Slapen is het beste medicijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:13 schreef qu63 het volgende:
niemand wil vertellen.. daarom is het steeds stil.. en dat is zo slaapverwekkend
Dat beslist de curator. Waarschijnlijk zal hij het verkopen aan een concurrent.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:35 schreef livEliveD het volgende:
Ff een vraagje: Als je een patent hebt als bedrijf en dit bedrijf gaat failliet. Gebeurt er met het patent dan?
Hier heb ik geen echt antwoord op. Ik weet niet wat ik zou doen eigenlijk.quote:Vraagje 2: Stel je woont samen. Je twijfelt of je uberhaupt nog verliefd bent op de ander. Eigenlijk wil je er een punt achter zetten. Echter, het verleden was leuk, je houd natuurlijk nog wel van de ander. Kwetsen doe je liever niet.
Je besluit om het nog een maand aan te kijken want wie weet draait je gevoel bij. Dan vraagt de ander "Vind je me nog leuk?" of iets dergelijks. Wat zeg je dan? Als je eerlijk bent dan zeg je 'nee' maar dan wordt die maand hoogst waarschijnlijk niks. Of je liegt maar dan komt het over een maand ineens zo op het dak vallen als het toch mis gaat. Is dit ergens niet een reden om nooit dit soort vragen te stellen? Overigens heeft het niet betrekking om mijn eigen situatie heur![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:46 schreef Bensel het volgende:
Ze stond en keek de andere kant op..
Altijd accepteren! Misschien krijg je wel divine intervention?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tiesemans gaat voor mij bidden.Het moet dat wel heel erg met mij gesteld zijn.
Het komt vast nog wel goed met jequote:Op donderdag 16 juni 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tiesemans gaat voor mij bidden.Het moet dat wel heel erg met mij gesteld zijn.
Of je wordt zwanger zonder seksquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef livEliveD het volgende:
Altijd accepteren! Misschien krijg je wel divine intervention?![]()
Kutopdrachten doe ik voor school al genoeg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
Of je wordt zwanger zonder seks
Of je kunt niet meer praten
Of je moet een of andere kut opdracht doen
Of ...
Waarom zou ie luisteren? Als ie hem door laat gaan dan word jij steeds meer tegen de christelijke gedachtegang en wint dus Satan terreinquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik intussen even tot Satan ga bidden om te vragen of hij Tiesemans zijn gezonde verstand terug wil geven.
Die's wel grappig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:40 schreef livEliveD het volgende:
Overigens heeft 1 van de boeken van Terry Pratchett ('Eric')wel een mooie beschrijving van de hel. Hierin moet 1 van de verdorven zielen niet een steen een berg oprollen waarbij deze elke keer weer terugrolt maar hij moet de arbo wet omtrent zwaar werk constant doorlezen![]()
Eigenlijk had ik dit topic misschien 'de Genesiszegen' moet noemen, als tegenhanger van dat andere topic. Maar deze TT trekt meer views denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Satan is goed, God is slecht
Hoi Doffy!
tuurlijk niet !quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:35 schreef livEliveD het volgende:Overigens heeft het niet betrekking om mijn eigen situatie heur![]()
Je verwacht dat ik binnenkort ga posten dat het over isquote:
over een maand !quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik binnenkort ga posten dat het over is![]()
Mmmm dat zou me heel erg verbazen eigenlijkquote:
Nou LS als je een rel wilt zie je topic.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Satan is goed, God is slecht
Hoi Doffy!
Maak van je hart geen moordkuil!quote:
Tuuwk ben je geslaagdquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:05 schreef Reya het volgende:
Morgen om deze tijd weet ik of ik geslaagd ben of niet...
Dus je gaat ons uit eten nemen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:24 schreef Reya het volgende:
Oh, ik heb trouwens twee bureaustoelen, een slaapbank en een kruk. Maar die laatste dient tevens als tafel voor mijn televisie
Rel? Ik zie geen rel. Gewoon een interessante discussie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef livEliveD het volgende:
Nou LS als je een rel wilt zie je topic.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef Doffy het volgende:
Goed, wanneer vieren we dan de Hoera-Reya-is-Dichter-des-Vaderlands-meet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |