Dat doet ie helemaal nooitquote:Op zondag 8 mei 2005 13:49 schreef Bupatih het volgende:
*sllllh*

Film van Aaliyah?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En daar was ik weer
Straks de laast film van Aaliyah kijken denk ik

Ja die vampieren film Queen Of The Damnedquote:

Ja lach maar. Jij weet vast niet hoe het is om je fobo te openen en te zien dat ze lurcken en niks zeggen. Het kwetst me.quote:

Als ze wat zegt dan kwetst ze je nog harder.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja lach maar. Jij weet vast niet hoe het is om je fobo te openen en te zien dat ze lurcken en niks zeggen. Het kwetst me.

Airelle is een lief meisje tochquote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef Auticia het volgende:
[..]
Als ze wat zegt dan kwetst ze je nog harder.. Ik heb het aan den lijve ondervonden.

quote:Op zondag 8 mei 2005 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja lach maar. Jij weet vast niet hoe het is om je fobo te openen en te zien dat ze lurcken en niks zeggen. Het kwetst me.

Ik zag het. (Via haar fobo, ik lurckte niet bij jou hoor. Dat zou ik nooooit doen nl)quote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef Auticia het volgende:
[..]
Als ze wat zegt dan kwetst ze je nog harder.. Ik heb het aan den lijve ondervonden.

Is een goeie filmquote:

Johquote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef Auticia het volgende:
[..]

Zo heeft ze jou dan toch eigenlijk ook wel weer via via gekwetst he.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag het. (Via haar fobo, ik lurckte niet bij jou hoor. Dat zou ik nooooit doen nl)
De trut.

Ja en wat voor een. Dit kwetste me nog meerquote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ik heb al een berichtje achtergelaten.
Ga er maar van uit dat die voorlopig foetsie blijftquote:Ik was alleen benieuwd of je tekstje er alweer stond.

quote:Op zondag 8 mei 2005 14:34 schreef Auticia het volgende:
[..]
Tssk. Een beetje de vermoorde onschuld spelen.

Oehquote:Op zondag 8 mei 2005 15:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh. Maar ik ga eigenlijk nu pas. Ben eerst ff mn haar gaan wassen.

Ik ruik naar champignonnensoepquote:Op zondag 8 mei 2005 15:08 schreef PeRi het volgende:
Aquamarina, Snake oil, Reincarnate, Rockstar en zo ff Therapy.
Hoe ruik jij vandaag Ties?

Ik naar bloemetjesquote:

Ik ken nog steeds die tag niet om letter door te halenquote:

Maar toevoegen ho maarquote:

Bleigh bloemenquote:

quote:Op zondag 8 mei 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds die tag niet om letter door te halen
[..]
Ik ken nog steeds die tag niet om letter door te halen
[..]
[s]Ik ken nog steeds die tag niet om letter door te halen[ /s]

Gekookte melk en meloen.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:08 schreef PeRi het volgende:
Aquamarina, Snake oil, Reincarnate, Rockstar en zo ff Therapy.
Hoe ruik jij vandaag Ties?

ff testen of ik het nu ook kanquote:Op zondag 8 mei 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:Krezip
op MTV
Dinsdag de albumpresentatie

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |