Waarom maken we van Svens OP niet de standaard OP? Met die foto's en die linkjes enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom maak je de ava van karoltje 60,60 terwil ie dat al is Buup?
Aangezien hij in de normale ronde op Raoul stemde, heeft deze mededeling een averechts effect vrees ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:50 schreef Svensational het volgende:
Bupa, je moet op Daphne gaan stemmen nu!!!! De rest ook !!!! (Behalve PeRi)
ssssst, die van Buup is ook heel mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waarom maken we van Svens OP niet de standaard OP? Met die foto's en die linkjes enzo
Maar dan moet die foto van Karoltje er nog wel bij
Apuffffffquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Aangezien hij in de normale ronde op Raoul stemde, heeft deze mededeling een averechts effect vrees ik..
Wat boeit het?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom maak je de ava van karoltje 60,60 terwil ie dat al is Buup?
Jij bent bar_delquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuffffff
Ik stem op wie ik leuk vind.
En ik laat me niet leiden door aanbevelingen van users zoals jij en Svurno.
Goed lezen, ik beval niks aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuffffff
Ik stem op wie ik leuk vind.
En ik laat me niet leiden door aanbevelingen van users zoals jij en Svurno.
Nou, het boeit dus dat er nu een blauwe link omheen komt te staan in de nieuwe oude lay-out. Bij Duifje ook, maar daar kan je niks aan doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat boeit het?
Oh ja... bij deze post hoort een-PI, maar die zit er niet bij, bij de nieuwe oude lay-out.
Nee.quote:
Weet je wat het is. Tranceptor stond daarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het boeit dus dat er nu een blauwe link omheen komt te staan in de nieuwe oude lay-out. Bij Duifje ook, maar daar kan je niks aan doen
Ik doe ze altijd bij wat vage spaanse dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Ik had al moeite met het vinden van een e-mail adres voor Poepatih
Ja, maar. De vorige keer ging jij dat topic zo dicht doenquote:
Googlen naar "free e-mail" en dan pagina 80 of hoger pakken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd bij wat vage spaanse dingen..
Ik kan slotjes zetten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar. De vorige keer ging jij dat topic zo dicht doen
Whehe, bij mij nietquote:
Je nieuwe avatar is niet mooiquote:
Ja maar dat doe ik omdat die andere 2 die mij nadoen dezelfde hebben enzoquote:
Waarom verdenkte/verdacht je mij eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Ik had al moeite met het vinden van een e-mail adres voor Poepatih
quote:
Word hier zo gek van,... moet ik iemand echt ff snel spreken, moet ik weer bellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, bij mij niet
Vandaar dat twee mensen bij mij al niet reageerden.
Dat ben je toch zelf?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik omdat die andere 2 die mij nadoen dezelfde hebben enzo
Als ik niet quote vind ik ze erg irritant ...quote:
Nou ik verdenkte sowieso niemand.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom verdenkte/verdacht je mij eigenlijk?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:05 schreef mark_03 het volgende:
WTF Iedereen komt ineens onlineWhahah, hele venster vol
MSN DOET HET WEER
Ik wist niet welke ik moest kiezenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ik verdenkte sowieso niemand.
[insert-PI]
Kijk, jij snapt hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |