Nee mên.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toch ironisch dan dat dit topic bestaat omdat jij ons allemaal wilde ontmoeten
No fucking way dat ik op het blok ga staanquote:Op zondag 8 mei 2005 19:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bij het blok, of op het blok?![]()
* Tania18 lacht altijd de mensen uit die op het blok staan![]()
(Nou ja, vooral de dronken sukkels die ervan af donderen)
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee mên..
Ik ben niet zo'n meeterig typje..
Toch zag ik in het meettopic staan dat je de volgende keer misschien wel mee zou gaanquote:Op zondag 8 mei 2005 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee mên..
Ik ben niet zo'n meeterig typje..
Die gast heb ik nog een keer op Utrecht CS zien lopen. Is niet zo heel erg lang (iets kleiner dan mij)quote:Op zondag 8 mei 2005 19:39 schreef Tania18 het volgende:
En de volgende Idol is aan het acteren geslagen: Robin...
Och ja, misschien. Misschien.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Toch zag ik in het meettopic staan dat je de volgende keer misschien wel mee zou gaan
Nou ja...elke keer is het "misschien" bij jouquote:
Het is wel beter dat ie gaat acteren, zingen kan ie nietquote:Op zondag 8 mei 2005 19:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die gast heb ik nog een keer op Utrecht CS zien lopen. Is niet zo heel erg lang (iets kleiner dan mij)
Ja, ongeveer 9 van de 10 mensen die mee zouden gaan konden op het laatste moment ineens niet meer. Tuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...elke keer is "misschien" bij jou
Maar op het laatste moment ketste deze meeting toch af, vanwege een bbq ofzo?
quote:
Ik zat toch al te twijfelen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...elke keer is het "misschien" bij jou
Maar op het laatste moment ketste deze meeting toch af, vanwege een bbq ofzo?
Als ik ooit zal meeten is het met jou en/of niksanquote:Op zondag 8 mei 2005 19:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ongeveer 9 van de 10 mensen die mee zouden gaan konden op het laatste moment ineens niet meer. Tuurlijk
Naar welke tenten ga jij eik meestal?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is wel beter dat ie gaat acteren, zingen kan ie niet
De laatste tijd meestal naar de Jam, Storm of Quignonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |