Meestal komt er een half compromis uit dat soort discussies ...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga je uit van een relatieve moraal. Toen was het normaal en dus niet immoreel. In de discussie gaan we ervan uit dat er een absolute moraal bestaat. Ik denk zelf bijvoorbeeld dat er niks immoreels was aan de pederastie in het Oude Griekenland.
Tja. Ik ben niet zo van de compromissen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
Meestal komt er een half compromis uit dat soort discussies ...
Bij mij hangt het er van af. Een half compromis is in ieder geval niks.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja. Ik ben niet zo van de compromissen.
Niet zo ondankbaar jij!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
Bij mij hangt het er van af. Een half compromis is in ieder geval niks.
Ik dwaal liever ten hele. Ik heb altijd dan nog de illusie dat ik toch dichterbij mijn doel zit dan wanneer ik weer terug ben.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet zo ondankbaar jij!Een half ei is beter dan een lege dop, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald en ga zo maar door.
![]()
Dat halve ei is het compromis, een half compromis is een lege dop.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet zo ondankbaar jij!Een half ei is beter dan een lege dop, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald en ga zo maar door.
![]()
Sie haben Recht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef Maethor het volgende:
Dat halve ei is het compromis, een half compromis is een lege dop.
Je wordt in de gaten gehouden?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:53 schreef miss_sly het volgende:
Niet voldoende te doen hier
Reisverslag lezen valt zo op
Lastig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit niet echt alleen
En als er zomaar iemand binnen komt lopen en ik zit gewoonweg van mijn beeldscherm iets te lezen komt dat niet goed over
Nee, ik kan er ook niet tegen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef miss_sly het volgende:
heel erg.
ik hou niet van niets zitten doen.
Je werkt nu bij een gemeente?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb daarook moeite mee, maar ik pas me aan aan waar ik werk. Zoveel als mogelijk toch
Rustig zijn en hard werken kunnen anders prima samen gaan hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:14 schreef Reya het volgende:
Hmmm, niet niets kunnen doen komt me wel bekend voor. Alhoewel het juist zo is dat als iedereen druk is, ik rustig ben, en vice versa.
Is het nu dat je geen werk hebt te doen, of heb je er niet zo zin in, miss_sly?
Ik weet niet wat het is. Ik vraag me ook af hoe reeel het is, want hij krabbelt aardig terug inmiddels..quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik word zo verdrietig van Holocaustontkenning.Hoe kan iemand zó blind zijn. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat sommige mensen niet willen aanvaarden dat de mens zó slecht is? Of is het gewoon weer een sterk staaltje antisemitisme?
Ik begrijp ook werkelijk niets van die lui...de bewijzen liggen echt voor het oprapen. Ik vind dat echt te triest voor woordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik word zo verdrietig van Holocaustontkenning.Hoe kan iemand zó blind zijn. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat sommige mensen niet willen aanvaarden dat de mens zó slecht is? Of is het gewoon weer een sterk staaltje antisemitisme?
Hij wil dat je zijn posts erover verwijdert. Daar ben ik dan wel weer blij mee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet wat het is. Ik vraag me ook af hoe reeel het is, want hij krabbelt aardig terug inmiddels..
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eik.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij wil dat je zijn posts erover verwijdert. Daar ben ik dan wel weer blij mee.
Dat vermoedde ik wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eik.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent wel lief! En je weet veel! En je bent heel intelligent!![]()
Ja, maar je bent nou eenmaal lief.quote:
zware top, mensen druk met druk zijn, slechte communicatie?quote:
Ik wil best geld verdienen met niets doen, maar dan doe ik dat niets liever op een door mij gekozen plaats en tijdquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige mensen zouden een moord doen om geld te verdienen met niks doen.
Ik hoor daar niet bij.
Ja, okee, daar ben ik ook wel voor. Op het strand of in een goed restaurant bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil best geld verdienen met niets doen, maar dan doe ik dat niets liever op een door mij gekozen plaats en tijd
Hmmm die fiets.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zware top, mensen druk met druk zijn, slechte communicatie?
Mja, het lijkt erop
ik ook niet. ik zou er in ieder geval geen moord voor doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige mensen zouden een moord doen om geld te verdienen met niks doen.
Ik hoor daar niet bij.
Als niets ook echt niets is (Dus ook geen aanwezigheid op een specifieke plek) zou ik het niet erg vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ook niet. ik zou er in ieder geval geen moord voor doen
En daar zou jij een moord voor doen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
Als niets ook echt niets is (Dus ook geen aanwezigheid op een specifieke plek) zou ik het niet erg vinden.
Tuuwk niet, ik heb al moeite met een mug doodslaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En daar zou jij een moord voor doen?
Ik vind dat ik wel voldoende gehandicapt ben eigenlijk.quote:Pas maar op, straks raak je nog gehandicapt.
Ik heb voor vanavond biologisch gehakt gekocht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
Tuuwk niet, ik heb al moeite met een mug doodslaan.
Agossie.quote:Ik vind dat ik wel voldoende gehandicapt ben eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |