Thanks, ben het nu aan het downloaden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Sign out, Create New Account.
Hehe, m'n kleine kamer heeft toch z'n voordelen danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:16 schreef Ereinion het volgende:
Dead Rising![]()
Het spel leek me nooit echt leuk in al die filmpjes, maar het is geweldigMooiste moment was om met zo'n winkelwagentje door die tientallen zombies heen te rijden. Enige nadeel is dat het spel echt voor 720p bedoelt is, de letters zijn soms erg moeilijk te lezen als je niet dicht bij je tv bent.
Goede plaatjes, alleen komt deze game toch niet hierheen. Da's misschien wel jammer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:17 schreef Tain het volgende:
Project Sylph
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja I know, maar ik blijf de bowling bal toffer vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Katana is buiten Roastmasters te vinden
door een usa of japan account te makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef BMH het volgende:
Hoe kun je non-NL demo's downen?
Omdat ie nog een beetje moet? Dit is een direct gevolg van de downloadsnelheid waarmee de xbox 360 de demo download.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef Wessiej het volgende:
Waarom is mijn demo nog niet klaar met downloaden na 3 en een half uur?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef twi het volgende:
Geen idee, heb 'm net in 20 minuten binnengetrokken Wessiej...
Ik ook ongeveer in 20 minuten, ietsje korter denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef twi het volgende:
Geen idee, heb 'm net in 20 minuten binnengetrokken Wessiej...
speel maar ff halo 2 danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:08 schreef Wessiej het volgende:
Erg vreemd dan, ik downde ongeveer tegelijk met jou.
Ik heb vanaf 15.30 tot 16.08 3% binnen gehaald.
Waiting for the GOTY!
Ik weigerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Verdorie.... iedereen aan de Dead Rising....Toch maar een silver accountje maken straks dan
eens ik weiger meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik weiger![]()
Die eikels moeten maar eens demo's tergelijk leren vrijgeven...
Oh ik downloadde de demo al om 12.15quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:08 schreef Wessiej het volgende:
Erg vreemd dan, ik downde ongeveer tegelijk met jou.
Ik heb vanaf 15.30 tot 16.08 3% binnen gehaald.
Waiting for the GOTY!
Veel plezier met weigeren, gaan wij spelenquote:
Ik ben Saints Row al weer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:30 schreef Hellrazor het volgende:
jullie hyper eerst saints row als een gek en nu komt dead rising![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op die zombies![]()
![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door twi op 04-08-2006 17:00:27 ]
Niet weer zo snel verkopen he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:18 schreef Wessiej het volgende:
Jammer dat de demo zo kort is, daar 4 uur voor gedownload.
Nee hoor, hij is echt heel erg tof, heb zin in de full version, had meer plezier met dit spel dan in Saints Row, ookal heb ik die -natuurlijk- ook besteld.
Nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:27 schreef twi het volgende:
Niet zozeer uitgekeken op MotoGP, als wel op de bugs. Kan je inmiddels wel 't scoreboard van je Friends bekijken, of loopt 'ie dan nog steeds vast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |