus wie weet kan ik hem eens proberen!
pi_42174413
Bedankt voor de tip, Melusine. De updates hoor ik hier dan ook neem ik aan

Graaf graaf in het geheugen. Ja, ik moest zaterdag werken ja.
pi_42174489
Ik denk wel dat als er een oplossing komt dat je het wel hoort ja...

Ik denk trouwens ook dat ik door jou geholpen ben zaterdag! Of niet geholpen, maar even gesproken. Je bent toch blond?
pi_42174907
Was jij toevallig met je/een vriend?
pi_42174970
MissFrodo, wat bedoel je met MMU?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 27 september 2006 @ 18:16:44 #85
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42175036
Klik maar even hier
pi_42175725
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Was jij toevallig met je/een vriend?
M'n vriend ja... die heel erg van Slammer houdt.

Teigan, MMU is een bedrijfje in Canada dat heel veel lekkere dierproefvrije natuurlijke parfums, scrubs, cremes en ander lekkers maakt, en waar je voor bijna elk produkt kunt kiezen uit heel veel (customised) geuren. Als je verslavingsgevoelig bent zou ik niet op die link klikken.
pi_42179829
Marij dank je wel voor het beantwoorden van de vraag van Teigan.
Toch handig zo'n secretaresse als je er niet bent

Ik ga overigens 3 oktober bestellen, met de Bogo tuesday actie iets dinges spul weet ik het.
Gek op mooie kleding.
  woensdag 27 september 2006 @ 21:20:25 #88
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42180453
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef MissFrodo het volgende:
Marij dank je wel voor het beantwoorden van de vraag van Teigan.
Toch handig zo'n secretaresse als je er niet bent

Ik ga overigens 3 oktober bestellen, met de Bogo tuesday actie iets dinges spul weet ik het.
De parfums zijn in de aanbieding dan
pi_42181409
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef JacMar het volgende:

[..]

De parfums zijn in de aanbieding dan
Was niet van plan om de parfums te bestellen, of het moet een hele leuke prijs zijn om te testen....
Maar wel handig als jij of anderen die misschien mee bestellen die willen hebben.
Gek op mooie kleding.
pi_42186940
Ik heb vandaag weer eens heerlijk uitgebreid geLushed! Dat is echt lang geleden... De laatste tijd was het ff snel douchen met iets, kwakkie Dream Cream en klaar. Nee, nu heb ik eerst heerlijk een half uur The Strokes in laten trekken, daarna uitgespoeld, haar gewassen met Cynthia Sylvia Stout en American Cream, vervolgens een uitgebreide ontharingsbeurt met Twas The Night (die gebruik ik dus o.a als scheerzeep ) heerlijk gewassen met Olive Branch op een scrubhandschoen en daarna goed ingesmeerd met Dream Cream, Mirror Mirror en Smitten. Onlogische volgordes en combi's maar verdomd, wat kan een mens zich dan weer heerlijk voelen.

Totaal overbodige info verder.
Back in business.
  donderdag 28 september 2006 @ 00:43:25 #91
112545 Muck
pi_42187379
woehoe
door een vergissinkje hou ik gewoon ineens 240,75 over deze maand
das een heleboel lush
pi_42187695
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:43 schreef Muck het volgende:
woehoe
door een vergissinkje hou ik gewoon ineens 240,75 over deze maand
das een heleboel lush
Ga je dat allemaal uitgeven aan Lush? dat is toch niet te hopen
Back in business.
  donderdag 28 september 2006 @ 01:03:03 #93
112545 Muck
pi_42187781
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ga je dat allemaal uitgeven aan Lush? dat is toch niet te hopen
haha, nee natuurlijk niet
een beetje, en nog wat leuks doen, en misschien, héél misschien wat sparen
  donderdag 28 september 2006 @ 17:46:29 #94
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42204696
Kom ik net thuis is natuuuuuuuuuurlijk de GLS geweest met ons Lushpakket
Ik heb een afspraak gemaakt dat ze het morgen nog een keer komen brengen, ben alleen niet thuis maar het gezegd dat ze het bij de buren mogen afgeven Dus morgen heb ik weer nieuwe Lush!!
pi_42211618
Weet iemand het aanmeldadres van de VIP party voor morgenavond??
Ik ben verhinderd, kan alleen morgen overdag en wil dit even netjes per email laten weten.
Alhoewel kan het ook morgenmiddag melden maar dat vind ik zo onaardig, laat liever zsm weten maar heb dus emailadres niet meer.

Help!

Lekker Marije, ben benieuwd hoe alle kerstdingen ruiken, wel even reviewen he?
Gek op mooie kleding.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:41:45 #96
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42214140
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef MissFrodo het volgende:
Weet iemand het aanmeldadres van de VIP party voor morgenavond??
Ik ben verhinderd, kan alleen morgen overdag en wil dit even netjes per email laten weten.
Alhoewel kan het ook morgenmiddag melden maar dat vind ik zo onaardig, laat liever zsm weten maar heb dus emailadres niet meer.

Help!

Lekker Marije, ben benieuwd hoe alle kerstdingen ruiken, wel even reviewen he?
ik heb het nog wel..Ik stuur je een mailtje
pi_42214661
Ontvangen, dank je wel!!

PureLuxe is naar mij onderweg....
Gek op mooie kleding.
pi_42215246
Ik heb 300 gram Slammer weten te bemachtigen!!!
Het is eigenlijk voor mijn vriend maar ik ga het zelf ook wel gebruiken
Zijn reactie was trouwens extreem onmannelijk - hij stond te gillen als een meisje ik overdrijf lichtelijk
pi_42215660
Haha, Melusine!
pi_42215715
Sweetsixteen moet je morgen werken? enzo ja in welke Leidse of Kalver?
Gek op mooie kleding.
pi_42215806
Zaterdag + Zondag in de Leidse.

(Totaal onnodig en niet mogelijk toepasbaar: MissFrodo, je had rond die tijd nog kunnen bellen, het was koopavond )
pi_42216130
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zaterdag + Zondag in de Leidse.

(Totaal onnodig en niet mogelijk toepasbaar: MissFrodo, je had rond die tijd nog kunnen bellen, het was koopavond )
Je hebt helemaal gelijk, had even mijn hersens er niet bij.
Maar de email is inmiddels verstuurd en ik ga morgen overdag ook nog even langs.
Gek op mooie kleding.
pi_42218994
Geeft niks, kan gebeuren
pi_42235262
zo, ben er weer . heb in covent garden gekocht: sexy peel sultana of soap een grote fles olive branch, AOBS en ultra bland. die laatste was een beetje aan impuls aankoop, ik snap het nu ook niet helemaal, maar toch . kreeg er ZOMAAR een proefje bij Ik had hem natuurlijk al, duh (Rock Star) maar ik vond het wel heel wat, zo veel had ik niet gekocht maar er wel zomaar een proefje bij krijgen . Alleen ik was bang dat the olive branch zou gaan lekken in m'n koffer, maar uiteindelijk zijn de zeepjes helemaal gaan smelten. Het kwam helemaal door het papiertje heen en ze waren helemaal vervormd. ik heb ze in aluminiumfolie gewikkeld en even in de koelkast gedaan. Ze waren echt helemaal zacht. Zeep en zo mocht niet mee in de handbagage, ze zaten in m'n koffer. ik moest m'n labello eigenlijk ook inleveren bij het vliegen maar degene die me m'n labello afpakt krijgt klapjes . dus ik heb hem gewoon meegenomen, was vergeten hem uit m'n handbagage te halen, zag pas later dat ook dat niet mocht .
Tap tap tap
pi_42236339
Ben ook weer terug van mijn bezoek aan Lush in Amsterdam. Ik heb Mud Flats en Sultana gekocht en een klein (1.5 x 1.5 cm) blokje Fresh Farmacy gekregen.
Mud Flats ruikt geweldig dus ben benieuwd, straks maar gaan proberen.
Gek op mooie kleding.
pi_42236449
ik kon mud flats niet echt ruiken in de winkel, het leek wel een stuk opgedroogd veen ofzo . misschien had ik daar een proefje van moeten vragen ofzo, want in die winkel in covent garden ruikt echt alles naar elkaar.
Tap tap tap
pi_42236613
trouwens, er zat geen stickertje met houdbaarheidsdatum enzo op de AOBS. Dus ik vraag aan zo'n gozer (gozer ja, gozer) die geen Engels kon wat de houdbaarheidsdatum was. Hij zei dat er op AOBS geen houdbaarheidsdatum zat, op andere verse producten wel, maar AOBS was eindeloos houdbaar.
M'n laatste AOBS-kwakje was ruim een maand over de houdbaarheidsdatum een eigen zenuwstelsel aan het ontwikkelen en XY-chromosomen aan het vormen, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Tap tap tap
pi_42236635
Mudflats is oke, ole oleee
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:55:58 #109
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42238931

pi_42239340
Oh dat ziet er goed uit Marije!!!
Gek op mooie kleding.
pi_42239352
Wat is dat groene blok daar vooraan?
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:41:12 #112
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42240006
Dat is de Bobsoap..Ruikt erg kruidig en ik vind 'm wel lekker! Ol' blue skies is ook heeeeeeerlijk en de happytalk lipbalm ook! Verder had ik voor mijn vriendje iceblue gekocht, maar hij vindt 'm vies
pi_42240077
Ice Bleu is juist lekker
Mijn vriendje vind het proefje wat ik heb liggen erg lekker, maar die verdedig ik met mijn leven
ik wil hem dus wel over nemen van je als je hem kwijt wil tenminste

Ik ben zo benieuwd naar Bleu Skies
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:08:46 #114
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42240720
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:43 schreef Anitra het volgende:
Ice Bleu is juist lekker
Mijn vriendje vind het proefje wat ik heb liggen erg lekker, maar die verdedig ik met mijn leven
ik wil hem dus wel over nemen van je als je hem kwijt wil tenminste

Ik ben zo benieuwd naar Bleu Skies
Nou ik vind de Ice blue zelf wel lekker, dus die houd ik Sorry!
De Ol' blue skies heeft een lekker subtiel luchtje en ik ga 'm nu testen! Zodadelijk verslag

Oh..de goodiebag is een linnen tasje..Zal ik dat maar in vieren knippen?
pi_42241037
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:55 schreef JacMar het volgende:

[afbeelding]

Woeii lekker hoor .
Whatever I want.
pi_42241072
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:08 schreef JacMar het volgende:

[..]

De Ol' blue skies heeft een lekker subtiel luchtje en ik ga 'm nu testen! Zodadelijk verslag

Had je in Engeland besteld? Is dat het tasje met de forummembers? .
Whatever I want.
pi_42241088
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:08 schreef JacMar het volgende:

[..]

groot gelijk heb je, hij mag loekker zelf gaan halen als hij hem hebben wil

ieder een stukje tas. De hele tas is gewoon voor jou hoor!
pi_42241310
@Anitra: Ik heb vandaag 2 pakjes voor je op de bus gedaan.
Ik hoop niet dat de douchegels gaan lekken.
Ik heb je van de week al een mailtje gestuurd met hetgeen wat erin zit.
De pakjes had ik al helemaal dicht en toen dacht ik pas aan het briefje
Ik hoop dat je het leuk gaat vinden!!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2006 20:32:39 ]
pi_42241473

Ik ga op de deurmat liggen wachten
ik had toch terug gemaild?
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:38:53 #120
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42241499
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:

[..]

Had je in Engeland besteld? Is dat het tasje met de forummembers? .
Ja ik had in Engeland besteld en ik heb inderdaad dat tasje met de forumnamen
Ol' Blue skies is heeeeeerlijk lekker subtiel luchtje met een vleugje kaneel
Zo en nu naar een verjaardag!
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:40:03 #121
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42241541
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:23 schreef PeRi het volgende:

[..]

Woeii lekker hoor .
Het is trouwens niet alleen van mij
En ik heb de boeken vandaag ook gekregen, dus ik had dubbel feest!
pi_42241619
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef JacMar het volgende:

[..]

Het is trouwens niet alleen van mij
En ik heb de boeken vandaag ook gekregen, dus ik had dubbel feest!
Ja? Oh gelukkig zijn ze terecht! Echt sorry dat het zo lang duurde, als ik dit had geweten had ik het anders aangepakt. .

Is het een leuk tasje? Of is het echt alleen voor de sier?
Whatever I want.
pi_42241850
ik ben echt zo benieuwd naar blue skies . dat is het enige van lush dat ik dit jaar nog mag kopen. en Bobzeep dan.

heb net de sultana of soap en sexy peel uit de koelkast gehaald. sexy peel is echt helemaal zacht en vettig . die ga ik morgen proberen.
Tap tap tap
pi_42244846
quote:

[afbeelding]

Die foto's zien er altijd zo uitnodigend uit

Die Bobsoap mag ik ook nog wel kopen van mezelf dit jaar, zeepjes blijven toch lang goed
Let's plant a tree
pi_42245948
Ol' Blue Skies.
pi_42246160
quote:

[afbeelding]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!! Hebben hebben hebben!!! Ben je morgenochtend/middag thuis? Kom ik het meteen ophalen! Jeeeeej!

( jaja, heb er erg naar uit gekeken )
pi_42246494
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Anitra het volgende:

Ik ga op de deurmat liggen wachten
ik had toch terug gemaild?
Haha nee heb geen mail van je gehad

Ik heb dinsdag nog gauw Bob soap, Snowcake en Angels Delight gekocht.
Ben heel benieuwd naar die eerste 2.
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:31:11 #128
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42248398
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef Sade het volgende:

[..]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!! Hebben hebben hebben!!! Ben je morgenochtend/middag thuis? Kom ik het meteen ophalen! Jeeeeej!

( jaja, heb er erg naar uit gekeken )
Ja hoor ik ben thuis Mail me anders maar even
Oh enne Peri, het is best een leuk tasje, maar niet heel bijzonder
pi_42248472
tasjes .

*tasjes tic*
Tap tap tap
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:41:30 #130
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42248684
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:33 schreef CherryLips het volgende:
tasjes .

*tasjes tic*
Ik zal morgen even een foto maken voor jullie, ok?
Ik ga nu echt naar bed
pi_42254564
Heb mij vanmorgen met Mudflats gedoucht.
Dit viel mij tegen moet ik zeggen, erg zachte structuur en zodra de zeep nat wordt vind ik de geur niet meer lekker....
Lijkt voor mijn gevoel erg op Narcotick.

Sultana heb ik nog niet geprobeerd.
Gek op mooie kleding.
  zaterdag 30 september 2006 @ 09:45:49 #132
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42254790
Sade, Jouw sexy peel ruikt heeeeeeeerlijk (Ik ruik het door het zakje heen )
pi_42255175
JacMar: you've got mail
  zaterdag 30 september 2006 @ 10:44:47 #134
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42255417
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:22 schreef Sade het volgende:
JacMar: you've got mail
Ik heb je ook weer terug gemaild
pi_42270346
quote:

[afbeelding]

wow dat is een vermogen aan lush

wat kan jij iemand aanbevelen die nog maar 1 zeepje van lush heeft ?

was vandaag in oxford en daar hebben ze ook al lush!! en in manchester ook volgens mij wel in veel engelse steden dus...
Strawberry Flavour..
  zondag 1 oktober 2006 @ 10:27:56 #136
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42275794
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef -moi- het volgende:

[..]

wow dat is een vermogen aan lush

wat kan jij iemand aanbevelen die nog maar 1 zeepje van lush heeft ?

was vandaag in oxford en daar hebben ze ook al lush!! en in manchester ook volgens mij wel in veel engelse steden dus...
Het was ook echt een vermogen Maar we hadden met 4 personen besteld

Wat kan ik je aanbevelen? Euh..dat ligt er een beetje aan waar je van houdt!
Ik vind zelf het volgende erg lekker:

The olive branch (douchegel)
Figs and leaves (zeep)
17 cherry tree lane (zeep)
Tramp (douchegel)
Big (shampoo)
Veganese (conditioner)
Flosty gritter (bubble bar slice)
Dream cream (crème)
En van de kerstspullen zou ik zeker snowcake, snowfairy, ol'blue skies en bob soap proberen!

Een hele lijst dus..Maar eigenlijk moet je eens lekker op de site gaan snuffelen en de beschrijvingen lezen..Dan kun je je een beetje een beeld vormen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 10:35:21 #137
3185 Adelante
To let it go now
pi_42275873
Ik gebruik als man zijnde niet te veel van die zoete troep . Maar de Big shampoo en het mask of magnaminty vind ik toch wel erg oke:Y goed reinigend en superfris
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42276206
@ -moi-: Het is best wel moeilijk om je favoriete zeepje te kiezen. Toen ik net begon met Lush had ik een lijstje gemaakt met alle dingen die ik online wilde bestellen, dit heb ik zo lang uitgesteld dat ik op een gegeven moment in de gelegenheid had om met Vava te shoppen in Den Bosch.

Ik kwam met geheel andere dingen thuis dan die ik op had geschreven.

(Het is maar een waarschuwing, niet om je af te schrikken hoor, Lush = lief)
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:25:38 #139
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42277336
Ol' Blue skies is echt lekker!!
Is er eigenlijk nog iemand naar die VIPavond geweest? En zo ja hoe was het??
pi_42279007
Vanochtend met mijn nieuwe lading Lush onder de douche geweest, al was het nog lang niet alles. Denk dat ik een extra plank ofzo in de badkamer moet gaan monteren om alles kwijt te kunnen. ik had eerst een zeepbakje van de xenos, maar daar past allang niet meer alles in

de 22ste heb ik een feestje omdat een nicht van me getrouwd is. En ze is helemaal weg van cocos en was in Amerika (waar ze getrouwd is) een Lushwinkel tegen gekomen wat ze erg leuk vond. 1+1=2 dus het lijkt me niet moeiljk wat ik voor haar ga halen.
Op het lijstje heb ik I should coco en Trichomenia (ofzo) staan, iemand nog andere lekkere aanvullingen met cocos erin?
pi_42279623
Coolaulin conditioner
pi_42280307
sexy peel blijft niet echt hangen .
Tap tap tap
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:13:21 #143
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42281040
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:56 schreef Sade het volgende:
Vanochtend met mijn nieuwe lading Lush onder de douche geweest, al was het nog lang niet alles. Denk dat ik een extra plank ofzo in de badkamer moet gaan monteren om alles kwijt te kunnen. ik had eerst een zeepbakje van de xenos, maar daar past allang niet meer alles in

de 22ste heb ik een feestje omdat een nicht van me getrouwd is. En ze is helemaal weg van cocos en was in Amerika (waar ze getrouwd is) een Lushwinkel tegen gekomen wat ze erg leuk vond. 1+1=2 dus het lijkt me niet moeiljk wat ik voor haar ga halen.
Op het lijstje heb ik I should coco en Trichomenia (ofzo) staan, iemand nog andere lekkere aanvullingen met cocos erin?
Wat heb je gebruikt en hoe vond je het? Ben namelijk heel benieuwd naar wat je van de kerstspulletjes vindt!
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:15:03 #144
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_42281077
Vandaag eindelijk de olive branch cream en americain cream jelly gekregen!! En Bling crosby, jammie!!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_42288893
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef CherryLips het volgende:
sexy peel blijft niet echt hangen .
Ik heb nog maar heel weinig spul gehad wat van hun lang bleef hangen jammer genoeg.
Sweetie Pie blijft wel erg lang hangen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2006 20:10:44 ]
pi_42290890
In Lush Italie:

Vanille-achtige/rozenolie bodylotion
The Olive Branch Bodylotion
Tramp bodylotion
Sweetie Pie bodylotion
The Olive Branch parfum
Roos en oranjebloesem bruisbal
Citrus, vanille en jasmijn bruisbal

Jammie
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:16:00 #147
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42291963
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
In Lush Italie:

The Olive Branch Bodylotion
The Olive Branch parfum
Jammie
Is er iemand die binnenkort naar Italië gaat? IK WIL DIT HEBBEN!!!
pi_42293923
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:16 schreef JacMar het volgende:

[..]

Ik wil ook!!!!
Gek op mooie kleding.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:13:16 #149
112545 Muck
pi_42294085
pff, zaterdag nog een poging om te gaan lushen. ik moet echt eens leren mijn vriendje op tijd naar huis te sturen
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:21:19 #150
22578 lotje11
pi_42294393
Hmmm, klinkt goed, maar dat is alleen op de website, of alleen in de winkel, SS?
pi_42295821
Het staat op de website.
Het lijkt me ook aanwezig te zijn in de winkels.
Anders zou het er wel bij staan.

Ik zou in oktober naar Italie gaan. Gelukkig (voor mijn portemonnee) gaat dit niet door.
pi_42297603
Oeh, Olive Branch bodylotion en parfum! Hebben!
Back in business.
pi_42297614
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:15 schreef lotje11 het volgende:
Vandaag eindelijk de olive branch cream en americain cream jelly gekregen!! En Bling crosby, jammie!!
American Cream jelly??
Back in business.
pi_42297731
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:16 schreef JacMar het volgende:

[..]

Nou, ik heb binnenkort onverwacht een lang weekend vrij en ik heb vandaag al zitten kijken of er een aanbieding is voor een leuke stad, dus heeeeeeel misschien kom ik wel in Italie uit Milaan of Venetie
En misschien blijf ik ook wel gewoon thuis
Let's plant a tree
pi_42297853
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
Oeh, Olive Branch bodylotion en parfum! Hebben!
Dat zouden echt bestsellers zijn, ik snap niet dat het hier nog niet in de winkels ligt
Let's plant a tree
pi_42297951
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:31 schreef Vava het volgende:

[..]

Nou, ik heb binnenkort onverwacht een lang weekend vrij en ik heb vandaag al zitten kijken of er een aanbieding is voor een leuke stad, dus heeeeeeel misschien kom ik wel in Italie uit Milaan of Venetie
En misschien blijf ik ook wel gewoon thuis
Nou, als je mocht gaan misschien eventueel heel toevallig een klein beetje...mag ik je dan héééel lief aankijken??? Als je niet thuis blijft dan hé?
Back in business.
pi_42298335
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nou, als je mocht gaan misschien eventueel heel toevallig een klein beetje...mag ik je dan héééel lief aankijken??? Als je niet thuis blijft dan hé?
Ja áls ik ga mag dat
Let's plant a tree
pi_42298434
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:44 schreef Vava het volgende:

[..]

Ja áls ik ga mag dat
Hé, voel me toch een beetje bezwaard dat ik dat zomaar vroeg.
Back in business.
pi_42299039
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:

[..]

Hé, voel me toch een beetje bezwaard dat ik dat zomaar vroeg.
Je moet dan ook heeeeeel erg lief kijken

Maar vooralsnog was het een wild idee, ik kwam erachter dat ik dat weekend vrij had en toen bedacht ik me dat ik nog wel ergens naartoe zou kunnen gaan... Ik heb alleen tot nu toe nog niets gevonden, of er zijn alleen nog maar dure hotels beschikbaar of alleen dure vliegtickets....
Dus ja, wie weet komt er niks van terecht
Let's plant a tree
pi_42299090
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Vava het volgende:

[..]

Je moet dan ook heeeeeel erg lief kijken

Maar vooralsnog was het een wild idee, ik kwam erachter dat ik dat weekend vrij had en toen bedacht ik me dat ik nog wel ergens naartoe zou kunnen gaan... Ik heb alleen tot nu toe nog niets gevonden, of er zijn alleen nog maar dure hotels beschikbaar of alleen dure vliegtickets....
Dus ja, wie weet komt er niks van terecht
Och, ik ben al jaloers dat je uberhaupt kunt kijken of je even ergens ff snel zo naar het buitenland kan.
Back in business.
pi_42299404
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:

[..]

Och, ik ben al jaloers dat je uberhaupt kunt kijken of je even ergens ff snel zo naar het buitenland kan.
Het moet wel goedkoop kunnen hoor anders gaat het echt niet door. Ticket van Ryanair, hotelletje voor zo weinig mogelijk geld
Let's plant a tree
pi_42299482
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef Vava het volgende:

[..]

Het moet wel goedkoop kunnen hoor anders gaat het echt niet door. Ticket van Ryanair, hotelletje voor zo weinig mogelijk geld
Dat alleen al! Zo goedkoop mogelijk is volgens mij toch al gauw een eurootje of 200?
Back in business.
pi_42299769
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat alleen al! Zo goedkoop mogelijk is volgens mij toch al gauw een eurootje of 200?
Nou, liever minder hoor Twee nachten hotel, max 30 euro per nacht en een vliegticket voor max 60 euro. Ik wil wel onder de 150 euro blijven en liever nog wat minder
Let's plant a tree
pi_42299801
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:26 schreef Vava het volgende:

[..]

Nou, liever minder hoor Twee nachten hotel, max 30 euro per nacht en een vliegticket voor max 60 euro. Ik wil wel onder de 150 euro blijven en liever nog wat minder
Ja, maar dan geef je weer 100 uit in een Lush winkel. !
Back in business.
pi_42300201
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:28 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja, maar dan geef je weer 100 uit in een Lush winkel. !

Het is dat ik niet veel nodig heb maar mocht ik in Italie terecht komen dan koop ik zeker die OB parfum en bodylotion! En verder niks
Let's plant a tree
  maandag 2 oktober 2006 @ 06:36:59 #166
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42302658
Mag ik je dan ook heeeeeeel lief aankijken? Als je gaat tenminste
pi_42303795
Volgens mij gaat zo'n beetje dit hele forum Vava lief aankijken.

*ja ik ook*
Gek op mooie kleding.
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:40:00 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42303974
Ik ook, voor de OB bodylotion dan .
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:43:29 #169
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_42304033
Olive Branch parfum
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:56:02 #170
2735 Aarti
pi_42304217
Hey vava, easyjet heeft tot vandaag uitverkoop op hun site, dus dan kan je een leuk vluchtje uitzoeken!!
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:53:14 #171
22578 lotje11
pi_42305298
Ja, americain cream jelly, is nog voor de olive brache bodylotion in een party geweest...... hij is roze en ruikt naar amercain cream !!
pi_42306854
Mocht het doorgaan, voor een paar mensen wat meenemen moet lukken, dan laat ik het weten! Maar echt veel meenemen lukt niet hoor het zou maar voor een paar dagen zijn dus neem ik een klein koffertje mee en die is snel vol

Bedankt voor de tip Aarti! Ik had nog niet bij Easyjet gekeken
Let's plant a tree
pi_42313770
Wahaha ik zal het nog eens in het topic zetten
Nee hoor, echt superleuk.

Ik heb alles proberen te vertalen vanuit het Italiaans en die is medium, dus zeker weten doe ik het niet hoor
pi_42316558
Hihi, ben express nog niet gaan kijken op Lush Italië.
Dan wordt ik natuurlijk helemaal hebberig.
Gek op mooie kleding.
pi_42317993
S16, is dat niet V perfume of kijk ik zo over de Olive Branch perfume heen?
Go hard or go home
pi_42324404
V perfume?
Nog nooit van gehoord.
Er zit amandel en bergamot in. Bergamot is een belangrijk ingredient van the olive branch.

Waar ruikt V-parfum naar?
pi_42327252
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Waar ruikt V-parfum naar?
Zwaar.
Gek op mooie kleding.
pi_42332072
V Profumo EDIZIONE LIMITATA = V parfum, ruikt naar viooltjes en is erg vies
De spullen die in de onlineshop van Italië te koop zijn, zijn bijna nooit in de Italiaanse winkels te koop maar alleen in de online shop.
pi_42336716
Lush Nederland heeft sinds vandaag een officieel forum.
http://www.lush.nl/forum/index.php
Go hard or go home
pi_42336890
moet ik nou lachen of huilen .
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:05:21 #181
2735 Aarti
pi_42336910
goh.
pi_42336984
eh ja, maar ik ben nu wel lid .
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:36:12 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42337378
pi_42337387
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:04 schreef CherryLips het volgende:
moet ik nou lachen of huilen .
Ik denk dat ik voor huilen ga...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_42337450
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:11 schreef CherryLips het volgende:
eh ja, maar ik ben nu wel lid .
Ik ook gelijk op de eerste dag van het bestaan van dat forum geregistreerd
Let's plant a tree
pi_42338090
Ze hebben iig iets gedaan met alle kritiek. Dat vind ik wel een plus. Ik hoop hiermee ook dat wij kunnen profiteren van speciale acties zoals Duitsland doet of the UK. Ik ga er dus niet van huilen.
Go hard or go home
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:13:07 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42338145
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:10 schreef noekje het volgende:
Ze hebben iig iets gedaan met alle kritiek. Dat vind ik wel een plus. Ik hoop hiermee ook dat wij kunnen profiteren van speciale acties zoals Duitsland doet of the UK. Ik ga er dus niet van huilen.
Ik vind het ook wel leuk . En ik hoef niet na te denken over Engelse vertaling van wat ik wil zeggen. M'n engels is prima, daar gaat het niet om, maar ik ben gewoon lui .
pi_42338256
Ik vind het ook leuk! Er is in elk geval al gelijk een wedstrijd
Let's plant a tree
pi_42338591
ja het valt me reuze mee .
Tap tap tap
pi_42338756
Oh leuk een forum! Eindelijk
pi_42339003
Hm, ik probeer me ook te registreren maar ik heb weer steeds die bevestigingscode (je weet wel, die lettertjes die dan in zoon blokje staan en die je moet overtypen) fout. Ik weet echt niet wat het is met die dingen, maar ik heb ze altijd fout! Ik kan echt prima zien wat er staat, en ik typ ook precies dat wat er staat naar mijn idee, maar het blijkt uiteindelijk nooit te kloppen.
pi_42339055
Oke, na 20x proberen is het me toch gelukt.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:04:13 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42339057
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:01 schreef Bob. het volgende:
Hm, ik probeer me ook te registreren maar ik heb weer steeds die bevestigingscode (je weet wel, die lettertjes die dan in zoon blokje staan en die je moet overtypen) fout. Ik weet echt niet wat het is met die dingen, maar ik heb ze altijd fout! Ik kan echt prima zien wat er staat, en ik typ ook precies dat wat er staat naar mijn idee, maar het blijkt uiteindelijk nooit te kloppen.
Waarom vind ik dit nou weer echt iets voor jou?
pi_42348407
Jeej, een Nederlands Forum! Ook ik ben, uiteraard, geregistreerd. Hoop dat het een leuk forum wordt. Maar nou niet allemaal massaal hier kappen uiteraard

Deze maand moet ik een excuus hebben om in de buurt te komen van een Lush winkel voor een nicht van me. (die van al die cocos) Ik mocht van mijn man deze maand niet eens meer Lush-producten halen. Snap er niets van, zo'n 100 eurie voor Lushproducten is toch niet zoveel?

En ik zal hier binnenkort even mijn ervaringen neer zetten met mijn nieuwste productjes, jeej! Heb er al een paar gebruikt, maar ik zal ze nog een keertje gebruiken en er dan heel bewust op letten allemaal. (Hè vervelend, moet ik weer onder de douche... )
Iemand trouwens nog een tip voor een doucheproduct die zorgt dat je lekker kan slapen? Heb Sleepyhead wel, maar krijg opeens weer zo'n zin om Lush te gebruiken. Maar zo'n party-on jelly is dan niet zo bevordelijk voor de slaap zeg maar
pi_42349278
Die oranje jelly, daar slaap je ook lekker van.

Wel hier blijven posten allemaal inderdaad, ondanks het nieuwe NL forum.
Gek op mooie kleding.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:12:47 #196
22578 lotje11
pi_42351450
Ik weet nog niet wat ik van het nieuwe forum vind. Ik heb nog niet echt vertrouwde forummers gevonden en het moet natuurlijk nog wat vormgegeven worden, dus ik wacht nog af en ga hier zeker niet weg.
pi_42351553
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:24 schreef Sade het volgende:
Jeej, een Nederlands Forum! Ook ik ben, uiteraard, geregistreerd. Hoop dat het een leuk forum wordt. Maar nou niet allemaal massaal hier kappen uiteraard

Deze maand moet ik een excuus hebben om in de buurt te komen van een Lush winkel voor een nicht van me. (die van al die cocos) Ik mocht van mijn man deze maand niet eens meer Lush-producten halen. Snap er niets van, zo'n 100 eurie voor Lushproducten is toch niet zoveel?

En ik zal hier binnenkort even mijn ervaringen neer zetten met mijn nieuwste productjes, jeej! Heb er al een paar gebruikt, maar ik zal ze nog een keertje gebruiken en er dan heel bewust op letten allemaal. (Hè vervelend, moet ik weer onder de douche... )
Iemand trouwens nog een tip voor een doucheproduct die zorgt dat je lekker kan slapen? Heb Sleepyhead wel, maar krijg opeens weer zo'n zin om Lush te gebruiken. Maar zo'n party-on jelly is dan niet zo bevordelijk voor de slaap zeg maar
Deep Sleep jelly onder de douche. Daarna insmeren met Schnuggle en als topping Sleepy Head gebruiken op je nek en polsen en handen.
Moet denk ik wel een beetje helpen
En van Schnuggle word je ook nog eens heerlijk zacht van.
Ik heb dit ens geprobeerd en ik werd er best relaxed van.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2006 10:41:10 ]
pi_42352194
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:12 schreef lotje11 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van het nieuwe forum vind. Ik heb nog niet echt vertrouwde forummers gevonden en het moet natuurlijk nog wat vormgegeven worden, dus ik wacht nog af en ga hier zeker niet weg.
Ik zit nog steeds op mail te wachten, komt die nog?
pi_42355826
er wordt wel aardig wat gepraat daar zeg, ik zie door de bomen het bos niet meer .
Tap tap tap
pi_42356686
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef CherryLips het volgende:
er wordt wel aardig wat gepraat daar zeg, ik zie door de bomen het bos niet meer .
waarom gaat het er ook over sjaaltjes?
pi_42356710
oh wacht even. dat hoort bij 'Babbel Bij'

Hmm, ja. Nee.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:43:27 #202
2735 Aarti
pi_42356852
ik ben ook afgehaakt na de sjaaltjes
pi_42362342
Zo, ik heb me ook geregistreerd, al zal ik voornamelijk hier blijven posten denk ik.
Back in business.
pi_42364920
Ik heb Mama Caca Rouge in mijn haar * wacht nieuwsgierig af *
pi_42366850
Terug Van Weggeweest

Besloten dat ik komende maand ook weer wat spul van Lush ga proberen, voorheen Ocean Salt en MoM gebruikt, en erg tevreden over. Nu tot het eind van de maand maar even meelezen in dit topic, voor ideetjes
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42375012
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:20 schreef Sade het volgende:
Ik heb Mama Caca Rouge in mijn haar * wacht nieuwsgierig af *
en?
pi_42375164
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:20 schreef lienelien het volgende:

[..]

en?
Ik ben ook wel benieuwd!
Let's plant a tree
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:25:21 #208
22578 lotje11
pi_42383283
Ja, Anitra. Er komt nog een mail.
pi_42410912
Natuurlijk blijven we hier met zijn allen posten!
pi_42415086
weet iemand al of er dit jaar ook zo'n christmas-party-geval gegeven wordt? vorig jaar was die al begin oktober geloof ik.
Tap tap tap
pi_42416391
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:41 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand al of er dit jaar ook zo'n christmas-party-geval gegeven wordt? vorig jaar was die al begin oktober geloof ik.
Wat bedoel je voor party? In de shop of via het forum??
Gek op mooie kleding.
pi_42418303
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:39 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

Wat bedoel je voor party? In de shop of via het forum??
in de shop.
Tap tap tap
pi_42418788
Vast wel, alhoewel er afgelopen vrijdag natuurlijk ook al een vipparty was ivm de nieuwe zeepjes. Oh en vorig jaar waren wij bij uitzondering de eerste die de kerstprodukten kregen in de winkel volgens mij.
Maar zou wel leuk zijn inderdaad.
Gek op mooie kleding.
pi_42432069
Wat is het hier stil!!
Gek op mooie kleding.
pi_42436009
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:39 schreef MissFrodo het volgende:
Wat is het hier stil!!
Zit iedereen op dat nieuwe forum ofzo
Let's plant a tree
pi_42437002
alsjeblieft niet. gelukkig zijn er wat meer subfora gekomen want ik werd eerst helemaal gek van dat heen en weer geouwehoer.
Tap tap tap
pi_42438306
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:52 schreef CherryLips het volgende:
alsjeblieft niet. gelukkig zijn er wat meer subfora gekomen want ik werd eerst helemaal gek van dat heen en weer geouwehoer.
Ik heb er eigenlijk niet meer gekeken sinds de dag dat ik me heb aangemeld
Let's plant a tree
pi_42438420
ik wel. eerst waren er twee steeds hun posts aan het oprkikken, heel irritant, en ging het over de domste onderwerpen, en nu wordt het weer wat rustiger . nee, ik zit toch liever hier .
Tap tap tap
pi_42438656
Wat ik er tot nu toe van gezien heb was best leuk maar het is echt iets om te doen als ik niks anders te doen heb Een weekendbezigheid
Let's plant a tree
pi_42439914
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:24 schreef Vava het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd!
Hehe, sorry, heb even geen tijd gehad om hier te kijken. Ik zal proberen morgen om twee foto's te maken. Had namelijk wel verwacht dat jullie benieuwd zouden zijn dus ik heb een voor en na foto gemaakt
pi_42447480
Ja leuk Sade, ik ben nieuwsgierig!
Gek op mooie kleding.
pi_42457310
Ik vind het nieuwe forum wel leuk!
Hier ook.
Er zijn allemaal nieuwe meisjes die we helemaal niet kenden, dat is tof!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:27:54 #223
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42457353
Ja maar jij bent van Lush dus jij bent subjectief. .
Whatever I want.
pi_42461101
Dat is waar
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:05:59 #225
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42478306
Anitra, er is een envelop met Lush naar je onderweg
pi_42489156

Zonder Mama caca rouge

Met Mama caca rouge!

Het kost wat meer moeite om dit in je haar te smeren dan een andere spoeling of dergelijke, maar het pakt wel. Een tijdelijk kleurtje in mijn haar heeft normaal gesproken geen nut omdat mijn haar dat nooit pakt. Deze dus wel. Zo op het eerste gezicht zie je niets, maar als er zon op schijnt zie je een hele mooie rode gloed. Past mooi bij dit seizoen!

* edit * Sorry, de foto's zijn erg groot. Ik probeer ze telkens te verkleinen, maar heb geen flauw idee wat ik verkeerd doe...
pi_42489692
Nou nu zijn ze tenminste een mooi formaat!
Misschien moet ik ook maar eens zo'n caca gebruiken, verf pakt altijd wel op mijn haar maar is dan na een paar weken er wel weer uit gewassen. (En ja, ik gebruik permanente verf. ) Misschien bij zoon ding niet.

Edit: En een leuk kleurtje is het bij jou trouwens geworden!

[ Bericht 5% gewijzigd door Bob. op 08-10-2006 20:25:25 (zo beter O-)) ]
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:16:08 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42489771
Zoon Caca, is dat de zoon van mevrouw Caca?
pi_42489931
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoon Caca, is dat de zoon van mevrouw Caca?
Oja, zo schreef je dat niet he. Dat zei iemand laatst ook al, dus dit hoor ik nu natuurlijk te weten.. zo'n? moest het dat zijn?
Taal is niet mijn ding.
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:24:08 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42490080
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:20 schreef Bob. het volgende:

[..]

Oja, zo schreef je dat niet he. Dat zei iemand laatst ook al, dus dit hoor ik nu natuurlijk te weten.. zo'n? moest het dat zijn?
Ja, "zo'n"

Maar als je wel eens andere teksten leest dan die van jezelf, zou je dat hebben kunnen weten .
pi_42490185
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, "zo'n"

Maar als je wel eens andere teksten leest dan die van jezelf, zou je dat hebben kunnen weten .
Ik lees genoeg, maar taal dingen blijven gewoon totaal niet hangen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:28:23 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42490246
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ik lees genoeg, maar taal dingen blijven gewoon totaal niet hangen.
Dan kan je af en toe een opmerking van me verwachten .
pi_42490301
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan kan je af en toe een opmerking van me verwachten .
Nou wie weet, misschien leer ik het zo ooit nog wel.
pi_42491668
Mooi geworden dat caca experiment!
Gek op mooie kleding.
pi_42534724
Rustig hier.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:33:18 #236
22578 lotje11
pi_42535239
Tja, iedereen roept dat hij ook hierblijft, maar volgens mij kun je maar op 1 site tegelijk zijn.

De joy of jelly die ik heb uitgeprobeerd is wel lekker, maar blijft niet zo lang hangen vind ik.....
pi_42535274
sultana of soap is ook een anorexia-zeepje zeg. ik liet hem gister over m'n arm glijden en ik voelde hem gewoon kleiner worden . maar hij ruikt op m'n huid lekkerder dan onder de douche.
en het schijnt dat m'n moeder haar gezicht weleens wast met Sexy peel . Hetzelfde stukje dat ik onder de douche gebruik .
Tap tap tap
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:37:22 #238
22578 lotje11
pi_42535334
Nou volgens mij is er geen zeep zo anorexia als happy! Je hoeft maar aan water te denken of dat ding was al kleiner. Ik heb er eigenlijk geen last van bij sultana of soap.
pi_42536816
Nadeel van dingen via de site bestellen is dat er altijd dingen tussen zitten die uiteindelijk toch niet zo goed bevallen....

Goed, daarom in de aanbieding voor een ieder die het wil overnemen en/of ruilen:

Sexy Peel (100 gram min het stukje wat ik eraf gehaald heb)
Snow Cake (verpakking is opengemaakt. Ik hou toch niet zo van Amandel denk ik 100 gram)
Sonic Death Monkey (klein flesje, geur valt me toch tegen)
Ice Blue ( Niet echt een toegevoegde waarde voor me aangezien ik hem erg op Demon in the Dark vind ruiken)
Lavender (het idee is leuk, maar ik heb net een hele lekkere deo gehaald, dus beetje overbodig)

Let me know let me know!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:52:51 #240
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42549943
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:33 schreef Sade het volgende:
Nadeel van dingen via de site bestellen is dat er altijd dingen tussen zitten die uiteindelijk toch niet zo goed bevallen....

Goed, daarom in de aanbieding voor een ieder die het wil overnemen en/of ruilen:

Snow Cake (verpakking is opengemaakt. Ik hou toch niet zo van Amandel denk ik 100 gram)
Ice Blue ( Niet echt een toegevoegde waarde voor me aangezien ik hem erg op Demon in the Dark vind ruiken)
Lavender (het idee is leuk, maar ik heb net een hele lekkere deo gehaald, dus beetje overbodig)

Let me know let me know!
Jammer dat je de snowcake niet lekker vindt! De rest heb ik dus wel goed uitgekozen?!
pi_42550907
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:59 schreef Sade het volgende:
[afbeelding]
Zonder Mama caca rouge

[afbeelding]
Met Mama caca rouge!

Het kost wat meer moeite om dit in je haar te smeren dan een andere spoeling of dergelijke, maar het pakt wel. Een tijdelijk kleurtje in mijn haar heeft normaal gesproken geen nut omdat mijn haar dat nooit pakt. Deze dus wel. Zo op het eerste gezicht zie je niets, maar als er zon op schijnt zie je een hele mooie rode gloed. Past mooi bij dit seizoen!

* edit * Sorry, de foto's zijn erg groot. Ik probeer ze telkens te verkleinen, maar heb geen flauw idee wat ik verkeerd doe...
Dat ziet er wel mooi uit zo. Ik heb mijn haar al met normale haarverf geverfd, dan is het niet zo slim om het ook nog eens met dit spul te verven.
Let's plant a tree
pi_42551574
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:33 schreef Sade het volgende:

Let me know let me know!
Wat zou je voor de Sexy Peel en Ice Blue willen hebben?
Back in business.
pi_42570920
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:45 schreef Shirley het volgende:
Wat zou je voor de Sexy Peel en Ice Blue willen hebben?
Wil je het ruilen of overnemen?

Voor Ice blue 2,22 en voor Sexy Peel 3,12
Ze kunnen evt. over de post in een envelop, er moet dan wel 1,56 op
* rekenwonder *

Mocht je het tegen iets anders willen ruilen of als je het niet helemaal eens bent met de prijs dan hoor ik het wel van je!

[ Bericht 21% gewijzigd door Sade op 12-10-2006 00:52:24 ]
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:52:52 #244
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42591980
Anitra, heb jij nog post ontvangen?
pi_42596687
Ja ik heb hem binnen gekregen Vandaag had ik 2 pakketjes Ik had ook een fles 1000 kisses van Bnever
Rick heeft Blue skies ingepikt gelijk ik vond hem erg tegen vallen trouwens
pi_42597289
Oh ja Anitra, ik heb gisteren je fles naar het postkantoor gebracht!

Dat wist je ondertussen natuurlijk al, maar ik moest het nog zeggen =P
pi_42599976
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:19 schreef Maeghan het volgende:
Oh ja Anitra, ik heb gisteren je fles naar het postkantoor gebracht!

Dat wist je ondertussen natuurlijk al, maar ik moest het nog zeggen =P

De fles werd gelijk ingepikt door Rick Hij pikt veel in de laatste tijd

Ik heb trouwens een aantal dingen in de ruil:
Happy Pill 3x
Christmas Carol
Mr Butterbal
Pop in the bath
Sunny side
Greenday
Comforter
Tisty tosty
Ickle Baby Baff
Turbo Bubble 2x
Powdry (1x wat uit geschud)
Waylander 100gr
Trichomania 50gr
Tramp bodylotion ( 1 fles 250 gram)

Ik baal als een stekker dat Tramp bodylotion niet goed is voor mijn huid Hij ruikt zo lekker
ik heb nog 2 flessen staan dus kom niet zonder te zitten
  donderdag 12 oktober 2006 @ 06:43:29 #248
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42600823
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef Anitra het volgende:
Ja ik heb hem binnen gekregen Vandaag had ik 2 pakketjes Ik had ook een fles 1000 kisses van Bnever
Rick heeft Blue skies ingepikt gelijk ik vond hem erg tegen vallen trouwens
Gelukkig! Ol'blue skies heeft wel een apart geurtje, maar ik vind het wel lekker
pi_42601610
Waar vinden jullie Blue Skies naar ruiken dan? .
Whatever I want.
pi_42603878
Ik vond bleu skies en fluffy white clouds minder pittig ruiken. De douchegel zit iets scherps in wat ik niet thuis kan brengen. Hij ruikt wel lekker als je afgedroogd bent. Misschien komt het omdat ik verkouden ben en alleen de scherpe dingen ruik
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 12:49:15 #251
43556 miss_dynastie
pi_42607234
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:43 schreef Anitra het volgende:
Tramp bodylotion ( 1 fles 250 gram)
Waar wil je die voor ruilen Anitra?
pi_42610770
Het liefste centjes Iets anders zou ik niet weten omdat ik nog zoveel heb liggen. Mail me anders op anitra apeding orange punt nl
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 16:27:14 #253
43556 miss_dynastie
pi_42613573
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef Anitra het volgende:
Het liefste centjes Iets anders zou ik niet weten omdat ik nog zoveel heb liggen. Mail me anders op anitra apeding orange punt nl
Is niet hoor, is ook wel makkelijk. Ik mail je even.
pi_42614842
Als ik nou twee verslagen afkrijg voor donderdag, mag ik donderdag van mezelf als beloning langs de Lushwinkel!

(Je moet toch wat om jezelf te motiveren om eindelijk eens die opleiding af te maken.... )
pi_42614986
ik mag pas weer naar de Lush als de kerstspulletjes er zijn . het liefst tijdens een kerst-'feest'-actie-geval ofzo .
Tap tap tap
pi_42627787
Eh, tip: doe GEEN - IK HERHAAL: GEEN - New shampoo in je oog. Gloeiende zeg, dat was pijnlijk met een grote P. Ik heb letterlijk twee minuten op m'n oog staan drukken tegen de pijn, het leek wel alsof er een scherp object achter m'n oog zat en m'n traanbuis eruit wou springen. Het was echt vuurrood. Voortaan pas ik echt heel goed op. Ik smeer regelmatig dingen in m'n oog (niet bewust overigens), maar dit was echt geen succes.
pi_42627806
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef Sade het volgende:

[..]

Wil je het ruilen of overnemen?

Voor Ice blue 2,22 en voor Sexy Peel 3,12
Ze kunnen evt. over de post in een envelop, er moet dan wel 1,56 op
* rekenwonder *

Mocht je het tegen iets anders willen ruilen of als je het niet helemaal eens bent met de prijs dan hoor ik het wel van je!
Noem eens dingen waar je interesse in hebt, wie weet heb ik het. En anders neem ik het gewoon over van je. Mail me anders maar even, adres staat in profiel.
Back in business.
pi_42627904
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:37 schreef Maeghan het volgende:
Eh, tip: doe GEEN - IK HERHAAL: GEEN - New shampoo in je oog. Gloeiende zeg, dat was pijnlijk met een grote P. Ik heb letterlijk twee minuten op m'n oog staan drukken tegen de pijn, het leek wel alsof er een scherp object achter m'n oog zat en m'n traanbuis eruit wou springen. Het was echt vuurrood. Voortaan pas ik echt heel goed op. Ik smeer regelmatig dingen in m'n oog (niet bewust overigens), maar dit was echt geen succes.
dat had ik met jumping juniper, of is new nog erger?

ik moest lachen (om je tekstje, niet om m'n eigen stevie-wonder-wannabe-actie) .
Tap tap tap
pi_42628088
Jumping Juniper heb ik nog nooit in m'n oog gesmeerd geloof ik. Ik denk ook niet dat ik het binnenkort ga doen. Nou ja, je weet maar nooit, maar het staat in ieder geval niet op de planning.

Ik was echt bang dat ik acuut blind was geworden of zo.
pi_42628147
ik ben altijd bang (het gebeurt bij mij bij alle shampoos, ook snow fairy is niet aan te raden om in je oog te poeren) dat ik half blind ben zonder het te beseffen, en dan over de rand van de douchecabine struikel als ik eruit wil en met m'n kaak tegen de wastafel aanmep. ik zit altijd even te huilen tot ik zeker weet dat ik veilig de douche uit kan.
Tap tap tap
pi_42628477
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:16 schreef CherryLips het volgende:
ik mag pas weer naar de Lush als de kerstspulletjes er zijn . het liefst tijdens een kerst-'feest'-actie-geval ofzo .
Als ik zo ga beginnen weet ik pas dat ik de week voor kerst weer aan school begin

@ Maeghan: Bedankt voor de tip! Geheel toevallig zat ik er vandaag onder de douche (onder het genot van Karma Komba en Ol'blue skies) aan te denken of Lush ook producten hadden die kindvriendelijk zijn... Niet dat ik kinderen heb, maar mocht dat over een paar jaar zo zijn, dan wil ik ze wassen met HIWTK
pi_42628892
je moet gewoon niks in hun ogen smeren .
Tap tap tap
pi_42629354
Ik weet niet, mijn moeder was altijd heel voorzichtig vroeger omdat ik doodsbang was iets in m'n ogen te krijgen, en nu smeer ik zelf altijd vanalles in m'n oog. Misschien is het wel beter om kinderen te trainen en ze lekker veel sop in de ogen te laten lopen, zodat ik ze leren waarom ze dat later niet meer moeten doen.
pi_42630431
Zolang je je kindje leert om het hoofd goed achterover te houden gaat het goed!
Maar je hebt tegenwoordig ook een soort zonneklep maar dan rond om het hoofd om niks in hun oogjes te laten komen (al is het me een raadsel hoe je dat om het hoofdje moet krijgen als je kind niet mee werkt)
pi_42636499
Vroegah deed m'n moeder gewoon een washandje voor m'n ogen
Die moest ik dan wel zelf vasthouden en ik heb nooit wat in m'n ogen gehad
Tenminste niet bij m'n moeder......nu ik mij zelf moet wassen gaat het weleens mis

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2006 11:45:18 ]
pi_42648557
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:26 schreef Ardenlyn het volgende:
Tenminste niet bij m'n moeder......nu ik mij zelf moet wassen gaat het weleens mis
Zo doe ik het nu ook met mijn kinderen. Ze houden zelf het washandje vast en dat gaat altijd goed.
Go hard or go home
pi_42659725
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:26 schreef Ardenlyn het volgende:
Dat deed mijn moeder ook altijd bij mij. Dat washandje was dé truc, anders wilde ik echt nooit m'n haren wassen.
Back in business.
pi_42671899
Jullie snappen het niet helemaal... Jullie horen nu allemaal massaal te schreeuwen dat het een fantastisch idee zou zijn als Lush allemaal niet-prik-in-je-ogen-producten zou maken
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:47:08 #269
43556 miss_dynastie
pi_42672012
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:42 schreef Sade het volgende:
Jullie snappen het niet helemaal... Jullie horen nu allemaal massaal te schreeuwen dat het een fantastisch idee zou zijn als Lush allemaal niet-prik-in-je-ogen-producten zou maken
Jawel, maar ik ben allang blij dat deze producten diervriendelijk zijn en zonder dieren is het gewoon moeilijk te testen, volgens mij. Maar én- én is altijd beter
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:55:37 #270
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42675157
Heeft er iemand interesse in onderstaande dingen? Mocht je interesse hebben..Mijn mailadres staat in mijn profiel

Two timing part bbs
The olive branch 100ml
Bibbidibobbibibu bbs (alleen in Italië verkrijgbaar)
Karma piramide bathmelt (alleen in Italië verkrijgbaar)
pi_42676535
26 oktober kerstparty in de lushwinkels!
Wie komt er ook gezellig in real life kerstinkopen doen?
pi_42676969
ik waarschijnlijk .
Tap tap tap
pi_42677945
Oh jeetje.... 26 oktober? Ik had namelijk net mezelf beloofd dat ik a.s. donderdag naar de Lushwinkel mocht, dus als ik de 26ste ook ga ben ik serieus bang dat mijn man me wil laten opnemen om af te kicken...

Lijkt me wel leuk stiekem, zeker als er meer mensen zouden gaan.
pi_42692576
Leuk, Cherrylips, dan kunnen we elkaar vast meeten!

Sade, in het topic Lush meets staan nog meer mensen die willen, laten we daar verder gaan?
pi_42692588
pi_42696685
@ Shirley: Heb je je mail nog gelezen?
pi_42697032
Dus vanaf 26 oktober kunnen we de kerstspullen kopen?? Das al snel
pi_42715419
Ol Blue Skies ruikt LEKKER!!!
pi_42723253
GOED NIEUWS!

Een leuk nieuwtje vanaf het nederlandse lushforum, gepost door één van de moderators:

Nou hier komtie dan:

Lush gaat franchisen!!!!!
Binnenkort is in de winkel en op de website een formulier te vinden waarmee geïnteresseerden zich kunnen aanmelden om een Lush winkel te gaan franchisen. Bij dit formulier is ook een voorwaardenpakket beschikbaar. Franchise zal in eerste instantie mogelijk zijn in Nederland, België, Frankrijk en Spanje.

Ik zou zeggen: grijp je kans en begin je eigen Lush shop!

Nou hoop ik wel dat er nu niet opeens overal Lush-winkels komen, het moet wel een beetje speciaal blijven, maar ik hoop nog meer dat er nu mensen komen die een winkel in het midden en oosten des lands gaan openen
pi_42725446
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:14 schreef Sade het volgende:
GOED NIEUWS!

Een leuk nieuwtje vanaf het nederlandse lushforum, gepost door één van de moderators:

Nou hier komtie dan:

Lush gaat franchisen!!!!!
Binnenkort is in de winkel en op de website een formulier te vinden waarmee geïnteresseerden zich kunnen aanmelden om een Lush winkel te gaan franchisen. Bij dit formulier is ook een voorwaardenpakket beschikbaar. Franchise zal in eerste instantie mogelijk zijn in Nederland, België, Frankrijk en Spanje.

Ik zou zeggen: grijp je kans en begin je eigen Lush shop!

Nou hoop ik wel dat er nu niet opeens overal Lush-winkels komen, het moet wel een beetje speciaal blijven, maar ik hoop nog meer dat er nu mensen komen die een winkel in het midden en oosten des lands gaan openen

Dat klinkt tof! Nou, openen die winkels hier en overal waar ze nog niet zijn!
Back in business.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:38:59 #281
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_42735916
Ik heb vandaag voor mijn verjaardag Think Pink gekregen van mn man
echt een megakado!

enne, hou jullie vast... ze hebben er welgetelt 1 proefje bijgedaan(Jungle)
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_42736139
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat klinkt tof! Nou, openen die winkels hier en overal waar ze nog niet zijn!
Ergens Midden Limburg aub
pi_42736649
In Groningen!
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:12:54 #284
43556 miss_dynastie
pi_42738365
Ik hoop dat Lush hier niet stuk aan gaat, doordat ze de productie niet aankunnen of zo.
Want de winkels die je nu hebt zijn qua bevoorrading e.d. ook helemaal afhankelijk, maar kunnen niet zeuren. Ik kan me voorstellen dat een franchiser zal zeggen: he, dat contract werkt twee kanten op, dus hup met die spullen. Of gaan ze een fabriek bijbouwen of zo?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:46:51 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42739367
Hopelijk worden de producten dan ook wat goedkoper...

Ik zag net dat ik op het NL forum een pakketje heb gewonnen .
pi_42742978
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe dat zo?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:56:02 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42743070
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:51 schreef Sade het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Je moest een omschrijving maken van je favo product en toen kon je een tas winnen en Lush NL heeft besloten daar nog een pakketje bij in te doen ook .
pi_42744032
Cool! Beschrijf je omschrijving, en natuurlijk ook wat er in je pakketje zit!
pi_42744094
Moet trouwens de Op ook niet vermeld worden dat er een officieel NL Forum is gekomen?
pi_42747436
Wat leuk XcUZ_Me! Ik ben benieuwd wat voor pakketje je krijgt..

@ Sade...ik heb zojuist een mooie bubbeltjesenvelop voor je gevuld met allerlei lekkers En die gaat morgen de deur uit, dus ga donderdag maar voor de brievenbus liggen. Ik vond het iig weer leuk om eens een envelop te maken.
Back in business.
pi_42751771
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hopelijk worden de producten dan ook wat goedkoper...

Hey dat is leuk! Gefeliciteerd!
Let's plant a tree
pi_42754377
Gefeli, X!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 08:51:38 #293
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_42762675
Ik was gisteren in Maastricht met m'n dochter en toen zijn we binnen gelopen bij Lush en deze keer hebben we een stukje sultana mee genomen ze gaat het toch maar 'ns proberenen ik heb een proefje gekregen van de karma zeep.
Dochter meld dat haar hele badkamer nu heerlijk ruikt dus mss raken wij óók nog wel verslaafd

Donderdag 26 ockt. vanaf 17.00 u kun je de nieuwe kerstcollectie gaan bekijken,ruiken in bij Lush in Maastricht
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_42762699
Het is inderdaad heerlijk!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:01:57 #295
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_42762810
De volgende keer dat we samen naar Maastricht gaan nemen we een ander stukje mee, dat hebben we al afgesproken
Ik vind het wel lastig om met al de geurtjes om je heen te ontdekken wélk geurtje het lekkerste ruikt.
De karma rook naar gember vond ik en toen zei mijn dochter * logisch mam want er staat een heel groot stuk *ginger* naast ! * Had ik niet gezien
Maar ik heb nu een proefje karma en dat ruikt best lekker.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_42763534
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je moest een omschrijving maken van je favo product en toen kon je een tas winnen en Lush NL heeft besloten daar nog een pakketje bij in te doen ook .
Gefeliciteerd
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:53:17 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42763589
Dankjulliewel!
pi_42790477
Shirley, goed dat ik het lees! Ik zal morgen (voordat ik naar de Lush ga omdat ik dus inderdaad die twee opdrachten afhad voor donderdag) even je pakketje opsturen. Zou het anders bijna vergeten
pi_42793222
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef Sade het volgende:
Shirley, goed dat ik het lees! Ik zal morgen (voordat ik naar de Lush ga omdat ik dus inderdaad die twee opdrachten afhad voor donderdag) even je pakketje opsturen. Zou het anders bijna vergeten

Ik wacht met smart! Bij jou gaat de postbode aanbellen, want het gaat niet door je brievenbus passen, maar het is onderweg!
Back in business.
pi_42801537
Mijn vriend belt net voor hij naar zijn werk gaat van beneden bij de brievenbus: er is een Engelse Lush Times bezorgd - zeker omdat ik bij hun besteld heb. Leuk! Ga zo even kijken...
pi_42812147
Ok, hier even een vraag van een LUSH amateur: ik heb van de week voor het eerst iets gekocht, omdat het er allemaal zo lekker uit zag. Nou heb ik dus een shampoo/conditioner in één op basis van Jasmijn. Ruikt heerlijk en zou de conditie van je haar drastisch verbeteren: vooral bij droog haar een echte must aldus de verkoopster.
Nou heb ik dus twee dagen met het spul gewassen maar het is daarna zo droog als de pest. Doe ik iets verkeerd? Of werken shampoo's van LUSH over het algemeen gewoon niet zo goed? Het enige positieve wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat alles ontzettend lekker naar Jasmijn ruikt ( zowel haar als badkamer ) maar that's about it.
Help!
Never argue with an idiot, they lower down your level, and then beat you with experience
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')