Dat vermoedde ik wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eik.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent wel lief! En je weet veel! En je bent heel intelligent!![]()
Ja, maar je bent nou eenmaal lief.quote:
zware top, mensen druk met druk zijn, slechte communicatie?quote:
Ik wil best geld verdienen met niets doen, maar dan doe ik dat niets liever op een door mij gekozen plaats en tijdquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige mensen zouden een moord doen om geld te verdienen met niks doen.
Ik hoor daar niet bij.
Ja, okee, daar ben ik ook wel voor. Op het strand of in een goed restaurant bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil best geld verdienen met niets doen, maar dan doe ik dat niets liever op een door mij gekozen plaats en tijd
Hmmm die fiets.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zware top, mensen druk met druk zijn, slechte communicatie?
Mja, het lijkt erop
ik ook niet. ik zou er in ieder geval geen moord voor doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige mensen zouden een moord doen om geld te verdienen met niks doen.
Ik hoor daar niet bij.
Als niets ook echt niets is (Dus ook geen aanwezigheid op een specifieke plek) zou ik het niet erg vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ook niet. ik zou er in ieder geval geen moord voor doen
En daar zou jij een moord voor doen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
Als niets ook echt niets is (Dus ook geen aanwezigheid op een specifieke plek) zou ik het niet erg vinden.
Tuuwk niet, ik heb al moeite met een mug doodslaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En daar zou jij een moord voor doen?
Ik vind dat ik wel voldoende gehandicapt ben eigenlijk.quote:Pas maar op, straks raak je nog gehandicapt.
Ik heb voor vanavond biologisch gehakt gekocht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
Tuuwk niet, ik heb al moeite met een mug doodslaan.
Agossie.quote:Ik vind dat ik wel voldoende gehandicapt ben eigenlijk.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
Wat is "Jelle is geslaagd" in het Fries?
Het broertje van een vriend van me is geslaagd, en hij vindt zechzelf Fries.. Hij heeft zelfs dequote:
Thanks!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:45 schreef het_fokschaap het volgende:
http://home01.wxs.nl/~RINKJAN/
succes ermee !
werkt die daar nog dan ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:49 schreef qu63 het volgende:
Ik kwam Anet(te?) van Trigt nog tegen bij het Mediapark vandaag! 2x zelfs!!
Ja, maar die koe heb je niet zelf dood gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond biologisch gehakt gekocht.![]()
Vervang de tomaat door paprika en het lijkt me heerlijk.quote:We eten taco's met gehakt, tomaat en sla.
quote:Agossie.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:48 schreef Doffy het volgende:
Thanks!
Ik ben al smoor geweest op een Douwe, een Botte en een Jelle. Nog meer dan 2000 te gaan
Is dat leuk danquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow, mijn topic is nu al vol.En Triggershot heeft me toegevoegd op MSN.
Mij ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow, mijn topic is nu al vol.En Triggershot heeft me toegevoegd op MSN.
Zin in seks met een 17-jarige moslim?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En Triggershot heeft me toegevoegd op MSN.
Jij wel?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zin in seks met een 17-jarige moslim?
Ook nooit aan gedacht?quote:
Geweldige OST!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:07 schreef qu63 het volgende:
* qu63 is bezig met de Soundtrack van O Brother Where Art Thou
te downloaden dus![]()
daar scheel ik dus maar 2 jaar meequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Neuh. 17 Jaar is mij toch echt te jong
Geweildige film ook!quote:
Veel succes ququote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat even op familiebezoek om ff een pc te fixen
Tot strakkies!
hoe dan ook. Je mag dus geen boedhist zijn en homo ! Oude wijn in iets andere nieuwe zakquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef Reya het volgende:
Opvallend:
De Dalai Lama heeft verkondigd dat gelovigen zich niet met homoseksualiteit bezig zouden mogen houden, maar ongelovigen mogen dat wel. Ze moeten overigens wel condooms gebruiken
Dat is weer eens wat anders dan het hel en verdoemenis van de Paus
Mits ik ze kan ontlopenquote:
dus uiteindelijk gaat het bij zo'n moslim ook om msn adressen van vrouwenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En Triggershot heeft me toegevoegd op MSN.
Ligt eraan wie het is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ook niet. ik zou er in ieder geval geen moord voor doen
nee, ligt eerder aan de reden...ik ga niet moorden om niets te hoeven doen...of het moet een insect zijnquote:
Kom hier heen!quote:
Nou ja, dan kan het niet eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:04 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat nu even op examenfeestbezoek!
To laat in de avond!
Oftewel, het verdient de voorkeur om gelovige homoseksuelen te genezen van hun geloof.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef Reya het volgende:
Opvallend:
De Dalai Lama heeft verkondigd dat gelovigen zich niet met homoseksualiteit bezig zouden mogen houden, maar ongelovigen mogen dat wel. Ze moeten overigens wel condooms gebruiken
Dat is weer eens wat anders dan het hel en verdoemenis van de Paus
Seksquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Doffy heeft toch geen zin in sex met jou ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |