Je verwacht dat ik binnenkort ga posten dat het over isquote:
over een maand !quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik binnenkort ga posten dat het over is![]()
Mmmm dat zou me heel erg verbazen eigenlijkquote:
Nou LS als je een rel wilt zie je topic.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Satan is goed, God is slecht
Hoi Doffy!
Maak van je hart geen moordkuil!quote:
Tuuwk ben je geslaagdquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:05 schreef Reya het volgende:
Morgen om deze tijd weet ik of ik geslaagd ben of niet...
Dus je gaat ons uit eten nemen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:24 schreef Reya het volgende:
Oh, ik heb trouwens twee bureaustoelen, een slaapbank en een kruk. Maar die laatste dient tevens als tafel voor mijn televisie
Rel? Ik zie geen rel. Gewoon een interessante discussie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef livEliveD het volgende:
Nou LS als je een rel wilt zie je topic.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef Doffy het volgende:
Goed, wanneer vieren we dan de Hoera-Reya-is-Dichter-des-Vaderlands-meet?![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef Doffy het volgende:
Goed, wanneer vieren we dan de Hoera-Reya-is-Dichter-des-Vaderlands-meet?![]()
Misschien is het wel een grap. Zoveel logica geven waarmee blind geloof te ontkrachten is, en toch nog mensen die er in trappen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan geloof ik dat Tiesemans in een ander topic inderdaad gelijk had toen hij beweerde dat God het voor de mensen zo moeilijk mogelijk maakt om tot geloof te komen.Het is allemaal één grote practical joke.
Het verbaast me niets dat 97,5% van de mensen er nog intrapt ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is het wel een grap. Zoveel logica geven waarmee blind geloof te ontkrachten is, en toch nog mensen die er in trappen.
98% van de wereldbevolking trapt erin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Misschien is het wel een grap. Zoveel logica geven waarmee blind geloof te ontkrachten is, en toch nog mensen die er in trappen.
Hoewel dat wel weer een kern van waarheid bevat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"It's so unlikely, it must be true!"
Op welke manier?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel dat wel weer een kern van waarheid bevat.
Welk referentiekader hanteer je betreft waarschijnlijkheid?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de zin dat de waarheid niet zelden onwaarschijnlijker is dan fictie.
Wat dat aangaat zouden die gelovigen toch geen moeite moeten hebben met het idee dat er helemaal geen God bestaat en dat we hier bij toeval zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
In de zin dat de waarheid niet zelden onwaarschijnlijker is dan fictie.
Als je niet te logisch nadenkt niet nee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat dat aangaat zouden die gelovigen toch geen moeite moeten hebben met het idee dat er helemaal geen God bestaat en dat we hier bij toeval zijn.![]()
Dat is altijd een vraag bij waarschijnlijkheid.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Welk referentiekader hanteer je betreft waarschijnlijkheid?
Alles is toeval.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:
Dat is altijd een vraag bij waarschijnlijkheid.
Laat ik zeggen het kader waarin toeval een zo klein mogelijke rol speelt.
Uiteindelijk wel, maar in die gevallen waarin de causaliteit niet te overzien viel, noemen we dit toeval.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alles is toeval.Chaostheorie.
Ik lees het, maar ik heb geen zin om er op te reageren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lees nou 'es wat Triggershot allemaal beweert. De betrouwbaarheid van een profeet is af te meten aan zijn materiële successen.
Jammer dat hij niet hapt op mijn 'lekker ding van 9'quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Ik lees het, maar ik heb geen zin om er op te reageren.
Je doet het om het rellen he?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet hapt op mijn 'lekker ding van 9'
Die frase was bedoeld om uit te lokken ja. Verder vind ik TS nog vrij redelijk voor een moslim.quote:
Zeker wel. Er zouden er meer zo moeten zijn op fok.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die frase was bedoeld om uit te lokken ja. Verder vind ik TS nog vrij redelijk voor een moslim.
Overigens past Aïsha goed in de discussie. Hoe moreel is een God die zijn profeet met een negenjarige laat neuken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Zeker wel. Er zouden er meer zo moeten zijn op fok.
Dat is nog wel discutabel hoor..quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Overigens past Aïsha goed in de discussie. Hoe moreel is een God die zijn profeet met een negenjarige laat neuken?
Wat is discutabel? Of dat gebeurd is?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
Dat is nog wel discutabel hoor..
Nee, of het moreel is. Ik zou niet zonder meer zeggen dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat is discutabel? Of dat gebeurd is?
Nee, maar dan ga je uit van een relatieve moraal. Toen was het normaal en dus niet immoreel. In de discussie gaan we ervan uit dat er een absolute moraal bestaat. Ik denk zelf bijvoorbeeld dat er niks immoreels was aan de pederastie in het Oude Griekenland.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
Nee, of het moreel is. Ik zou niet zonder meer zeggen dat dat niet zo is.
Ik word niet kwaad, dat komt mijn capaciteiten ten goede.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:10 schreef Reya het volgende:
Je discussieert weer zoals ik het van je gewend ben, Lupa![]()
Iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word niet kwaad, dat komt mijn capaciteiten ten goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |