Nee want ik ging nietquote:Op zondag 8 mei 2005 19:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoor jij niet op de meet te zijn?![]()
Oh en hooooooooi
Van den Herik!quote:
Ik was donderdag in The Jam.....quote:Op zondag 8 mei 2005 19:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoor jij niet op de meet te zijn?![]()
Oh en hooooooooi
Hing er nog steeds zo'n kotslucht in de Jam? De laatste paar keren dat ik er was, was het echt ergquote:Op zondag 8 mei 2005 19:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik was donderdag in The Jam.....
Volgende week ga ik denk ik zaterdagavond wat doen
Ehm nee niet dat ik weetquote:Op zondag 8 mei 2005 19:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hing er nog steeds zo'n kotslucht in de Jam? De laatste paar keren dat ik er was, was het echt erg![]()
Ik denk dat ik volgende week zaterdag ook wel wat ga doen
Dat beslissen we meestal pas zaterdagquote:Op zondag 8 mei 2005 19:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ehm nee niet dat ik weet
Wel vertellen waar je naartoe gaatAls ik in dezelfde tent ben ga ik je zoeken
De dochter vanquote:Op zondag 8 mei 2005 19:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat die van Peking Express?!? (Spuit 11)
Met die vieze vader?![]()
Trouwens dan nog is het maar de vraag of ik je tegenkom.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat beslissen we meestal pas zaterdag
Geef je nummer maar, dan bel ik je wel even vantevoren
Idd, heb ik ook vaak gehad.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Trouwens dan nog is het maar de vraag of ik je tegenkom.
Donderdag was er ook een meid die ik kende daar, maar niet gezienen zo supergroot is het niet eens...of ik was te druk met dansen/drinken kan ook
Veel huiswerk en ik vind het engquote:
Iddquote:Op zondag 8 mei 2005 19:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, heb ik ook vaak gehad.
K: 'Waar stond jij dan?'
A: Achterin, bij de bar.'
K: 'Ja, ik ook'
En elkaar toch niet gezien![]()
![]()
Als ik ga meeten wordt het een mini-meet.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Veel huiswerk en ik vind het eng
Kijk, ik vind jullie allemaal lief en zo, maar jullie zijn de enige "internet" mensen die ik niet persoonlijk ken en dat vind ik nou juist zo leuk![]()
en wil ik zo houden
Toch ironisch dan dat dit topic bestaat omdat jij ons allemaal wilde ontmoetenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Veel huiswerk en ik vind het eng
Kijk, ik vind jullie allemaal lief en zo, maar jullie zijn de enige "internet" mensen die ik niet persoonlijk ken en dat vind ik nou juist zo leuk![]()
en wil ik zo houden
Bij het blok, of op het blok?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd
S: ja was jij er wel??
E: ja? jij niet want ik heb je verder niet gezien
S: wel man ik stond achterin bij dat blok.
E: o....
S: vaag
E: volgende keer bel ik je gewoon wel
S: ja is wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |