Nee maar wel afwachten...... het zou kunnen betekenen dat je de game al over anderhalve week kan spelenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meh, heb daar niet zoveel vertrouwen in.
nog 'ff' wachten dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Viva Piñata Xbox 360 Microsoft (Xbox 360 Console) 31-12-2006
Vlgs mij ben je een hele rare...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind GRAW mooier
En de nieuwe Rainbow Six ook
tzijn geen hip hop negers he...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind de nieuwe Rainbox Six qua graphics ook mooier hoor, en qua sfeer spreekt GoW me ook niet zo aan mgoed dat weten jullie nu onderhand wel
Iemand zegt dat ie het wel heeftquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
niet
HAHA WAT EEN GRAPquote:
Las Vegas heeft net zoveel lichtjes en prullaria als de gemiddelde Chevy van een hiphopneger.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
HAHA WAT EEN GRAP
In Rainbox Six ook niet smartass.
Jezus flikker opquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Las Vegas heeft net zoveel lichtjes en prullaria als de gemiddelde Chevy van een hiphopneger.
Hehe, LOL...quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat nieuwe filmpjes van Saints Row ( hele spel, niet de demo dus ).
Hoezo dan? Ik zei alleen dat ik RS er beter uit vind zien dan GoW.quote:
Je bedoelt console/system link? Goede vraag, volgens mij heeft hier niemand dat nog geprobeerd...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:11 schreef five2one het volgende:
Kun je een 360 met een "oudje" linken om Halo 2 te spelen?.
Eerst leegediten en daarna nieuwe OP erin zettenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:11 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe, LOL...
Ziet er goed uit, mooi man..![]()
Probeerde net OP te editen, maar lukt nietKrijg een query fout! Wou een link bijvoegen... ach dan maar niet...
Ik kan het niet proberen omdat ik NOG geen 360 heb. Ik ben er wel benieuwd naar. Dat Halo 2 werkt weet ik in ieder geval wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:19 schreef NX het volgende:
[..]
Je bedoelt console/system link? Goede vraag, volgens mij heeft hier niemand dat nog geprobeerd...
Ik zou zeggen, probeer het, misschien dat het werkt... (btw: je kunt met de X360 wel Halo 2 spelen... )
Dank Uquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Eerst leegediten en daarna nieuwe OP erin zetten
Waarom zou je het willen? De game is al een pijniging om uit te spelen met 3 games.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:41 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Iemand die weet hoe je in godsnaam 6 games in je carriere per set krijgt bij Topspin 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |