Waar wil je die voor ruilen Anitra?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:43 schreef Anitra het volgende:
Tramp bodylotion ( 1 fles 250 gram)
Is nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef Anitra het volgende:
Het liefste centjesIets anders zou ik niet weten omdat ik nog zoveel heb liggen. Mail me anders op anitra apeding orange punt nl
Noem eens dingen waar je interesse in hebt, wie weet heb ik het. En anders neem ik het gewoon over van je. Mail me anders maar even, adres staat in profiel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef Sade het volgende:
[..]
Wil je het ruilen of overnemen?
Voor Ice blue 2,22 en voor Sexy Peel 3,12
Ze kunnen evt. over de post in een envelop, er moet dan wel 1,56 op
* rekenwonder *![]()
Mocht je het tegen iets anders willen ruilen of als je het niet helemaal eens bent met de prijs dan hoor ik het wel van je!![]()
dat had ik met jumping juniper, of is new nog erger?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:37 schreef Maeghan het volgende:
Eh, tip: doe GEEN - IK HERHAAL: GEEN - New shampoo in je oog. Gloeiende zeg, dat was pijnlijk met een grote P. Ik heb letterlijk twee minuten op m'n oog staan drukken tegen de pijn, het leek wel alsof er een scherp object achter m'n oog zat en m'n traanbuis eruit wou springen. Het was echt vuurrood. Voortaan pas ik echt heel goed op. Ik smeer regelmatig dingen in m'n oog (niet bewust overigens), maar dit was echt geen succes.
Als ik zo ga beginnen weet ik pas dat ik de week voor kerst weer aan school beginquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:16 schreef CherryLips het volgende:
ik mag pas weer naar de Lush als de kerstspulletjes er zijn. het liefst tijdens een kerst-'feest'-actie-geval ofzo
.
Zo doe ik het nu ook met mijn kinderen. Ze houden zelf het washandje vast en dat gaat altijd goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:26 schreef Ardenlyn het volgende:
Vroegah deed m'n moeder gewoon een washandje voor m'n ogen
Die moest ik dan wel zelf vasthouden en ik heb nooit wat in m'n ogen gehad
Tenminste niet bij m'n moeder......nu ik mij zelf moet wassen gaat het weleens mis
Dat deed mijn moeder ook altijd bij mij. Dat washandje was dé truc, anders wilde ik echt nooit m'n haren wassen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:26 schreef Ardenlyn het volgende:
Vroegah deed m'n moeder gewoon een washandje voor m'n ogen
Die moest ik dan wel zelf vasthouden en ik heb nooit wat in m'n ogen gehad
Tenminste niet bij m'n moeder......nu ik mij zelf moet wassen gaat het weleens mis
Jawel, maar ik ben allang blij dat deze producten diervriendelijk zijn en zonder dieren is het gewoon moeilijk te testen, volgens mij. Maar én- én is altijd beterquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:42 schreef Sade het volgende:
Jullie snappen het niet helemaal... Jullie horen nu allemaal massaal te schreeuwen dat het een fantastisch idee zou zijn als Lush allemaal niet-prik-in-je-ogen-producten zou maken![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:14 schreef Sade het volgende:
GOED NIEUWS!
Een leuk nieuwtje vanaf het nederlandse lushforum, gepost door één van de moderators:
Nou hier komtie dan:
Lush gaat franchisen!!!!!
Binnenkort is in de winkel en op de website een formulier te vinden waarmee geïnteresseerden zich kunnen aanmelden om een Lush winkel te gaan franchisen. Bij dit formulier is ook een voorwaardenpakket beschikbaar. Franchise zal in eerste instantie mogelijk zijn in Nederland, België, Frankrijk en Spanje.
Ik zou zeggen: grijp je kans en begin je eigen Lush shop!![]()
Nou hoop ik wel dat er nu niet opeens overal Lush-winkels komen, het moet wel een beetje speciaal blijven, maar ik hoop nog meer dat er nu mensen komen die een winkel in het midden en oosten des lands gaan openen![]()
Ergens Midden Limburg aubquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat klinkt tof! Nou, openen die winkels hier en overal waar ze nog niet zijn!
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zag net dat ik op het NL forum een pakketje heb gewonnen.
Je moest een omschrijving maken van je favo product en toen kon je een tas winnen en Lush NL heeft besloten daar nog een pakketje bij in te doen ookquote:
Hey dat is leuk! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hopelijk worden de producten dan ook wat goedkoper...
Ik zag net dat ik op het NL forum een pakketje heb gewonnen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moest een omschrijving maken van je favo product en toen kon je een tas winnen en Lush NL heeft besloten daar nog een pakketje bij in te doen ook![]()
.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef Sade het volgende:
Shirley, goed dat ik het lees! Ik zal morgen (voordat ik naar de Lush ga omdat ik dus inderdaad die twee opdrachten afhad voor donderdag) even je pakketje opsturen. Zou het anders bijna vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |