abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42295821
Het staat op de website.
Het lijkt me ook aanwezig te zijn in de winkels.
Anders zou het er wel bij staan.

Ik zou in oktober naar Italie gaan. Gelukkig (voor mijn portemonnee) gaat dit niet door.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_42297603
Oeh, Olive Branch bodylotion en parfum! Hebben!
Back in business.
pi_42297614
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:15 schreef lotje11 het volgende:
Vandaag eindelijk de olive branch cream en americain cream jelly gekregen!! En Bling crosby, jammie!!
American Cream jelly??
Back in business.
pi_42297731
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:16 schreef JacMar het volgende:

[..]

Is er iemand die binnenkort naar Italië gaat? IK WIL DIT HEBBEN!!!
Nou, ik heb binnenkort onverwacht een lang weekend vrij en ik heb vandaag al zitten kijken of er een aanbieding is voor een leuke stad, dus heeeeeeel misschien kom ik wel in Italie uit Milaan of Venetie
En misschien blijf ik ook wel gewoon thuis
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_42297853
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
Oeh, Olive Branch bodylotion en parfum! Hebben!
Dat zouden echt bestsellers zijn, ik snap niet dat het hier nog niet in de winkels ligt
Let's plant a tree
pi_42297951
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:31 schreef Vava het volgende:

[..]

Nou, ik heb binnenkort onverwacht een lang weekend vrij en ik heb vandaag al zitten kijken of er een aanbieding is voor een leuke stad, dus heeeeeeel misschien kom ik wel in Italie uit Milaan of Venetie
En misschien blijf ik ook wel gewoon thuis
Nou, als je mocht gaan misschien eventueel heel toevallig een klein beetje...mag ik je dan héééel lief aankijken??? Als je niet thuis blijft dan hé?
Back in business.
pi_42298335
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nou, als je mocht gaan misschien eventueel heel toevallig een klein beetje...mag ik je dan héééel lief aankijken??? Als je niet thuis blijft dan hé?
Ja áls ik ga mag dat
Let's plant a tree
pi_42298434
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:44 schreef Vava het volgende:

[..]

Ja áls ik ga mag dat
Hé, voel me toch een beetje bezwaard dat ik dat zomaar vroeg.
Back in business.
pi_42299039
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:

[..]

Hé, voel me toch een beetje bezwaard dat ik dat zomaar vroeg.
Je moet dan ook heeeeeel erg lief kijken

Maar vooralsnog was het een wild idee, ik kwam erachter dat ik dat weekend vrij had en toen bedacht ik me dat ik nog wel ergens naartoe zou kunnen gaan... Ik heb alleen tot nu toe nog niets gevonden, of er zijn alleen nog maar dure hotels beschikbaar of alleen dure vliegtickets....
Dus ja, wie weet komt er niks van terecht
Let's plant a tree
pi_42299090
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Vava het volgende:

[..]

Je moet dan ook heeeeeel erg lief kijken

Maar vooralsnog was het een wild idee, ik kwam erachter dat ik dat weekend vrij had en toen bedacht ik me dat ik nog wel ergens naartoe zou kunnen gaan... Ik heb alleen tot nu toe nog niets gevonden, of er zijn alleen nog maar dure hotels beschikbaar of alleen dure vliegtickets....
Dus ja, wie weet komt er niks van terecht
Och, ik ben al jaloers dat je uberhaupt kunt kijken of je even ergens ff snel zo naar het buitenland kan.
Back in business.
pi_42299404
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:

[..]

Och, ik ben al jaloers dat je uberhaupt kunt kijken of je even ergens ff snel zo naar het buitenland kan.
Het moet wel goedkoop kunnen hoor anders gaat het echt niet door. Ticket van Ryanair, hotelletje voor zo weinig mogelijk geld
Let's plant a tree
pi_42299482
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef Vava het volgende:

[..]

Het moet wel goedkoop kunnen hoor anders gaat het echt niet door. Ticket van Ryanair, hotelletje voor zo weinig mogelijk geld
Dat alleen al! Zo goedkoop mogelijk is volgens mij toch al gauw een eurootje of 200?
Back in business.
pi_42299769
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat alleen al! Zo goedkoop mogelijk is volgens mij toch al gauw een eurootje of 200?
Nou, liever minder hoor Twee nachten hotel, max 30 euro per nacht en een vliegticket voor max 60 euro. Ik wil wel onder de 150 euro blijven en liever nog wat minder
Let's plant a tree
pi_42299801
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:26 schreef Vava het volgende:

[..]

Nou, liever minder hoor Twee nachten hotel, max 30 euro per nacht en een vliegticket voor max 60 euro. Ik wil wel onder de 150 euro blijven en liever nog wat minder
Ja, maar dan geef je weer 100 uit in een Lush winkel. !
Back in business.
pi_42300201
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:28 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja, maar dan geef je weer 100 uit in een Lush winkel. !

Het is dat ik niet veel nodig heb maar mocht ik in Italie terecht komen dan koop ik zeker die OB parfum en bodylotion! En verder niks
Let's plant a tree
  maandag 2 oktober 2006 @ 06:36:59 #166
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42302658
Mag ik je dan ook heeeeeeel lief aankijken? Als je gaat tenminste
pi_42303795
Volgens mij gaat zo'n beetje dit hele forum Vava lief aankijken.

*ja ik ook*
Gek op mooie kleding.
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:40:00 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42303974
Ik ook, voor de OB bodylotion dan .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:43:29 #169
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_42304033
Olive Branch parfum
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:56:02 #170
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_42304217
Hey vava, easyjet heeft tot vandaag uitverkoop op hun site, dus dan kan je een leuk vluchtje uitzoeken!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:53:14 #171
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_42305298
Ja, americain cream jelly, is nog voor de olive brache bodylotion in een party geweest...... hij is roze en ruikt naar amercain cream !!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_42306854
Mocht het doorgaan, voor een paar mensen wat meenemen moet lukken, dan laat ik het weten! Maar echt veel meenemen lukt niet hoor het zou maar voor een paar dagen zijn dus neem ik een klein koffertje mee en die is snel vol

Bedankt voor de tip Aarti! Ik had nog niet bij Easyjet gekeken
Let's plant a tree
pi_42313770
Wahaha ik zal het nog eens in het topic zetten
Nee hoor, echt superleuk.

Ik heb alles proberen te vertalen vanuit het Italiaans en die is medium, dus zeker weten doe ik het niet hoor
pi_42316558
Hihi, ben express nog niet gaan kijken op Lush Italië.
Dan wordt ik natuurlijk helemaal hebberig.
Gek op mooie kleding.
pi_42317993
S16, is dat niet V perfume of kijk ik zo over de Olive Branch perfume heen?
Go hard or go home
pi_42324404
V perfume?
Nog nooit van gehoord.
Er zit amandel en bergamot in. Bergamot is een belangrijk ingredient van the olive branch.

Waar ruikt V-parfum naar?
pi_42327252
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Waar ruikt V-parfum naar?
Zwaar.
Gek op mooie kleding.
pi_42332072
V Profumo EDIZIONE LIMITATA = V parfum, ruikt naar viooltjes en is erg vies
De spullen die in de onlineshop van Italië te koop zijn, zijn bijna nooit in de Italiaanse winkels te koop maar alleen in de online shop.
pi_42336716
Lush Nederland heeft sinds vandaag een officieel forum.
http://www.lush.nl/forum/index.php
Go hard or go home
pi_42336890
moet ik nou lachen of huilen .
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:05:21 #181
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_42336910
goh.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_42336984
eh ja, maar ik ben nu wel lid .
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:36:12 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42337378
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42337387
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:04 schreef CherryLips het volgende:
moet ik nou lachen of huilen .
Ik denk dat ik voor huilen ga...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_42337450
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:11 schreef CherryLips het volgende:
eh ja, maar ik ben nu wel lid .
Ik ook gelijk op de eerste dag van het bestaan van dat forum geregistreerd
Let's plant a tree
pi_42338090
Ze hebben iig iets gedaan met alle kritiek. Dat vind ik wel een plus. Ik hoop hiermee ook dat wij kunnen profiteren van speciale acties zoals Duitsland doet of the UK. Ik ga er dus niet van huilen.
Go hard or go home
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:13:07 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42338145
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:10 schreef noekje het volgende:
Ze hebben iig iets gedaan met alle kritiek. Dat vind ik wel een plus. Ik hoop hiermee ook dat wij kunnen profiteren van speciale acties zoals Duitsland doet of the UK. Ik ga er dus niet van huilen.
Ik vind het ook wel leuk . En ik hoef niet na te denken over Engelse vertaling van wat ik wil zeggen. M'n engels is prima, daar gaat het niet om, maar ik ben gewoon lui .
pi_42338256
Ik vind het ook leuk! Er is in elk geval al gelijk een wedstrijd
Let's plant a tree
pi_42338591
ja het valt me reuze mee .
Tap tap tap
pi_42338756
Oh leuk een forum! Eindelijk
pi_42339003
Hm, ik probeer me ook te registreren maar ik heb weer steeds die bevestigingscode (je weet wel, die lettertjes die dan in zoon blokje staan en die je moet overtypen) fout. Ik weet echt niet wat het is met die dingen, maar ik heb ze altijd fout! Ik kan echt prima zien wat er staat, en ik typ ook precies dat wat er staat naar mijn idee, maar het blijkt uiteindelijk nooit te kloppen.
pi_42339055
Oke, na 20x proberen is het me toch gelukt.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:04:13 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42339057
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:01 schreef Bob. het volgende:
Hm, ik probeer me ook te registreren maar ik heb weer steeds die bevestigingscode (je weet wel, die lettertjes die dan in zoon blokje staan en die je moet overtypen) fout. Ik weet echt niet wat het is met die dingen, maar ik heb ze altijd fout! Ik kan echt prima zien wat er staat, en ik typ ook precies dat wat er staat naar mijn idee, maar het blijkt uiteindelijk nooit te kloppen.
Waarom vind ik dit nou weer echt iets voor jou?
pi_42348407
Jeej, een Nederlands Forum! Ook ik ben, uiteraard, geregistreerd. Hoop dat het een leuk forum wordt. Maar nou niet allemaal massaal hier kappen uiteraard

Deze maand moet ik een excuus hebben om in de buurt te komen van een Lush winkel voor een nicht van me. (die van al die cocos) Ik mocht van mijn man deze maand niet eens meer Lush-producten halen. Snap er niets van, zo'n 100 eurie voor Lushproducten is toch niet zoveel?

En ik zal hier binnenkort even mijn ervaringen neer zetten met mijn nieuwste productjes, jeej! Heb er al een paar gebruikt, maar ik zal ze nog een keertje gebruiken en er dan heel bewust op letten allemaal. (Hè vervelend, moet ik weer onder de douche... )
Iemand trouwens nog een tip voor een doucheproduct die zorgt dat je lekker kan slapen? Heb Sleepyhead wel, maar krijg opeens weer zo'n zin om Lush te gebruiken. Maar zo'n party-on jelly is dan niet zo bevordelijk voor de slaap zeg maar
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_42349278
Die oranje jelly, daar slaap je ook lekker van.

Wel hier blijven posten allemaal inderdaad, ondanks het nieuwe NL forum.
Gek op mooie kleding.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:12:47 #196
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_42351450
Ik weet nog niet wat ik van het nieuwe forum vind. Ik heb nog niet echt vertrouwde forummers gevonden en het moet natuurlijk nog wat vormgegeven worden, dus ik wacht nog af en ga hier zeker niet weg.
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_42351553
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:24 schreef Sade het volgende:
Jeej, een Nederlands Forum! Ook ik ben, uiteraard, geregistreerd. Hoop dat het een leuk forum wordt. Maar nou niet allemaal massaal hier kappen uiteraard

Deze maand moet ik een excuus hebben om in de buurt te komen van een Lush winkel voor een nicht van me. (die van al die cocos) Ik mocht van mijn man deze maand niet eens meer Lush-producten halen. Snap er niets van, zo'n 100 eurie voor Lushproducten is toch niet zoveel?

En ik zal hier binnenkort even mijn ervaringen neer zetten met mijn nieuwste productjes, jeej! Heb er al een paar gebruikt, maar ik zal ze nog een keertje gebruiken en er dan heel bewust op letten allemaal. (Hè vervelend, moet ik weer onder de douche... )
Iemand trouwens nog een tip voor een doucheproduct die zorgt dat je lekker kan slapen? Heb Sleepyhead wel, maar krijg opeens weer zo'n zin om Lush te gebruiken. Maar zo'n party-on jelly is dan niet zo bevordelijk voor de slaap zeg maar
Deep Sleep jelly onder de douche. Daarna insmeren met Schnuggle en als topping Sleepy Head gebruiken op je nek en polsen en handen.
Moet denk ik wel een beetje helpen
En van Schnuggle word je ook nog eens heerlijk zacht van.
Ik heb dit ens geprobeerd en ik werd er best relaxed van.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2006 10:41:10 ]
pi_42352194
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:12 schreef lotje11 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van het nieuwe forum vind. Ik heb nog niet echt vertrouwde forummers gevonden en het moet natuurlijk nog wat vormgegeven worden, dus ik wacht nog af en ga hier zeker niet weg.
Ik zit nog steeds op mail te wachten, komt die nog?
pi_42355826
er wordt wel aardig wat gepraat daar zeg, ik zie door de bomen het bos niet meer .
Tap tap tap
pi_42356686
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef CherryLips het volgende:
er wordt wel aardig wat gepraat daar zeg, ik zie door de bomen het bos niet meer .
waarom gaat het er ook over sjaaltjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')