Probeer je me een hartaanval te bezorgen ofzo? Elke keer als ik em zie, dan krijg ik tranen in de ogenquote:
Jij krijgt er ook niet genoeg van hequote:Op woensdag 26 juli 2006 02:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat nieuwe filmpjes van Saints Row ( hele spel, niet de demo dus ).
Ziet er echt goed uit imo, en de activities lijken me ook tof
// LINKS
Je hoort ook dat er andere muziek inzit dan bv hiphop, dus ook rock, drum&bass, pop achtige shit
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:09 schreef NX het volgende:
Ben verliefd op MASTER CHIEF! Hij is mijn HERO
![]()
Maar nu effe ontopic, kan iedereen nu effe wat gaan neuken en tot bezinning komen?
Tjeez dudes, relax deze keer in dit topic!![]()
Dead Risingquote:
Ik kijk ze niet meer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ik krijg er zeker geen genoeg van
Filmpjes zijn zeker het kijken waard, vooral de onderste 3!
Ik hoop dat er binnenkort een demo komt.quote:
Welke Bullshit.. tis allemaal waarheid wat er staat namelijk... en zoals gezegd, je hebt geen garantie op je spel.. bad luck mate.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:28 schreef Aneurism het volgende:
Heb nognooit zoveel bullshit in 1 mail gelezen!Ga hier natuurlijk niet mee akkoord.
Het is idd onzin, tis gewoon een samenzwering van Microsoft om gamers extra geld te laten betalen voor hun softwarequote:Op woensdag 26 juli 2006 08:28 schreef Aneurism het volgende:
Heb nognooit zoveel bullshit in 1 mail gelezen!Ga hier natuurlijk niet mee akkoord.
Rock? Da's van die gore Amerikaanse tienerpunk. Bah.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ziet er echt goed uit imo, en de activities lijken me ook tof
http://www.youtube.com/watch?v=z99GkRC-SMY&search=Gamespot%20Saints%20Row%20gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=eDF0EtKka1g&search=Gamespot%20Saints%20Row%20gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=qtD27ZH2r30&search=Gamespot%20Saints%20Row%20gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=Kvw5p6kF8bM
http://www.youtube.com/watch?v=Sfcl81Fds5w
http://www.youtube.com/watch?v=7VkFvP2tZSo
Je hoort ook dat er andere muziek inzit dan bv hiphop, dus ook rock, drum&bass, pop achtige shit
Het is bullshit. Bad calibration en je hebt mijn probleem: Folie word weggebrand.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Welke Bullshit.. tis allemaal waarheid wat er staat namelijk... en zoals gezegd, je hebt geen garantie op je spel.. bad luck mate.
Door dit soort dingen ben ik de eerste die zijn box laat ombouwen zodra het mogelijk is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is idd onzin, tis gewoon een samenzwering van Microsoft om gamers extra geld te laten betalen voor hun software
Ik zeg ook niet dat je er blij mee moet zijn of mee akkoord moet gaan... ik denk alleen dat je weinig kans maakt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het is bullshit. Bad calibration en je hebt mijn probleem: Folie word weggebrand.
Op de cd zit een perfecte cirkel waarin het folie gewoon weg is, geen krasjes, geen schade aan het oppervlak. Daarnaast trilling dmv muziek?WTF?! Heb niet eens een stereo in mijn huiskamer staan, laat staan dat er iets trilt. Maar stel je voor dat dit alles de oorzaak kan zijn, ook al is het in de praktijk mogelijk... Er was niets wat de console enige trilling heeft laten waarnemen.
Schade dmv Trilling veroorzaakt geen perfecte cirkel in een cd...
Heb 2 jaar voor een hardware boer gewerkt wat rijmt op slet en ben nog nooit een cdrom speler tegengekomen die dit doet als je ertegen tikt. Wat ik wel heb meegemaakt is dat cd's ontploften in cdspelers van NEC, samsung, hitachi etc etc etc...
Lang leve rechtsbijstand. 8) Doen die ook eens iets voor het geld wat ik ze betaal, zou microshit ook eens moeten doen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er blij mee moet zijn of mee akkoord moet gaan... ik denk alleen dat je weinig kans maakt.
Welja sue themquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Lang leve rechtsbijstand. 8) Doen die ook eens iets voor het geld wat ik ze betaal, zou microshit ook eens moeten doen..
Je hebt geen zaak. MS is niet de enige die deze policy hanteert, elk bedrijf dat jou een optische drive levert is niet verantwoordelijk voor krassen op media. Simple as that. Je gaat akkoord met deze voorwaarden bij aankoop, er wordt je zelfs nog de mogelijkheid geboden om het product te retourneren indien je het er toch niet mee eens bent.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Lang leve rechtsbijstand. 8) Doen die ook eens iets voor het geld wat ik ze betaal, zou microshit ook eens moeten doen..
Ah een advocaat in spe?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt geen zaak. MS is niet de enige die deze policy hanteert, elk bedrijf dat jou een optische drive levert is niet verantwoordelijk voor krassen op media. Simple as that. Je gaat akkoord met deze voorwaarden bij aankoop, er wordt je zelfs nog de mogelijkheid geboden om het product te retourneren indien je het er toch niet mee eens bent.
Het is onmogelijk te bewijzen dat MS deze kras heeft veroorzaakt door een productiefout. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, je kent dat wel. Het is wel te bewijzen dat jij deze kras veroorzaakt hebt. Er zit namelijk een kras op, dus je bent genaaid.
Welkom in de wondere wereld van het consumentenrecht.
Ik heb een CD-ROM gehad die volkomen aan gruzelementen ging in mijn speler. Zowel het schijfje als de speler werden niet door resp. fabrikanten vervangen. Dan kan ik wel met rechtsbijstand gaan zwaaien, maar in de voorwaarden staat dat inderdaad duidelijk aangegeven.
Go get em tigers word mijn opdracht naar ze toe...quote:
Denk nou eens na... denk je nou werkelijk dat je iets kan gaan beginnen tegen dat megaconcern?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Go get em tigers word mijn opdracht naar ze toe...Ben er verzekerd voor dus waarom niet? Heb ooit eens naast een legal afdeling gezeten en er word snel geschikt is mijn ervaring als er een maar een brief op de mat valt.
zonde van tijd en geld, kun je beter de game opnieuw kopenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Denk nou eens na... denk je nou werkelijk dat je iets kan gaan beginnen tegen dat megaconcern?
Bill Gates: I am the law...quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Denk nou eens na... denk je nou werkelijk dat je iets kan gaan beginnen tegen dat megaconcern?
Elke advocaat zal in dit geval nee zeggen. Tenzij je errug veel geld hebt en een hele goede kan betalen, maar anders wordt ie toch weggeluld door de top van MS.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:29 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bill Gates: I am the law...![]()
Of ik iets kan beginnen is aan een advocaat.
En als die nou hetzelfde lot te wachten staat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
zonde van tijd en geld, kun je beter de game opnieuw kopen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Elke advocaat zal in dit geval nee zeggen. Tenzij je errug veel geld hebt en een hele goede kan betalen, maar anders wordt ie toch weggeluld door de top van MS.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
Iemand nog een stuk Komkommer?
Had je overigens alleen ge-emailed of ook gebeld?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
![]()
Anyway, mijn ervaring: Professioneel is anders.
Stond er altijd wel van te kijken hoe meegaand een legal/klachten afdeling altijd werd van een ingebreken stelling, maar als je het niet probeert dan lukt je ook niets.
Eerst ga ik de boel laten escalleren naar iemand die wel zeggenschap heeft, desnoods rij ik een keertje langs om mijn xbox + cd af te leveren zodat ze het met eigen ogen kunnen zien.![]()
Probeer anders te bellen, de nee heb je nu toch alquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Aneurism het volgende:
mailed enkel, wil alles op papier hebben omdat men aan de telefoon te vaak uit hun nek loopt te lullen om je maar snel kwijt te raken... Getuige de mail
aan de telefoon zijn ze altijd veel relaxter volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Aneurism het volgende:
mailed enkel, wil alles op papier hebben omdat men aan de telefoon te vaak uit hun nek loopt te lullen om je maar snel kwijt te raken... Getuige de mail
Of durf je alleen grootspraak te gebruiken op schriftquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Probeer anders te bellen, de nee heb je nu toch al
Dan is het daadwerkelijk een productiefout. Maar ik betwijfel het, want ik heb er nog nooit iets over gehoord eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En als die nou hetzelfde lot te wachten staat?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:02 schreef Gamedemon het volgende:
Aneurism we wonen in nederlandbedrijven voor dat soort dingen aanklagen kan alleen in amerika
Microsoft heeft duidelijk aangegeven niet verantwoordelijk te zijn, dus lukt het niet in Nederland. In Amerika aan de andere kant doen ze heel wat makkelijk er over. Daar moet je echt elk ding heel specifiek aanvinken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met zo'n houding zou ik je graag wat producten willen leveren... Nog iets nodig?
Hoi,quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Microsoft heeft duidelijk aangegeven niet verantwoordelijk te zijn, dus lukt het niet in Nederland. In Amerika aan de andere kant doen ze heel wat makkelijk er over. Daar moet je echt elk ding heel specifiek aanvinken.
Niet echt, maar allereerst let ik altijd op de kwaliteit van wat ik koop. Ten tweede, tenzij je kunt aantonen dat het een productiefout is, wat zeer onwaarschijnlijk is omdat jij waarschijnlijk tot de 0.01% hoort die krassen krijgst zonder aan te stoten, verlies je gewoon. De enige optie die je hebt is je console naar Microsoft brengen, er een cd in stoppen en kijken of ie dan bekrast. Zo ja, dan heb je gelijk, zo nee, jammer dan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hoi,
Ik verkoop jou een tv, maar als deze uitbrand omdat ik tijdens de productie de boel verneukt heb ben jij zelf aansprakelijk... Beetje omgekeerde wereld niet? Het is voor Microsoft heel makkelijk: Stuur iemand naar mij toe met een pakketje waarin een CD zit die ze zelf verkopen + een cd spelertje... Bouw de boel in en neem het defecte in. Pretty simpel.
Ik snap niet dat jullie zo makkelijk zijn wat dat betreft, hebben jullie geld teveel dat jullie jezelf graag laten naaien? Kan je beter naar de hoeren gaan, hou je er tenminste er nog wat aan over.
Daarom moet je ook gewoon even een belletje plegen en precies uitleggen wat er gebeurd is. Met mailen kom je echt niet verder dan de nee die je nu al hebtquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hoi,
Ik verkoop jou een tv, maar als deze uitbrand omdat ik tijdens de productie de boel verneukt heb ben jij zelf aansprakelijk... Beetje omgekeerde wereld niet? Het is voor Microsoft heel makkelijk: Stuur iemand naar mij toe met een pakketje waarin een CD zit die ze zelf verkopen + een cd spelertje... Bouw de boel in en neem het defecte in. Pretty simpel.
Ik snap niet dat jullie zo makkelijk zijn wat dat betreft, hebben jullie geld teveel dat jullie jezelf graag laten naaien? Kan je beter naar de hoeren gaan, hou je er tenminste er nog wat aan over.
Zowieso ga ik vanavond een muziek cd aanzetten en 24 uur laten draaien om te kijken of het zich voor blijft doen... Zoniet... Heb ik pech... het moet wel reproduceerbaar zijn wil ik een kans maken... Zoja hang ik morgen echt om 9 uur aan de lijn, desnoods rij ik langs het gaat opgelost worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon even een belletje plegen en precies uitleggen wat er gebeurd is. Met mailen kom je echt niet verder dan de nee die je nu al hebt
Je krijgt een HD kabel, maar die bevat gewoon 3 stekkers meer voor HD. Je plugt dus niet die 3 stekkers in en je bent klaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef -Dries- het volgende:
Zeg, ik heb geen HDTV, dus ik neem aan dat ik gewoon zo'n normale kabel moet hebben voor me xboxje en geen HD kabel. Zit zo'n AV kabel ook in het premium pack?
Topquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je krijgt een HD kabel, maar die bevat gewoon 3 stekkers meer voor HD. Je plugt dus niet die 3 stekkers in en je bent klaar
ben ik nou gek? Maar dit spel is toch alweer een behoorlijke tijd uit of niet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.majornelson.co(...)ar-Table-Tennis.aspx
Table Tennis demo uit
Helaas gaat de game door zo'n beetje 70% van de FOK!games users geboycot wordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:37 schreef =HellFire= het volgende:
Test Drive previewtje die ik nog online moest knallen (maar tijdens de vakantie gedaan, dedication & commitment huh!).
Tevens tvp..
Hetgeen heerlijk moralistisch is. Alleen veeg ik mijn achterste af met die principes, ik zou die game niet willen missen als 'ie goed is. Daar doe ik mezelf geen plezier mee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Helaas gaat de game door zo'n beetje 70% van de FOK!games users geboycot worden
Twee tientjes meer betalen is teveel voor al de arme gamertjes natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch echt af wat voor een dvd-rom er in de xbox360 zit dan. Al te best kan het niet wezen als dat werkelijk het geval zou zijn. Ik heb nog nooit een DVD-rom meegemaakt die krassen op de dvd maakt bij het opstarten van het apparaat. Bij mijn ps2(en ps1 ook trouwens) kan ik hem alle kanten op schudden en zelfs ondersteboven draaien tijdens het spelen en dan gebeurd er nog niks met de DVD.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:17 schreef Aneurism het volgende:
Het is ook aan te raden de CD telkens je de Xbox 360 uitschakelt uit de CD lade te halen (staat in de gebruiksaanwijzing vermeld) want als men de CD erin laat kan dit bij het opstarten met de CD erin na een periode ook krassen veroozaken.
Behalve de naam van de game is er niks veranderd hebben ze me verteld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Helfire kan jij er eens achter heen gaan of je info van fifa 2007 kan vinden
Denk je dat ze daar wakker van zullen liggen? 70% van Fok!games is nu niet echt een groot aandeel op het geheel hequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
nee ff serieusquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Behalve de naam van de game is er niks veranderd hebben ze me verteld.
Verwacht je serieus "nieuws" over de game?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Helfire kan jij er eens achter heen gaan of je info van fifa 2007 kan vinden
Zelf hitachi drives doen dit nog niet... Snap er werkelijk ook niets van.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch echt af wat voor een dvd-rom er in de xbox360 zit dan. Al te best kan het niet wezen als dat werkelijk het geval zou zijn. Ik heb nog nooit een DVD-rom meegemaakt die krassen op de dvd maakt bij het opstarten van het apparaat. Bij mijn ps2(en ps1 ook trouwens) kan ik hem alle kanten op schudden en zelfs ondersteboven draaien tijdens het spelen en dan gebeurd er nog niks met de DVD.
Dat zijn overdreven voorzorgsmaatregelen die in elke handleiding staat. In dezelfde handleiding staat dat je hem beter niet ergens op kan zetten om zo te voorkomen dat hij omvalt, bijvoorbeel boven op een kind. Echter staat er ook dat je hem niet op de grond moet zetten in verband met stof. Zet hem ook niet in een kast, want dat is te warm.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch echt af wat voor een dvd-rom er in de xbox360 zit dan. Al te best kan het niet wezen als dat werkelijk het geval zou zijn. Ik heb nog nooit een DVD-rom meegemaakt die krassen op de dvd maakt bij het opstarten van het apparaat. Bij mijn ps2(en ps1 ook trouwens) kan ik hem alle kanten op schudden en zelfs ondersteboven draaien tijdens het spelen en dan gebeurd er nog niks met de DVD.
Was je 'm zat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:36 schreef Heidi- het volgende:
Jaa ik heb 'm 2 weken geleden gekocht![]()
en aan mn vriendje gegeven.
Dat zeker nietquote:
Ik bedoel je vriendjequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:47 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Dat zeker nietxbox 360
Nee maar cadeautje.
ja komt 4-8quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Verwacht je serieus "nieuws" over de game?
Ik snap je even niet? Hij is Feyenoorder dus logischerwijs FIFA fan omdat het geen mooi voetbalspel is?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
't Blijft een Feyenoorder he, die houden niet van mooi voetbal
Bingoquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik snap je even niet? Hij is Feyenoorder dus logischerwijs FIFA fan omdat het geen mooi voetbalspel is?
aha, ok, was dus vrij logisch en simpelquote:
Naar verbrand rubber, uitlaatgassen en oliequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef Gamedemon het volgende:
Forza stinkt toch, dan skip je die maar
Wiggers \o/quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hier ben ik weer om Saints Row te hypen!!
Deze keer met auto's uit de demo, die 1 augustus beschikbaar is op Xboxlive!
Deze auto's zijn door andere users gevonden, en niet zelf gepimpt ( dit kan namelijk niet in de demo ).
Taxi
[afbeelding]
[afbeelding]
Vegas
[afbeelding]
[afbeelding]
Halberd
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier nog wat random auto's ( geen geweldige foto's )
[afbeelding]
[afbeelding]
hammerhead
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke dat was het weer voor vandaag
He dammit, allemaal blanke... ik wil EEN NEGER WORDEN!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hier ben ik weer om Saints Row te hypen!!
Deze keer met auto's uit de demo, die 1 augustus beschikbaar is op Xboxlive!
Deze auto's zijn door andere users gevonden, en niet zelf gepimpt ( dit kan namelijk niet in de demo ).
Taxi
[afbeelding]
[afbeelding]
Vegas
[afbeelding]
[afbeelding]
Halberd
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier nog wat random auto's ( geen geweldige foto's )
[afbeelding]
[afbeelding]
hammerhead
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke dat was het weer voor vandaag
quote:
Ow dat kan ook wel hoor, maar in de demo zijn een boel customization optie's niet open zeg maarquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik wil een Notorious BIG poppetje maken
Kom je bij mij in de gang B?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik wil een Notorious BIG poppetje maken
euh halo ?quote:Beste Xbox'er,
Hierbij de officiele release lijst voor de komende maanden voor de Xbox 360.
Al deze games kunnen nu al via onze website besteld worden:
Alone in the Dark, Near Death Investigation Xbox 360 SEGA (Console) 31-12-2006
Bioshock Xbox 360 Take Two 30-11-2006
Brothers in Arms, Hell's Highway Xbox 360 Ubisoft (Console) 31-12-2006
Call of Duty 3 Xbox 360 Activision (Console) 31-12-2006
ChromeHounds Xbox 360 SEGA (Console) 1-9-2006
Clive Barker's Jericho Xbox 360 Codemasters (Console) 31-12-2007
Colin McRae, Dirt Xbox 360 Codemasters (Console) 31-12-2007
Crackdown Xbox 360 Microsoft (Xbox 360 Console) 31-10-2006
Dead Rising Xbox 360 Electronic Arts (Console) 15-9-2006
Enchanted Arms Xbox 360 Ubisoft (Console) 30-9-2006
Football Manager 2007 Xbox 360 SEGA (Console) 31-12-2006
Full Spectrum Warrior 2, Ten Hammers Xbox 360 THQ Console 31-12-2006
Gears of War Xbox 360 Microsoft (Xbox 360 Console) 30-11-2006
Godfather, the Game Xbox 360 Electronic Arts (Console) 31-12-2006
Halo 3 Xbox 360 Microsoft (Xbox 360 Console) 31-12-2006
Huxley Xbox 360 TBA 31-12-2006
Indiana Jones 2007 Xbox 360 Lucas Arts (Console) 31-12-2007
John Woo's, Stranglehold Xbox 360 Midway (Console) 31-12-2006
Joytech, Table Top Clamps Xbox 360 Joytech 31-12-2006
Lego, Star Wars 2, The Original Trilogy Xbox 360 Lucas Arts (Console) 13-9-2006
LMA Manager 2007 Xbox 360 Codemasters (Console) 30-9-2006
Lost Odyssey Xbox 360 Microsoft (Xbox 360 Console) 31-12-2006
Madden NFL 2007 Xbox 360 Electronic Arts (Console) 24-8-2006
Need for Speed, Carbon Xbox 360 Electronic Arts (Console) 3-11-2006
Ninety-Nine Nights Xbox 360 Microsoft (Xbox 360 Console) 1-9-2006
Overlord Xbox 360 Codemasters (Console) 31-12-2007
Phantasy Star Universe Xbox 360 SEGA (Console) 31-10-2006
Piranha, Remote Control Xbox 360 Piranha 28-8-2006
Piranha, VGA Cable Xbox 360 Piranha 28-7-2006
Piranha, Headset Xbox 360 Piranha 1-9-2006
Pro Evolution Soccer 6 Xbox 360 Konami Console 20-10-2006
Saint's Row Xbox 360 THQ Console 1-9-2006
Samurai Warriors 2 Xbox 360 THQ Console 29-9-2006
Sonic The Hedgehog Xbox 360 SEGA (Console) 30-11-2006
Superman Returns Xbox 360 Electronic Arts (Console) 31-12-2006
Test Drive Unlimited Xbox 360 Atari (Console) 8-9-2006
The Outsider Xbox 360 TBA 31-12-2006
TimeShift Xbox 360 Vivendi / Sierra 8-9-2006
Tom Clancy�s, Splinter Cell, Double Agent Xbox 360 Ubisoft (Console) 21-9-2006
Tony Hawk's, Project 8 Xbox 360 Activision (Console) 31-12-2006
Viva Pi�ata Xbox 360 Microsoft (Xbox 360 Console) 31-12-2006
World Snooker Championship 2007 Xbox 360 SEGA (Console) 30-9-2006
Xbox 360 Live Arcade Unplugged Vol. 1 Xbox 360 Microsoft (Xbox 360 Console) 15-9-2006
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Computers + Games
alsof jij een 360 gaat kopenquote:
31-12-2006quote:
Ik spuit je dood met mijn waterpipaquote:
Ah, lekker op elke muur 'Amsterdam Zuid Oost Posse' kalken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ey, zou je ook tags kunnen zetten in je hood?
Je kan iig wel tags sprayen in de full game, hoe meer tags je hebt gedaan hoe langer je kan sprintenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ey, zou je ook tags kunnen zetten in je hood?
Totaan GTA4 kan geen andere GTAkloon er aan tippen natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Sjotime het volgende:
Heb toch wel interesse in de MP van Saint's Row,.... ik hoop dat dat goed uitpakt!
Misschien moet je het eerst eens zienquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind GRAW mooier
En de nieuwe Rainbow Six ook
Meh, heb daar niet zoveel vertrouwen in.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef Sjotime het volgende:
Ehh,.... Gears of Wars fans die een komkommer zomer verwachtte,.... check dit
Gerucht | 26 juli 2006 - Xboxic is met een opvallend nieuwtje op de proppen gekomen: Dead Rising blijkt namelijk toch wel regio vrij te zijn, en mensen die gespannen wachten tot 7 september kunnen de game al eerder in huis halen, door hem te importeren uit Noord- Amerika, waar de game op 8 augustus in de schappen ligt.
Xboxic weet dit, omdat iemand genaamd bruno168 de game op eBay.com te koop heeft gezet. Bruno168 is een erg betrouwbare verkoper op eBay.com, met een positieve feedback score van 98,5%, en garandeert dat de game regio vrij is, omdat deze 'W code' gecodeerd is. Om zichzelf nog geloofwaardiger te maken, garandeert hij dat als Dead Rising niet goed werkt, hij de 35 pond terug zal storten.
Als je Bruno niet vertrouwt, kun je altijd nog terecht bij een officiële verkoopsite, waar je eveneens een Amerikaanse versie van Dead Rising kunt pre- orderen. Vaak geven zij echter niet de 'niet goed, geld terug' garantie die Bruno wel geeft.
Snertquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat?
Nee maar wel afwachten...... het zou kunnen betekenen dat je de game al over anderhalve week kan spelenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meh, heb daar niet zoveel vertrouwen in.
nog 'ff' wachten dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Viva Piñata Xbox 360 Microsoft (Xbox 360 Console) 31-12-2006
Vlgs mij ben je een hele rare...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind GRAW mooier
En de nieuwe Rainbow Six ook
tzijn geen hip hop negers he...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind de nieuwe Rainbox Six qua graphics ook mooier hoor, en qua sfeer spreekt GoW me ook niet zo aan mgoed dat weten jullie nu onderhand wel
Iemand zegt dat ie het wel heeftquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
niet
HAHA WAT EEN GRAPquote:
Las Vegas heeft net zoveel lichtjes en prullaria als de gemiddelde Chevy van een hiphopneger.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
HAHA WAT EEN GRAP
In Rainbox Six ook niet smartass.
Jezus flikker opquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Las Vegas heeft net zoveel lichtjes en prullaria als de gemiddelde Chevy van een hiphopneger.
Hehe, LOL...quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo dan? Ik zei alleen dat ik RS er beter uit vind zien dan GoW.quote:
Je bedoelt console/system link? Goede vraag, volgens mij heeft hier niemand dat nog geprobeerd...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:11 schreef five2one het volgende:
Kun je een 360 met een "oudje" linken om Halo 2 te spelen?.
Eerst leegediten en daarna nieuwe OP erin zettenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:11 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe, LOL...
Ziet er goed uit, mooi man..![]()
Probeerde net OP te editen, maar lukt nietKrijg een query fout! Wou een link bijvoegen... ach dan maar niet...
Ik kan het niet proberen omdat ik NOG geen 360 heb. Ik ben er wel benieuwd naar. Dat Halo 2 werkt weet ik in ieder geval wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:19 schreef NX het volgende:
[..]
Je bedoelt console/system link? Goede vraag, volgens mij heeft hier niemand dat nog geprobeerd...
Ik zou zeggen, probeer het, misschien dat het werkt... (btw: je kunt met de X360 wel Halo 2 spelen... )
Dank Uquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Eerst leegediten en daarna nieuwe OP erin zetten
Waarom zou je het willen? De game is al een pijniging om uit te spelen met 3 games.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:41 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Iemand die weet hoe je in godsnaam 6 games in je carriere per set krijgt bij Topspin 2?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt geen zaak. MS is niet de enige die deze policy hanteert, elk bedrijf dat jou een optische drive levert is niet verantwoordelijk voor krassen op media. Simple as that. Je gaat akkoord met deze voorwaarden bij aankoop, er wordt je zelfs nog de mogelijkheid geboden om het product te retourneren indien je het er toch niet mee eens bent.
Het is onmogelijk te bewijzen dat MS deze kras heeft veroorzaakt door een productiefout. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, je kent dat wel. Het is wel te bewijzen dat jij deze kras veroorzaakt hebt. Er zit namelijk een kras op, dus je bent genaaid.
Welkom in de wondere wereld van het consumentenrecht.
Ik heb een CD-ROM gehad die volkomen aan gruzelementen ging in mijn speler. Zowel het schijfje als de speler werden niet door resp. fabrikanten vervangen. Dan kan ik wel met rechtsbijstand gaan zwaaien, maar in de voorwaarden staat dat inderdaad duidelijk aangegeven.
Bottomline is nog steeds dat hij geen zaak heeft. Er staat nergens dat ik een materieexpert ben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:31 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over halve waarheden*
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:31 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over halve waarheden*
Prachtig woord toch? Wordt helaas niet geaccepteerd bij Scrabble omdat ik het zelf verzonnen heb. Het moet volgens mij materiedeskundige zijn.quote:
24/7 opnemen met cam..quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef Diablos79 het volgende:
Wanneer je kan aantonen dat je xbox360, bij juist gebruik van het apparaat, krassen(of andere schade) maakt op je dvds dan sta je zeker wel in je recht en zijn ze volgens de wet zelfs verplicht om de schade te vergoeden. Zo simpel is het.
Wat zijn dit nou weer voor domme grappenquote:You must be an Xbox Live Gold member to send messages.
Euuuhhmm, dat is nou het verschil tussen LIVE SILVER en GOLD...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor domme grappen
Dudequote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik heb een maand gold gehad, maar dat je niet eens berichtjes kunt versturen zonder gold vind ik eigenlijk belachelijk. Jij kon toch ook berichten sturen met silver?
Naja ik koop binnenkort toch wel live, maargoed slaat nergens op natuurlijk
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor domme grappen
terecht, waar betaal ik anders voor?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik heb een maand gold gehad, maar dat je niet eens berichtjes kunt versturen zonder gold vind ik eigenlijk belachelijk. Jij kon toch ook berichten sturen met silver?
Naja ik koop binnenkort toch wel live, maargoed slaat nergens op natuurlijk
Ik zeg niet dat het geen goede aankoop is, want dat weet ik welquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Is balen dat je moet betalen, maar na 1 jaar weet je dat het een goede aankoop was, al is het lang geleden dat ik een goede online avond heb gehad
Je bedoelt Xbox ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:20 schreef twi het volgende:
Weet iemand nog een leuke aanbieding voor een game + 12 maanden Live ergens? Kaartjes schijnen toch compatible te zijn.
Pro evo 5 op play.com toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:20 schreef twi het volgende:
Weet iemand nog een leuke aanbieding voor een game + 12 maanden Live ergens? Kaartjes schijnen toch compatible te zijn.
Saints Rowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Welk spel zal ik weer eens spelen, heb al 2 weken niks gespeeld
Dinsdag over een maand?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Saints Rowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Dinsdag
Hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Saints Rowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Dinsdag
Demo, geen tijdlimiet op de demo enzo.quote:
Ach die komt toch 2 oktober alquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk, heb ik wat om me bezig te houden tot de Wii komt.
In een koele kamer zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Gamen met dit warme weer is best kut, alles kleeft enzo
Is dit zo'n 10 voor Taal puzzel waarbij je de woorden in de goede volgorde moet zetten?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb een rolluik, maar een laptop en nu weer licht geven wel warmte juist weer af
Als ik jou toch niet had TWI!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:14 schreef twi het volgende:
Kan alleen als je het naar WMV converteert met bijvoorbeeld deze app.
Er zijn ook nog andere manieren om dit te omzeilen, maar die zijn nogal omslachtig.
www.runtime360.com > is een applicatie, genaamd transcode360 die heel simpel en super werkt, convert het realtime en streamt alle .avi video bestanden naar je X360 en zonder kwaliteitsverliesquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef Armageddon het volgende:
Vandaag weer wat geld in mijn xbox gestoken. Wireless internet en Wireless Controller. Heb hier sinds 2 dagen 16mbit liggen van mijn werk. Gaat wel lekker zo. Even een vraagje nog. Ik ga binnenkort een Mediacenter pc installeren. Kan je dan ook bijvoorbeeld HD uitzendingen zoals 24 via je media center naar je XBOX streamen en het dan op je HDTV bekijken in 720i?
No shitquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
Net Galaga gedownd en ook maar gekocht. Denk niet dat veel van jullie dit leuk vinden, het is een hele antieke space shooter.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Sjotime het volgende:
Shiiit,... DOA demo gedowned en geprobeerd..... meteen gestopt en verwijderdWat een vreselijk spel.... wordt er helemaal nerveus van. De 3D vecht games zijn niet voor mij bestemd
Eind volgende maand komt Streetfighter 2 uit Gijs...lekker ouderwetsch 2D.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Sjotime het volgende:
Shiiit,... DOA demo gedowned en geprobeerd..... meteen gestopt en verwijderdWat een vreselijk spel.... wordt er helemaal nerveus van. De 3D vecht games zijn niet voor mij bestemd
Gijs dit is niet te doen......... ben alleen maar aan het bashen en wat ik ook doe,...... die chick breekt mijn been in een of andere onmogelijke stand zodra ik haar wil schoppen !!quote:
Had precies hetzelfde.... leuke demoquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
Net Table Tennis demo gedownload en dat ziet er toch wel top uit. Is ook wel leuk om even te spelen, maar ik weet nu al dat het me niet lang genoeg zal boeien om te kopen. Maar de demo spelen is wel even leuk
2 augustus al Gijs en ik heb er al speciaal 1000 credits voor gekocht netquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eind volgende maand komt Streetfighter 2 uit Gijs...lekker ouderwetsch 2D.
heb je een maand de tijd om te oefenen en dan kom ik je aarsch kickenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
2 augustus al Gijs en ik heb er al speciaal 1000 credits voor gekocht netDown die blind
Ja ook een leuk spel vind ik zelf.. tis niet meer dan tafel tennis natuurlijk, maar speelt lekker weg... verslaving ala pong voor mij.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Had precies hetzelfde.... leuke demo![]()
Ik weet het.. online werd constant mn aars gekickt.. ik woest iedere keer..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs dit is niet te doen......... ben alleen maar aan het bashen en wat ik ook doe,...... die chick breekt mijn been in een of andere onmogelijke stand zodra ik haar wil schoppen !!
12:00AM worldwide, maar welke tijdzone dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Komt de demo van Saints Row nou pas om 1 uur s'middags?Ik dacht 12:00 AM worldwide maar ik kan het fout hebben
als die maar komtquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Komt de demo van Saints Row nou pas om 1 uur s'middags?Ik dacht 12:00 AM worldwide maar ik kan het fout hebben
jazekerquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:11 schreef five2one het volgende:
Kun je een 360 met een "oudje" linken om Halo 2 te spelen?.
Ehh ik dacht dat hij 12 uur in Amerika zou komen, maar dan hebben wij hem natuurlijk 9 uur laterquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
12:00AM worldwide, maar welke tijdzone dan?
Internet werkt niet meer...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan niet meer op live, denet me wanadoo live box paar trappen tegen gegeven en nu werkt internet niet meer, hij piept. Telefoon nog wel.
Godverdomme speel je paar potjes fifa wordt je er telkens uitgezet. en verlies je de verbinding en partij. WANADOO MOET DOOD
dat verklaart wel waarom je nog postquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
neezit nu op een netwerk van iemand uit de straat
en we zitten er nog aan vast tot december. Ook als iemand naar ons belt valt het internet uit. We hebben via me vader wel rechtsbijhulp nu van het CNV. Hun zouden kijken of we het contract kunnen opzeggen en er af zijn voor decemberquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:12 schreef Tain het volgende:
[..]
dat verklaart wel waarom je nog postMaar klote van je live box...
He Tain, had jij de demo van Table Tennis al gedownload?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:12 schreef Tain het volgende:
[..]
dat verklaart wel waarom je nog postMaar klote van je live box...
Ik heb de volledige versie van Table Tennisquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef NX het volgende:
[..]
He Tain, had jij de demo van Table Tennis al gedownload?
Ik kan het niet vindenNiet dat ik niet weet waar die moet zijn, maar hij staat niet tussen 'Newly Released Downloads' (DOA4 staat er wel) en onder 'New Game Demos' staat hij er ook niet....
Wat is er aan de hand?![]()
Hehe, ja dat kan ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb de volledige versie van Table Tennis
Goh, hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan niet meer op live, denet me wanadoo live box paar trappen tegen gegeven en nu werkt internet niet meer,
Dat gaat lastig vanaf mijn werk en met een 360 die weigert op mijn netwerk te komen en die gisteren 3 rode lichtjes gafquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:24 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe, ja dat kan ook
Zou je dan wat voor me willen doen? Kun je even kijken of de demo van Table Tennis bij jou op Market Place staat?
Hmmm, dat is niet leuk voor je... je xbox, die 3 rode lichtjes aangeeft...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat gaat lastig vanaf mijn werk en met een 360 die weigert op mijn netwerk te komen en die gisteren 3 rode lichtjes gaf
ffa is leuk onlinequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou komenZijn we gelijk verlost van die irritante FIFA-posts.
En nog vraagt men zich af waarom er klinieken bestaan voor gameverslaving.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan niet meer op live, denet me wanadoo live box paar trappen tegen gegeven en nu werkt internet niet meer, hij piept. Telefoon nog wel.
Godverdomme speel je paar potjes fifa wordt je er telkens uitgezet. en verlies je de verbinding en partij. WANADOO MOET DOOD
Je hebt dus ook dat ene programma gisteren op tv gezien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En nog vraagt men zich af waarom er klinieken bestaan voor gameverslaving.....
Mijn tv ondersteund het wel maar omdat ik in 720P mode sta werkt het niet.... moet ik terugzetten ofzo.... ga ik echt niet aan beginnenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef NX het volgende:
Ik haat 60HZ spellen... mijn tv ondersteund het niet, en het ziet er gewoon niet uit, kleurloos!
Is overgenomen door Orange geloof ik..... schijnt verschrikkelijk te zijn.... maarja... ik heb ook wel eens disconnects gehad met bv GRAW.... dat terwijl mijn Inet gewoon up bleefquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De naam is al onheilspellend..
Want to do... je wil iets, maar het lukt niet.
Nooit meer met Surfer gamen dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is overgenomen door Orange geloof ik..... schijnt verschrikkelijk te zijn.... maarja... ik heb ook wel eens disconnects gehad met bv GRAW.... dat terwijl mijn Inet gewoon up bleefEcht puur uit Live gesmeten... en ALTIJD als ik met Surfer game.... met andere vaak geen last
Ja dan ging er bij mij wel een lichtje branden..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is overgenomen door Orange geloof ik..... schijnt verschrikkelijk te zijn.... maarja... ik heb ook wel eens disconnects gehad met bv GRAW.... dat terwijl mijn Inet gewoon up bleefEcht puur uit Live gesmeten... en ALTIJD als ik met Surfer game.... met andere vaak geen last
Overgenomen door Orange iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit? Uit Live of uit een game gesmeten worden? Ook dat niet kunnen joinen was vroeger ook zo'n probleem...dat is gelukkig wel minder... je weet wel... die 'this server is no longer available' melding...quote:
*afklopt*quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is overgenomen door Orange geloof ik..... schijnt verschrikkelijk te zijn....
Die reviewsquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Overgenomen door Orange idd
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257073003D5963.htm
allemaal zijn ze boos![]()
Jij hebt de 20MB family deal zeker met Live box? Geloof dat de dienst wel goed Xboxlive compatible is toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
*afklopt*
Valt wel mee hoor. Ik heb *afklopt* zelden problemen met mn verbinding. En het is natuurlijk rete-snel.
Met burnout voor de xbox had ik er last van, verder eigenlijk nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit? Uit Live of uit een game gesmeten worden? Ook dat niet kunnen joinen was vroeger ook zo'n probleem...dat is gelukkig wel minder... je weet wel... die 'this server is no longer available' melding...
Met SP games blijf ik ook ALTIJD online.... tis puur MP (live servers) dat ik er soms wordt uitgegooid..... gelukkig nu niet meer.
orangequote:
Ik word er niet goed van, als ik naar XLIVE ga, en de downloads aanklik, zie ik alle nieuwe downloads behalve Table Tennis...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Gisteren wel iig
Ga eerst naar demo's en dan newly released demo's .quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef NX het volgende:
[..]
Ik word er niet goed van, als ik naar XLIVE ga, en de downloads aanklik, zie ik alle nieuwe downloads behalve Table Tennis...
// IK BEN TOCH NIET GEK!![]()
MMaRsu, HELP!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga eerst naar demo's en dan newly released demo's .
Persoonlijke smaakquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Kameo nu al leuker dan Oblivion
Ff gespeeld kan zo weer in de verkoop.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Grawquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:02 schreef donald_dick het volgende:
wat zijn de 3 top spellen die je nu moet spelen?
GRAW.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:02 schreef donald_dick het volgende:
Oblivionquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:02 schreef donald_dick het volgende:
Rockstar Games presents Table tennis.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef NX het volgende:
[..]
Ik word er niet goed van, als ik naar XLIVE ga, en de downloads aanklik, zie ik alle nieuwe downloads behalve Table Tennis...
// IK BEN TOCH NIET GEK!![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Hmm zoals Sjo zegt idd persoonlijke smaak, maar Oblivion is echt zoveel beter...quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Zat zelf ook ff wat uurtjes te klooien voordat ik het leuk begon te vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben anders niet de enige die het niks vind. Een maat van mij die interesse in het spel had is na een uur spelen ook afgehaakt.
Ik ken ook veel mensen die RPG's niks vinden en Oblivion geweldig vindenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben anders niet de enige die het niks vind. Een maat van mij die interesse in het spel had is na een uur spelen ook afgehaakt.
Maar je hebt even vreemde vriendenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Zoals ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ken ook veel mensen die RPG's niks vinden en Oblivion geweldig vinden.
Nee joh, stel je voor, een hele switch omzettenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mijn tv ondersteund het wel maar omdat ik in 720P mode sta werkt het niet.... moet ik terugzetten ofzo.... ga ik echt niet aan beginnen
Gijsje, i'm gonna kick my fucking x360...quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Rockstar Games presents Table tennis.
Staat er dus nog voor misschien kijk je er wel overheen.
Als je even terug leest, zie je dat ik heb geschreven dat ik onder elk menu heb gekeken en ook bij New Demo's, ik zie daar alleen DOA4 staanquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:36 schreef devv05 het volgende:
Je moet bij New game demo's kijken, niet bij All game demos.
die heb ik al gezien is pc hoop ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:49 schreef devv05 het volgende:
I know, dan heb je gewoon pech.
Filmpje van FIFA 06 hier speciaal voor jorienvdherik (neem aan dat er hier weinig andere FIFA fans zitten, en natuurlijk niet in de laatste plaats omdat zijn club in het filmpje Celtic inmaakt)
Ik wil het filmpje voor degene die lui zijn wel even samenvatten: dezelfde onnatuurlijke bewegingen, graphics, commentaar en bugs als de voorgaande 10 delen.
Wees blij dat je niet tot januari 2007 hoeft te wachten. Genoeg andere games om je tot die tijd mee te vermaken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:25 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb wel zwaar de pest in dat PES 6 pas in oktober uitkomt! De 20e pas gvd!
Hij staat er zeker tussen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef NX het volgende:
[..]
Als je even terug leest, zie je dat ik heb geschreven dat ik onder elk menu heb gekeken en ook bij New Demo's, ik zie daar alleen DOA4 staan
Zie jij TABLE TENNIS DEMO op een van deze foto's staan dan? Ik niet...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Staat onder de naam TABLE TENNIS DEMO
Wat nou noobs? ben gewoon geirriteerd dat het er niet tussen staat! Snap ook niet waarom en hoe!quote:
Moet ik de demo van table tennis nouw voor je gaan zoekenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef NX het volgende:
[..]
Wat nou noobs? ben gewoon geirriteerd dat het er niet tussen staat! Snap ook niet waarom en hoe!
Lijst is op alfabetisch volgorde, en DOA4 was dacht ik een paar dagen eerder als Table Tennis op MP gezet en die staat er nog steeds...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |