Je hebt helemaal gelijk, had even mijn hersens er niet bij.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zaterdag + Zondag in de Leidse.
(Totaal onnodig en niet mogelijk toepasbaar: MissFrodo, je had rond die tijd nog kunnen bellen, het was koopavond)
Nou ik vind de Ice blue zelf wel lekker, dus die houd ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:43 schreef Anitra het volgende:
Ice Bleu is juist lekker
Mijn vriendje vind het proefje wat ik heb liggen erg lekker, maar die verdedig ik met mijn leven
ik wil hem dus wel over nemen van jeals je hem kwijt wil tenminste
Ik ben zo benieuwd naar Bleu Skies
Had je in Engeland besteld? Is dat het tasje met de forummembers?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:08 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nou ik vind de Ice blue zelf wel lekker, dus die houd ikSorry!
De Ol' blue skies heeft een lekker subtiel luchtje en ik ga 'm nu testen! Zodadelijk verslag![]()
Oh..de goodiebag is een linnen tasje..Zal ik dat maar in vieren knippen?![]()
![]()
groot gelijk heb je, hij mag loekker zelf gaan halen als hij hem hebben wilquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:08 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nou ik vind de Ice blue zelf wel lekker, dus die houd ikSorry!
De Ol' blue skies heeft een lekker subtiel luchtje en ik ga 'm nu testen! Zodadelijk verslag![]()
Oh..de goodiebag is een linnen tasje..Zal ik dat maar in vieren knippen?![]()
![]()
Ja ik had in Engeland besteld en ik heb inderdaad dat tasje met de forumnamenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je in Engeland besteld? Is dat het tasje met de forummembers?.
Het is trouwens niet alleen van mijquote:
Ja? Oh gelukkig zijn ze terecht! Echt sorry dat het zo lang duurde, als ik dit had geweten had ik het anders aangepakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef JacMar het volgende:
[..]
Het is trouwens niet alleen van mij![]()
En ik heb de boeken vandaag ook gekregen, dus ik had dubbel feest!![]()
Die foto's zien er altijd zo uitnodigend uitquote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!! Hebben hebben hebben!!! Ben je morgenochtend/middag thuis? Kom ik het meteen ophalen! Jeeeeej!quote:
Haha nee heb geen mail van je gehadquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Anitra het volgende:![]()
![]()
Ik ga op de deurmat liggen wachten
ik had toch terug gemaild?
Ja hoor ik ben thuisquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef Sade het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!! Hebben hebben hebben!!! Ben je morgenochtend/middag thuis? Kom ik het meteen ophalen! Jeeeeej!
( jaja, heb er erg naar uit gekeken)
wow dat is een vermogen aan lushquote:
Het was ook echt een vermogenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef -moi- het volgende:
[..]
wow dat is een vermogen aan lush![]()
wat kan jij iemand aanbevelen die nog maar 1 zeepje van lush heeft?
was vandaag in oxford en daar hebben ze ook al lush!! en in manchester ookvolgens mij wel in veel engelse steden dus...
Wat heb je gebruikt en hoe vond je het? Ben namelijk heel benieuwd naar wat je van de kerstspulletjes vindt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:56 schreef Sade het volgende:
Vanochtend met mijn nieuwe lading Lush onder de douche geweest, al was het nog lang niet alles. Denk dat ik een extra plank ofzo in de badkamer moet gaan monteren om alles kwijt te kunnen. ik had eerst een zeepbakje van de xenos, maar daar past allang niet meer alles in![]()
de 22ste heb ik een feestje omdat een nicht van me getrouwd is. En ze is helemaal weg van cocos en was in Amerika (waar ze getrouwd is) een Lushwinkel tegen gekomen wat ze erg leuk vond. 1+1=2 dus het lijkt me niet moeiljk wat ik voor haar ga halen.
Op het lijstje heb ik I should coco en Trichomenia (ofzo) staan, iemand nog andere lekkere aanvullingen met cocos erin?
Ik heb nog maar heel weinig spul gehad wat van hun lang bleef hangen jammer genoeg.quote:
Is er iemand die binnenkort naar Italië gaat? IK WIL DIT HEBBEN!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
In Lush Italie:
The Olive Branch Bodylotion
The Olive Branch parfum
Jammie
Ik wil ook!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:16 schreef JacMar het volgende:
[..]
Is er iemand die binnenkort naar Italië gaat? IK WIL DIT HEBBEN!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |