Zit nu pas op 10%.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:06 schreef Woutervn het volgende:
Iemand die de Dead Rising demo al binnen heeft?
Damn! Ik zit nu op mn werk. Net al een sms gedaan aan het thuisfront of ze hem ff binnen kunnenquote:
Je kan hem nu toch ook met een nederlands account binnen halen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Waar geef je op dat je 360 US is eigenlijk en is dat daarna ook weer netjes terug te zetten?
Nieuwe gamertag aanmaken met een in amerika geregistreerd staand adresquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Waar geef je op dat je 360 US is eigenlijk en is dat daarna ook weer netjes terug te zetten?
Je MSN/hotmail account denk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Maak een nieuw hotmail account aan waarin je USA aangeeft als je thuis basis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Chocobo het volgende:
1-800 nummer ook echtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maak een nieuw hotmail account aan waarin je USA aangeeft als je thuis basis.
Dan op de xbox een nieuw silver account met deze gegevens
USA:
Postal code: 10012
State: New york, New york City
Phone Number: 1-866-530-1234
En downen maar.
Ja, en al 3x gespeeldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:06 schreef Woutervn het volgende:
Iemand die de Dead Rising demo al binnen heeft?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en al 3x gespeeld
En hij is awesome
Vertel plzquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en al 3x gespeeld
En hij is awesome
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en al 3x gespeeld
En hij is awesome
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:26 schreef twi het volgende:
Zie 'm ook niet staan, en ga echt niet de moeite doen met die accounts. Geloof het wel, download 'm vannacht wel even als 'ie er wel is.
Nou dan zal ik ook zelf wel moeten doen als ik thuis ben, want thuis snappen ze net aan hoe ze opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:26 schreef twi het volgende:
Zie 'm ook niet staan, en ga echt niet de moeite doen met die accounts. Geloof het wel, download 'm vannacht wel even als 'ie er wel is.
Dead rising heeft tvolgens mij geen online mode.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Te lui om te zoeken, wat heb dead rising voor online mode, als het er al inzit ?
quote:Symphony of the Night Heads to XBLA
Castlevania is heading to Xbox Live Arcade.
by Luke Smith, 08/03/2006
UPDATE: For clarification, the version of Symphony of the Night that will appear on Xbox Live is not the Sega Saturn version of the title, it is the PlayStation version. Furthermore, nothing from Konami has indicated that SOTN's appearance on XBLA will keep the title exclusive to Microsoft's Live Arcade.
ORIGINAL STORY: Kaz Hirai's triumphant warcry of "Riiiiiidge Racer" on the PSP led people to believe other key PSOne titles would soon be heading to the PSP via emulation. Apparently Konami missed the memo, as Castlevania: Symphony of the Night is making its way to Xbox Live Arcade.
The September issue of Electronic Gaming Monthly (issue: 207) reports:
Konami is resurrecting the cult PS1 game Castlevania: Symphony of the Night on Xbox Live Arcade. Along with SOTN, Konami is also bringing back other classic hits, some revered (Frogger, Contra, Super Contra, Track & Field) some obscure (Time Pilot), and some really obscure (Scramble).
When will SOTN head to XBLA? Representatives from Konami told 1UP that the game is tenatively slated for a Q1 2007 release on XBLA.
Je eerste impressie, wat je gedaan hebt en hoe je het vondquote:
Castlevania naar XBLAquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
http://1up.com/do/newsStory?cId=3152635
Dit nieuws vind ik eigenlijk toffer dan de DR demo
[..]
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:46 schreef Retuobak het volgende:
Framerate: 100% stabiel, ik heb het idee dat het geen moment onder de 30 is geweest. Zelfs niet met honderden zombies tegelijk op het scherm. (En zo slecht zien die zombies er niet eens uit)
Verder vond ik het erg leuk, ik heb meerdere wapens uitgeprobeerd. M'n favoriet is so far de zeis, daarmee haak je achter de kop van een zombie, en hel je achterover om vervolgens die kop er af te trekken.
Ook awesome waren de speelgoedmaskers die je over de koppen van zombies kon zetten om ze blind te maken.
Oh, en groepen zombies rammen met een houten bankje ownt.
Nou, omdat je vrij makkelijk dood gaat verwacht ik dat het survival aspect 's nachts erg leuk wordt. Ook moet je best strategisch omgaan met je beste wapens omdat ze vrij snel kapot gaan. Tis zeker niet puur button bashen zoals een N3. Denk dat het wel redelijk lang leuk blijft. Goed, het zal geen Oblivion zijn qua levensduur, maar wel langer dan een Prey denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klinkt goedVoldoende afwisseling, of heb je het na een kwartiertje zombies mollen wel gezien?
En naar dit spel kijk is dus al bijna een jaar naar uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou, omdat je vrij makkelijk dood gaat verwacht ik dat het survival aspect 's nachts erg leuk wordt. Ook moet je best strategisch omgaan met je beste wapens omdat ze vrij snel kapot gaan. Tis zeker niet puur button bashen zoals een N3. Denk dat het wel redelijk lang leuk blijft. Goed, het zal geen Oblivion zijn qua levensduur, maar wel langer dan een Prey denk ik.
Ja ik ook, maar wanneer zou die voor Ned. komen dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:26 schreef twi het volgende:
Klinkt geweldig Reet !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou, omdat je vrij makkelijk dood gaat verwacht ik dat het survival aspect 's nachts erg leuk wordt. Ook moet je best strategisch omgaan met je beste wapens omdat ze vrij snel kapot gaan. Tis zeker niet puur button bashen zoals een N3. Denk dat het wel redelijk lang leuk blijft. Goed, het zal geen Oblivion zijn qua levensduur, maar wel langer dan een Prey denk ik.
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:06 schreef twi het volgende:
Ik heb toch maar een Silver account aangemaaktKreeg er pardoes een maandje Live Gold bij. En niemand kan Bartje NL meer van me afpakken
Ook al het winkelwagentje geprobeerd?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Skatenboarden in de DR demo is grappig.Alleen jammer dat zombies respawnen. Had ik een bovenverdieping zombievrij gemaakt komen ze weer uit het niets.
![]()
Heb je al met taarten gegooid en in hun gezicht gespuugdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ook al het winkelwagentje geprobeerd?
Thanks, ben het nu aan het downloaden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Sign out, Create New Account.
Hehe, m'n kleine kamer heeft toch z'n voordelen danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:16 schreef Ereinion het volgende:
Dead Rising![]()
Het spel leek me nooit echt leuk in al die filmpjes, maar het is geweldigMooiste moment was om met zo'n winkelwagentje door die tientallen zombies heen te rijden. Enige nadeel is dat het spel echt voor 720p bedoelt is, de letters zijn soms erg moeilijk te lezen als je niet dicht bij je tv bent.
Goede plaatjes, alleen komt deze game toch niet hierheen. Da's misschien wel jammer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:17 schreef Tain het volgende:
Project Sylph
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja I know, maar ik blijf de bowling bal toffer vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Katana is buiten Roastmasters te vinden
door een usa of japan account te makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef BMH het volgende:
Hoe kun je non-NL demo's downen?
Omdat ie nog een beetje moet? Dit is een direct gevolg van de downloadsnelheid waarmee de xbox 360 de demo download.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef Wessiej het volgende:
Waarom is mijn demo nog niet klaar met downloaden na 3 en een half uur?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef twi het volgende:
Geen idee, heb 'm net in 20 minuten binnengetrokken Wessiej...
Ik ook ongeveer in 20 minuten, ietsje korter denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef twi het volgende:
Geen idee, heb 'm net in 20 minuten binnengetrokken Wessiej...
speel maar ff halo 2 danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:08 schreef Wessiej het volgende:
Erg vreemd dan, ik downde ongeveer tegelijk met jou.
Ik heb vanaf 15.30 tot 16.08 3% binnen gehaald.
Waiting for the GOTY!
Ik weigerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Verdorie.... iedereen aan de Dead Rising....Toch maar een silver accountje maken straks dan
eens ik weiger meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik weiger![]()
Die eikels moeten maar eens demo's tergelijk leren vrijgeven...
Oh ik downloadde de demo al om 12.15quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:08 schreef Wessiej het volgende:
Erg vreemd dan, ik downde ongeveer tegelijk met jou.
Ik heb vanaf 15.30 tot 16.08 3% binnen gehaald.
Waiting for the GOTY!
Veel plezier met weigeren, gaan wij spelenquote:
Ik ben Saints Row al weer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:30 schreef Hellrazor het volgende:
jullie hyper eerst saints row als een gek en nu komt dead rising![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op die zombies![]()
![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door twi op 04-08-2006 17:00:27 ]
Niet weer zo snel verkopen he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:18 schreef Wessiej het volgende:
Jammer dat de demo zo kort is, daar 4 uur voor gedownload.
Nee hoor, hij is echt heel erg tof, heb zin in de full version, had meer plezier met dit spel dan in Saints Row, ookal heb ik die -natuurlijk- ook besteld.
Nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:27 schreef twi het volgende:
Niet zozeer uitgekeken op MotoGP, als wel op de bugs. Kan je inmiddels wel 't scoreboard van je Friends bekijken, of loopt 'ie dan nog steeds vast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |