een latere release dan een gegokte release date noem ik geen vertraging eigenlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:36 schreef Morthill het volgende:
Is GoW weer vertraagdAangezien hij op 2 oktober stond eventjes
Het gras is alwel gestreamt, de view distance van vegitatie is gewoon belabberd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Oblivion streamed dan ook wel ontzettend slecht, je ziet het gras gewoon een paar meter voor je tevoorschijnkomen
Dan is het helemaal slecht, maar het blijft Bethesda, die hebben sowieso moeite om goed te programmerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Het gras is alwel gestreamt, de view distance van vegitatie is gewoon belabberd.
Dan moet die datum niet op xbox.com worden gezetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef Tain het volgende:
[..]
een latere release dan een gegokte release date noem ik geen vertraging eigenlijk
Ah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan moet die datum niet op xbox.com worden gezet
quote:Gears of War's Emergence Day Revealed
Guess what? Gears is coming in Q4.
by Luke Smith, 08/03/2006
Apparently, release dates of games already expected in Q4 being confirmed for Q4 is now considered a "big announcement." All of the Gears of War "big announcement" hub-bub can finally return to its hole, because Emergence Day has been announced. The date? November 12, just before the PS3 is expected to ship. As excpected, Gears of War will ship with two SKUs, a $59.99 regular edition and a $69.99 collector's edition.
In addition to the Collector's "tin" that the special edition of Gears will ship with, a "Destroyed Beauty" art book and a DVD looking at the making of Gears will be included.
We looked hard, there's not a single mention of the word "demo" in the press release. Sorry, ya'all -- we're disappointed, too.
Blue Dragonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Heb dit filmpje wel vaker gezien maar niet in deze kwaliteit..... verdomme zeg... indrukwekkend.
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=12137
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
Vraag: Kan ik mijn Xbox 1 RGB kabel in een 360 stoppen? (kep namelijk maar een SD tv in me kamer).
Ja, dat filmpje ziet er ook zo tof uitquote:
Das jammer.. Ik vind het namelijk wel handig dat Nintendo al 3 generaties dezelfde output heeft (1 rgb kabel voor snes, n64 & cube).quote:
Ja een week voor de mogelijke PS3 releasequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:56 schreef Wessiej het volgende:
12 November, mooie datum.
Collector's Edition is voor mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef Tain het volgende:
http://1up.com/do/newsStory?cId=3152622
[..]
Hell Yeahquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Heb dit filmpje wel vaker gezien maar niet in deze kwaliteit..... verdomme zeg... indrukwekkend.
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=12137
[afbeelding]
je had al een een lijstquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:04 schreef Atuniel het volgende:
Wat zijn eigenlijk de aankomende releases voor zeg eind september?
[Xbox 360 Deel 121] Gears of Wars 12 novemberquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom staat hier trouwens 12 nov voor GoW als er andere sites zijn die zeggen 17 nov?
BMH, ik heb hier een orginele RGB voor de 360 liggen en in zeer goede staat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
Vraag: Kan ik mijn Xbox 1 RGB kabel in een 360 stoppen? (kep namelijk maar een SD tv in me kamer).
Best nog wel even wachten.... is dat nu de BIG announcement geweest.... een vertragingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef Tain het volgende:
Is leuk dat andere gamesites 17 november zeggen, maar MS heeft vandaag een persbericht de deur uit gedaan waarin 12 november staat voor US
Tegen die tijd wordt mijn dochter 1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Best nog wel even wachten.... is dat nu de BIG announcement geweest.... een vertraging? Anyhow....halen ga ik hem.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
17 is de EU datum
Releasedata Gears of War bekend
Met dank aan Jeux France
Ik weet niet of zij hem zo leuk zal vinden, misschien het doosjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tegen die tijd wordt mijn dochter 1
Die van mij ( als het een dochter wordt ) 1.5 maandquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tegen die tijd wordt mijn dochter 1
xbox pakket : 460 euroquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:30 schreef SToRM81 het volgende:
GoW gaat dus zwaar overschaduwd worden door de PS3 release![]()
Denk niet dat het enig effect gaat hebben op de verkoop van de PS3, degenen die m dan halen waren toch allang al van plan om m te halen![]()
Denk niet dat dat echt extreem invloed zal hebben op de verkopen. Tis en blijf een PlayStation.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
xbox pakket : 460 euro
ps3 pakket : 660 euro
verschil : 200 euro
En das alleen September nog maarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:04 schreef Atuniel het volgende:
Zeker halen:
Saint's Row 59.99 -------- 1 september 2006
Dead Rising n.n.b. -------- 15 september 2006
NHL 07 59.99 -------- 24 september 2006
Splinter Cell: Double Agent 59.99 -------- 30 september
Misschien:
The Godfather 59.99 -------- 7 september 2006
Testdrive Unlimited 59.99 -------- 8 september 2006
TimeShift 54.99 -------- 8 september 2006
Just Cause 69.99 -------- 22 september 2006
Niet:
Lego Star Wars II: the Original Trilogy 54.99 -------- 15 september 2006
eNCHANT arM 59.99 -------- 21 september 2006
quote:Reading, 3rd August 2006 – Gamers will have the chance to take on the world’s best DJs in an exclusive Game with Fame event on 13th August. In between dropping the latest tunes in the Balearic clubbing mecca that is Ibiza, superstar DJs Steve Lawler, Pete Tong, DJ Tatana, Roger Sanchez and Annie Mac will be taking time out to pit their gaming skills against Xbox® Live™ members on Project Gotham Racing® 3.
As some of the original ‘superstar DJ’s’, the Xbox line-up have played the world’s greatest venues and entertained millions with their ground breaking advances in dance music. Paul, Steve, Tatana, Roger and Annie will be swapping their records for cars and spinning out on PGR 3 taking on lucky gamers from across Europe in this unique all star event.
The DJs will be chatting and playing exclusively with Xbox Live gamers on 13th August between 17.00 and 21.00 CET (16.00-20.00 GMT) at the Xbox Villa tucked away in the hills of the white isle. This month’s Game With Fame stars join a growing list of artists including The Strokes, Kasabian, McFly, Embrace, Maroon 5, The Thrills and Natasha Bedingfield who have all connected with their fans directly through Xbox Live.
How do I get the chance to play against the DJs?
If you are an Xbox Live member, to be in with a chance of playing against the DJs simply send the following details to djsgamewithfame@njlive.co.uk
· Name
· Email address
· Gamertag
If you are one of the lucky gamers selected to play against the DJs you will be emailed with more details by Friday 11th August 2006.
*ends*
SC:DA is uitgesteld naar oktoberquote:
Ik hoop gewoon op zoveel mogelijk reviewexemplaren, de rest, op the Godfather naquote:
Speel dan gewoon nog een keer mafiaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:06 schreef devv05 het volgende:
The Godfather koop ik denk ook niet. Weet er eigenlijk weinig van, daarom als misschien.
Daar kan je tenminste in de tram/metro en dan op mensen knallen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speel dan gewoon nog een keer mafia
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste in de tram/metro en dan op mensen knallen.
mooie manier op daar van de politie af te komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zie het uit het oog van de casual gamer, die ziet 2 consoles, met vrijwel gelijke graphics (zover ik heb gezien gewoon gelijk)quote:
Wat heeft mijn Nintendo fan status daar nu mee te maken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:46 schreef twi het volgende:
Daar zou jij als Nintendo fanaat toch niet vanuit moeten gaan. Ik denk dat helemaal niemand met een X360 op FOK! hier van plan is die HDDVD addon te kopen. Logisch ook, natuurlijk. DVD voldoet prima.
Dat verklaart niet waarom de PS2 beter verkocht dan haar goedkopere concurrenten. En waarom supperieure handhelds het nooit hebben gewonnen van Nintendo's gamboy.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zie het uit het oog van de casual gamer, die ziet 2 consoles, met vrijwel gelijke graphics (zover ik heb gezien gewoon gelijk)
alleen de ene console is 200 euro goedkoper dan de andere...keuze snel gemaakt voor die mensen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
verschil : een Wii
Combining the latest in technology with the most innovative controls of this century.quote:
Tja...als de 500euro versie van de PS3 verkrijgbaar zou zijn dan zou t verschil nog maar 100euro zijn en dan nog is de PS3 beter (Blu-Ray t.o.v. dvd).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan kan je ook de 300 euro versie van de 360 nemen, nog steeds 200 verschil.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:56 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Tja...als de 500euro versie van de PS3 verkrijgbaar zou zijn dan zou t verschil nog maar 100euro zijn en dan nog is de PS3 beter (Blu-Ray t.o.v. dvd).
ik denk persoonlijk niet dat er mensen zitten te wachten op blu ray atm...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:56 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Tja...als de 500euro versie van de PS3 verkrijgbaar zou zijn dan zou t verschil nog maar 100euro zijn en dan nog is de PS3 beter (Blu-Ray t.o.v. dvd).
Maar ik doelde meer op het feit dat 1 spel geen invloed gaat hebben op de launch van een console![]()
Dan zit je weer met een minder goede vergelijking, de goedkopere PS3 en de 360 premium hebben beide een 20gig HDquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan kan je ook de 300 euro versie van de 360 nemen, nog steeds 200 verschil.
Heel simpel, een console is voor gamen. En dus moet je een ongerelateerde add-on er niet bij rekenen om de vergelijking "eerlijker" te maken. Eventueel zou je nog Xbox Live-kosten erbij kunnen nemen, maar zelfs dat valt nog maar te bezien. Sony moet eerst maar eens iets laten zien van hun online services, en of ze deze daadwerkelijk gratis houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
Wat heeft mijn Nintendo fan status daar nu mee te maken?
Het is natuurlijk heel persoonlijk wat je met je console wilt doen (vooral tegenwoordig). Ik kan me goed voorstellen dat mensen wel de prijs van de HDDVD add-on erbij rekenen omdat ze films in HD willen kijken. Daar komt ook nog bij welke films op blue ray en welke op HD DVD uitkomen. Allemaal zaken die voor sommige mensen tot een mogelijke beslissing zullen leiden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:06 schreef twi het volgende:
Bovendien is de X360 al te krijgen voor 349, en in een pakket voor 392 zoals eerder gepost.
[..]
Heel simpel, een console is voor gamen. En dus moet je een ongerelateerde add-on er niet bij rekenen om de vergelijking "eerlijker" te maken. Eventueel zou je nog Xbox Live-kosten erbij kunnen nemen, maar zelfs dat valt nog maar te bezien. Sony moet eerst maar eens iets laten zien van hun online services, en of ze deze daadwerkelijk gratis houden.
Serieus.... wordt zo heftig....quote:
Grote verschil is wel dat bij de PS3 het niet alleen voor films iets extra's geeft hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel persoonlijk wat je met je console wilt doen (vooral tegenwoordig). Ik kan me goed voorstellen dat mensen wel de prijs van de HDDVD add-on erbij rekenen omdat ze films in HD willen kijken. Daar komt ook nog bij welke films op blue ray en welke op HD DVD uitkomen. Allemaal zaken die voor sommige mensen tot een mogelijke beslissing zullen leiden.
waar?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:06 schreef twi het volgende:
Bovendien is de X360 al te krijgen voor 349, en in een pakket voor 392 zoals eerder gepost.
[..]
Oh dat had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die van mij ( als het een dochter wordt ) 1.5 maand
Battlefield 2 weleens gespeeld op de PC?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan is het helemaal slecht, maar het blijft Bethesda, die hebben sowieso moeite om goed te programmeren
nopequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Battlefield 2 weleens gespeeld op de PC?
De PS3 walst over alles en iedereen heen in 2007quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef Chocobo het volgende:
Beetje zonde van het topic om altijd op die eeuwige discussie te komen, maar een hoop onderschatten toch die PS3.... IGN heeft nu wel een leuk artikel hierover geloof ik.
Ik wist dat ie zo groot zou worden, maar zo groot........?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3 walst over alles en iedereen heen in 2007
Mogen ze eerst wel eens met goede titels gaan komen en een online service die niet waardeloos is. Misschien dat ik het lelijke ding dan na een prijsdrop in huis haal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tsja, ik moet wel gaan kiezen. Kan niet GoW en een PS3 tegelijk halenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Online service moet zich nog bewijzen inderdaad, maar waarom zou dat niet werken? Met de games komt het wel goed hoor, sterke franchises en goeie nieuwe titelsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mogen ze eerst wel eens met goede titels gaan komen en een online service die niet waardeloos is. Misschien dat ik het lelijke ding dan na een prijsdrop in huis haal.
Saints Row, Splinter Cell, TDU binnenkort. En vast nog een hoop meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik mis echt een goede online game op de 360
Omdat die op de PS2 ook kut was, terwijl de Xbox toen al een zware voorsprong had. Kan best dat ie nu beter wordt, maar zoals jij al zegt, eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Online service moet zich nog bewijzen inderdaad, maar waarom zou dat niet werken? Met de games komt het wel goed hoor, sterke franchises en goeie nieuwe titels
Ja dat bedoel ik goede shooter online...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Saints Row, Splinter Cell, TDU binnenkort. En vast nog een hoop meer.
Ik mis nog wel een lekkere shooter online. Prey is me iets te ingewikkeld en arcade, liever een soort Counterstrike. Dat mis ik nog wel. Of een UT, maar die komt waarschijnlijk nog wel. Misschien Timeshift?
[..]
Omdat die op de PS2 ook kut was, terwijl de Xbox toen al een zware voorsprong had.
Postal is niet eens een FPSquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:33 schreef Morthill het volgende:
Prey ingewikkeld :/ Niet alles kan zo simpel als Postal zijn
Amen. Niet dat ik dat een goede ontwikkeling vind voor de markt, maar helaas zal het daar op uitdraaien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vervolgens:quote:Op 26-07-2006 @ 09:58 schreef Mystikvm:
[...]
Inderdaad, demo. Ik verwed er een ijsje om
Waar moeten de ijsjes heen? En hoe voorkom ik dat ze gesmolten zijn?quote:Op 26-07-2006 @ 10:17 schreef Mr_Belvedere:
[...]
Dus jij gaat de hele crew trakteren op een ijsje als het geen demo blijkt te zijn!? Cool!
Meester Troelstralaan 1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, een beetje vent houdt zich aan zijn woord.
Grote aankondiging van Epic Games op komst
Ik zei:
[..]
Vervolgens:
[..]
Waar moeten de ijsjes heen? En hoe voorkom ik dat ze gesmolten zijn?
koop van die zakjes met siroop zeg maar die je in de vriezer moet dumpen en dat het dan ijs word, dat kan je zo versturenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, een beetje vent houdt zich aan zijn woord.
Grote aankondiging van Epic Games op komst
Ik zei:
[..]
Vervolgens:
[..]
Waar moeten de ijsjes heen? En hoe voorkom ik dat ze gesmolten zijn?
Hij heeft het over IJS...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
koop van die zakjes met siroop zeg maar die je in de vriezer moet dumpen en dat het dan ijs word, dat kan je zo versturen
en over crew dus ik snap niet waar je je mee bemoeitquote:
Control freakquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en over crew dus ik snap niet waar je je mee bemoeit
Heb het op de pc gespeeld en daar hou ik het bij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben persoonlijk hyped voor FEAR.
ik zie de nieuwe nfs somber in. Moet Most Wanted nog uitspelen op de xbox 1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
NFS carbon
kijk wat EA heeft losgelaten
en het gaat niet om de Wii versie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis zo belachelijk dat ik er een avatar van moet hebben
Zeg dat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Halo 2 blijft goddelijk online![]()
Ik ga het vanaf nu vaker spelen, bijna elke dag proberen vol te houden.quote:
EA draait verlies en nog passen ze hun tactiek niet aan? Underground & hip hop neon is UIT!!! Je kunt niet 5 jaar lang meeliften op fast & the furious films ea!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
NFS carbon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als ze maar meetellen bij games op de paginaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:28 schreef gijsje79 het volgende:
Moet er weer om 6.45 eruit.
Is best jorienvdherik, maar vind BTB wel het leukst tis wel unranked, maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ze maar meetellen bij games op de pagina
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ze maar meetellen bij games op de pagina
Ik niet daarom ben ik hyped.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb het op de pc gespeeld en daar hou ik het bij.
quote:
Blijft toch één van de beste shooters op Live.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee joh gewoon leuk om te spelen
Lekker optijd ben je.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:10 schreef jorienvdherik het volgende:
zeker zeker net weer potje team slayer gewonnen
Leuk voor de kinderenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
NFS carbon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het nogal een statement, en geloof er eigenlijk niks vanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lijkt me een tof spel worden wel eigenlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:43 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Strangehold.. John Woo style spel... wat vinden we er van?
Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.. ziet er goed uit, maar welk spel tegenwoordig nou niet? Beetje acrobatische sprongen, schieten, slowmo's ... doet me denken aan Max Payne oa. Been there done that gehalte?
Jij moet die FEAR filmpjes eens gaan checken.... schijnt een briljante shooter te zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:43 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Strangehold.. John Woo style spel... wat vinden we er van?
Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.. ziet er goed uit, maar welk spel tegenwoordig nou niet? Beetje acrobatische sprongen, schieten, slowmo's ... doet me denken aan Max Payne oa. Been there done that gehalte?
Ik hoop zo dat dit cool wordt maar ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:55 schreef Tain het volgende:
Enchanted Arms
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928678.asp?q=enchantedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dit cool wordt maar ik ben er bang voorZijn er al ergens goede import reviews?
Met al dat game geweld om me heen heb ik geen tijd voor een 'net niet' game !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928678.asp?q=enchanted
7 gemiddeld
Maar de retail versie is wel goed!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met al dat game geweld om me heen heb ik geen tijd voor een 'net niet' game !
Ik had ze gisteren al bekekenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij moet die FEAR filmpjes eens gaan checken.... schijnt een briljante shooter te zijn
Heeeel veel vijanden gisteren in GRAWquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar de retail versie is wel goed!
en ze gingen allemaal liggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeel veel vijanden gisteren in GRAW
Was weer even wennen zeg, maar damn wat heerst dat spel tochquote:
De besturing is inderdaad wat vreemd... maar de gfxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was weer even wennen zeg, maar damn wat heerst dat spel toch
Nee ik vind de besturing heerlijk, maar had het een tijdje niet gespeeld.... de over the shoulder controls vind ik zo coolquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:42 schreef Gamedemon het volgende:
Ik snap niet wat mensen vreemd vinden aan die besturing eigenlijk, werkt zoals alle andere 3rd person shooters alleen je hebt nu de mogelijkheid om de camera van schouder te verwissellen...
Maargoed ik speel het regelmatig nog, ik moet en zal die 10.000 frags achievement halen...
Ik vind hem denk ik niet logisch.. maar na een kwartiertje zit het wel weer in mn vingers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:42 schreef Gamedemon het volgende:
Ik snap niet wat mensen vreemd vinden aan die besturing eigenlijk, werkt zoals alle andere 3rd person shooters alleen je hebt nu de mogelijkheid om de camera van schouder te verwissellen...
Maargoed ik speel het regelmatig nog, ik moet en zal die 10.000 frags achievement halen...
Dat is een aankomende fok newbie, die speelde gister ook meequote:
Moest zo lachen af en toe.... zo droog om Brood te zien lopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is een aankomende fok newbie, die speelde gister ook mee
Ik zie ook zoveel vreemde namen in mn friendslist staan.. weet niet wie wie is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is een aankomende fok newbie, die speelde gister ook mee
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Gamedemon het volgende:
Ik en Brood zullen vanavond wel weer online zijn denk ik.
Der is toch geen reet te doen met dit tyfus weer, prima game weer dus.
En sjo je moet voor de gein eens Dry dock doenl, 2 man en dan die oneindig mannetjes gamemode.
Das lijp, kom je allebei met 200+ frags uit na 15 minuten.
wel eens 30 frags met 1 granaat gehaald daar, xbox werd lijp toen mijn framerate was helemaal naar de klote op dat moment
Gister was ook droog met PGR3..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest zo lachen af en toe.... zo droog om Brood te zien lopen
Whoehahahahahahahahaaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gister was ook droog met PGR3..
Die brood was ineens weg, volgende lap zie ik em tegen de vangrail staan.
ik dacht die moest even weg ofzo.
Spreek ik em een half uur erna, wassie in slaap gevallen tijdens het racen
quote:Geen demo van Gears of War voor releasedatum
Nieuws | 4 augustus 2006 - Op het Gears of War forum van Epic heeft Mark Rein, vice-president van Epic, een reactie gegeven over een mogelijke demo van Gears of War. Volgens Rein zit een demo er niet in omdat een demo maken erg veel tijd kost. Als er wel een demo voor het spel wordt uitgebracht, zou Gears of War pas volgend jaar in de winkels liggen volgens Rein.
Of er een demo verschijnt, na de lancering van Gears of War is onduidelijk. Wel gaf Rein aan dat er plannen zijn voor downloadbaar content voor Xbox Live. De plannen zijn nog niet helemaal zeker maar hebben een hogere prioriteit dan een mogelijke demo.
quote:Call of Duty 2 downloads leveren bijna 1 miljoen dollar op
Nieuws | 4 augustus 2006 - Gisteren maakte Activision haar kwartaalcijfers bekend. Tijdens de presentatie van de cijfers werd duidelijk dat Activision een nieuwe bron van inkomsten heeft ontdekt namelijk content voor Xbox Live. Voor Call of Duty 2 zijn er drie pakketten te downloaden. Voor twee van die pakketten moet je geld neerleggen om ze te downloaden.
De Skirmish Map Pack kost 5 dollar en is 105.000 keer gedownload. De Invasion Map Pack staat op Xbox Live voor ongeveer 10 dollar en is 66.000 keer gedownload. Na aftrek van de kosten leverde dat een bijna 1 miljoen dollar op voor Activision. Naast de betaalde pakketten is er ook een gratis pakket. De free bonus pack bevat twee extra maps en was ook erg populair op Xbox Live. Dit pakket werd 334.000 keer gedownload.
Waarom toch nietquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:32 schreef xFriendx het volgende:
Gamer.nl meld dat GOW hier pas 17 november verschijnt.
http://www.gamer.nl/doc/33851
17 november, dat is op mijn verjaardag.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:34 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme... de Dead Rising demo staat om 12:00 online![]()
quote:
omdat jij heel stiekem aan het lachen was toen de mijne overleedquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat jij heel stiekem aan het lachen was toen de mijne overleed
NOU WIE HET LAATST LACHT DIE LACHT HET BESTE HEUR!!1!!1
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat jij heel stiekem aan het lachen was toen de mijne overleed
NOU WIE HET LAATST LACHT DIE LACHT HET BESTE HEUR!!1!!1
Zombies slopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er erg veel zin in........... vraag me af wat je precies allemaal kan doen
denk het welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
He Speldemoon,... ga vanavond Halo 2 weer eens proberen op advies van B&A.... ook zin? Nog meer?
Niet alle games vanuit first person mode zijn een FPS hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geweldige game trouwens, op homo's pissen en dan de tent in de hens steken
Vrouw van dude tegen dude :"Remember to do the chores on the list!"
Dude :" I'll put you on a damn list"
Count me inquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
He Speldemoon,... ga vanavond Halo 2 weer eens proberen op advies van B&A.... ook zin? Nog meer?
waarschijnlijk dikke lagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef Atuniel het volgende:
Lekker
Jorienvdherik nickname onbekend voor mij
Gdemon
Twi
Sjotime
Butch NL (ik)
Gijsje79
Die Amerikanen weten niet wat er gebeurt vanavond
Gijs ik heb nooit meer lagquote:
only usaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef =HellFire= het volgende:
WAAR IS DEAD RISING!!!!!!!!!!
Ah okquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Mars NL ben ik
Ik heb echt nog nooit zo snel een account aangemaaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef =HellFire= het volgende:
Van Majornelson.comquote:Demo: Dead Rising
Kill Zombies....now
Xbox Live members can now download a demo for 'Dead Rising.'
This demo is not available in Mexico, Germany, Australia, New Zealand or Asia.
Read the Marketplace FAQ that may explain why not all areas get the same content.
Count me in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef Atuniel het volgende:
Lekker
Jorienvdherik nickname onbekend voor mij
Gdemon
Twi
Sjotime
Butch NL (ik)
Gijsje79
Die Amerikanen weten niet wat er gebeurt vanavond
Toch niet zo spannend voor jou? Jij hebt toch al veel meer dan de demo.... of niet?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef =HellFire= het volgende:
Nee dat was Saints Row. Dead Rising staat vooralsnog op #1 op m'n wishlist nu.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:35 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Toch niet zo spannend voor jou? Jij hebt toch al veel meer dan de demo.... of niet?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef donald_dick het volgende:
dead rising demo aan het binnentrekken
ik hem me xbox als amerikaans geregistreerdquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik hem me xbox als amerikaans geregistreerd
Had die game geen cartoony stijl?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Tain het volgende:
Crackdown
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit nu pas op 10%.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:06 schreef Woutervn het volgende:
Iemand die de Dead Rising demo al binnen heeft?
Damn! Ik zit nu op mn werk. Net al een sms gedaan aan het thuisfront of ze hem ff binnen kunnenquote:
Je kan hem nu toch ook met een nederlands account binnen halen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Waar geef je op dat je 360 US is eigenlijk en is dat daarna ook weer netjes terug te zetten?
Nieuwe gamertag aanmaken met een in amerika geregistreerd staand adresquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Waar geef je op dat je 360 US is eigenlijk en is dat daarna ook weer netjes terug te zetten?
Je MSN/hotmail account denk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Maak een nieuw hotmail account aan waarin je USA aangeeft als je thuis basis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Chocobo het volgende:
1-800 nummer ook echtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maak een nieuw hotmail account aan waarin je USA aangeeft als je thuis basis.
Dan op de xbox een nieuw silver account met deze gegevens
USA:
Postal code: 10012
State: New york, New york City
Phone Number: 1-866-530-1234
En downen maar.
Ja, en al 3x gespeeldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:06 schreef Woutervn het volgende:
Iemand die de Dead Rising demo al binnen heeft?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en al 3x gespeeld
En hij is awesome
Vertel plzquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en al 3x gespeeld
En hij is awesome
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en al 3x gespeeld
En hij is awesome
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:26 schreef twi het volgende:
Zie 'm ook niet staan, en ga echt niet de moeite doen met die accounts. Geloof het wel, download 'm vannacht wel even als 'ie er wel is.
Nou dan zal ik ook zelf wel moeten doen als ik thuis ben, want thuis snappen ze net aan hoe ze opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:26 schreef twi het volgende:
Zie 'm ook niet staan, en ga echt niet de moeite doen met die accounts. Geloof het wel, download 'm vannacht wel even als 'ie er wel is.
Dead rising heeft tvolgens mij geen online mode.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Te lui om te zoeken, wat heb dead rising voor online mode, als het er al inzit ?
quote:Symphony of the Night Heads to XBLA
Castlevania is heading to Xbox Live Arcade.
by Luke Smith, 08/03/2006
UPDATE: For clarification, the version of Symphony of the Night that will appear on Xbox Live is not the Sega Saturn version of the title, it is the PlayStation version. Furthermore, nothing from Konami has indicated that SOTN's appearance on XBLA will keep the title exclusive to Microsoft's Live Arcade.
ORIGINAL STORY: Kaz Hirai's triumphant warcry of "Riiiiiidge Racer" on the PSP led people to believe other key PSOne titles would soon be heading to the PSP via emulation. Apparently Konami missed the memo, as Castlevania: Symphony of the Night is making its way to Xbox Live Arcade.
The September issue of Electronic Gaming Monthly (issue: 207) reports:
Konami is resurrecting the cult PS1 game Castlevania: Symphony of the Night on Xbox Live Arcade. Along with SOTN, Konami is also bringing back other classic hits, some revered (Frogger, Contra, Super Contra, Track & Field) some obscure (Time Pilot), and some really obscure (Scramble).
When will SOTN head to XBLA? Representatives from Konami told 1UP that the game is tenatively slated for a Q1 2007 release on XBLA.
Je eerste impressie, wat je gedaan hebt en hoe je het vondquote:
Castlevania naar XBLAquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
http://1up.com/do/newsStory?cId=3152635
Dit nieuws vind ik eigenlijk toffer dan de DR demo
[..]
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:46 schreef Retuobak het volgende:
Framerate: 100% stabiel, ik heb het idee dat het geen moment onder de 30 is geweest. Zelfs niet met honderden zombies tegelijk op het scherm. (En zo slecht zien die zombies er niet eens uit)
Verder vond ik het erg leuk, ik heb meerdere wapens uitgeprobeerd. M'n favoriet is so far de zeis, daarmee haak je achter de kop van een zombie, en hel je achterover om vervolgens die kop er af te trekken.
Ook awesome waren de speelgoedmaskers die je over de koppen van zombies kon zetten om ze blind te maken.
Oh, en groepen zombies rammen met een houten bankje ownt.
Nou, omdat je vrij makkelijk dood gaat verwacht ik dat het survival aspect 's nachts erg leuk wordt. Ook moet je best strategisch omgaan met je beste wapens omdat ze vrij snel kapot gaan. Tis zeker niet puur button bashen zoals een N3. Denk dat het wel redelijk lang leuk blijft. Goed, het zal geen Oblivion zijn qua levensduur, maar wel langer dan een Prey denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klinkt goedVoldoende afwisseling, of heb je het na een kwartiertje zombies mollen wel gezien?
En naar dit spel kijk is dus al bijna een jaar naar uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou, omdat je vrij makkelijk dood gaat verwacht ik dat het survival aspect 's nachts erg leuk wordt. Ook moet je best strategisch omgaan met je beste wapens omdat ze vrij snel kapot gaan. Tis zeker niet puur button bashen zoals een N3. Denk dat het wel redelijk lang leuk blijft. Goed, het zal geen Oblivion zijn qua levensduur, maar wel langer dan een Prey denk ik.
Ja ik ook, maar wanneer zou die voor Ned. komen dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:26 schreef twi het volgende:
Klinkt geweldig Reet !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou, omdat je vrij makkelijk dood gaat verwacht ik dat het survival aspect 's nachts erg leuk wordt. Ook moet je best strategisch omgaan met je beste wapens omdat ze vrij snel kapot gaan. Tis zeker niet puur button bashen zoals een N3. Denk dat het wel redelijk lang leuk blijft. Goed, het zal geen Oblivion zijn qua levensduur, maar wel langer dan een Prey denk ik.
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:06 schreef twi het volgende:
Ik heb toch maar een Silver account aangemaaktKreeg er pardoes een maandje Live Gold bij. En niemand kan Bartje NL meer van me afpakken
Ook al het winkelwagentje geprobeerd?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Skatenboarden in de DR demo is grappig.Alleen jammer dat zombies respawnen. Had ik een bovenverdieping zombievrij gemaakt komen ze weer uit het niets.
![]()
Heb je al met taarten gegooid en in hun gezicht gespuugdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ook al het winkelwagentje geprobeerd?
Thanks, ben het nu aan het downloaden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Sign out, Create New Account.
Hehe, m'n kleine kamer heeft toch z'n voordelen danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:16 schreef Ereinion het volgende:
Dead Rising![]()
Het spel leek me nooit echt leuk in al die filmpjes, maar het is geweldigMooiste moment was om met zo'n winkelwagentje door die tientallen zombies heen te rijden. Enige nadeel is dat het spel echt voor 720p bedoelt is, de letters zijn soms erg moeilijk te lezen als je niet dicht bij je tv bent.
Goede plaatjes, alleen komt deze game toch niet hierheen. Da's misschien wel jammer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:17 schreef Tain het volgende:
Project Sylph
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja I know, maar ik blijf de bowling bal toffer vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Katana is buiten Roastmasters te vinden
door een usa of japan account te makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef BMH het volgende:
Hoe kun je non-NL demo's downen?
Omdat ie nog een beetje moet? Dit is een direct gevolg van de downloadsnelheid waarmee de xbox 360 de demo download.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef Wessiej het volgende:
Waarom is mijn demo nog niet klaar met downloaden na 3 en een half uur?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef twi het volgende:
Geen idee, heb 'm net in 20 minuten binnengetrokken Wessiej...
Ik ook ongeveer in 20 minuten, ietsje korter denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef twi het volgende:
Geen idee, heb 'm net in 20 minuten binnengetrokken Wessiej...
speel maar ff halo 2 danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:08 schreef Wessiej het volgende:
Erg vreemd dan, ik downde ongeveer tegelijk met jou.
Ik heb vanaf 15.30 tot 16.08 3% binnen gehaald.
Waiting for the GOTY!
Ik weigerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Verdorie.... iedereen aan de Dead Rising....Toch maar een silver accountje maken straks dan
eens ik weiger meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik weiger![]()
Die eikels moeten maar eens demo's tergelijk leren vrijgeven...
Oh ik downloadde de demo al om 12.15quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:08 schreef Wessiej het volgende:
Erg vreemd dan, ik downde ongeveer tegelijk met jou.
Ik heb vanaf 15.30 tot 16.08 3% binnen gehaald.
Waiting for the GOTY!
Veel plezier met weigeren, gaan wij spelenquote:
Ik ben Saints Row al weer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:30 schreef Hellrazor het volgende:
jullie hyper eerst saints row als een gek en nu komt dead rising![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op die zombies![]()
![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door twi op 04-08-2006 17:00:27 ]
Niet weer zo snel verkopen he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:18 schreef Wessiej het volgende:
Jammer dat de demo zo kort is, daar 4 uur voor gedownload.
Nee hoor, hij is echt heel erg tof, heb zin in de full version, had meer plezier met dit spel dan in Saints Row, ookal heb ik die -natuurlijk- ook besteld.
Nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:27 schreef twi het volgende:
Niet zozeer uitgekeken op MotoGP, als wel op de bugs. Kan je inmiddels wel 't scoreboard van je Friends bekijken, of loopt 'ie dan nog steeds vast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |