No shitquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
Net Galaga gedownd en ook maar gekocht. Denk niet dat veel van jullie dit leuk vinden, het is een hele antieke space shooter.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Sjotime het volgende:
Shiiit,... DOA demo gedowned en geprobeerd..... meteen gestopt en verwijderdWat een vreselijk spel.... wordt er helemaal nerveus van. De 3D vecht games zijn niet voor mij bestemd
Eind volgende maand komt Streetfighter 2 uit Gijs...lekker ouderwetsch 2D.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef Sjotime het volgende:
Shiiit,... DOA demo gedowned en geprobeerd..... meteen gestopt en verwijderdWat een vreselijk spel.... wordt er helemaal nerveus van. De 3D vecht games zijn niet voor mij bestemd
Gijs dit is niet te doen......... ben alleen maar aan het bashen en wat ik ook doe,...... die chick breekt mijn been in een of andere onmogelijke stand zodra ik haar wil schoppen !!quote:
Had precies hetzelfde.... leuke demoquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
Net Table Tennis demo gedownload en dat ziet er toch wel top uit. Is ook wel leuk om even te spelen, maar ik weet nu al dat het me niet lang genoeg zal boeien om te kopen. Maar de demo spelen is wel even leuk
2 augustus al Gijs en ik heb er al speciaal 1000 credits voor gekocht netquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eind volgende maand komt Streetfighter 2 uit Gijs...lekker ouderwetsch 2D.
heb je een maand de tijd om te oefenen en dan kom ik je aarsch kickenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
2 augustus al Gijs en ik heb er al speciaal 1000 credits voor gekocht netDown die blind
Ja ook een leuk spel vind ik zelf.. tis niet meer dan tafel tennis natuurlijk, maar speelt lekker weg... verslaving ala pong voor mij.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Had precies hetzelfde.... leuke demo![]()
Ik weet het.. online werd constant mn aars gekickt.. ik woest iedere keer..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs dit is niet te doen......... ben alleen maar aan het bashen en wat ik ook doe,...... die chick breekt mijn been in een of andere onmogelijke stand zodra ik haar wil schoppen !!
12:00AM worldwide, maar welke tijdzone dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Komt de demo van Saints Row nou pas om 1 uur s'middags?Ik dacht 12:00 AM worldwide maar ik kan het fout hebben
als die maar komtquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Komt de demo van Saints Row nou pas om 1 uur s'middags?Ik dacht 12:00 AM worldwide maar ik kan het fout hebben
jazekerquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:11 schreef five2one het volgende:
Kun je een 360 met een "oudje" linken om Halo 2 te spelen?.
Ehh ik dacht dat hij 12 uur in Amerika zou komen, maar dan hebben wij hem natuurlijk 9 uur laterquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
12:00AM worldwide, maar welke tijdzone dan?
Internet werkt niet meer...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan niet meer op live, denet me wanadoo live box paar trappen tegen gegeven en nu werkt internet niet meer, hij piept. Telefoon nog wel.
Godverdomme speel je paar potjes fifa wordt je er telkens uitgezet. en verlies je de verbinding en partij. WANADOO MOET DOOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |