abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 12:49:15 #251
43556 miss_dynastie
pi_42607234
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:43 schreef Anitra het volgende:
Tramp bodylotion ( 1 fles 250 gram)
Waar wil je die voor ruilen Anitra?
pi_42610770
Het liefste centjes Iets anders zou ik niet weten omdat ik nog zoveel heb liggen. Mail me anders op anitra apeding orange punt nl
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 16:27:14 #253
43556 miss_dynastie
pi_42613573
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef Anitra het volgende:
Het liefste centjes Iets anders zou ik niet weten omdat ik nog zoveel heb liggen. Mail me anders op anitra apeding orange punt nl
Is niet hoor, is ook wel makkelijk. Ik mail je even.
pi_42614842
Als ik nou twee verslagen afkrijg voor donderdag, mag ik donderdag van mezelf als beloning langs de Lushwinkel!

(Je moet toch wat om jezelf te motiveren om eindelijk eens die opleiding af te maken.... )
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_42614986
ik mag pas weer naar de Lush als de kerstspulletjes er zijn . het liefst tijdens een kerst-'feest'-actie-geval ofzo .
Tap tap tap
pi_42627787
Eh, tip: doe GEEN - IK HERHAAL: GEEN - New shampoo in je oog. Gloeiende zeg, dat was pijnlijk met een grote P. Ik heb letterlijk twee minuten op m'n oog staan drukken tegen de pijn, het leek wel alsof er een scherp object achter m'n oog zat en m'n traanbuis eruit wou springen. Het was echt vuurrood. Voortaan pas ik echt heel goed op. Ik smeer regelmatig dingen in m'n oog (niet bewust overigens), maar dit was echt geen succes.
Sanity is (not) statistical
pi_42627806
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef Sade het volgende:

[..]

Wil je het ruilen of overnemen?

Voor Ice blue 2,22 en voor Sexy Peel 3,12
Ze kunnen evt. over de post in een envelop, er moet dan wel 1,56 op
* rekenwonder *

Mocht je het tegen iets anders willen ruilen of als je het niet helemaal eens bent met de prijs dan hoor ik het wel van je!
Noem eens dingen waar je interesse in hebt, wie weet heb ik het. En anders neem ik het gewoon over van je. Mail me anders maar even, adres staat in profiel.
Back in business.
pi_42627904
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:37 schreef Maeghan het volgende:
Eh, tip: doe GEEN - IK HERHAAL: GEEN - New shampoo in je oog. Gloeiende zeg, dat was pijnlijk met een grote P. Ik heb letterlijk twee minuten op m'n oog staan drukken tegen de pijn, het leek wel alsof er een scherp object achter m'n oog zat en m'n traanbuis eruit wou springen. Het was echt vuurrood. Voortaan pas ik echt heel goed op. Ik smeer regelmatig dingen in m'n oog (niet bewust overigens), maar dit was echt geen succes.
dat had ik met jumping juniper, of is new nog erger?

ik moest lachen (om je tekstje, niet om m'n eigen stevie-wonder-wannabe-actie) .
Tap tap tap
pi_42628088
Jumping Juniper heb ik nog nooit in m'n oog gesmeerd geloof ik. Ik denk ook niet dat ik het binnenkort ga doen. Nou ja, je weet maar nooit, maar het staat in ieder geval niet op de planning.

Ik was echt bang dat ik acuut blind was geworden of zo.
pi_42628147
ik ben altijd bang (het gebeurt bij mij bij alle shampoos, ook snow fairy is niet aan te raden om in je oog te poeren) dat ik half blind ben zonder het te beseffen, en dan over de rand van de douchecabine struikel als ik eruit wil en met m'n kaak tegen de wastafel aanmep. ik zit altijd even te huilen tot ik zeker weet dat ik veilig de douche uit kan.
Tap tap tap
pi_42628477
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:16 schreef CherryLips het volgende:
ik mag pas weer naar de Lush als de kerstspulletjes er zijn . het liefst tijdens een kerst-'feest'-actie-geval ofzo .
Als ik zo ga beginnen weet ik pas dat ik de week voor kerst weer aan school begin

@ Maeghan: Bedankt voor de tip! Geheel toevallig zat ik er vandaag onder de douche (onder het genot van Karma Komba en Ol'blue skies) aan te denken of Lush ook producten hadden die kindvriendelijk zijn... Niet dat ik kinderen heb, maar mocht dat over een paar jaar zo zijn, dan wil ik ze wassen met HIWTK
pi_42628892
je moet gewoon niks in hun ogen smeren .
Tap tap tap
pi_42629354
Ik weet niet, mijn moeder was altijd heel voorzichtig vroeger omdat ik doodsbang was iets in m'n ogen te krijgen, en nu smeer ik zelf altijd vanalles in m'n oog. Misschien is het wel beter om kinderen te trainen en ze lekker veel sop in de ogen te laten lopen, zodat ik ze leren waarom ze dat later niet meer moeten doen.
pi_42630431
Zolang je je kindje leert om het hoofd goed achterover te houden gaat het goed!
Maar je hebt tegenwoordig ook een soort zonneklep maar dan rond om het hoofd om niks in hun oogjes te laten komen (al is het me een raadsel hoe je dat om het hoofdje moet krijgen als je kind niet mee werkt)
pi_42636499
Vroegah deed m'n moeder gewoon een washandje voor m'n ogen
Die moest ik dan wel zelf vasthouden en ik heb nooit wat in m'n ogen gehad
Tenminste niet bij m'n moeder......nu ik mij zelf moet wassen gaat het weleens mis

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2006 11:45:18 ]
pi_42648557
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:26 schreef Ardenlyn het volgende:
Tenminste niet bij m'n moeder......nu ik mij zelf moet wassen gaat het weleens mis
Zo doe ik het nu ook met mijn kinderen. Ze houden zelf het washandje vast en dat gaat altijd goed.
Go hard or go home
pi_42659725
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:26 schreef Ardenlyn het volgende:
Dat deed mijn moeder ook altijd bij mij. Dat washandje was dé truc, anders wilde ik echt nooit m'n haren wassen.
Back in business.
pi_42671899
Jullie snappen het niet helemaal... Jullie horen nu allemaal massaal te schreeuwen dat het een fantastisch idee zou zijn als Lush allemaal niet-prik-in-je-ogen-producten zou maken
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:47:08 #269
43556 miss_dynastie
pi_42672012
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:42 schreef Sade het volgende:
Jullie snappen het niet helemaal... Jullie horen nu allemaal massaal te schreeuwen dat het een fantastisch idee zou zijn als Lush allemaal niet-prik-in-je-ogen-producten zou maken
Jawel, maar ik ben allang blij dat deze producten diervriendelijk zijn en zonder dieren is het gewoon moeilijk te testen, volgens mij. Maar én- én is altijd beter
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:55:37 #270
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42675157
Heeft er iemand interesse in onderstaande dingen? Mocht je interesse hebben..Mijn mailadres staat in mijn profiel

Two timing part bbs
The olive branch 100ml
Bibbidibobbibibu bbs (alleen in Italië verkrijgbaar)
Karma piramide bathmelt (alleen in Italië verkrijgbaar)
pi_42676535
26 oktober kerstparty in de lushwinkels!
Wie komt er ook gezellig in real life kerstinkopen doen?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_42676969
ik waarschijnlijk .
Tap tap tap
pi_42677945
Oh jeetje.... 26 oktober? Ik had namelijk net mezelf beloofd dat ik a.s. donderdag naar de Lushwinkel mocht, dus als ik de 26ste ook ga ben ik serieus bang dat mijn man me wil laten opnemen om af te kicken...

Lijkt me wel leuk stiekem, zeker als er meer mensen zouden gaan.
pi_42692576
Leuk, Cherrylips, dan kunnen we elkaar vast meeten!

Sade, in het topic Lush meets staan nog meer mensen die willen, laten we daar verder gaan?
pi_42692588
pi_42696685
@ Shirley: Heb je je mail nog gelezen?
pi_42697032
Dus vanaf 26 oktober kunnen we de kerstspullen kopen?? Das al snel
pi_42715419
Ol Blue Skies ruikt LEKKER!!!
pi_42723253
GOED NIEUWS!

Een leuk nieuwtje vanaf het nederlandse lushforum, gepost door één van de moderators:

Nou hier komtie dan:

Lush gaat franchisen!!!!!
Binnenkort is in de winkel en op de website een formulier te vinden waarmee geïnteresseerden zich kunnen aanmelden om een Lush winkel te gaan franchisen. Bij dit formulier is ook een voorwaardenpakket beschikbaar. Franchise zal in eerste instantie mogelijk zijn in Nederland, België, Frankrijk en Spanje.

Ik zou zeggen: grijp je kans en begin je eigen Lush shop!

Nou hoop ik wel dat er nu niet opeens overal Lush-winkels komen, het moet wel een beetje speciaal blijven, maar ik hoop nog meer dat er nu mensen komen die een winkel in het midden en oosten des lands gaan openen
pi_42725446
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:14 schreef Sade het volgende:
GOED NIEUWS!

Een leuk nieuwtje vanaf het nederlandse lushforum, gepost door één van de moderators:

Nou hier komtie dan:

Lush gaat franchisen!!!!!
Binnenkort is in de winkel en op de website een formulier te vinden waarmee geïnteresseerden zich kunnen aanmelden om een Lush winkel te gaan franchisen. Bij dit formulier is ook een voorwaardenpakket beschikbaar. Franchise zal in eerste instantie mogelijk zijn in Nederland, België, Frankrijk en Spanje.

Ik zou zeggen: grijp je kans en begin je eigen Lush shop!

Nou hoop ik wel dat er nu niet opeens overal Lush-winkels komen, het moet wel een beetje speciaal blijven, maar ik hoop nog meer dat er nu mensen komen die een winkel in het midden en oosten des lands gaan openen

Dat klinkt tof! Nou, openen die winkels hier en overal waar ze nog niet zijn!
Back in business.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:38:59 #281
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_42735916
Ik heb vandaag voor mijn verjaardag Think Pink gekregen van mn man
echt een megakado!

enne, hou jullie vast... ze hebben er welgetelt 1 proefje bijgedaan(Jungle)
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_42736139
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat klinkt tof! Nou, openen die winkels hier en overal waar ze nog niet zijn!
Ergens Midden Limburg aub
pi_42736649
In Groningen!
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:12:54 #284
43556 miss_dynastie
pi_42738365
Ik hoop dat Lush hier niet stuk aan gaat, doordat ze de productie niet aankunnen of zo.
Want de winkels die je nu hebt zijn qua bevoorrading e.d. ook helemaal afhankelijk, maar kunnen niet zeuren. Ik kan me voorstellen dat een franchiser zal zeggen: he, dat contract werkt twee kanten op, dus hup met die spullen. Of gaan ze een fabriek bijbouwen of zo?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:46:51 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42739367
Hopelijk worden de producten dan ook wat goedkoper...

Ik zag net dat ik op het NL forum een pakketje heb gewonnen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42742978
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe dat zo?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:56:02 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42743070
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:51 schreef Sade het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Je moest een omschrijving maken van je favo product en toen kon je een tas winnen en Lush NL heeft besloten daar nog een pakketje bij in te doen ook .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42744032
Cool! Beschrijf je omschrijving, en natuurlijk ook wat er in je pakketje zit!
pi_42744094
Moet trouwens de Op ook niet vermeld worden dat er een officieel NL Forum is gekomen?
pi_42747436
Wat leuk XcUZ_Me! Ik ben benieuwd wat voor pakketje je krijgt..

@ Sade...ik heb zojuist een mooie bubbeltjesenvelop voor je gevuld met allerlei lekkers En die gaat morgen de deur uit, dus ga donderdag maar voor de brievenbus liggen. Ik vond het iig weer leuk om eens een envelop te maken.
Back in business.
pi_42751771
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hopelijk worden de producten dan ook wat goedkoper...

Hey dat is leuk! Gefeliciteerd!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_42754377
Gefeli, X!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 08:51:38 #293
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_42762675
Ik was gisteren in Maastricht met m'n dochter en toen zijn we binnen gelopen bij Lush en deze keer hebben we een stukje sultana mee genomen ze gaat het toch maar 'ns proberenen ik heb een proefje gekregen van de karma zeep.
Dochter meld dat haar hele badkamer nu heerlijk ruikt dus mss raken wij óók nog wel verslaafd

Donderdag 26 ockt. vanaf 17.00 u kun je de nieuwe kerstcollectie gaan bekijken,ruiken in bij Lush in Maastricht
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_42762699
Het is inderdaad heerlijk!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:01:57 #295
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_42762810
De volgende keer dat we samen naar Maastricht gaan nemen we een ander stukje mee, dat hebben we al afgesproken
Ik vind het wel lastig om met al de geurtjes om je heen te ontdekken wélk geurtje het lekkerste ruikt.
De karma rook naar gember vond ik en toen zei mijn dochter * logisch mam want er staat een heel groot stuk *ginger* naast ! * Had ik niet gezien
Maar ik heb nu een proefje karma en dat ruikt best lekker.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_42763534
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je moest een omschrijving maken van je favo product en toen kon je een tas winnen en Lush NL heeft besloten daar nog een pakketje bij in te doen ook .
Gefeliciteerd
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:53:17 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42763589
Dankjulliewel!
pi_42790477
Shirley, goed dat ik het lees! Ik zal morgen (voordat ik naar de Lush ga omdat ik dus inderdaad die twee opdrachten afhad voor donderdag) even je pakketje opsturen. Zou het anders bijna vergeten
pi_42793222
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef Sade het volgende:
Shirley, goed dat ik het lees! Ik zal morgen (voordat ik naar de Lush ga omdat ik dus inderdaad die twee opdrachten afhad voor donderdag) even je pakketje opsturen. Zou het anders bijna vergeten

Ik wacht met smart! Bij jou gaat de postbode aanbellen, want het gaat niet door je brievenbus passen, maar het is onderweg!
Back in business.
pi_42801537
Mijn vriend belt net voor hij naar zijn werk gaat van beneden bij de brievenbus: er is een Engelse Lush Times bezorgd - zeker omdat ik bij hun besteld heb. Leuk! Ga zo even kijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')