Ik word er niet goed van, als ik naar XLIVE ga, en de downloads aanklik, zie ik alle nieuwe downloads behalve Table Tennis...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Gisteren wel iig
Ga eerst naar demo's en dan newly released demo's .quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef NX het volgende:
[..]
Ik word er niet goed van, als ik naar XLIVE ga, en de downloads aanklik, zie ik alle nieuwe downloads behalve Table Tennis...
// IK BEN TOCH NIET GEK!![]()
MMaRsu, HELP!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga eerst naar demo's en dan newly released demo's .
Persoonlijke smaakquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Kameo nu al leuker dan Oblivion
Ff gespeeld kan zo weer in de verkoop.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Grawquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:02 schreef donald_dick het volgende:
wat zijn de 3 top spellen die je nu moet spelen?
GRAW.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:02 schreef donald_dick het volgende:
Oblivionquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:02 schreef donald_dick het volgende:
Rockstar Games presents Table tennis.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef NX het volgende:
[..]
Ik word er niet goed van, als ik naar XLIVE ga, en de downloads aanklik, zie ik alle nieuwe downloads behalve Table Tennis...
// IK BEN TOCH NIET GEK!![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Hmm zoals Sjo zegt idd persoonlijke smaak, maar Oblivion is echt zoveel beter...quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Zat zelf ook ff wat uurtjes te klooien voordat ik het leuk begon te vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben anders niet de enige die het niks vind. Een maat van mij die interesse in het spel had is na een uur spelen ook afgehaakt.
Ik ken ook veel mensen die RPG's niks vinden en Oblivion geweldig vindenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben anders niet de enige die het niks vind. Een maat van mij die interesse in het spel had is na een uur spelen ook afgehaakt.
Maar je hebt even vreemde vriendenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Zoals ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ken ook veel mensen die RPG's niks vinden en Oblivion geweldig vinden.
Nee joh, stel je voor, een hele switch omzettenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mijn tv ondersteund het wel maar omdat ik in 720P mode sta werkt het niet.... moet ik terugzetten ofzo.... ga ik echt niet aan beginnen
Gijsje, i'm gonna kick my fucking x360...quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Rockstar Games presents Table tennis.
Staat er dus nog voor misschien kijk je er wel overheen.
Als je even terug leest, zie je dat ik heb geschreven dat ik onder elk menu heb gekeken en ook bij New Demo's, ik zie daar alleen DOA4 staanquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:36 schreef devv05 het volgende:
Je moet bij New game demo's kijken, niet bij All game demos.
die heb ik al gezien is pc hoop ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:49 schreef devv05 het volgende:
I know, dan heb je gewoon pech.
Filmpje van FIFA 06 hier speciaal voor jorienvdherik (neem aan dat er hier weinig andere FIFA fans zitten, en natuurlijk niet in de laatste plaats omdat zijn club in het filmpje Celtic inmaakt)
Ik wil het filmpje voor degene die lui zijn wel even samenvatten: dezelfde onnatuurlijke bewegingen, graphics, commentaar en bugs als de voorgaande 10 delen.
Wees blij dat je niet tot januari 2007 hoeft te wachten. Genoeg andere games om je tot die tijd mee te vermaken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:25 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb wel zwaar de pest in dat PES 6 pas in oktober uitkomt! De 20e pas gvd!
Hij staat er zeker tussen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef NX het volgende:
[..]
Als je even terug leest, zie je dat ik heb geschreven dat ik onder elk menu heb gekeken en ook bij New Demo's, ik zie daar alleen DOA4 staan
Zie jij TABLE TENNIS DEMO op een van deze foto's staan dan? Ik niet...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Staat onder de naam TABLE TENNIS DEMO
Wat nou noobs? ben gewoon geirriteerd dat het er niet tussen staat! Snap ook niet waarom en hoe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |