Waar woon je? (ongeveer)quote:Op zondag 8 mei 2005 12:16 schreef Auticia het volgende:
Hier schijnt de zon.
Zeeland. Schouwen-Duiveland.quote:
Ik???quote:Op zondag 8 mei 2005 12:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zeeland. Schouwen-Duiveland.
Was jij dat met die stomme opmerking in mijn fotoboek?!
Hier nu ook.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:16 schreef Auticia het volgende:
Hier schijnt de zon.
voel je je wel helemaal lekker?quote:Op zondag 8 mei 2005 12:18 schreef timbob het volgende:
hoi!
ik ben timbob, ik ben 8 jaar
en ik doe donald duck na.
pshchcheewhwhewew!!!
Mja, dan nog.quote:
Het is niet eerlijke verdeeld in de wereld Nederland.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:16 schreef Auticia het volgende:
Hier schijnt de zon.
Ik wil best ruilen hoor, van mij mag het hier wel noodweer zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is niet eerlijke verdeeld in de wereld Nederland.
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen hoor, van mij mag het hier wel noodweer zijn.
Ja de zon schijnt mooi en moeders was blij met haar kado's wat wil een mens nog meerquote:
Wanneer kom ik daar tussen te staan danquote:Op zondag 8 mei 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]][afbeelding]
Zo dan?
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:52 schreef Svensational het volgende:
Alleen die middelste moet misschien weg nu
Da's geen vierkantquote:Op zondag 8 mei 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zo dan?
Dus?quote:
Dat doet ie helemaal nooitquote:Op zondag 8 mei 2005 13:49 schreef Bupatih het volgende:
*sllllh*
Film van Aaliyah?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En daar was ik weer
Straks de laast film van Aaliyah kijken denk ik
Ja die vampieren film Queen Of The Damnedquote:
Ja lach maar. Jij weet vast niet hoe het is om je fobo te openen en te zien dat ze lurcken en niks zeggen. Het kwetst me.quote:
Als ze wat zegt dan kwetst ze je nog harder.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja lach maar. Jij weet vast niet hoe het is om je fobo te openen en te zien dat ze lurcken en niks zeggen. Het kwetst me.
Airelle is een lief meisje tochquote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef Auticia het volgende:
[..]
Als ze wat zegt dan kwetst ze je nog harder.. Ik heb het aan den lijve ondervonden.
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja lach maar. Jij weet vast niet hoe het is om je fobo te openen en te zien dat ze lurcken en niks zeggen. Het kwetst me.
Ik zag het. (Via haar fobo, ik lurckte niet bij jou hoor. Dat zou ik nooooit doen nl)quote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef Auticia het volgende:
[..]
Als ze wat zegt dan kwetst ze je nog harder.. Ik heb het aan den lijve ondervonden.
Is een goeie filmquote:
Johquote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zo heeft ze jou dan toch eigenlijk ook wel weer via via gekwetst he.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag het. (Via haar fobo, ik lurckte niet bij jou hoor. Dat zou ik nooooit doen nl)
De trut.
Ja en wat voor een. Dit kwetste me nog meerquote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ik heb al een berichtje achtergelaten.
Ga er maar van uit dat die voorlopig foetsie blijftquote:Ik was alleen benieuwd of je tekstje er alweer stond.
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:34 schreef Auticia het volgende:
[..]
Tssk. Een beetje de vermoorde onschuld spelen.
Oehquote:Op zondag 8 mei 2005 15:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh. Maar ik ga eigenlijk nu pas. Ben eerst ff mn haar gaan wassen.
Ik ruik naar champignonnensoepquote:Op zondag 8 mei 2005 15:08 schreef PeRi het volgende:
Aquamarina, Snake oil, Reincarnate, Rockstar en zo ff Therapy.
Hoe ruik jij vandaag Ties?
Ik naar bloemetjesquote:
Ik ken nog steeds die tag niet om letter door te halenquote:
Maar toevoegen ho maarquote:
Bleigh bloemenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds die tag niet om letter door te halen
[..]
Ik ken nog steeds die tag niet om letter door te halen
[..]
[s]Ik ken nog steeds die tag niet om letter door te halen[ /s]
Gekookte melk en meloen.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:08 schreef PeRi het volgende:
Aquamarina, Snake oil, Reincarnate, Rockstar en zo ff Therapy.
Hoe ruik jij vandaag Ties?
ff testen of ik het nu ook kanquote:Op zondag 8 mei 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:Krezip
op MTV
Dinsdag de albumpresentatie
quote:
Ga dat eens heul snel opzoeken danquote:
Ja jij. Morgen. Amsterdam. Skaai/TA/ik?quote:Op zondag 8 mei 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
*spullen in tas mieteren gaat.
En ik danquote:
Zo mag ik het graag horen!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
*spullen in tas mieteren gaat.
Ga ik ook wel mee, Sven ik en the ladiesquote:
Nee Svenquote:
Stond dat er bij danquote:
Bloemen stinken trouwens altijdquote:
Ik denk dat dat wat problemen oplevert bij de heer des huizes.quote:
Het is al de zoveelste keer dat het me gevraagd wordt, dus ik neem aan dat het nu een dwangbevel betreft?!quote:
We weten i.e.g. waar we moeten zijn morgenquote:Op zondag 8 mei 2005 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stond dat er bij dan
Nee dus. Hoe laat zijn Mark en ik welkom?
Eigenlijk wel. Als straf omdat ik telkens het antwoord miste.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is al de zoveelste keer dat het me gevraagd wordt, dus ik neem aan dat het nu een dwangbevel betreft?!
Ah, dus we zien je morgen!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wat problemen oplevert bij de heer des huizes.
Maar ik ben in principe in de buurt..
quote:
Dus.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wat problemen oplevert bij de heer des huizes.
Maar ik ben in principe in de buurt..
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Skaai het volgende:
Je gaat met ons mee, onder het mom van: Dan gaan we vanavond samen douchen, en dan kunnen we vanavond weer lekker ruikend ons bedje in!
is dit tegen mee?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Skaai het volgende:
Je gaat met ons mee, onder het mom van: Dan gaan we vanavond samen douchen, en dan kunnen we vanavond weer lekker ruikend ons bedje in!
Nee, tegen Auticia.quote:
Hij is veel groter en sterker dan ik hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:05 schreef Skaai het volgende:
Ja, je hebt toch wel een klein ruzietje over voor Lush?
KOM OP LUBBE, HET IS WEL LUSH HOOR!
We hebben al 5 kilo zeep in huis.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Skaai het volgende:
Van Lush.quote:
Prikt Demon in de dark in de oogjes?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hij is veel groter en sterker dan ik hoor..
quote:
En nu een goede reden om Ties niet te laten gaan, dankjewel.quote:
Weet ik niet, misschien wil Lubje 't even demonstreren?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:08 schreef Auticia het volgende:
[..]! Geen idee.
Zou je je mond kunnen spoelen met Figs 'n Leaves?
Wat klopt er niet aan die zin dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:10 schreef Svensational het volgende:
ik dacht dat mvdlubbe mod was
Goed gedacht.quote:
Ik vind dat zielig. Echt, ik vind dat echt zielig. Ik zou zoiets niet over mijn hart kunnen verkrijgen.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien wil Lubje 't even demonstreren?
Onderdanige huisvrouwenmodus.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind dat zielig. Echt, ik vind dat echt zielig. Ik zou zoiets niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Zelfs niet als diezelfde meneer je niet naar de Lush laat gaan?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind dat zielig. Echt, ik vind dat echt zielig. Ik zou zoiets niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
En ik zet jou op mijn 31-februari-lijstje.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zelfs niet als diezelfde meneer je niet naar de Lush laat gaan?
Ik zet Figs 'n Leaves op mijn 31-mei lijstje.
Dan nog vind ik het wel zielig.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zelfs niet als diezelfde meneer je niet naar de Lush laat gaan?
Ik zet Figs 'n Leaves op mijn 31-mei lijstje.
Het hele huis staat vol met die stinkende rotzooi, overal bonnetjes waar ik me de cholera schrik van de prijzen, de douche is bijna niet meer te betreden vanwege xenosbakjes met sodaprodukten.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
En nu een goede reden om Ties niet te laten gaan, dankjewel.![]()
Hoe kom jij in Godesnaam aan die bonnetjes!?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:15 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het hele huis staat vol met die stinkende rotzooi, overal bonnetjes waar ik me de cholera schrik van de prijzen, de douche is bijna niet meer te betreden vanwege xenosbakjes met sodaprodukten.
De slaapkamer stinkt naar Red Bull omdat er een zeepje op de wasbak aldaar ligt.
De lucht van een of andere massagebar kleurt mijn dromen.
En van al dat gesjouw heeft Auticia intussen last van haar rug.
Die jíj in het mandje hebt geflikkerd. Zo!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:15 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De lucht van een of andere massagebar kleurt mijn dromen.
Ik zal nog eens 12 euro aan een stuk kaas besteden.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Niet te vergeten: Die oude kaas was niet te vreten.
Voor jouw rug ja. Zo!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die jíj in het mandje hebt geflikkerd. Zo!
En dan toch gewoon terug willen naar die winkel.quote:
Ja, er is namelijk meer dan de stinkende troep die jij hebt uitgezocht.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:19 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En dan toch gewoon terug willen naar die winkel.
En dat stuk zag er nog zo lekker uit.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:17 schreef mvdlubbe het volgende:
Sowieso he. Als je partner gaat winkelen en een kilo oude kaas meeneemt om je af te leiden, dat wekt verdacht.
Ik weet het. Die hebben we.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, er is namelijk meer dan de stinkende troep die jij hebt uitgezocht.
Hoofdpijn, koorts, heel moe, keelpijn, snotpijnquote:Op zondag 8 mei 2005 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat heb je?
En hoe gaat het met je dinges?
Ja, je dinges, daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 8 mei 2005 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat heb je?
En hoe gaat het met je dinges?
In dr gezicht hoesten?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoofdpijn, koorts, heel moe, keelpijn, snotpijn
Enik moet zo naar een etentje van me oma
En jij denkt dat Lush daar nog iets aan kan verbeteren?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:21 schreef Auticia het volgende:
MOOI
Wat is dit voor zoetsappige, onverwachte wendingquote:Op zondag 8 mei 2005 16:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lush daar nog iets aan kan verbeteren?
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef mvdlubbe het volgende:
En ik ga niet mee omdat de rekening dan minstens verdubbelt.
Al lang gedaanquote:
Dag. Eet smakelijk.quote:
Zeg, dat stuk Alkmaar was geen kaas.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Niet te vergeten: Die oude kaas was niet te vreten.
Je kan ook meegaan om Ties te beschermen tegen zichzelf. Onder dat mom komt de mijnes mee. En omdat jij zou komenquote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef mvdlubbe het volgende:
En ik ga niet mee omdat de rekening dan minstens verdubbelt.
Eeeeh..."ik dacht"quote:
Dat was geen Alkmaar. Dat was Oude Jongens.quote:
Dank je meidquote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef Auticia het volgende:
bar_rel, dude, beterschap!
En gewoon thuisblijven. Niet de deur uit als je koorts hebt..
Ga door PeRi!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan ook meegaan om Ties te beschermen tegen zichzelf. Onder dat mom komt de mijnes mee. En omdat jij zou komen
Juist ja. En die van jou gelooft dat?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan ook meegaan om Ties te beschermen tegen zichzelf. Onder dat mom komt de mijnes mee.
Ik dacht womên onlyquote:Op zondag 8 mei 2005 16:25 schreef PeRi het volgende:
Onder dat mom komt de mijnes mee.
Misschien in het Engels welquote:Op zondag 8 mei 2005 16:26 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat was geen Alkmaar. Dat was Oude Jongens.
Oude Jongens past niet in het concept van Lush.
Ik durf nooit veel geld uit te geven waar hij bij staat. Het werkt echt (bij mij)quote:
Goede reis!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:26 schreef Auticia het volgende:
Toedeloe.
Daarom gaan we morgen ook zonder je ventquote:Op zondag 8 mei 2005 16:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik durf nooit veel geld uit te geven waar hij bij staat. Het werkt echt (bij mij)
Zelfs in de Lush?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik durf nooit veel geld uit te geven waar hij bij staat. Het werkt echt (bij mij)
Buffy The Vampire Slayerquote:Op zondag 8 mei 2005 14:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Ik heb trouwens iets met vampier films denk ik.
Ik heb hier ook Underworld ,Blade en Van Helsing thuis liggen en vaak als ik gewoon de dvd-theek in loop kom ik er vaak weer uit met een vampier film. Heb nu dan dus Queen of the damned en The Brotherhood gehuurd.
Ik ben niet graag tweede keusquote:Op zondag 8 mei 2005 16:19 schreef Auticia het volgende:
Sven, zocht jij nog een echtgenote?
Zeepquote:Op zondag 8 mei 2005 16:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Die zeep kost 87,95 per kilo. Ongeveer. Als ik mee ga om 'Auticia tegen zichzelf te beschermen' loop ik me de hele tijd op te vreten en ga ik uit frustratie zelf allerlei dingen kopen. En vergeet ik vervolgens 'Auticia tegen zichzelf te beschermen'. En dan komen we met 100 euro aan zut thuis.
Oh sorryquote:
G'middagquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Pfff, 9:00 weggegaan nu net thuis..
Nu opdracht voor school maken..
Maja, iig ff rust..
Dat meen je niet? Die film is misschien nog de ALLERSLECHTSTE film ooit gemaakt ennnuh, mede dankzijn Alliyahquote:Op zondag 8 mei 2005 16:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wow die film was echt amazing
Aaliyah![]()
[afbeelding]
Nee man die film was echt cool en geen slechte dingen over ALLquote:Op zondag 8 mei 2005 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die film is misschien nog de ALLERSLECHTSTE film ooit gemaakt ennnuh, mede dankzijn Alliyah
Hoor jij niet op het FD te zijn?????quote:Op zondag 8 mei 2005 16:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
G'middag
Werken is zó kut
Gelukkig hoefde ik vandaag nietmaar ik ben wel ziek
Hoor jij niet op de meet te zijn?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die film is misschien nog de ALLERSLECHTSTE film ooit gemaakt ennnuh, mede dankzijn Alliyah
Nee want ik ging nietquote:Op zondag 8 mei 2005 19:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoor jij niet op de meet te zijn?![]()
Oh en hooooooooi
Van den Herik!quote:
Ik was donderdag in The Jam.....quote:Op zondag 8 mei 2005 19:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoor jij niet op de meet te zijn?![]()
Oh en hooooooooi
Hing er nog steeds zo'n kotslucht in de Jam? De laatste paar keren dat ik er was, was het echt ergquote:Op zondag 8 mei 2005 19:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik was donderdag in The Jam.....
Volgende week ga ik denk ik zaterdagavond wat doen
Ehm nee niet dat ik weetquote:Op zondag 8 mei 2005 19:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hing er nog steeds zo'n kotslucht in de Jam? De laatste paar keren dat ik er was, was het echt erg![]()
Ik denk dat ik volgende week zaterdag ook wel wat ga doen
Dat beslissen we meestal pas zaterdagquote:Op zondag 8 mei 2005 19:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ehm nee niet dat ik weet
Wel vertellen waar je naartoe gaatAls ik in dezelfde tent ben ga ik je zoeken
De dochter vanquote:Op zondag 8 mei 2005 19:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat die van Peking Express?!? (Spuit 11)
Met die vieze vader?![]()
Trouwens dan nog is het maar de vraag of ik je tegenkom.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat beslissen we meestal pas zaterdag
Geef je nummer maar, dan bel ik je wel even vantevoren
Idd, heb ik ook vaak gehad.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Trouwens dan nog is het maar de vraag of ik je tegenkom.
Donderdag was er ook een meid die ik kende daar, maar niet gezienen zo supergroot is het niet eens...of ik was te druk met dansen/drinken kan ook
Veel huiswerk en ik vind het engquote:
Iddquote:Op zondag 8 mei 2005 19:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, heb ik ook vaak gehad.
K: 'Waar stond jij dan?'
A: Achterin, bij de bar.'
K: 'Ja, ik ook'
En elkaar toch niet gezien![]()
![]()
Als ik ga meeten wordt het een mini-meet.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Veel huiswerk en ik vind het eng
Kijk, ik vind jullie allemaal lief en zo, maar jullie zijn de enige "internet" mensen die ik niet persoonlijk ken en dat vind ik nou juist zo leuk![]()
en wil ik zo houden
Toch ironisch dan dat dit topic bestaat omdat jij ons allemaal wilde ontmoetenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Veel huiswerk en ik vind het eng
Kijk, ik vind jullie allemaal lief en zo, maar jullie zijn de enige "internet" mensen die ik niet persoonlijk ken en dat vind ik nou juist zo leuk![]()
en wil ik zo houden
Bij het blok, of op het blok?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd
S: ja was jij er wel??
E: ja? jij niet want ik heb je verder niet gezien
S: wel man ik stond achterin bij dat blok.
E: o....
S: vaag
E: volgende keer bel ik je gewoon wel
S: ja is wel handig
Nee mên.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toch ironisch dan dat dit topic bestaat omdat jij ons allemaal wilde ontmoeten
No fucking way dat ik op het blok ga staanquote:Op zondag 8 mei 2005 19:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bij het blok, of op het blok?![]()
* Tania18 lacht altijd de mensen uit die op het blok staan![]()
(Nou ja, vooral de dronken sukkels die ervan af donderen)
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee mên..
Ik ben niet zo'n meeterig typje..
Toch zag ik in het meettopic staan dat je de volgende keer misschien wel mee zou gaanquote:Op zondag 8 mei 2005 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee mên..
Ik ben niet zo'n meeterig typje..
Die gast heb ik nog een keer op Utrecht CS zien lopen. Is niet zo heel erg lang (iets kleiner dan mij)quote:Op zondag 8 mei 2005 19:39 schreef Tania18 het volgende:
En de volgende Idol is aan het acteren geslagen: Robin...
Och ja, misschien. Misschien.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Toch zag ik in het meettopic staan dat je de volgende keer misschien wel mee zou gaan
Nou ja...elke keer is het "misschien" bij jouquote:
Het is wel beter dat ie gaat acteren, zingen kan ie nietquote:Op zondag 8 mei 2005 19:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die gast heb ik nog een keer op Utrecht CS zien lopen. Is niet zo heel erg lang (iets kleiner dan mij)
Ja, ongeveer 9 van de 10 mensen die mee zouden gaan konden op het laatste moment ineens niet meer. Tuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...elke keer is "misschien" bij jou
Maar op het laatste moment ketste deze meeting toch af, vanwege een bbq ofzo?
quote:
Ik zat toch al te twijfelen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...elke keer is het "misschien" bij jou
Maar op het laatste moment ketste deze meeting toch af, vanwege een bbq ofzo?
Als ik ooit zal meeten is het met jou en/of niksanquote:Op zondag 8 mei 2005 19:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ongeveer 9 van de 10 mensen die mee zouden gaan konden op het laatste moment ineens niet meer. Tuurlijk
Naar welke tenten ga jij eik meestal?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is wel beter dat ie gaat acteren, zingen kan ie niet
De laatste tijd meestal naar de Jam, Storm of Quignonquote:
Dat gebeurt toch nietquote:Op zondag 8 mei 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik ooit zal meeten is het met jou en/of niksan
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toch ironisch dan dat dit topic bestaat omdat jij ons allemaal wilde ontmoeten
En toetatoet danquote:Op zondag 8 mei 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksanquote:Op zondag 8 mei 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is er bijna nooitquote:
quote:
Aha. Filemon, winkel van sinkel en monza niet?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De laatste tijd meestal naar de Jam, Storm of Quignon
En ik ben ook wel een paar keer in de Next geweest![]()
Klopt.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die is er bijna nooit
Ze (toch) had toch de leukste nieuwkomer award gewonnen?
Filemon ben ik weleens geweest. Monza nog niet (toen het nog de 'Get Down' was en de 'Bad Boyz' gingen we daar wel bijna elke week heen). Winkel van Sinkel ben ik ook nog nooit ('s avonds) geweestquote:Op zondag 8 mei 2005 19:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Aha. Filemon, winkel van sinkel en monza niet?
De Next is soms wel ok, hangt er van af wat er is...
Wacht maar tot je met mij meetquote:Op zondag 8 mei 2005 19:52 schreef Skaai het volgende:
Meeten is
Nog nooit slechte ervaringen mee gehad.
Ik bedoel, je bent haar niet waardigquote:
Inderdaad, ik moet even afkloppenquote:
De Monza is best mooi geworden. Winkel van Sinkel ben ik ook nog nooit geweest, daar kom je meer ouder publiek tegen.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Filemon ben ik weleens geweest. Monza nog niet (toen het nog de 'Get Down' was en de 'Bad Boyz' gingen we daar wel bijna elke week heen). Winkel van Sinkel ben ik ook nog nooit ('s avonds) geweest![]()
Ik wel dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel, je bent haar niet waardigZij is te goed voor jou om te meeten
Nee hoor mop, zo bedoel ik het niet, ik bedoel, zij durft dat denk ik niet zo snel om iemand van Internet te meeten
Whehequote:Op zondag 8 mei 2005 19:58 schreef Tania18 het volgende:
M'n vader zit me een beetje weg te kijken hier, dus ik laat hem wel even computeren![]()
Ik zie die site nu net pas voor het eerstquote:
Ik ook ... maar om ze nu allemaal uit te gaan proberenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie die site nu net pas voor het eerst [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |