super lekker jaquote:Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef Bob. het volgende:
Die is lekker.![]()
Maar je kunt hem ook voor andere dingen dan je handen gebruiken hoor, handig met die scrubstukjes!
quote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef -moi- het volgende:
mn eerste lush zeep![]()
![]()
ik ben nu in Manchester en ze hebben zo'n mooie lush winkel
kon niet kiezen maar het is deze handzeep geworden:
[afbeelding]
de figs and leaves soap
Sterker nog, je kunt er je gezicht ook mee wassenquote:Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef Bob. het volgende:
Die is lekker.![]()
Maar je kunt hem ook voor andere dingen dan je handen gebruiken hoor, handig met die scrubstukjes!
Je gezicht? Droogt je huid dan niet helemaal uit?quote:Op dinsdag 26 september 2006 06:54 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt er je gezicht ook mee wassen![]()
het is naast een normale zeep ook een moisturizer, volgens mij betekent het dat het ook goed voor je huid is, dus ik denk dat het ook wel op je gezicht kan ja... maar denk dat er wel betere spulletjes van Lush zijn voor je gezichtquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je gezicht? Droogt je huid dan niet helemaal uit?
Ik had wat goed te maken omdat het zo lang duurdequote:Op dinsdag 26 september 2006 19:32 schreef Ardenlyn het volgende:
@Anitra: Heb net het pakje binnenwat veel joh.
Ik type straks wel meer ff verder ruiken/voelen enz enz
Onwijs lief!!!![]()
Nee hoor hij is prima aangekomen..Ik vind Big zooo lekker ruikenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef Anitra het volgende:ik had er veel zakjes om heen gedaan, is het niet lek gegaan?
Kwam er vandaag achter dat er wel diepvrieszakjes in huis waren
Het is denk ik de Olijfolie die er in combinatie met de zeep zo uitziet. De donkere stukjes zijn olijventak en soms zit er zelfs een heel olijfje in het zeepje!quote:Op woensdag 27 september 2006 01:34 schreef Sade het volgende:
Wat ik me dus altijd al een beetje afgevraagd heb....
[afbeelding]
Ik zie in de Extra Virgin Olive altijd zoveel spul erin zitten dat ik me afvraag of dat niet zonde is. Is dat spul (lijken wel op hele stukken appels ofzo) ook zeep of is dat niet zo. Want dan zou het zonde zijn om het te halen omdat er eigenlijk aan het zeepje maar weinig daadwerkelijke zeep zit. Of vergis ik me nu?![]()
Ik zou die beerput maar dichtlaten als ik jou was. Ten eerste berust de helft op een misverstand (als je de eigenaar mag geloven wist hij er niets van en is hij er al hard mee bezig om een oplossing te vinden), en ten tweede zijn er al zo'n veertig pagina's over volgeluld op het Lush UK forum dus valt er denk ik weinig toe te voegen.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow wat las ik nu ineens, Lush die liever geen plaatjes van de producten wil zien op internet.
Helaas komt het verzoek vanuit het hoofdkantoor in Engeland, maar ik kan wel even navragen waarom Lush dit nu zo rigoreus besloten heeft.
Hmmz, dat klinkt al geruststellend. Ik hoor er goede verhalen over dus wie weet kan ik hem eens proberen!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het is denk ik de Olijfolie die er in combinatie met de zeep zo uitziet. De donkere stukjes zijn olijventak en soms zit er zelfs een heel olijfje in het zeepje!
Ik heb toevallig zelf in mijn badkamer zo'n ' olijfolie-stukje' en hij werkt nog prima als zeep!
M'n vriend ja... die heel erg van Slammer houdt.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Was jij toevallig met je/een vriend?
De parfums zijn in de aanbieding danquote:Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef MissFrodo het volgende:
Marij dank je wel voor het beantwoorden van de vraag van Teigan.
Toch handig zo'n secretaresse als je er niet bent
Ik ga overigens 3 oktober bestellen, met de Bogo tuesday actie iets dinges spul weet ik het.
Was niet van plan om de parfums te bestellen, of het moet een hele leuke prijs zijn om te testen....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef JacMar het volgende:
[..]
De parfums zijn in de aanbieding dan![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:43 schreef Muck het volgende:
woehoe
door een vergissinkje hou ik gewoon ineens 240,75 over deze maand
das een heleboel lush
haha, nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 september 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]Ga je dat allemaal uitgeven aan Lush? dat is toch niet te hopen
ik heb het nog wel..Ik stuur je een mailtjequote:Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef MissFrodo het volgende:
Weet iemand het aanmeldadres van de VIP party voor morgenavond??
Ik ben verhinderd, kan alleen morgen overdag en wil dit even netjes per email laten weten.
Alhoewel kan het ook morgenmiddag melden maar dat vind ik zo onaardig, laat liever zsm weten maar heb dus emailadres niet meer.
Help!
Lekker Marije, ben benieuwd hoe alle kerstdingen ruiken, wel even reviewen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |