abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26830134
Ik zie net een spotje voorbij komen op Jetix van een programma. Hotnews.nl en toen dacht ik: Ik ken die blonde gozer ergens van.... even naar de site geweest hotnews.nl en ja hoor: Robin van Idols 2 speelt een van de hoofdrollen. Na Eric dus de tweede Idol die aan het acteren is geslagen, laten we hopen dat het acteren hem beter afgaat dan het zingen. Heeft iemand het programma al gezien? Ik dacht ook een reteirritant kind te herkennen die in GTST heeft gezeten maar dat weet ik niet zeker...

voor meer info www.hotnews.nl
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 8 mei 2005 @ 18:56:07 #2
3767 Herald
Come get some
pi_26830764
ik zie een teller met nog 11 uur te gaan, dus ik denk niet dat iemand het al heeft gezien. Angela Groothuizen had het er net in Life & Cooking ook over.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_26831926
DAt noem je toch geen acteren
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  zondag 8 mei 2005 @ 19:45:48 #4
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_26832048
lukt het ze niet in de muziekwereld, gaan ze maar teksten oplezen in een soapserie
en dan noemen ze zichzelf ook nog acteur
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_26834518
Als je bekend wordt door idols kan je de hele Showbizz verkennen van zingen naar acteren naar enz. Ook al kan je niet acteren
pi_26835322
Ja, met Yoka Verbeek ook geloof ik.. die heeft in GTST gezeten. Misschien ga ik wel eens kijken tijdens het zappen, Robin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')