No shitquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
Net Galaga gedownd en ook maar gekocht. Denk niet dat veel van jullie dit leuk vinden, het is een hele antieke space shooter.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Sjotime het volgende:
Shiiit,... DOA demo gedowned en geprobeerd..... meteen gestopt en verwijderdWat een vreselijk spel.... wordt er helemaal nerveus van. De 3D vecht games zijn niet voor mij bestemd
Eind volgende maand komt Streetfighter 2 uit Gijs...lekker ouderwetsch 2D.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Sjotime het volgende:
Shiiit,... DOA demo gedowned en geprobeerd..... meteen gestopt en verwijderdWat een vreselijk spel.... wordt er helemaal nerveus van. De 3D vecht games zijn niet voor mij bestemd
Gijs dit is niet te doen......... ben alleen maar aan het bashen en wat ik ook doe,...... die chick breekt mijn been in een of andere onmogelijke stand zodra ik haar wil schoppen !!quote:
Had precies hetzelfde.... leuke demoquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
Net Table Tennis demo gedownload en dat ziet er toch wel top uit. Is ook wel leuk om even te spelen, maar ik weet nu al dat het me niet lang genoeg zal boeien om te kopen. Maar de demo spelen is wel even leuk
2 augustus al Gijs en ik heb er al speciaal 1000 credits voor gekocht netquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eind volgende maand komt Streetfighter 2 uit Gijs...lekker ouderwetsch 2D.
heb je een maand de tijd om te oefenen en dan kom ik je aarsch kickenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
2 augustus al Gijs en ik heb er al speciaal 1000 credits voor gekocht netDown die blind
Ja ook een leuk spel vind ik zelf.. tis niet meer dan tafel tennis natuurlijk, maar speelt lekker weg... verslaving ala pong voor mij.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Had precies hetzelfde.... leuke demo![]()
Ik weet het.. online werd constant mn aars gekickt.. ik woest iedere keer..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs dit is niet te doen......... ben alleen maar aan het bashen en wat ik ook doe,...... die chick breekt mijn been in een of andere onmogelijke stand zodra ik haar wil schoppen !!
12:00AM worldwide, maar welke tijdzone dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Komt de demo van Saints Row nou pas om 1 uur s'middags?Ik dacht 12:00 AM worldwide maar ik kan het fout hebben
als die maar komtquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Komt de demo van Saints Row nou pas om 1 uur s'middags?Ik dacht 12:00 AM worldwide maar ik kan het fout hebben
jazekerquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:11 schreef five2one het volgende:
Kun je een 360 met een "oudje" linken om Halo 2 te spelen?.
Ehh ik dacht dat hij 12 uur in Amerika zou komen, maar dan hebben wij hem natuurlijk 9 uur laterquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
12:00AM worldwide, maar welke tijdzone dan?
Internet werkt niet meer...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan niet meer op live, denet me wanadoo live box paar trappen tegen gegeven en nu werkt internet niet meer, hij piept. Telefoon nog wel.
Godverdomme speel je paar potjes fifa wordt je er telkens uitgezet. en verlies je de verbinding en partij. WANADOO MOET DOOD
dat verklaart wel waarom je nog postquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
neezit nu op een netwerk van iemand uit de straat
en we zitten er nog aan vast tot december. Ook als iemand naar ons belt valt het internet uit. We hebben via me vader wel rechtsbijhulp nu van het CNV. Hun zouden kijken of we het contract kunnen opzeggen en er af zijn voor decemberquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:12 schreef Tain het volgende:
[..]
dat verklaart wel waarom je nog postMaar klote van je live box...
He Tain, had jij de demo van Table Tennis al gedownload?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:12 schreef Tain het volgende:
[..]
dat verklaart wel waarom je nog postMaar klote van je live box...
Ik heb de volledige versie van Table Tennisquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef NX het volgende:
[..]
He Tain, had jij de demo van Table Tennis al gedownload?
Ik kan het niet vindenNiet dat ik niet weet waar die moet zijn, maar hij staat niet tussen 'Newly Released Downloads' (DOA4 staat er wel) en onder 'New Game Demos' staat hij er ook niet....
Wat is er aan de hand?![]()
Hehe, ja dat kan ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb de volledige versie van Table Tennis
Goh, hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan niet meer op live, denet me wanadoo live box paar trappen tegen gegeven en nu werkt internet niet meer,
Dat gaat lastig vanaf mijn werk en met een 360 die weigert op mijn netwerk te komen en die gisteren 3 rode lichtjes gafquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:24 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe, ja dat kan ook
Zou je dan wat voor me willen doen? Kun je even kijken of de demo van Table Tennis bij jou op Market Place staat?
Hmmm, dat is niet leuk voor je... je xbox, die 3 rode lichtjes aangeeft...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat gaat lastig vanaf mijn werk en met een 360 die weigert op mijn netwerk te komen en die gisteren 3 rode lichtjes gaf
ffa is leuk onlinequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou komenZijn we gelijk verlost van die irritante FIFA-posts.
En nog vraagt men zich af waarom er klinieken bestaan voor gameverslaving.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan niet meer op live, denet me wanadoo live box paar trappen tegen gegeven en nu werkt internet niet meer, hij piept. Telefoon nog wel.
Godverdomme speel je paar potjes fifa wordt je er telkens uitgezet. en verlies je de verbinding en partij. WANADOO MOET DOOD
Je hebt dus ook dat ene programma gisteren op tv gezien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En nog vraagt men zich af waarom er klinieken bestaan voor gameverslaving.....
Mijn tv ondersteund het wel maar omdat ik in 720P mode sta werkt het niet.... moet ik terugzetten ofzo.... ga ik echt niet aan beginnenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef NX het volgende:
Ik haat 60HZ spellen... mijn tv ondersteund het niet, en het ziet er gewoon niet uit, kleurloos!
Is overgenomen door Orange geloof ik..... schijnt verschrikkelijk te zijn.... maarja... ik heb ook wel eens disconnects gehad met bv GRAW.... dat terwijl mijn Inet gewoon up bleefquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De naam is al onheilspellend..
Want to do... je wil iets, maar het lukt niet.
Nooit meer met Surfer gamen dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is overgenomen door Orange geloof ik..... schijnt verschrikkelijk te zijn.... maarja... ik heb ook wel eens disconnects gehad met bv GRAW.... dat terwijl mijn Inet gewoon up bleefEcht puur uit Live gesmeten... en ALTIJD als ik met Surfer game.... met andere vaak geen last
Ja dan ging er bij mij wel een lichtje branden..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is overgenomen door Orange geloof ik..... schijnt verschrikkelijk te zijn.... maarja... ik heb ook wel eens disconnects gehad met bv GRAW.... dat terwijl mijn Inet gewoon up bleefEcht puur uit Live gesmeten... en ALTIJD als ik met Surfer game.... met andere vaak geen last
Overgenomen door Orange iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit? Uit Live of uit een game gesmeten worden? Ook dat niet kunnen joinen was vroeger ook zo'n probleem...dat is gelukkig wel minder... je weet wel... die 'this server is no longer available' melding...quote:
*afklopt*quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is overgenomen door Orange geloof ik..... schijnt verschrikkelijk te zijn....
Die reviewsquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Overgenomen door Orange idd
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257073003D5963.htm
allemaal zijn ze boos![]()
Jij hebt de 20MB family deal zeker met Live box? Geloof dat de dienst wel goed Xboxlive compatible is toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
*afklopt*
Valt wel mee hoor. Ik heb *afklopt* zelden problemen met mn verbinding. En het is natuurlijk rete-snel.
Met burnout voor de xbox had ik er last van, verder eigenlijk nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit? Uit Live of uit een game gesmeten worden? Ook dat niet kunnen joinen was vroeger ook zo'n probleem...dat is gelukkig wel minder... je weet wel... die 'this server is no longer available' melding...
Met SP games blijf ik ook ALTIJD online.... tis puur MP (live servers) dat ik er soms wordt uitgegooid..... gelukkig nu niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |