quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt geen zaak. MS is niet de enige die deze policy hanteert, elk bedrijf dat jou een optische drive levert is niet verantwoordelijk voor krassen op media. Simple as that. Je gaat akkoord met deze voorwaarden bij aankoop, er wordt je zelfs nog de mogelijkheid geboden om het product te retourneren indien je het er toch niet mee eens bent.
Het is onmogelijk te bewijzen dat MS deze kras heeft veroorzaakt door een productiefout. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, je kent dat wel. Het is wel te bewijzen dat jij deze kras veroorzaakt hebt. Er zit namelijk een kras op, dus je bent genaaid.
Welkom in de wondere wereld van het consumentenrecht.
Ik heb een CD-ROM gehad die volkomen aan gruzelementen ging in mijn speler. Zowel het schijfje als de speler werden niet door resp. fabrikanten vervangen. Dan kan ik wel met rechtsbijstand gaan zwaaien, maar in de voorwaarden staat dat inderdaad duidelijk aangegeven.
Bottomline is nog steeds dat hij geen zaak heeft. Er staat nergens dat ik een materieexpert ben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:31 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over halve waarheden*
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:31 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over halve waarheden*
Prachtig woord toch? Wordt helaas niet geaccepteerd bij Scrabble omdat ik het zelf verzonnen heb. Het moet volgens mij materiedeskundige zijn.quote:
24/7 opnemen met cam..quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef Diablos79 het volgende:
Wanneer je kan aantonen dat je xbox360, bij juist gebruik van het apparaat, krassen(of andere schade) maakt op je dvds dan sta je zeker wel in je recht en zijn ze volgens de wet zelfs verplicht om de schade te vergoeden. Zo simpel is het.
Wat zijn dit nou weer voor domme grappenquote:You must be an Xbox Live Gold member to send messages.
Euuuhhmm, dat is nou het verschil tussen LIVE SILVER en GOLD...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor domme grappen
Dudequote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik heb een maand gold gehad, maar dat je niet eens berichtjes kunt versturen zonder gold vind ik eigenlijk belachelijk. Jij kon toch ook berichten sturen met silver?
Naja ik koop binnenkort toch wel live, maargoed slaat nergens op natuurlijk
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor domme grappen
terecht, waar betaal ik anders voor?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik heb een maand gold gehad, maar dat je niet eens berichtjes kunt versturen zonder gold vind ik eigenlijk belachelijk. Jij kon toch ook berichten sturen met silver?
Naja ik koop binnenkort toch wel live, maargoed slaat nergens op natuurlijk
Ik zeg niet dat het geen goede aankoop is, want dat weet ik welquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Is balen dat je moet betalen, maar na 1 jaar weet je dat het een goede aankoop was, al is het lang geleden dat ik een goede online avond heb gehad
Je bedoelt Xbox ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:20 schreef twi het volgende:
Weet iemand nog een leuke aanbieding voor een game + 12 maanden Live ergens? Kaartjes schijnen toch compatible te zijn.
Pro evo 5 op play.com toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:20 schreef twi het volgende:
Weet iemand nog een leuke aanbieding voor een game + 12 maanden Live ergens? Kaartjes schijnen toch compatible te zijn.
Saints Rowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Welk spel zal ik weer eens spelen, heb al 2 weken niks gespeeld
Dinsdag over een maand?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Saints Rowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Dinsdag
Hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Saints Rowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Dinsdag
Demo, geen tijdlimiet op de demo enzo.quote:
Ach die komt toch 2 oktober alquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk, heb ik wat om me bezig te houden tot de Wii komt.
In een koele kamer zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Gamen met dit warme weer is best kut, alles kleeft enzo
Is dit zo'n 10 voor Taal puzzel waarbij je de woorden in de goede volgorde moet zetten?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb een rolluik, maar een laptop en nu weer licht geven wel warmte juist weer af
Als ik jou toch niet had TWI!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:14 schreef twi het volgende:
Kan alleen als je het naar WMV converteert met bijvoorbeeld deze app.
Er zijn ook nog andere manieren om dit te omzeilen, maar die zijn nogal omslachtig.
www.runtime360.com > is een applicatie, genaamd transcode360 die heel simpel en super werkt, convert het realtime en streamt alle .avi video bestanden naar je X360 en zonder kwaliteitsverliesquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef Armageddon het volgende:
Vandaag weer wat geld in mijn xbox gestoken. Wireless internet en Wireless Controller. Heb hier sinds 2 dagen 16mbit liggen van mijn werk. Gaat wel lekker zo. Even een vraagje nog. Ik ga binnenkort een Mediacenter pc installeren. Kan je dan ook bijvoorbeeld HD uitzendingen zoals 24 via je media center naar je XBOX streamen en het dan op je HDTV bekijken in 720i?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |