Daar kan het altijd nog toeval zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan via het raam ook; ineens oogcontact via het raam
Leuker zou zijn bij iemand die je wel terugziet, maar dat gebeurt niet vaak.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd
Voornamelijk omdat ik diegene daarna ws toch niet meer terugzie
Ho eens even meneertje! Als je een topic opent, dan ook die lijst updaten!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:58 schreef Reya het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik wil rellen, dan rel ik.
Een paar posts vond ik toch zwak, dat kan beter.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik wil rellen, dan rel ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:16 schreef Bensel het volgende:
maar niet hier.. de rest van het forum mag van mij wel ..
Nee, liever niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
Een paar posts vond ik toch zwak, dat kan beter.
Maar we zitten dicht, en ik ga geen deel 2 openen.
uiteraard is er geen vrijheid van meningsuiting.. er zijn hier immers mods die toezien op de inhoud van de posts..quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:
Verder rellen over vrijheid va meningsuiting?
owquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Het vond ook niet hier plaats.
De vrijheid van meningsuiting is op het forum kleiner dan op straat. Ikzelf maak wel onderscheid tussen een mening en zomaar iets schreeuwen. Dit zou je echter de vrijheid om te kunnen zeggen wat je wilt kunnen noemen, en die is inderdaad beperkt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:19 schreef Bensel het volgende:
[..]
uiteraard is er geen vrijheid van meningsuiting.. er zijn hier immers mods die toezien op de inhoud van de posts..
ik heb zelfs al iets gepostquote:
Ja!quote:
Je meent dus helemaal niet wat je zegt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:28 schreef Maethor het volgende:
Ik heb mijn Jan Peter Balkenende pet op vanavond.
Het staat in Haus z'n MSN-naam. Hij zit tussen die dingen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
Een soort transistoren die vaak gebruikt worden in versterkers. Hoe dat zo?
Ah op zo'n fiets.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het staat in Haus z'n MSN-naam. Hij zit tussen die dingen.
Oh jawel. Maar normaal hamer ik niet zo door.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je meent dus helemaal niet wat je zegt?
Ik zit nooit in het midden. Blijk ik wel in het midden te zitten, dan pas ik mijn mening zodanig aan dat het niet meer zo is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef Alicey het volgende:
Ik zit volgens mij zoals gewoonlijk in het midden. In dit geval tussen Meet en Luupje in.
Zolang ik door sommige mensen een "radicaaltje"quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit nooit in het midden. Blijk ik wel in het midden te zitten, dan pas ik mijn mening zodanig aan dat het niet meer zo is.
Truste Aliceyquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:55 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is even wat slapen.
Truste allemaal!![]()
![]()
![]()
kun je ze lekker inolieën !quote:Lupa schreef:
Om de een of andere reden word ik in treinen nogal eens 'versierd' door opdringerige negers.
waar ben je danquote:
ik was even online God bestaat niet aan het kijken. Kon het niet zien in Madridquote:
waar moest je heen ?quote:nog 20 mins en dan ga ik ook slapen..
had me vanmorgen ook verslapen
vind je dat je wat gemist hebt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik was even online God bestaat niet aan het kijken. Kon het niet zien in Madrid
eerste dag therapiequote:waar moest je heen ?
hoop het ook voor jequote:ik hoop dat ik morgen beetje mag uitslapen. maar kan net zo goed weer opgeroepen worden. ik zie het wel.
ach, gemist is in figuurlijke zin een groot woordquote:
mja, ik kan me niet voorstellen dat therapie leuk is ofzo...maar goed, als er verbetering zichtbaar is dan ga je het misschien vanzelf minder saai vinden ofzoquote:eerste dag therapie
was een beetje saai, morgen dag 2...
quote:hoop het ook voor je
Het is vooral zo dat er zo veel stilte is en omdat je met een groep bent moet je ook luisteren naar de ander.. dat is ook zo saaiquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, ik kan me niet voorstellen dat therapie leuk is ofzo...maar goed, als er verbetering zichtbaar is dan ga je het misschien vanzelf minder saai vinden ofzo
quote:
of het uitgezonden is weet ik niet...het staat in ieder geval onlinequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:07 schreef ATuin-hek het volgende:
oe is dat deel 2 al uitgezonden? Of beter nog... Online gezet
soms is het best ok om naar problemen van anderen te luisteren ! maar goed, als het saaie problemen zijn of ze vertellen het op een saaie manier...quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is vooral zo dat er zo veel stilte is en omdat je met een groep bent moet je ook luisteren naar de ander.. dat is ook zo saai
niemand wil vertellen.. daarom is het steeds stil.. en dat is zo slaapverwekkendquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
soms is het best ok om naar problemen van anderen te luisteren ! maar goed, als het saaie problemen zijn of ze vertellen het op een saaie manier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |