Ga dat eens heul snel opzoeken danquote:
Ja jij. Morgen. Amsterdam. Skaai/TA/ik?quote:Op zondag 8 mei 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
*spullen in tas mieteren gaat.
En ik danquote:
Zo mag ik het graag horen!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
*spullen in tas mieteren gaat.
Ga ik ook wel mee, Sven ik en the ladiesquote:
Nee Svenquote:
Stond dat er bij danquote:
Bloemen stinken trouwens altijdquote:
Ik denk dat dat wat problemen oplevert bij de heer des huizes.quote:
Het is al de zoveelste keer dat het me gevraagd wordt, dus ik neem aan dat het nu een dwangbevel betreft?!quote:
We weten i.e.g. waar we moeten zijn morgenquote:Op zondag 8 mei 2005 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stond dat er bij dan
Nee dus. Hoe laat zijn Mark en ik welkom?
Eigenlijk wel. Als straf omdat ik telkens het antwoord miste.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is al de zoveelste keer dat het me gevraagd wordt, dus ik neem aan dat het nu een dwangbevel betreft?!
Ah, dus we zien je morgen!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wat problemen oplevert bij de heer des huizes.
Maar ik ben in principe in de buurt..
quote:
Dus.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wat problemen oplevert bij de heer des huizes.
Maar ik ben in principe in de buurt..
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Skaai het volgende:
Je gaat met ons mee, onder het mom van: Dan gaan we vanavond samen douchen, en dan kunnen we vanavond weer lekker ruikend ons bedje in!
is dit tegen mee?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Skaai het volgende:
Je gaat met ons mee, onder het mom van: Dan gaan we vanavond samen douchen, en dan kunnen we vanavond weer lekker ruikend ons bedje in!
Nee, tegen Auticia.quote:
Hij is veel groter en sterker dan ik hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:05 schreef Skaai het volgende:
Ja, je hebt toch wel een klein ruzietje over voor Lush?
KOM OP LUBBE, HET IS WEL LUSH HOOR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |