Voor jouw rug ja. Zo!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die jíj in het mandje hebt geflikkerd. Zo!
En dan toch gewoon terug willen naar die winkel.quote:
Ja, er is namelijk meer dan de stinkende troep die jij hebt uitgezocht.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:19 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En dan toch gewoon terug willen naar die winkel.
En dat stuk zag er nog zo lekker uit.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:17 schreef mvdlubbe het volgende:
Sowieso he. Als je partner gaat winkelen en een kilo oude kaas meeneemt om je af te leiden, dat wekt verdacht.
Ik weet het. Die hebben we.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, er is namelijk meer dan de stinkende troep die jij hebt uitgezocht.
Hoofdpijn, koorts, heel moe, keelpijn, snotpijnquote:Op zondag 8 mei 2005 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat heb je?
En hoe gaat het met je dinges?
Ja, je dinges, daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 8 mei 2005 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat heb je?
En hoe gaat het met je dinges?
In dr gezicht hoesten?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoofdpijn, koorts, heel moe, keelpijn, snotpijn
Enik moet zo naar een etentje van me oma
En jij denkt dat Lush daar nog iets aan kan verbeteren?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:21 schreef Auticia het volgende:
MOOI
Wat is dit voor zoetsappige, onverwachte wendingquote:Op zondag 8 mei 2005 16:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lush daar nog iets aan kan verbeteren?
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef mvdlubbe het volgende:
En ik ga niet mee omdat de rekening dan minstens verdubbelt.
Al lang gedaanquote:
Dag. Eet smakelijk.quote:
Zeg, dat stuk Alkmaar was geen kaas.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Niet te vergeten: Die oude kaas was niet te vreten.
Je kan ook meegaan om Ties te beschermen tegen zichzelf. Onder dat mom komt de mijnes mee. En omdat jij zou komenquote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef mvdlubbe het volgende:
En ik ga niet mee omdat de rekening dan minstens verdubbelt.
Eeeeh..."ik dacht"quote:
Dat was geen Alkmaar. Dat was Oude Jongens.quote:
Dank je meidquote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef Auticia het volgende:
bar_rel, dude, beterschap!
En gewoon thuisblijven. Niet de deur uit als je koorts hebt..
Ga door PeRi!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan ook meegaan om Ties te beschermen tegen zichzelf. Onder dat mom komt de mijnes mee. En omdat jij zou komen
Juist ja. En die van jou gelooft dat?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan ook meegaan om Ties te beschermen tegen zichzelf. Onder dat mom komt de mijnes mee.
Ik dacht womên onlyquote:Op zondag 8 mei 2005 16:25 schreef PeRi het volgende:
Onder dat mom komt de mijnes mee.
Misschien in het Engels welquote:Op zondag 8 mei 2005 16:26 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat was geen Alkmaar. Dat was Oude Jongens.
Oude Jongens past niet in het concept van Lush.
Ik durf nooit veel geld uit te geven waar hij bij staat. Het werkt echt (bij mij)quote:
Goede reis!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:26 schreef Auticia het volgende:
Toedeloe.
Daarom gaan we morgen ook zonder je ventquote:Op zondag 8 mei 2005 16:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik durf nooit veel geld uit te geven waar hij bij staat. Het werkt echt (bij mij)
Zelfs in de Lush?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik durf nooit veel geld uit te geven waar hij bij staat. Het werkt echt (bij mij)
Buffy The Vampire Slayerquote:Op zondag 8 mei 2005 14:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Ik heb trouwens iets met vampier films denk ik.
Ik heb hier ook Underworld ,Blade en Van Helsing thuis liggen en vaak als ik gewoon de dvd-theek in loop kom ik er vaak weer uit met een vampier film. Heb nu dan dus Queen of the damned en The Brotherhood gehuurd.
Ik ben niet graag tweede keusquote:Op zondag 8 mei 2005 16:19 schreef Auticia het volgende:
Sven, zocht jij nog een echtgenote?
Zeepquote:Op zondag 8 mei 2005 16:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Die zeep kost 87,95 per kilo. Ongeveer. Als ik mee ga om 'Auticia tegen zichzelf te beschermen' loop ik me de hele tijd op te vreten en ga ik uit frustratie zelf allerlei dingen kopen. En vergeet ik vervolgens 'Auticia tegen zichzelf te beschermen'. En dan komen we met 100 euro aan zut thuis.
Oh sorryquote:
G'middagquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Pfff, 9:00 weggegaan nu net thuis..
Nu opdracht voor school maken..
Maja, iig ff rust..
Dat meen je niet? Die film is misschien nog de ALLERSLECHTSTE film ooit gemaakt ennnuh, mede dankzijn Alliyahquote:Op zondag 8 mei 2005 16:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wow die film was echt amazing
Aaliyah![]()
[afbeelding]
Nee man die film was echt cool en geen slechte dingen over ALLquote:Op zondag 8 mei 2005 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die film is misschien nog de ALLERSLECHTSTE film ooit gemaakt ennnuh, mede dankzijn Alliyah
Hoor jij niet op het FD te zijn?????quote:Op zondag 8 mei 2005 16:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
G'middag
Werken is zó kut
Gelukkig hoefde ik vandaag nietmaar ik ben wel ziek
Hoor jij niet op de meet te zijn?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die film is misschien nog de ALLERSLECHTSTE film ooit gemaakt ennnuh, mede dankzijn Alliyah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |