ja maar dat mág ook helemaal niet eens van Lushquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:59 schreef MissFrodo het volgende:
Foto is alleen niet gelukt, sorry
Ik ben nog op de zomer aan het wachtenquote:
Nou ik denk dat je dan nog wel een jaartje kan wachtenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ben nog op de zomer aan het wachten![]()
Oh ik heb ook altijd zoon hekel aan bellen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:25 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je dan nog wel een jaartje kan wachten![]()
![]()
Ik heb zoujuist naar Engeland gebeld met een bestelling, ik zit hier helemaal te shakenIk houd niet zo van bellen...
Maar het was een aardig meisjeEn ze noemde me Marie (Marije is moeilijk in het Engels
)
ooh dat klinkt echt goed!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:21 schreef JacMar het volgende:
Heel erg veelVoor 171 pond, maar wel met zijn vieren
![]()
Ik had deze dingen al heel lang op mijn lijstje staan en er zijn gewoon dingen die ik heel fijn in gebruik vind en die moeten worden aangevuld...Dus ik blijf wel bij Lush![]()
Ik heb besteld:
Bob soap![]()
Snowfairy
Ol' blue skies is back
The olive branch
17 Cherry tree lane
Big
Dream cream
Flosty gritter
Happy talk
Ice Blue
Je bent een schat!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:30 schreef Anitra het volgende:
Ardenlyn jou pakketje staat nu op het postkantoor
Ik heb er lekker veel extra dingetjes in gedaan
JacMar die van jou is ook de deur uit!
Bar kan ik morgen op de meet geven en verder had ik niemand wat beloofd toch?
Maandag bezorgen ze niet? (ik vergeet het steedsquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:45 schreef Anitra het volgende:
Ja vandaag dus denk dat je hem dinsdag krijgt dan.
Xcuz-Me roept al ruim een jaar dat ik 17 cherry tree lane moet kopen en ik vergeet het iedere keer weerIk zie dan weer andere lekkere dingen ne vergeet hem dan, gelukkig staat dat ook bij de beschrijving van het zeepje dus heb ik een goede smoes
Je bent helemaal geweldig! Laat me nog maar even weten hoeveel je van me krijgt en waarop ik het moet storten (vergeet de verzendkosten niet!) en dan komt het helemaal goed!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:25 schreef JacMar het volgende:
Ik heb zoujuist naar Engeland gebeld met een bestelling, ik zit hier helemaal te shakenIk houd niet zo van bellen...
Maar het was een aardig meisjeEn ze noemde me Marie (Marije is moeilijk in het Engels
)
Maandag word hier nooit rond gereden met pakketjes iig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:49 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Maandag bezorgen ze niet? (ik vergeet het steeds) gevonden
Ben echt onwijs benieuwd wat je er allemaal in hebt gedaan
Als je wilt kan ik je wel een stuk 17 CTL opsturen.
Jeeeeuj ben blij dat je het lekker vindt! En leuk hè al die glitters.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:25 schreef Ardenlyn het volgende:
@Peri: Ik lees je ervaring in het andere topic.
Ik ben blij dat het zeepje jouw beter bevalt!!
Ik heb vandaag het pakje binnen gekregen en hij ruikt lekker. Heb hem net wat opgesmeerd en ik had al zoiets van goh wat een leuke glittertjes. Tot ik m'n bureau lamp erop scheen.
Ik lijk nu een discobolletje
Ben er heel blij mee!!
Ik heb je een mail gestuurd gisteren..quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Sade het volgende:
[..]
Je bent helemaal geweldig! Laat me nog maar even weten hoeveel je van me krijgt en waarop ik het moet storten (vergeet de verzendkosten niet!) en dan komt het helemaal goed!
Ben ontzettend benieuwd, ziet denk ik nu al ruim een maand mensen helemaal gek te maken met 'de order'![]()
Dat vond ik aan het begin ook, maar nu, na ruim een week, is het stukken minder geworden. M'n badkamer ruikt ook weer naar RockStar, en Karma, en Big Banana Moon, enz enzquote:Op zondag 24 september 2006 15:34 schreef Maeghan het volgende:
Mud Flats vind ik voornamelijk ruiken naar modder met slammer of zo. Heel erg sterk in ieder geval. Een lekker luchtje, maar absoluut niet fijn dat ie zo overheersend is. Iedere keer als ik m'n kast opendoe komt die walm eruit, en ik heb echt niet altijd zin in dat luchtje.
Ha, een man! Dat zien we niet veel hier.quote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Allan24 het volgende:
Ja hoi
Ik heb van de week alle moeite gedaan om niet binnen te lopen bij Lush in 's-Hertogenbosch, maar het is niet gelukt
Ik heb een stuk Demon in the Dark gehaald en een stuk Extra Virgin Olive Oil... heerlijkde Bohemian had ik al en ik vond dit wel een frisse aanvulling... best wel geschikt voor mannen ook
Bovendien heb ik nu ook een deodorant ding genaamd T'Eo (ruikt heerlijk) maar dat lijkt vooral op een stuk zeeschuim, je weet wel zoals ook in kanariekooien hangt
Hoe gebruik je zoiets eigenlijk goed? Is er een manier die 'hoort'?
ZJURLIE!quote:
Lekkere vakantie gehad? Helemaal uitgerust?quote:
Ik heb Fuwari, ook zo'n "zeekat"deo. Ik maak hem aan een kant nat en dan dep ik. Omdat hij dan wel hard wordt moet ik er af en toe een laagje afschrapen met een mesje.quote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Allan24 het volgende:
Ja hoi
Ik heb van de week alle moeite gedaan om niet binnen te lopen bij Lush in 's-Hertogenbosch, maar het is niet gelukt
Ik heb een stuk Demon in the Dark gehaald en een stuk Extra Virgin Olive Oil... heerlijkde Bohemian had ik al en ik vond dit wel een frisse aanvulling... best wel geschikt voor mannen ook
Bovendien heb ik nu ook een deodorant ding genaamd T'Eo (ruikt heerlijk) maar dat lijkt vooral op een stuk zeeschuim, je weet wel zoals ook in kanariekooien hangt
T'Eo gebruik ik altijd op een droge huid.quote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Allan24 het volgende:
Ja hoi
Die heb je inderdaad gemist...quote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lekkere vakantie gehad? Helemaal uitgerust?
Trouwens, kwam er nou een Olive Branch bodylotion, en zo ja wanneer, want ik heb wat gemist volgens mij.
Maak jij dat ding zelf wel nat?quote:Op maandag 25 september 2006 10:11 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
T'Eo gebruik ik altijd op een droge huid.
En dan met de witte kant een beetje wrijven, aaien.
Als hij te hard is even het bovenste laagje eraf halen met bijv mesje of kaasschaaf.
Dan werkt hij weer prima.![]()
Nee, ik gebruik hem droog op mijn net afgedroogde, na het douchen, oksels.quote:
En dat doet geen zeer??quote:Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik hem droog op mijn net afgedroogde, na het douchen, oksels.
quote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Maeghan het volgende:
Hier trouwens een foto van de bestelling van mij en Anitra:
http://img.photobucket.com/albums/v324/0114855/DSC01185-1.jpg
en een close-upje van Tramp & Tramp.
http://img.photobucket.com/albums/v324/0114855/DSC01193.jpg
super lekker jaquote:Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef Bob. het volgende:
Die is lekker.![]()
Maar je kunt hem ook voor andere dingen dan je handen gebruiken hoor, handig met die scrubstukjes!
quote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef -moi- het volgende:
mn eerste lush zeep![]()
![]()
ik ben nu in Manchester en ze hebben zo'n mooie lush winkel
kon niet kiezen maar het is deze handzeep geworden:
[afbeelding]
de figs and leaves soap
Sterker nog, je kunt er je gezicht ook mee wassenquote:Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef Bob. het volgende:
Die is lekker.![]()
Maar je kunt hem ook voor andere dingen dan je handen gebruiken hoor, handig met die scrubstukjes!
Je gezicht? Droogt je huid dan niet helemaal uit?quote:Op dinsdag 26 september 2006 06:54 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt er je gezicht ook mee wassen![]()
het is naast een normale zeep ook een moisturizer, volgens mij betekent het dat het ook goed voor je huid is, dus ik denk dat het ook wel op je gezicht kan ja... maar denk dat er wel betere spulletjes van Lush zijn voor je gezichtquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je gezicht? Droogt je huid dan niet helemaal uit?
Ik had wat goed te maken omdat het zo lang duurdequote:Op dinsdag 26 september 2006 19:32 schreef Ardenlyn het volgende:
@Anitra: Heb net het pakje binnenwat veel joh.
Ik type straks wel meer ff verder ruiken/voelen enz enz
Onwijs lief!!!![]()
Nee hoor hij is prima aangekomen..Ik vind Big zooo lekker ruikenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef Anitra het volgende:ik had er veel zakjes om heen gedaan, is het niet lek gegaan?
Kwam er vandaag achter dat er wel diepvrieszakjes in huis waren
Het is denk ik de Olijfolie die er in combinatie met de zeep zo uitziet. De donkere stukjes zijn olijventak en soms zit er zelfs een heel olijfje in het zeepje!quote:Op woensdag 27 september 2006 01:34 schreef Sade het volgende:
Wat ik me dus altijd al een beetje afgevraagd heb....
[afbeelding]
Ik zie in de Extra Virgin Olive altijd zoveel spul erin zitten dat ik me afvraag of dat niet zonde is. Is dat spul (lijken wel op hele stukken appels ofzo) ook zeep of is dat niet zo. Want dan zou het zonde zijn om het te halen omdat er eigenlijk aan het zeepje maar weinig daadwerkelijke zeep zit. Of vergis ik me nu?![]()
Ik zou die beerput maar dichtlaten als ik jou was. Ten eerste berust de helft op een misverstand (als je de eigenaar mag geloven wist hij er niets van en is hij er al hard mee bezig om een oplossing te vinden), en ten tweede zijn er al zo'n veertig pagina's over volgeluld op het Lush UK forum dus valt er denk ik weinig toe te voegen.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow wat las ik nu ineens, Lush die liever geen plaatjes van de producten wil zien op internet.
Helaas komt het verzoek vanuit het hoofdkantoor in Engeland, maar ik kan wel even navragen waarom Lush dit nu zo rigoreus besloten heeft.
Hmmz, dat klinkt al geruststellend. Ik hoor er goede verhalen over dus wie weet kan ik hem eens proberen!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het is denk ik de Olijfolie die er in combinatie met de zeep zo uitziet. De donkere stukjes zijn olijventak en soms zit er zelfs een heel olijfje in het zeepje!
Ik heb toevallig zelf in mijn badkamer zo'n ' olijfolie-stukje' en hij werkt nog prima als zeep!
M'n vriend ja... die heel erg van Slammer houdt.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Was jij toevallig met je/een vriend?
De parfums zijn in de aanbieding danquote:Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef MissFrodo het volgende:
Marij dank je wel voor het beantwoorden van de vraag van Teigan.
Toch handig zo'n secretaresse als je er niet bent
Ik ga overigens 3 oktober bestellen, met de Bogo tuesday actie iets dinges spul weet ik het.
Was niet van plan om de parfums te bestellen, of het moet een hele leuke prijs zijn om te testen....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef JacMar het volgende:
[..]
De parfums zijn in de aanbieding dan![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:43 schreef Muck het volgende:
woehoe
door een vergissinkje hou ik gewoon ineens 240,75 over deze maand
das een heleboel lush
haha, nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 september 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]Ga je dat allemaal uitgeven aan Lush? dat is toch niet te hopen
ik heb het nog wel..Ik stuur je een mailtjequote:Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef MissFrodo het volgende:
Weet iemand het aanmeldadres van de VIP party voor morgenavond??
Ik ben verhinderd, kan alleen morgen overdag en wil dit even netjes per email laten weten.
Alhoewel kan het ook morgenmiddag melden maar dat vind ik zo onaardig, laat liever zsm weten maar heb dus emailadres niet meer.
Help!
Lekker Marije, ben benieuwd hoe alle kerstdingen ruiken, wel even reviewen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |