American Cream jelly??quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:15 schreef lotje11 het volgende:
Vandaag eindelijk de olive branch cream en americain cream jelly gekregen!! En Bling crosby, jammie!!![]()
Nou, ik heb binnenkort onverwacht een lang weekend vrij en ik heb vandaag al zitten kijken of er een aanbieding is voor een leuke stad, dus heeeeeeel misschien kom ik wel in Italie uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:16 schreef JacMar het volgende:
[..]
Is er iemand die binnenkort naar Italië gaat? IK WIL DIT HEBBEN!!!![]()
Dat zouden echt bestsellers zijn, ik snap niet dat het hier nog niet in de winkels ligtquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
Oeh, Olive Branch bodylotion en parfum!Hebben!
Nou, als je mocht gaan misschien eventueel heel toevallig een klein beetje...mag ik je dan héééel lief aankijken???quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ik heb binnenkort onverwacht een lang weekend vrij en ik heb vandaag al zitten kijken of er een aanbieding is voor een leuke stad, dus heeeeeeel misschien kom ik wel in Italie uitMilaan of Venetie
![]()
En misschien blijf ik ook wel gewoon thuis![]()
Ja áls ik ga mag datquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, als je mocht gaan misschien eventueel heel toevallig een klein beetje...mag ik je dan héééel lief aankijken???Als je niet thuis blijft dan hé?
![]()
Je moet dan ook heeeeeel erg lief kijkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hé, voel me toch een beetje bezwaard dat ik dat zomaar vroeg.
Och, ik ben al jaloers dat je uberhaupt kunt kijken of je even ergens ff snel zo naar het buitenland kan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Je moet dan ook heeeeeel erg lief kijken![]()
Maar vooralsnog was het een wild idee, ik kwam erachter dat ik dat weekend vrij had en toen bedacht ik me dat ik nog wel ergens naartoe zou kunnen gaan... Ik heb alleen tot nu toe nog niets gevonden, of er zijn alleen nog maar dure hotels beschikbaar of alleen dure vliegtickets....
Dus ja, wie weet komt er niks van terecht![]()
Het moet wel goedkoop kunnen hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Och, ik ben al jaloers dat je uberhaupt kunt kijken of je even ergens ff snel zo naar het buitenland kan.
Dat alleen al! Zo goedkoop mogelijk is volgens mij toch al gauw een eurootje of 200?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Het moet wel goedkoop kunnen hooranders gaat het echt niet door. Ticket van Ryanair, hotelletje voor zo weinig mogelijk geld
![]()
Nou, liever minder hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat alleen al! Zo goedkoop mogelijk is volgens mij toch al gauw een eurootje of 200?
Ja, maar dan geef je weer 100 uit in een Lush winkel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, liever minder hoorTwee nachten hotel, max 30 euro per nacht en een vliegticket voor max 60 euro. Ik wil wel onder de 150 euro blijven en liever nog wat minder
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar dan geef je weer 100 uit in een Lush winkel.!
Ik ookquote:
Ik vind het ook wel leukquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:10 schreef noekje het volgende:
Ze hebben iig iets gedaan met alle kritiek. Dat vind ik wel een plus. Ik hoop hiermee ook dat wij kunnen profiteren van speciale acties zoals Duitsland doet of the UK. Ik ga er dus niet van huilen.
Waarom vind ik dit nou weer echt iets voor jou?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:01 schreef Bob. het volgende:
Hm, ik probeer me ook te registreren maar ik heb weer steeds die bevestigingscode (je weet wel, die lettertjes die dan in zoon blokje staan en die je moet overtypen) fout.Ik weet echt niet wat het is met die dingen, maar ik heb ze altijd fout! Ik kan echt prima zien wat er staat, en ik typ ook precies dat wat er staat naar mijn idee, maar het blijkt uiteindelijk nooit te kloppen.
![]()
Deep Sleep jelly onder de douche. Daarna insmeren met Schnuggle en als topping Sleepy Head gebruiken op je nek en polsen en handen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:24 schreef Sade het volgende:
Jeej, een Nederlands Forum! Ook ik ben, uiteraard, geregistreerd. Hoop dat het een leuk forum wordt. Maar nou niet allemaal massaal hier kappen uiteraard
Deze maand moet ik een excuus hebben om in de buurt te komen van een Lush winkel voor een nicht van me. (die van al die cocos) Ik mocht van mijn man deze maand niet eens meer Lush-producten halen. Snap er niets van, zo'n 100 eurie voor Lushproducten is toch niet zoveel?![]()
En ik zal hier binnenkort even mijn ervaringen neer zetten met mijn nieuwste productjes, jeej! Heb er al een paar gebruikt, maar ik zal ze nog een keertje gebruiken en er dan heel bewust op letten allemaal. (Hè vervelend, moet ik weer onder de douche...)
Iemand trouwens nog een tip voor een doucheproduct die zorgt dat je lekker kan slapen? Heb Sleepyhead wel, maar krijg opeens weer zo'n zin om Lush te gebruiken. Maar zo'n party-on jelly is dan niet zo bevordelijk voor de slaap zeg maar![]()
Ik zit nog steeds op mail te wachten, komt die nog?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:12 schreef lotje11 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van het nieuwe forum vind. Ik heb nog niet echt vertrouwde forummers gevonden en het moet natuurlijk nog wat vormgegeven worden, dus ik wacht nog af en ga hier zeker niet weg.
waarom gaat het er ook over sjaaltjes?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef CherryLips het volgende:
er wordt wel aardig wat gepraat daar zeg, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |