Daar kan het altijd nog toeval zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan via het raam ook; ineens oogcontact via het raam
Leuker zou zijn bij iemand die je wel terugziet, maar dat gebeurt niet vaak.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd
Voornamelijk omdat ik diegene daarna ws toch niet meer terugzie
Ho eens even meneertje! Als je een topic opent, dan ook die lijst updaten!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:58 schreef Reya het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik wil rellen, dan rel ik.
Een paar posts vond ik toch zwak, dat kan beter.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik wil rellen, dan rel ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:16 schreef Bensel het volgende:
maar niet hier.. de rest van het forum mag van mij wel ..
Nee, liever niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
Een paar posts vond ik toch zwak, dat kan beter.
Maar we zitten dicht, en ik ga geen deel 2 openen.
uiteraard is er geen vrijheid van meningsuiting.. er zijn hier immers mods die toezien op de inhoud van de posts..quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:
Verder rellen over vrijheid va meningsuiting?
owquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Het vond ook niet hier plaats.
De vrijheid van meningsuiting is op het forum kleiner dan op straat. Ikzelf maak wel onderscheid tussen een mening en zomaar iets schreeuwen. Dit zou je echter de vrijheid om te kunnen zeggen wat je wilt kunnen noemen, en die is inderdaad beperkt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:19 schreef Bensel het volgende:
[..]
uiteraard is er geen vrijheid van meningsuiting.. er zijn hier immers mods die toezien op de inhoud van de posts..
ik heb zelfs al iets gepostquote:
Ja!quote:
Je meent dus helemaal niet wat je zegt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:28 schreef Maethor het volgende:
Ik heb mijn Jan Peter Balkenende pet op vanavond.
Het staat in Haus z'n MSN-naam. Hij zit tussen die dingen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
Een soort transistoren die vaak gebruikt worden in versterkers. Hoe dat zo?
Ah op zo'n fiets.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het staat in Haus z'n MSN-naam. Hij zit tussen die dingen.
Oh jawel. Maar normaal hamer ik niet zo door.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je meent dus helemaal niet wat je zegt?
Ik zit nooit in het midden. Blijk ik wel in het midden te zitten, dan pas ik mijn mening zodanig aan dat het niet meer zo is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef Alicey het volgende:
Ik zit volgens mij zoals gewoonlijk in het midden. In dit geval tussen Meet en Luupje in.
Zolang ik door sommige mensen een "radicaaltje"quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit nooit in het midden. Blijk ik wel in het midden te zitten, dan pas ik mijn mening zodanig aan dat het niet meer zo is.
Truste Aliceyquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:55 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is even wat slapen.
Truste allemaal!![]()
![]()
![]()
kun je ze lekker inolieën !quote:Lupa schreef:
Om de een of andere reden word ik in treinen nogal eens 'versierd' door opdringerige negers.
waar ben je danquote:
ik was even online God bestaat niet aan het kijken. Kon het niet zien in Madridquote:
waar moest je heen ?quote:nog 20 mins en dan ga ik ook slapen..
had me vanmorgen ook verslapen
vind je dat je wat gemist hebt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik was even online God bestaat niet aan het kijken. Kon het niet zien in Madrid
eerste dag therapiequote:waar moest je heen ?
hoop het ook voor jequote:ik hoop dat ik morgen beetje mag uitslapen. maar kan net zo goed weer opgeroepen worden. ik zie het wel.
ach, gemist is in figuurlijke zin een groot woordquote:
mja, ik kan me niet voorstellen dat therapie leuk is ofzo...maar goed, als er verbetering zichtbaar is dan ga je het misschien vanzelf minder saai vinden ofzoquote:eerste dag therapie
was een beetje saai, morgen dag 2...
quote:hoop het ook voor je
Het is vooral zo dat er zo veel stilte is en omdat je met een groep bent moet je ook luisteren naar de ander.. dat is ook zo saaiquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, ik kan me niet voorstellen dat therapie leuk is ofzo...maar goed, als er verbetering zichtbaar is dan ga je het misschien vanzelf minder saai vinden ofzo
quote:
of het uitgezonden is weet ik niet...het staat in ieder geval onlinequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:07 schreef ATuin-hek het volgende:
oe is dat deel 2 al uitgezonden? Of beter nog... Online gezet
soms is het best ok om naar problemen van anderen te luisteren ! maar goed, als het saaie problemen zijn of ze vertellen het op een saaie manier...quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is vooral zo dat er zo veel stilte is en omdat je met een groep bent moet je ook luisteren naar de ander.. dat is ook zo saai
niemand wil vertellen.. daarom is het steeds stil.. en dat is zo slaapverwekkendquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
soms is het best ok om naar problemen van anderen te luisteren ! maar goed, als het saaie problemen zijn of ze vertellen het op een saaie manier...
Slapen is het beste medicijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:13 schreef qu63 het volgende:
niemand wil vertellen.. daarom is het steeds stil.. en dat is zo slaapverwekkend
Dat beslist de curator. Waarschijnlijk zal hij het verkopen aan een concurrent.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:35 schreef livEliveD het volgende:
Ff een vraagje: Als je een patent hebt als bedrijf en dit bedrijf gaat failliet. Gebeurt er met het patent dan?
Hier heb ik geen echt antwoord op. Ik weet niet wat ik zou doen eigenlijk.quote:Vraagje 2: Stel je woont samen. Je twijfelt of je uberhaupt nog verliefd bent op de ander. Eigenlijk wil je er een punt achter zetten. Echter, het verleden was leuk, je houd natuurlijk nog wel van de ander. Kwetsen doe je liever niet.
Je besluit om het nog een maand aan te kijken want wie weet draait je gevoel bij. Dan vraagt de ander "Vind je me nog leuk?" of iets dergelijks. Wat zeg je dan? Als je eerlijk bent dan zeg je 'nee' maar dan wordt die maand hoogst waarschijnlijk niks. Of je liegt maar dan komt het over een maand ineens zo op het dak vallen als het toch mis gaat. Is dit ergens niet een reden om nooit dit soort vragen te stellen? Overigens heeft het niet betrekking om mijn eigen situatie heur![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:46 schreef Bensel het volgende:
Ze stond en keek de andere kant op..
Altijd accepteren! Misschien krijg je wel divine intervention?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tiesemans gaat voor mij bidden.Het moet dat wel heel erg met mij gesteld zijn.
Het komt vast nog wel goed met jequote:Op donderdag 16 juni 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tiesemans gaat voor mij bidden.Het moet dat wel heel erg met mij gesteld zijn.
Of je wordt zwanger zonder seksquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef livEliveD het volgende:
Altijd accepteren! Misschien krijg je wel divine intervention?![]()
Kutopdrachten doe ik voor school al genoeg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
Of je wordt zwanger zonder seks
Of je kunt niet meer praten
Of je moet een of andere kut opdracht doen
Of ...
Waarom zou ie luisteren? Als ie hem door laat gaan dan word jij steeds meer tegen de christelijke gedachtegang en wint dus Satan terreinquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik intussen even tot Satan ga bidden om te vragen of hij Tiesemans zijn gezonde verstand terug wil geven.
Die's wel grappig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:40 schreef livEliveD het volgende:
Overigens heeft 1 van de boeken van Terry Pratchett ('Eric')wel een mooie beschrijving van de hel. Hierin moet 1 van de verdorven zielen niet een steen een berg oprollen waarbij deze elke keer weer terugrolt maar hij moet de arbo wet omtrent zwaar werk constant doorlezen![]()
Eigenlijk had ik dit topic misschien 'de Genesiszegen' moet noemen, als tegenhanger van dat andere topic. Maar deze TT trekt meer views denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Satan is goed, God is slecht
Hoi Doffy!
tuurlijk niet !quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:35 schreef livEliveD het volgende:Overigens heeft het niet betrekking om mijn eigen situatie heur![]()
Je verwacht dat ik binnenkort ga posten dat het over isquote:
over een maand !quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik binnenkort ga posten dat het over is![]()
Mmmm dat zou me heel erg verbazen eigenlijkquote:
Nou LS als je een rel wilt zie je topic.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Satan is goed, God is slecht
Hoi Doffy!
Maak van je hart geen moordkuil!quote:
Tuuwk ben je geslaagdquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:05 schreef Reya het volgende:
Morgen om deze tijd weet ik of ik geslaagd ben of niet...
Dus je gaat ons uit eten nemen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:24 schreef Reya het volgende:
Oh, ik heb trouwens twee bureaustoelen, een slaapbank en een kruk. Maar die laatste dient tevens als tafel voor mijn televisie
Rel? Ik zie geen rel. Gewoon een interessante discussie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef livEliveD het volgende:
Nou LS als je een rel wilt zie je topic.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef Doffy het volgende:
Goed, wanneer vieren we dan de Hoera-Reya-is-Dichter-des-Vaderlands-meet?![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef Doffy het volgende:
Goed, wanneer vieren we dan de Hoera-Reya-is-Dichter-des-Vaderlands-meet?![]()
Misschien is het wel een grap. Zoveel logica geven waarmee blind geloof te ontkrachten is, en toch nog mensen die er in trappen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan geloof ik dat Tiesemans in een ander topic inderdaad gelijk had toen hij beweerde dat God het voor de mensen zo moeilijk mogelijk maakt om tot geloof te komen.Het is allemaal één grote practical joke.
Het verbaast me niets dat 97,5% van de mensen er nog intrapt ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is het wel een grap. Zoveel logica geven waarmee blind geloof te ontkrachten is, en toch nog mensen die er in trappen.
98% van de wereldbevolking trapt erin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Misschien is het wel een grap. Zoveel logica geven waarmee blind geloof te ontkrachten is, en toch nog mensen die er in trappen.
Hoewel dat wel weer een kern van waarheid bevat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"It's so unlikely, it must be true!"
Op welke manier?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel dat wel weer een kern van waarheid bevat.
Welk referentiekader hanteer je betreft waarschijnlijkheid?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de zin dat de waarheid niet zelden onwaarschijnlijker is dan fictie.
Wat dat aangaat zouden die gelovigen toch geen moeite moeten hebben met het idee dat er helemaal geen God bestaat en dat we hier bij toeval zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
In de zin dat de waarheid niet zelden onwaarschijnlijker is dan fictie.
Als je niet te logisch nadenkt niet nee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat dat aangaat zouden die gelovigen toch geen moeite moeten hebben met het idee dat er helemaal geen God bestaat en dat we hier bij toeval zijn.![]()
Dat is altijd een vraag bij waarschijnlijkheid.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Welk referentiekader hanteer je betreft waarschijnlijkheid?
Alles is toeval.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:
Dat is altijd een vraag bij waarschijnlijkheid.
Laat ik zeggen het kader waarin toeval een zo klein mogelijke rol speelt.
Uiteindelijk wel, maar in die gevallen waarin de causaliteit niet te overzien viel, noemen we dit toeval.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alles is toeval.Chaostheorie.
Ik lees het, maar ik heb geen zin om er op te reageren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lees nou 'es wat Triggershot allemaal beweert. De betrouwbaarheid van een profeet is af te meten aan zijn materiële successen.
Jammer dat hij niet hapt op mijn 'lekker ding van 9'quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Ik lees het, maar ik heb geen zin om er op te reageren.
Je doet het om het rellen he?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet hapt op mijn 'lekker ding van 9'
Die frase was bedoeld om uit te lokken ja. Verder vind ik TS nog vrij redelijk voor een moslim.quote:
Zeker wel. Er zouden er meer zo moeten zijn op fok.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die frase was bedoeld om uit te lokken ja. Verder vind ik TS nog vrij redelijk voor een moslim.
Overigens past Aïsha goed in de discussie. Hoe moreel is een God die zijn profeet met een negenjarige laat neuken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Zeker wel. Er zouden er meer zo moeten zijn op fok.
Dat is nog wel discutabel hoor..quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Overigens past Aïsha goed in de discussie. Hoe moreel is een God die zijn profeet met een negenjarige laat neuken?
Wat is discutabel? Of dat gebeurd is?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
Dat is nog wel discutabel hoor..
Nee, of het moreel is. Ik zou niet zonder meer zeggen dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat is discutabel? Of dat gebeurd is?
Nee, maar dan ga je uit van een relatieve moraal. Toen was het normaal en dus niet immoreel. In de discussie gaan we ervan uit dat er een absolute moraal bestaat. Ik denk zelf bijvoorbeeld dat er niks immoreels was aan de pederastie in het Oude Griekenland.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
Nee, of het moreel is. Ik zou niet zonder meer zeggen dat dat niet zo is.
Ik word niet kwaad, dat komt mijn capaciteiten ten goede.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:10 schreef Reya het volgende:
Je discussieert weer zoals ik het van je gewend ben, Lupa![]()
Iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word niet kwaad, dat komt mijn capaciteiten ten goede.
Meestal komt er een half compromis uit dat soort discussies ...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga je uit van een relatieve moraal. Toen was het normaal en dus niet immoreel. In de discussie gaan we ervan uit dat er een absolute moraal bestaat. Ik denk zelf bijvoorbeeld dat er niks immoreels was aan de pederastie in het Oude Griekenland.
Tja. Ik ben niet zo van de compromissen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
Meestal komt er een half compromis uit dat soort discussies ...
Bij mij hangt het er van af. Een half compromis is in ieder geval niks.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja. Ik ben niet zo van de compromissen.
Niet zo ondankbaar jij!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
Bij mij hangt het er van af. Een half compromis is in ieder geval niks.
Ik dwaal liever ten hele. Ik heb altijd dan nog de illusie dat ik toch dichterbij mijn doel zit dan wanneer ik weer terug ben.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet zo ondankbaar jij!Een half ei is beter dan een lege dop, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald en ga zo maar door.
![]()
Dat halve ei is het compromis, een half compromis is een lege dop.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet zo ondankbaar jij!Een half ei is beter dan een lege dop, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald en ga zo maar door.
![]()
Sie haben Recht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef Maethor het volgende:
Dat halve ei is het compromis, een half compromis is een lege dop.
Je wordt in de gaten gehouden?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:53 schreef miss_sly het volgende:
Niet voldoende te doen hier
Reisverslag lezen valt zo op
Lastig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit niet echt alleen
En als er zomaar iemand binnen komt lopen en ik zit gewoonweg van mijn beeldscherm iets te lezen komt dat niet goed over
Nee, ik kan er ook niet tegen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef miss_sly het volgende:
heel erg.
ik hou niet van niets zitten doen.
Je werkt nu bij een gemeente?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb daarook moeite mee, maar ik pas me aan aan waar ik werk. Zoveel als mogelijk toch
Rustig zijn en hard werken kunnen anders prima samen gaan hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:14 schreef Reya het volgende:
Hmmm, niet niets kunnen doen komt me wel bekend voor. Alhoewel het juist zo is dat als iedereen druk is, ik rustig ben, en vice versa.
Is het nu dat je geen werk hebt te doen, of heb je er niet zo zin in, miss_sly?
Ik weet niet wat het is. Ik vraag me ook af hoe reeel het is, want hij krabbelt aardig terug inmiddels..quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik word zo verdrietig van Holocaustontkenning.Hoe kan iemand zó blind zijn. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat sommige mensen niet willen aanvaarden dat de mens zó slecht is? Of is het gewoon weer een sterk staaltje antisemitisme?
Ik begrijp ook werkelijk niets van die lui...de bewijzen liggen echt voor het oprapen. Ik vind dat echt te triest voor woordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik word zo verdrietig van Holocaustontkenning.Hoe kan iemand zó blind zijn. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat sommige mensen niet willen aanvaarden dat de mens zó slecht is? Of is het gewoon weer een sterk staaltje antisemitisme?
Hij wil dat je zijn posts erover verwijdert. Daar ben ik dan wel weer blij mee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet wat het is. Ik vraag me ook af hoe reeel het is, want hij krabbelt aardig terug inmiddels..
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eik.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij wil dat je zijn posts erover verwijdert. Daar ben ik dan wel weer blij mee.
Dat vermoedde ik wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eik.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent wel lief! En je weet veel! En je bent heel intelligent!![]()
Ja, maar je bent nou eenmaal lief.quote:
zware top, mensen druk met druk zijn, slechte communicatie?quote:
Ik wil best geld verdienen met niets doen, maar dan doe ik dat niets liever op een door mij gekozen plaats en tijdquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige mensen zouden een moord doen om geld te verdienen met niks doen.
Ik hoor daar niet bij.
Ja, okee, daar ben ik ook wel voor. Op het strand of in een goed restaurant bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil best geld verdienen met niets doen, maar dan doe ik dat niets liever op een door mij gekozen plaats en tijd
Hmmm die fiets.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zware top, mensen druk met druk zijn, slechte communicatie?
Mja, het lijkt erop
ik ook niet. ik zou er in ieder geval geen moord voor doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige mensen zouden een moord doen om geld te verdienen met niks doen.
Ik hoor daar niet bij.
Als niets ook echt niets is (Dus ook geen aanwezigheid op een specifieke plek) zou ik het niet erg vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ook niet. ik zou er in ieder geval geen moord voor doen
En daar zou jij een moord voor doen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
Als niets ook echt niets is (Dus ook geen aanwezigheid op een specifieke plek) zou ik het niet erg vinden.
Tuuwk niet, ik heb al moeite met een mug doodslaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En daar zou jij een moord voor doen?
Ik vind dat ik wel voldoende gehandicapt ben eigenlijk.quote:Pas maar op, straks raak je nog gehandicapt.
Ik heb voor vanavond biologisch gehakt gekocht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
Tuuwk niet, ik heb al moeite met een mug doodslaan.
Agossie.quote:Ik vind dat ik wel voldoende gehandicapt ben eigenlijk.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
Wat is "Jelle is geslaagd" in het Fries?
Het broertje van een vriend van me is geslaagd, en hij vindt zechzelf Fries.. Hij heeft zelfs dequote:
Thanks!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:45 schreef het_fokschaap het volgende:
http://home01.wxs.nl/~RINKJAN/
succes ermee !
werkt die daar nog dan ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:49 schreef qu63 het volgende:
Ik kwam Anet(te?) van Trigt nog tegen bij het Mediapark vandaag! 2x zelfs!!
Ja, maar die koe heb je niet zelf dood gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond biologisch gehakt gekocht.![]()
Vervang de tomaat door paprika en het lijkt me heerlijk.quote:We eten taco's met gehakt, tomaat en sla.
quote:Agossie.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:48 schreef Doffy het volgende:
Thanks!
Ik ben al smoor geweest op een Douwe, een Botte en een Jelle. Nog meer dan 2000 te gaan
Is dat leuk danquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow, mijn topic is nu al vol.En Triggershot heeft me toegevoegd op MSN.
Mij ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow, mijn topic is nu al vol.En Triggershot heeft me toegevoegd op MSN.
Zin in seks met een 17-jarige moslim?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En Triggershot heeft me toegevoegd op MSN.
Jij wel?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zin in seks met een 17-jarige moslim?
Ook nooit aan gedacht?quote:
Geweldige OST!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:07 schreef qu63 het volgende:
* qu63 is bezig met de Soundtrack van O Brother Where Art Thou
te downloaden dus![]()
daar scheel ik dus maar 2 jaar meequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Neuh. 17 Jaar is mij toch echt te jong
Geweildige film ook!quote:
Veel succes ququote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat even op familiebezoek om ff een pc te fixen
Tot strakkies!
hoe dan ook. Je mag dus geen boedhist zijn en homo ! Oude wijn in iets andere nieuwe zakquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef Reya het volgende:
Opvallend:
De Dalai Lama heeft verkondigd dat gelovigen zich niet met homoseksualiteit bezig zouden mogen houden, maar ongelovigen mogen dat wel. Ze moeten overigens wel condooms gebruiken
Dat is weer eens wat anders dan het hel en verdoemenis van de Paus
Mits ik ze kan ontlopenquote:
dus uiteindelijk gaat het bij zo'n moslim ook om msn adressen van vrouwenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En Triggershot heeft me toegevoegd op MSN.
Ligt eraan wie het is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ook niet. ik zou er in ieder geval geen moord voor doen
nee, ligt eerder aan de reden...ik ga niet moorden om niets te hoeven doen...of het moet een insect zijnquote:
Kom hier heen!quote:
Nou ja, dan kan het niet eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:04 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat nu even op examenfeestbezoek!
To laat in de avond!
Oftewel, het verdient de voorkeur om gelovige homoseksuelen te genezen van hun geloof.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef Reya het volgende:
Opvallend:
De Dalai Lama heeft verkondigd dat gelovigen zich niet met homoseksualiteit bezig zouden mogen houden, maar ongelovigen mogen dat wel. Ze moeten overigens wel condooms gebruiken
Seksquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Doffy heeft toch geen zin in sex met jou ?
Kutquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef Reya het volgende:
Opvallend:
Yepquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel, het verdient de voorkeur om gelovige homoseksuelen te genezen van hun geloof.
Misschien is er nog wel een welwillende vrouw die je weer tot hetero wil bekerenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kut
En ik wou nog wel net boeddhist worden.![]()
Ik ben bang dat hij ongeneeslijk is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien is er nog wel een welwillende vrouw die je weer tot hetero wil bekeren
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:19 schreef Reya het volgende:
Misschien is er nog wel een welwillende vrouw die je weer tot hetero wil bekeren
Ben bang van welquote:
Jullie steken elkaar aan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ben bang van wel
Misschien moet ik dan maar de rest van mijn leven bij mijnblijven
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:47 schreef Doffy het volgende:
Ben bang van wel
Misschien moet ik dan maar de rest van mijn leven bij mijnblijven
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:13 schreef Doffy het volgende:
SaaiHet komt feitelijk neer op vrijwillige onthouding
![]()
Herman van Veen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:16 schreef Bensel het volgende:
Ik ben op het moment allemaal tv tunes aan het beluisteren, en aan het bekijken vanuit muzikaal oogpunt.. daarbij moet ik zeggen dat bepaalde nederlandse series best wel goeie theme songs hebben, zoals Alfred J kwak bijv. Al blijven dingen als pinky and the brain ook wel tof natuurlijk
Ik ga geen langdurige relaties aan en heb geen seks, dus ik heb nergens last vanquote:
Sex is heavily overratedquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:31 schreef Reya het volgende:
Ik ga geen langdurige relaties aan en heb geen seks, dus ik heb nergens last van
Valt overigens aan te raden
Jij gelooft niet dat dat kan? Mijn ouders zijn al ruim 30 jaar getrouwd en ik weet heel zeker dat zij het nog regelmatig doen.quote:
zo wil jij het ook ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat dat kan? Mijn ouders zijn al ruim 30 jaar getrouwd en ik weet heel zeker dat zij het nog regelmatig doen.
Waarom dat laatste niet? Niet dat ik echt een groot probleem heb met sexloosheid, maar waarom zou het niet wel kunnen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sex is heavily overrated
De meeste mensen zouden het niet moeten hebben
Gelukkig dat jij er bent schaap, anders zouden we collectief in een spiraal van zedelijk verval terechtkomenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:38 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben even weg en het gaat weer over sex...
Nou, ik weet wel één ding: een relatie zonder seks zie ik niet zo zitten. Ik denk dat het kan, een langdurig goed seksleven, maar dat het wel zeldzaam is. Mijn ouders gedragen zich soms nog als verliefde pubers, dat zie ik niet bij veel mensen die 30 jaar bij elkaar zijn...quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:39 schreef het_fokschaap het volgende:
zo wil jij het ook ?
Ik denk juist dat seks een vrij belangrijke levensbehoefte van de mens is. Alhoewel er altijd uitzonderingen zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom dat laatste niet? Niet dat ik echt een groot probleem heb met sexloosheid, maar waarom zou het niet wel kunnen?
mijn ouders zijn ook al meer dan 30 jaar bij elkaar, 1 jaar langer dan dat ik besta. bijna 35 jaar alquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel één ding: een relatie zonder seks zie ik niet zo zitten. Ik denk dat het kan, maar dat het wel zeldzaam is. Mijn ouders gedragen zich soms nog als verliefde pubers, dat zie ik niet bij veel mensen die 30 jaar bij elkaar zijn...
Het is te gevaarlijk. Ze zouden nog eens zwanger kunnen wordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
Waarom dat laatste niet? Niet dat ik echt een groot probleem heb met sexloosheid, maar waarom zou het niet wel kunnen?
volledig gestuurde behoefte op basis van hormonen. als je daar een tekort aan hebt is de behoefte minder en andersom natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk juist dat seks een vrij belangrijke levensbehoefte van de mens is. Alhoewel er altijd uitzonderingen zijn
Als dertig jaar samen zou beteken dat er geen of weinig seks meer zou zijn, dan weet ik niet of ik dat wel zou willen. Misschien dat mijn eigen behoefte zou kunnen veranderen, maar mijn drive is toch wel vrij sterk op dat gebied. Ik heb sowieso weinig vertrouwen in levenslange relaties, ondanks het mooie voorbeeld dat ik heb...quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:44 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn ouders zijn ook al meer dan 30 jaar bij elkaar, 1 jaar langer dan dat ik besta. bijna 35 jaar al![]()
tja, ze zijn nu op vakantie naar Italië, maar verliefde pubers...
maar goed, dat is vrij normaal natuurlijk...eerst verliefdheidshormoon en daarna hechtingshormonen...en af en toe steken de verliefdheidshormonen weer eens de kop op, maar daar moet je dan wat moeite voor doen. ruzies goedmaken enzo...
Ja Reya, breng eens wat niveau in deze slowchat!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:40 schreef Reya het volgende:
Gelukkig dat jij er bent schaap, anders zouden we collectief in een spiraal van zedelijk verval terechtkomen![]()
waar een wil is, is een weg...je moet er voor (willen) vechten...quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als dertig jaar samen zou beteken dat er geen of weinig seks meer zou zijn, dan weet ik niet of ik dat wel zou willen. Misschien dat mijn eigen behoefte zou kunnen veranderen, maar mijn drive is toch wel vrij sterk op dat gebied. Ik heb sowieso weinig vertrouwen in levenslange relaties, ondanks het mooie voorbeeld dat ik heb...
Album van The Poguesquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:48 schreef Doffy het volgende:
Alsof dat niveau is
Reya, hoe kom je eigenlijk aan deze TT?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi ik ga weer even terug naar de Discovery Crime Night.
Uiteraard, je moet je fantasie gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:50 schreef het_fokschaap het volgende:
waar een wil is, is een weg...je moet er voor (willen) vechten...
Ik vind je een leuke kerel om te zien.quote:maar goed, als ik als alleenstaande niet hoef te vechten...vind ik dat al prima. al zou ik eigenlijk wat meer een casanova moeten zijn.
Ik denk dat dat dichterbij de waarheid ligt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk juist dat seks een vrij belangrijke levensbehoefte van de mens is. Alhoewel er altijd uitzonderingen zijn
mja, voor je het weet zit je in de gevangenis...net als van Persiequote:Op donderdag 16 juni 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind je een leuke kerel om te zien.Gewoon wat meer lef.
wat is er met mijn avatar ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zit nog eens goed te kijken naar die avatar van jou... hmm...![]()
bundelen die handel...sta jij volgend jaar op het boekenbal !quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:57 schreef Reya het volgende:
Ik wilde een gedicht op een waaier schrijven,
Zodat je de woorden je kunt toewuiven
En de strofen, wanneer je wilt blijven
Mijmeren, weer achtloos dicht kunt schuiven.
Maar liever wilde ik dat ze binnen
In je gewaad geschreven stonden,
Zodat tegelijk met batist of linnen
Mijn gedachten je strelen konden.
Ik zou deze dwaze wens niet uiten,
Als mij een krankzinnige was vervuld:
Je eenmaal zelf in mijn armen te sluiten...
Maar ik heb engelengeduld.
Het is echt een heel cute schaapquote:
Ik wilde dat ik zo kon dichtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bundelen die handel...sta jij volgend jaar op het boekenbal !
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
bundelen die handel...sta jij volgend jaar op het boekenbal !
Ah joh, dat valt die ongeletterde kneuzen toch nooit opquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:02 schreef Reya het volgende:
Ik wilde dat ik zo kon dichten
Het is Slauerhoff
Lupa heeft hem gegoogled.quote:
aero-dynamischquote:Alleen dat ene achterpootje hangt er een beetje apart bij
Mja, dat ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:05 schreef het_fokschaap het volgende:
aero-dynamisch
Misschien wel Lola Rent.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:10 schreef het_fokschaap het volgende:
en soms denken ze dat ik een vrouw ben...ik mag toch hopen dat ze niet denken dat ze Viola Holt aan hun msn lijst hebben toegevoegd...
Ik weet het niet...enige motivatie ontbreekt meestal bij mij betreft gedichten...ze ontspringen meestal als jonge krokusjes in maartquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:13 schreef Alicey het volgende:
Hoe kwam je daar zo op, Reya? Ik vind hem vrij lugubre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |