Niet echt, maar allereerst let ik altijd op de kwaliteit van wat ik koop. Ten tweede, tenzij je kunt aantonen dat het een productiefout is, wat zeer onwaarschijnlijk is omdat jij waarschijnlijk tot de 0.01% hoort die krassen krijgst zonder aan te stoten, verlies je gewoon. De enige optie die je hebt is je console naar Microsoft brengen, er een cd in stoppen en kijken of ie dan bekrast. Zo ja, dan heb je gelijk, zo nee, jammer dan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hoi,
Ik verkoop jou een tv, maar als deze uitbrand omdat ik tijdens de productie de boel verneukt heb ben jij zelf aansprakelijk... Beetje omgekeerde wereld niet? Het is voor Microsoft heel makkelijk: Stuur iemand naar mij toe met een pakketje waarin een CD zit die ze zelf verkopen + een cd spelertje... Bouw de boel in en neem het defecte in. Pretty simpel.
Ik snap niet dat jullie zo makkelijk zijn wat dat betreft, hebben jullie geld teveel dat jullie jezelf graag laten naaien? Kan je beter naar de hoeren gaan, hou je er tenminste er nog wat aan over.
Daarom moet je ook gewoon even een belletje plegen en precies uitleggen wat er gebeurd is. Met mailen kom je echt niet verder dan de nee die je nu al hebtquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hoi,
Ik verkoop jou een tv, maar als deze uitbrand omdat ik tijdens de productie de boel verneukt heb ben jij zelf aansprakelijk... Beetje omgekeerde wereld niet? Het is voor Microsoft heel makkelijk: Stuur iemand naar mij toe met een pakketje waarin een CD zit die ze zelf verkopen + een cd spelertje... Bouw de boel in en neem het defecte in. Pretty simpel.
Ik snap niet dat jullie zo makkelijk zijn wat dat betreft, hebben jullie geld teveel dat jullie jezelf graag laten naaien? Kan je beter naar de hoeren gaan, hou je er tenminste er nog wat aan over.
Zowieso ga ik vanavond een muziek cd aanzetten en 24 uur laten draaien om te kijken of het zich voor blijft doen... Zoniet... Heb ik pech... het moet wel reproduceerbaar zijn wil ik een kans maken... Zoja hang ik morgen echt om 9 uur aan de lijn, desnoods rij ik langs het gaat opgelost worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon even een belletje plegen en precies uitleggen wat er gebeurd is. Met mailen kom je echt niet verder dan de nee die je nu al hebt
Je krijgt een HD kabel, maar die bevat gewoon 3 stekkers meer voor HD. Je plugt dus niet die 3 stekkers in en je bent klaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef -Dries- het volgende:
Zeg, ik heb geen HDTV, dus ik neem aan dat ik gewoon zo'n normale kabel moet hebben voor me xboxje en geen HD kabel. Zit zo'n AV kabel ook in het premium pack?
Topquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je krijgt een HD kabel, maar die bevat gewoon 3 stekkers meer voor HD. Je plugt dus niet die 3 stekkers in en je bent klaar
ben ik nou gek? Maar dit spel is toch alweer een behoorlijke tijd uit of niet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.majornelson.co(...)ar-Table-Tennis.aspx
Table Tennis demo uit
Helaas gaat de game door zo'n beetje 70% van de FOK!games users geboycot wordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:37 schreef =HellFire= het volgende:
Test Drive previewtje die ik nog online moest knallen (maar tijdens de vakantie gedaan, dedication & commitment huh!).
Tevens tvp..
Hetgeen heerlijk moralistisch is. Alleen veeg ik mijn achterste af met die principes, ik zou die game niet willen missen als 'ie goed is. Daar doe ik mezelf geen plezier mee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Helaas gaat de game door zo'n beetje 70% van de FOK!games users geboycot worden
Twee tientjes meer betalen is teveel voor al de arme gamertjes natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch echt af wat voor een dvd-rom er in de xbox360 zit dan. Al te best kan het niet wezen als dat werkelijk het geval zou zijn. Ik heb nog nooit een DVD-rom meegemaakt die krassen op de dvd maakt bij het opstarten van het apparaat. Bij mijn ps2(en ps1 ook trouwens) kan ik hem alle kanten op schudden en zelfs ondersteboven draaien tijdens het spelen en dan gebeurd er nog niks met de DVD.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:17 schreef Aneurism het volgende:
Het is ook aan te raden de CD telkens je de Xbox 360 uitschakelt uit de CD lade te halen (staat in de gebruiksaanwijzing vermeld) want als men de CD erin laat kan dit bij het opstarten met de CD erin na een periode ook krassen veroozaken.
Behalve de naam van de game is er niks veranderd hebben ze me verteld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Helfire kan jij er eens achter heen gaan of je info van fifa 2007 kan vinden
Denk je dat ze daar wakker van zullen liggen? 70% van Fok!games is nu niet echt een groot aandeel op het geheel hequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
nee ff serieusquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Behalve de naam van de game is er niks veranderd hebben ze me verteld.
Verwacht je serieus "nieuws" over de game?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Helfire kan jij er eens achter heen gaan of je info van fifa 2007 kan vinden
Zelf hitachi drives doen dit nog niet... Snap er werkelijk ook niets van.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch echt af wat voor een dvd-rom er in de xbox360 zit dan. Al te best kan het niet wezen als dat werkelijk het geval zou zijn. Ik heb nog nooit een DVD-rom meegemaakt die krassen op de dvd maakt bij het opstarten van het apparaat. Bij mijn ps2(en ps1 ook trouwens) kan ik hem alle kanten op schudden en zelfs ondersteboven draaien tijdens het spelen en dan gebeurd er nog niks met de DVD.
Dat zijn overdreven voorzorgsmaatregelen die in elke handleiding staat. In dezelfde handleiding staat dat je hem beter niet ergens op kan zetten om zo te voorkomen dat hij omvalt, bijvoorbeel boven op een kind. Echter staat er ook dat je hem niet op de grond moet zetten in verband met stof. Zet hem ook niet in een kast, want dat is te warm.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch echt af wat voor een dvd-rom er in de xbox360 zit dan. Al te best kan het niet wezen als dat werkelijk het geval zou zijn. Ik heb nog nooit een DVD-rom meegemaakt die krassen op de dvd maakt bij het opstarten van het apparaat. Bij mijn ps2(en ps1 ook trouwens) kan ik hem alle kanten op schudden en zelfs ondersteboven draaien tijdens het spelen en dan gebeurd er nog niks met de DVD.
Was je 'm zat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:36 schreef Heidi- het volgende:
Jaa ik heb 'm 2 weken geleden gekocht![]()
en aan mn vriendje gegeven.
Dat zeker nietquote:
Ik bedoel je vriendjequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:47 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Dat zeker nietxbox 360
Nee maar cadeautje.
ja komt 4-8quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Verwacht je serieus "nieuws" over de game?
Ik snap je even niet? Hij is Feyenoorder dus logischerwijs FIFA fan omdat het geen mooi voetbalspel is?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
't Blijft een Feyenoorder he, die houden niet van mooi voetbal
Bingoquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik snap je even niet? Hij is Feyenoorder dus logischerwijs FIFA fan omdat het geen mooi voetbalspel is?
aha, ok, was dus vrij logisch en simpelquote:
Naar verbrand rubber, uitlaatgassen en oliequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:18 schreef Gamedemon het volgende:
Forza stinkt toch, dan skip je die maar
Wiggers \o/quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hier ben ik weer om Saints Row te hypen!!
Deze keer met auto's uit de demo, die 1 augustus beschikbaar is op Xboxlive!
Deze auto's zijn door andere users gevonden, en niet zelf gepimpt ( dit kan namelijk niet in de demo ).
Taxi
[afbeelding]
[afbeelding]
Vegas
[afbeelding]
[afbeelding]
Halberd
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier nog wat random auto's ( geen geweldige foto's )
[afbeelding]
[afbeelding]
hammerhead
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke dat was het weer voor vandaag
He dammit, allemaal blanke... ik wil EEN NEGER WORDEN!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hier ben ik weer om Saints Row te hypen!!
Deze keer met auto's uit de demo, die 1 augustus beschikbaar is op Xboxlive!
Deze auto's zijn door andere users gevonden, en niet zelf gepimpt ( dit kan namelijk niet in de demo ).
Taxi
[afbeelding]
[afbeelding]
Vegas
[afbeelding]
[afbeelding]
Halberd
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier nog wat random auto's ( geen geweldige foto's )
[afbeelding]
[afbeelding]
hammerhead
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke dat was het weer voor vandaag
quote:
Ow dat kan ook wel hoor, maar in de demo zijn een boel customization optie's niet open zeg maarquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik wil een Notorious BIG poppetje maken
Kom je bij mij in de gang B?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik wil een Notorious BIG poppetje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |