Jullie steken elkaar aan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ben bang van wel
Misschien moet ik dan maar de rest van mijn leven bij mijnblijven
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:47 schreef Doffy het volgende:
Ben bang van wel
Misschien moet ik dan maar de rest van mijn leven bij mijnblijven
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:13 schreef Doffy het volgende:
SaaiHet komt feitelijk neer op vrijwillige onthouding
![]()
Herman van Veen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:16 schreef Bensel het volgende:
Ik ben op het moment allemaal tv tunes aan het beluisteren, en aan het bekijken vanuit muzikaal oogpunt.. daarbij moet ik zeggen dat bepaalde nederlandse series best wel goeie theme songs hebben, zoals Alfred J kwak bijv. Al blijven dingen als pinky and the brain ook wel tof natuurlijk
Ik ga geen langdurige relaties aan en heb geen seks, dus ik heb nergens last vanquote:
Sex is heavily overratedquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:31 schreef Reya het volgende:
Ik ga geen langdurige relaties aan en heb geen seks, dus ik heb nergens last van
Valt overigens aan te raden
Jij gelooft niet dat dat kan? Mijn ouders zijn al ruim 30 jaar getrouwd en ik weet heel zeker dat zij het nog regelmatig doen.quote:
zo wil jij het ook ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat dat kan? Mijn ouders zijn al ruim 30 jaar getrouwd en ik weet heel zeker dat zij het nog regelmatig doen.
Waarom dat laatste niet? Niet dat ik echt een groot probleem heb met sexloosheid, maar waarom zou het niet wel kunnen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sex is heavily overrated
De meeste mensen zouden het niet moeten hebben
Gelukkig dat jij er bent schaap, anders zouden we collectief in een spiraal van zedelijk verval terechtkomenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:38 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben even weg en het gaat weer over sex...
Nou, ik weet wel één ding: een relatie zonder seks zie ik niet zo zitten. Ik denk dat het kan, een langdurig goed seksleven, maar dat het wel zeldzaam is. Mijn ouders gedragen zich soms nog als verliefde pubers, dat zie ik niet bij veel mensen die 30 jaar bij elkaar zijn...quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:39 schreef het_fokschaap het volgende:
zo wil jij het ook ?
Ik denk juist dat seks een vrij belangrijke levensbehoefte van de mens is. Alhoewel er altijd uitzonderingen zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom dat laatste niet? Niet dat ik echt een groot probleem heb met sexloosheid, maar waarom zou het niet wel kunnen?
mijn ouders zijn ook al meer dan 30 jaar bij elkaar, 1 jaar langer dan dat ik besta. bijna 35 jaar alquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel één ding: een relatie zonder seks zie ik niet zo zitten. Ik denk dat het kan, maar dat het wel zeldzaam is. Mijn ouders gedragen zich soms nog als verliefde pubers, dat zie ik niet bij veel mensen die 30 jaar bij elkaar zijn...
Het is te gevaarlijk. Ze zouden nog eens zwanger kunnen wordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
Waarom dat laatste niet? Niet dat ik echt een groot probleem heb met sexloosheid, maar waarom zou het niet wel kunnen?
volledig gestuurde behoefte op basis van hormonen. als je daar een tekort aan hebt is de behoefte minder en andersom natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk juist dat seks een vrij belangrijke levensbehoefte van de mens is. Alhoewel er altijd uitzonderingen zijn
Als dertig jaar samen zou beteken dat er geen of weinig seks meer zou zijn, dan weet ik niet of ik dat wel zou willen. Misschien dat mijn eigen behoefte zou kunnen veranderen, maar mijn drive is toch wel vrij sterk op dat gebied. Ik heb sowieso weinig vertrouwen in levenslange relaties, ondanks het mooie voorbeeld dat ik heb...quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:44 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn ouders zijn ook al meer dan 30 jaar bij elkaar, 1 jaar langer dan dat ik besta. bijna 35 jaar al![]()
tja, ze zijn nu op vakantie naar Italië, maar verliefde pubers...
maar goed, dat is vrij normaal natuurlijk...eerst verliefdheidshormoon en daarna hechtingshormonen...en af en toe steken de verliefdheidshormonen weer eens de kop op, maar daar moet je dan wat moeite voor doen. ruzies goedmaken enzo...
Ja Reya, breng eens wat niveau in deze slowchat!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:40 schreef Reya het volgende:
Gelukkig dat jij er bent schaap, anders zouden we collectief in een spiraal van zedelijk verval terechtkomen![]()
waar een wil is, is een weg...je moet er voor (willen) vechten...quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als dertig jaar samen zou beteken dat er geen of weinig seks meer zou zijn, dan weet ik niet of ik dat wel zou willen. Misschien dat mijn eigen behoefte zou kunnen veranderen, maar mijn drive is toch wel vrij sterk op dat gebied. Ik heb sowieso weinig vertrouwen in levenslange relaties, ondanks het mooie voorbeeld dat ik heb...
Album van The Poguesquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:48 schreef Doffy het volgende:
Alsof dat niveau is
Reya, hoe kom je eigenlijk aan deze TT?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi ik ga weer even terug naar de Discovery Crime Night.
Uiteraard, je moet je fantasie gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:50 schreef het_fokschaap het volgende:
waar een wil is, is een weg...je moet er voor (willen) vechten...
Ik vind je een leuke kerel om te zien.quote:maar goed, als ik als alleenstaande niet hoef te vechten...vind ik dat al prima. al zou ik eigenlijk wat meer een casanova moeten zijn.
Ik denk dat dat dichterbij de waarheid ligt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk juist dat seks een vrij belangrijke levensbehoefte van de mens is. Alhoewel er altijd uitzonderingen zijn
mja, voor je het weet zit je in de gevangenis...net als van Persiequote:Op donderdag 16 juni 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind je een leuke kerel om te zien.Gewoon wat meer lef.
wat is er met mijn avatar ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zit nog eens goed te kijken naar die avatar van jou... hmm...![]()
bundelen die handel...sta jij volgend jaar op het boekenbal !quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:57 schreef Reya het volgende:
Ik wilde een gedicht op een waaier schrijven,
Zodat je de woorden je kunt toewuiven
En de strofen, wanneer je wilt blijven
Mijmeren, weer achtloos dicht kunt schuiven.
Maar liever wilde ik dat ze binnen
In je gewaad geschreven stonden,
Zodat tegelijk met batist of linnen
Mijn gedachten je strelen konden.
Ik zou deze dwaze wens niet uiten,
Als mij een krankzinnige was vervuld:
Je eenmaal zelf in mijn armen te sluiten...
Maar ik heb engelengeduld.
Het is echt een heel cute schaapquote:
Ik wilde dat ik zo kon dichtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bundelen die handel...sta jij volgend jaar op het boekenbal !
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
bundelen die handel...sta jij volgend jaar op het boekenbal !
Ah joh, dat valt die ongeletterde kneuzen toch nooit opquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:02 schreef Reya het volgende:
Ik wilde dat ik zo kon dichten
Het is Slauerhoff
Lupa heeft hem gegoogled.quote:
aero-dynamischquote:Alleen dat ene achterpootje hangt er een beetje apart bij
Mja, dat ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:05 schreef het_fokschaap het volgende:
aero-dynamisch
Misschien wel Lola Rent.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:10 schreef het_fokschaap het volgende:
en soms denken ze dat ik een vrouw ben...ik mag toch hopen dat ze niet denken dat ze Viola Holt aan hun msn lijst hebben toegevoegd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |