Ga dat eens heul snel opzoeken danquote:
Ja jij. Morgen. Amsterdam. Skaai/TA/ik?quote:Op zondag 8 mei 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
*spullen in tas mieteren gaat.
En ik danquote:
Zo mag ik het graag horen!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
*spullen in tas mieteren gaat.
Ga ik ook wel mee, Sven ik en the ladiesquote:
Nee Svenquote:
Stond dat er bij danquote:
Bloemen stinken trouwens altijdquote:
Ik denk dat dat wat problemen oplevert bij de heer des huizes.quote:
Het is al de zoveelste keer dat het me gevraagd wordt, dus ik neem aan dat het nu een dwangbevel betreft?!quote:
We weten i.e.g. waar we moeten zijn morgenquote:Op zondag 8 mei 2005 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stond dat er bij dan
Nee dus. Hoe laat zijn Mark en ik welkom?
Eigenlijk wel. Als straf omdat ik telkens het antwoord miste.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is al de zoveelste keer dat het me gevraagd wordt, dus ik neem aan dat het nu een dwangbevel betreft?!
Ah, dus we zien je morgen!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wat problemen oplevert bij de heer des huizes.
Maar ik ben in principe in de buurt..
quote:
Dus.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wat problemen oplevert bij de heer des huizes.
Maar ik ben in principe in de buurt..
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Skaai het volgende:
Je gaat met ons mee, onder het mom van: Dan gaan we vanavond samen douchen, en dan kunnen we vanavond weer lekker ruikend ons bedje in!
is dit tegen mee?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Skaai het volgende:
Je gaat met ons mee, onder het mom van: Dan gaan we vanavond samen douchen, en dan kunnen we vanavond weer lekker ruikend ons bedje in!
Nee, tegen Auticia.quote:
Hij is veel groter en sterker dan ik hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:05 schreef Skaai het volgende:
Ja, je hebt toch wel een klein ruzietje over voor Lush?
KOM OP LUBBE, HET IS WEL LUSH HOOR!
We hebben al 5 kilo zeep in huis.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Skaai het volgende:
Van Lush.quote:
Prikt Demon in de dark in de oogjes?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hij is veel groter en sterker dan ik hoor..
quote:
En nu een goede reden om Ties niet te laten gaan, dankjewel.quote:
Weet ik niet, misschien wil Lubje 't even demonstreren?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:08 schreef Auticia het volgende:
[..]! Geen idee.
Zou je je mond kunnen spoelen met Figs 'n Leaves?
Wat klopt er niet aan die zin dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:10 schreef Svensational het volgende:
ik dacht dat mvdlubbe mod was
Goed gedacht.quote:
Ik vind dat zielig. Echt, ik vind dat echt zielig. Ik zou zoiets niet over mijn hart kunnen verkrijgen.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien wil Lubje 't even demonstreren?
Onderdanige huisvrouwenmodus.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind dat zielig. Echt, ik vind dat echt zielig. Ik zou zoiets niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Zelfs niet als diezelfde meneer je niet naar de Lush laat gaan?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind dat zielig. Echt, ik vind dat echt zielig. Ik zou zoiets niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
En ik zet jou op mijn 31-februari-lijstje.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zelfs niet als diezelfde meneer je niet naar de Lush laat gaan?
Ik zet Figs 'n Leaves op mijn 31-mei lijstje.
Dan nog vind ik het wel zielig.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zelfs niet als diezelfde meneer je niet naar de Lush laat gaan?
Ik zet Figs 'n Leaves op mijn 31-mei lijstje.
Het hele huis staat vol met die stinkende rotzooi, overal bonnetjes waar ik me de cholera schrik van de prijzen, de douche is bijna niet meer te betreden vanwege xenosbakjes met sodaprodukten.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
En nu een goede reden om Ties niet te laten gaan, dankjewel.![]()
Hoe kom jij in Godesnaam aan die bonnetjes!?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:15 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het hele huis staat vol met die stinkende rotzooi, overal bonnetjes waar ik me de cholera schrik van de prijzen, de douche is bijna niet meer te betreden vanwege xenosbakjes met sodaprodukten.
De slaapkamer stinkt naar Red Bull omdat er een zeepje op de wasbak aldaar ligt.
De lucht van een of andere massagebar kleurt mijn dromen.
En van al dat gesjouw heeft Auticia intussen last van haar rug.
Die jíj in het mandje hebt geflikkerd. Zo!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:15 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De lucht van een of andere massagebar kleurt mijn dromen.
Ik zal nog eens 12 euro aan een stuk kaas besteden.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Niet te vergeten: Die oude kaas was niet te vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |