quote:
Goede plaatjes, alleen komt deze game toch niet hierheen. Da's misschien wel jammer.
Dead Rising net gespeeld, speel later nog wel wat. In elk geval is het echt superleuk, maar wel vermoeiend op de 1 of andere manier. Misschien omdat je toch op redelijk veel dingen tegelijk moet letten.
Wat me meeviel is de agressiviteit van de zombies. Ik weet dat dat 's nachts erger wordt, maar overdag is het niet zo dat je ze niet voorbij kunt lopen. In fact, je kan er gewoon voorbij rennen. En de shotgun maakt het werk allemaal een stuk eenvoudiger. Dit zorgt ervoor dat je binnen een paar seconden in een gedeelte van de mall kunt zijn waar je nog niet geweest bent. Dat is fijn, gezien de gelimiteerde speeltijd van de demo.
Wat leuk is is dat wapens meerdere attacks kunnen hebben. Erg veel plezier gehad met de bijl, zeis en golfclub. Je kan met de golfclub extra PP scoren door ze met de secondary attack (X langer ingedrukt houden) in een andere zombie te meppen.
Ik ben eigenlijk voornamelijk op de benedenverdieping bezig geweest, ga later wel naar boven. En ik moet je eerlijk zeggen dat ik beneden nog niet eens echt uitgeknoeid ben. Ik heb een aantal winkels een beetje links laten liggen. Dit spel is inderdaad heel groot, gezien dat dit alleen maar de demo is.
Ohja, met juwelen gooien is leuk. Je kan er zelfs zombies mee vermoorden, moet je wel geduld hebben.